abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2016 @ 22:13:50 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160987462
quote:
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven

Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.

Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.

Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."

De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.

Profiel Koen Everink: Groot geworden in de reiswereld

Everink stond bij zakenblad Quote al bekend als een succesvolle zakenman. Zo werd zijn vermogen in de Quote 500 Junior 2013 geschat op 15 miljoen euro. Hij was al sinds 1997 actief in de reisbranche.

De oprichter van reisbureau Eliza was Here verkocht zijn bedrijf kort voor de mishandeling voor miljoenen aan de reisgigant Sundio Group. De reisondernemer was ook aandeelhouder bij deze groep.
Tennissers

Hij hield van snelle sportauto's, voetbal, fitness en tennis. Naar eigen zeggen was Everink goed bevriend met bekende tennissers als Robin Haase en Igor Sijsling.

In een interview met De Telegraaf vertelde hij vorige maand nog dat hij de tennissers hielp met het boeken van oefenbanen, het laten bespannen van de rackets, het klaarmaken van de drankflesjes, het regelen van ballen of het ophalen van tickets.

"Inderdaad, ik ben een manusje van alles, een duizendpoot. Ik betaal alles zelf om onafhankelijk te blijven. De afgelopen jaren ging ik zo'n tien tot twaalf toernooien per seizoen met ze mee. Ik ken mijn plek. Ik ben een soort loopjongen, zo kun je het wel zien", vertelde hij toen. Dat zag de ondernemer als een soort therapie om de mishandeling te verwerken.

http://www.nu.nl/dvn/4224(...)n-in-reiswereld.html

quote:
Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs

Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.

De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.

Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."

De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.

Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”

Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
quote:
Peter rd Vries in RTL Boulevard dd 07-03-2016 : er was wel degelijk camerabewaking
Vanaf 07.53.

http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)de-a552-4efb82e8da88
quote:
Politie.nl Update zaak Bilthoven
Laatste update: 08-03-2016 | 13:25
Bilthoven - Het onderzoek naar de dood van Koen Everink, wordt onverminderd voortgezet. Vrijdagochtend 4 maart werd hij levenloos aangetroffen in zijn woning. Hij werd door messteken om het leven gebracht.

Onderzoek
Direct startte de recherche een groot onderzoek. De Forensische Opsporing verrichtte uitgebreid sporenonderzoek in de woning. Dit onderzoek werd maandag 7 maart afgerond, het rechercheonderzoek gaat door. Zo werd en wordt met diverse getuigen gesproken en worden de sporen verder geanalyseerd.

Scenario’s
Vrijdag 4 maart werd het lichaam meegenomen voor verder onderzoek. Hieruit kwam vast te staan dat Koen Everink door messteken om het leven werd gebracht. Het onderzoek richt zich op wat er zich in de woning heeft afgespeeld en wie de dader(s) is/zijn. Alle mogelijke scenario’s worden opengehouden.

Tips
Tot nu toe kwamen ruim 30 tips binnen die de recherche verder onderzoekt. Tips blijven welkom. Heeft u iets verdachts gezien en/of gehoord in de omgeving van de Hoflaan tussen donderdagavond 3 maart 18.00 uur en vrijdagochtend 4 maart 09.00 uur? Of is u iets in de periode voor donderdagavond 3 maart of na vrijdagochtend 4 maart iets opgevallen dat u ‘ apart’ vond? Meld dit dan bij de recherche. Ook alle andere informatie die het onderzoek kan helpen, kan gedeeld worden. Dinsdagavond 8 maart besteedt Opsporing Verzocht aandacht aan het onderzoek en het regionale opsporingsprogramma Bureau Hengeveld doet dit op woensdag 9 maart.

Informatie delen
Tips kunnen met het onderzoeksteam gedeeld worden via 0900-8844 of via www.politie.nl. Anoniem kan via 0800-7000 of via M-online. Ook de opsporingstiplijn, 0800-6070, kan gebeld worden. Daarnaast kan gesproken worden met het Team Criminele Inlichtingen via 079- 3458999.
quote:
Update Telegraaf dd 08-03-2016

Everink werd doodgestoken
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
Update Koen Everink is niet door zijn dochter gevonden

Update :

BILTHOVEN - Vrienden en familie van Koen Everink zijn geschokt door de arrestatie van tennistrainer Mark de J. (29). De coach van toptennisser Robin Haase (28) was in de week voor de moord op Everink driemaal in diens woning, ook op de avond voordat Everink dood werd aangetroffen. De recherche meent een sterke zaak tegen De J. te hebben.
Tennistrainer Mark de J., die gisteren op Schiphol werd gearresteerd vanwege de moord op Koen Everink, was de laatste persoon die Everink in leven zag.

http://www.telegraaf.nl/b(...)isite_Everink__.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 maart 2016 @ 22:16:26 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160987552
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus wel geld inzetten terwijl je weet dat je het nooit uit kan cashen :?

Maar in het artikel wordt geschreven over iemand die veel op lage stakes speelt die ineens 30K online wilt hebben
Inzetten om het te kunnen gebruiken voor poker?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160987707
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Inzetten om het te kunnen gebruiken voor poker?
Nice dat je je posting nog een keer plaatst.

Maar het is wel een beetje gek om 30.000 online te willen hebben terwijl zijn poker voorkeuren tafels waren waar je voor maximaal 50 inkoopt. Dan is 30K wel een beetje veul.

Maar misschien was het voor sportsbetting, waar tennisfans natuurlijk meteen aan dachten (niet dat Haase een dubieuze naam heeft oid of ooit verdacht is)
pi_160987898
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 22:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nice dat je je posting nog een keer plaatst.

Maar het is wel een beetje gek om 30.000 online te willen hebben terwijl zijn poker voorkeuren tafels waren waar je voor maximaal 50 inkoopt. Dan is 30K wel een beetje veul.

Maar misschien was het voor sportsbetting, waar tennisfans natuurlijk meteen aan dachten (niet dat Haase een dubieuze naam heeft oid of ooit verdacht is)
Postte vanmiddag een artikel waarin zijn naam wel werd genoemd.
pi_160988323
WTF...

quote:
Mark de J. was zelf ooit ook een tennistalent, maar bereikte de top niet. Mark trok al jaren op met leeftijdgenoot Robin Haase en werd in 2014 coach van de tennisprof, die in 2013 naar buiten bracht met de dood te zijn bedreigd. De bedreigingen zouden uit de hoek van het online-gokken komen.
https://www.deondernemer.(...)ast-vriend-en-vijand

Bronnen bedreigingen:
http://www.volkskrant.nl/(...)ngen-haase~a3473340/

[ Bericht 15% gewijzigd door ootjekatootje op 27-03-2016 22:46:35 ]
pi_160989132
Dus samengevat, Haase werd bedreigd door online-gokkers voor match-fixing.
Mark de J. was online-gokker en trainer van Haase.
Haase heeft het ATP ingelicht over die bedreigingen.
Mark en Haase kenden mekaar al vanaf hun jeugd.

Had die Haase nu helemaal niet door dat zijn vriend de trainer in de problemen zat door gokken.
pi_160989264
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:12 schreef hondjes het volgende:

Had die Haase nu helemaal niet door dat zijn vriend de trainer in de problemen zat door gokken.
Een tennisser had een verklaring afgelegd bij de politie over de schulden en gokproblemen van Mark. Maar ook Raemon Sluiter en nog een andere speler waren mee op reis.

Haase zegt steeds dat hij van niets weet...
pi_160989619
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:12 schreef hondjes het volgende:

En dan steek je iemand dood. Bizar allemaal
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160989820
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]

En dan steek je iemand dood. Bizar allemaal
En slechts een loopjongen. .... jaja.
pi_160990113
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En slechts een loopjongen. .... jaja.
  maandag 28 maart 2016 @ 00:56:43 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_160991382
Raemon Sluiter, die houdt toch ook wel van een potje poker?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 28 maart 2016 @ 01:03:25 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991503
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Jane het volgende:

Ach, vroeger was het klaverjassen, hartenjagen of monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker, misschien ook omdat je het overal online kunt spelen als je op reis bent bijvoorbeeld.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_160991535
Wat een insinuaties weer allemaal.
pi_160991546
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:03 schreef APK het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het voor veel mensen poker, misschien ook omdat je het overal online kunt spelen als je op reis bent bijvoorbeeld.
Hee APK , jij hebt daar wel wat kijk op, kan dat gokken zo uit de hand lopen of is dit topje van de ijsberg?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 01:06:12 ]
pi_160991597
De media gebruikt balken voor de ogen van Mark de J. Totaal niet nodig. Een zoekopdracht via Google en de foto's zonder balken zijn niet meer met honderd handen te tellen. Als ze toch bezig zijn, dan moeten ze ook Robin Haase in rekenen voor zijn belachelijk slechte resultaten. Die man heeft helemaal niks te zoeken op het profcircuit. Hij wordt aan alle kanten in gemaakt. Dat is dan Nederlands beste tennisser. Bizar.

maandag 28 maart 2016 @ 01:11:42 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_160991633
quote:

[..]

Tegenwoordig is het voor veel mensen poker
Inderdaad. Ik heb op 8 januari nog met m'n familie wat Kolonisten van Katan gespeeld. Nu sta ik 3300 euro in het rood ;(
  maandag 28 maart 2016 @ 01:12:23 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991644
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

Hee APK , jij hebt daar wel wat kijk op, kan dat gokken zo uit de hand lopen of is dit topje van de ijsberg?
Zelf poker ik niet, maar in de wed- en pokerreeksen hier op FOK! heb ik heel af en toe wel eens iemand uit de bocht zien vliegen.
Die lossen het dan meestal op een of andere manier wel weer op.
Iemand neersteken vanwege een pokerschuld lijkt mij erg vergezocht.

Als die gast niet goed was met pokeren dan denk ik dat hij ook niet goed kon liegen, misschien probeerde hij 'poker' te spelen met Everink en zag die er dwars doorheen waardoor de stoppen doorgeslagen zijn?
Geen idee :{
  maandag 28 maart 2016 @ 01:15:53 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_160991699
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:11 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb op 8 januari nog met m'n familie wat Kolonisten van Katan gespeeld. Nu sta ik 3300 euro in het rood ;(
Gelukkig heeft Raemon Sluiter vooralsnog blijkbaar geen probleem met pokerschulden en zijn partner voor zover wij weten ook niet :+
pi_160991702
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

Zelf poker ik niet, maar in de wed- en pokerreeksen hier op FOK! heb ik heel af en toe wel eens iemand uit de bocht zien vliegen.

Als die gast niet goed was met pokeren dan denk ik dat hij ook niet goed kon liegen, misschien probeerde hij 'poker' te spelen met Everink en zag die er dwars doorheen waardoor de stoppen doorgeslagen zijn?
Het is een raar verhaal hoe hij aan zoveel schuld kwam, ook nog bij andere blijkbaar?
Lijkt me niet om alleen pokeren te gaan maar goed dat is mijn vermoeden.
pi_160991926
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:56 schreef Jane het volgende:
Jazeker.
Zal wel balen zijn geweest voor Mark om zovaak geconfronteerd te worden met een ex-toptennisser die daarna redelijk succesvol werd in de pokerwereld, terwijl hij zelf op beide vlakken heeft 'gefaald'.
pi_160991941
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:12 schreef APK het volgende:

[..]

hehe, om te pokeren hoef je niet te kunnen liegen en als je goed kunt liegen, maakt dat je zeker nog geen goed pokerspeler.

Ik steun wel het idee dat er die avond iets anders is gedaan dan een potje voetbal kijken.

quote:
3s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is een raar verhaal hoe hij aan zoveel schuld kwam, ook nog bij andere blijkbaar?
Lijkt me niet om alleen pokeren te gaan maar goed dat is mijn vermoeden.
Geld verliezen in poker, gaat heel gemakkelijk. Ook als je lage limieten speelt. Volgens pokernews speelde hij met name omaha wat beschouwd kan worden als de "gokvariant" onder het poker. Online winnen is enorm lastig, zelfs als je erg goed kunt pokeren.
pi_160992653
quote:

Ach, vroeger was het /snip/ monopoly met de familie.
Tegenwoordig is het voor veel mensen poker
:D
pi_160992668
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:

Dat roep je nu al 2 keer, heb je daar een bron voor?
Sinds wanneer zou iemand een bron moeten opvoeren wanneer hij/zij iets plaatst met een vraagteken erachter?

Overigens begrijp ik niet waarom niet opgepakt wordt dat in de berichtgeving wordt gemeld dat er vrijwel niets van waarde is meegenomen, dat is veelzeggend, een horloge is daarbij tamelijk voor de hand liggend, in letterlijke zin zelfs.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 28-03-2016 03:36:08 ]
pi_160993147
Het is trouwens best opvallend dat hij op 8 januari voor het laatst actief was op (die ene) pokersite. Misschien kreeg hij het niet meer voor elkaar geld te lenen?
pi_160993210
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 05:13 schreef Physsic het volgende:
Het is trouwens best opvallend dat hij op 8 januari voor het laatst actief was op (die ene) pokersite. Misschien kreeg hij het niet meer voor elkaar geld te lenen?
De grens was bereikt bij Koen.
En dat heft Koen blijkbaar iets te duidelijk aan hem gemaakt toen Mark de Jong als laatste nog achterbleef na afloop van de voetbalwedstrijd. Mark probeerde blijkbaar weer opnieuw geld te lenen.

Mijn gedachte en ervaring is als volgt.
Je leent wat geld uit aan je vriend, maar de frequentie wordt steeds vaker en hoger en je voelt je steeds ongemakkelijker. Word je nu gezien als vriend of als geldbuidel?
Op een gegeven moment ben je het zat, en zeg je dit is de laatste keer, en zeg je dat hij eens een keer met een plan van aflossing moet komen.
Waarschijnlijk is dit gebeurd om en nabij 8 januari.

Mark kwam in die laatste week wel drie keer langs. Koen begint zich te ergeren, want hij weet nog steeds niet dat hij als vriend gezien wordt of als geldbuidel.
En Mark blijft weer als laatste over bij de nazit van de voetbalwedstrijd.
pi_160993240
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:37 schreef Jaidee het volgende:

[..]

hehe, om te pokeren hoef je niet te kunnen liegen en als je goed kunt liegen, maakt dat je zeker nog geen goed pokerspeler.

Ik steun wel het idee dat er die avond iets anders is gedaan dan een potje voetbal kijken.

[..]

Geld verliezen in poker, gaat heel gemakkelijk. Ook als je lage limieten speelt. Volgens pokernews speelde hij met name omaha wat beschouwd kan worden als de "gokvariant" onder het poker. Online winnen is enorm lastig, zelfs als je erg goed kunt pokeren.
Geld verliezen kun je met alle kaartspelletjes, snel en veel, afhankelijk van hoe grof je het zelf wil maken. Ik heb er op een avondje toepen ook wel eens 800 euro bij ingeschoten. Kaarten om geld met vrienden of kennissen is sowieso niet aan te raden, het kan veel kwaad bloed zetten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_160993243
Misschien was Koen voor Feyenoord en Mark voor AZ. Dan kan samen zo'n wedstrijd kijken onverstandig zijn.
pi_160993301
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:37 schreef Jaidee het volgende:

[..]

[..]

Dat zou ik niet zeggen, welliswaar is Omaha voor beginners veel complexer, het is zeker geen gokvariant, sterker nog de complexiteit is zeker bij Omaha HL groter dan bij Texas holdem, niet voor niets is deze variant juist zo populair bij de echt goede spelers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_160993703
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 01:35 schreef Physsic het volgende:

[..]

Jazeker.
Zal wel balen zijn geweest voor Mark om zovaak geconfronteerd te worden met een ex-toptennisser die daarna redelijk succesvol werd in de pokerwereld, terwijl hij zelf op beide vlakken heeft 'gefaald'.
-oeps-

het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf, ik denk dat je beide met elkaar verwart

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 28-03-2016 09:48:01 ]
pi_160993733
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heeft Everink gefaald in de pokerwereld? Volgens mij is er toch niks bekend over zijn gegok, gepoker etc?

En het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf
Mark de J., de tenniscoach had gokschulden, niet Everink....

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
pi_160993741
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Mark de J., de tenniscoach had gokschulden, niet Everink....

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)j-Koen-Everink.dhtml
Ja ik kan niet lezen. Ik dacht dat hij het over Everink had ;(
pi_160993751
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja ik kan niet lezen. Ik dacht dat hij het over Everink had ;(
kan gebeuren :+
pi_160994246
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 09:41 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

-oeps-

het is de vriendin van Sluiter die successen boekt in de pokerwereld, Fatima Morero de Melo. Niet Sluiter zelf, ik denk dat je beide met elkaar verwart

Grootste winst 40.000:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/15(...)rijk-in-Madrid.dhtml

Daarnaast zal hij zo nu en dan nog steeds met kleine wedstrijden meedoen. Fatima is inderdaad veel fanatieker.
Pokeren (en andere gokspellen) blijken redelijk populair in de tenniswereld.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2016 @ 10:59:03 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160994321
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

Grootste winst 40.000:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/15(...)rijk-in-Madrid.dhtml

Daarnaast zal hij zo nu en dan nog steeds met kleine wedstrijden meedoen. Fatima is inderdaad veel fanatieker.
Pokeren (en andere gokspellen) blijken redelijk populair in de tenniswereld.
Nadal is ambassadeur van Pokerstars :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160994773
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 10:59 schreef borisz het volgende:

[..]

Nadal is ambassadeur van Pokerstars :+
Je bedoelt Raemon Sluiter? Want daar ging het AD-artikel namelijk over.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 maart 2016 @ 11:42:46 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160994838
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 11:38 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Je bedoelt Raemon Sluiter? Want daar ging het AD-artikel namelijk over.
Heb het artikel niet even gelezen.

Wat ik wil aangeven dat tennis en poker goed samen gaan.

Overigens lees ik net dat Nadal niet meer in de stal van Pokerstars zit. Maar goed, nu weer terug naar de zaak.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160999427
De Quote komt nu met het volgende:
quote:
Tenniscoach Mark de Jong, die wordt verdacht van de moord op zakenman Koen Everink, zou grote gokschulden hebben, onder anderen bij Everink. Dat er behoorlijke bedragen omgaan in het gokcircuit rondom Everink blijkt wel uit de verklaringen die Quote optekende. Op de avond van de moord zou Everink ¤25000 hebben gewonnen in een casino. Mark de Jong was daarvan op de hoogte, meldden we eerder.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)nk-van-80.000-175822

Toch geen voetballen gekeken?
En als pa in het casino zat, wie was er dan bij het dochtertje?
  maandag 28 maart 2016 @ 15:28:53 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999461
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

De oppas?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160999562
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

De oppas?
Er werd in diverse bronnen juist gezegd dat hij om 18:00 uur thuis was.
pi_160999568
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bij de moeder,die woont 2 straten verderop
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 28 maart 2016 @ 15:35:05 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999597
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er werd in diverse bronnen juist gezegd dat hij om 18:00 uur thuis was.
Dat kan ook nog, of quote heeft het fout dat het van die avond is, maar bijvoorbeeld van de avond daarvoor of van die middag.
Casino Utrecht is wel heel dichtbij natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160999631
Een bezoekje aan Holland Casino is makkelijk te verifiëren. En het hangt daar vol met camera's.
  maandag 28 maart 2016 @ 15:37:43 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999670
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Een bezoekje aan Holland Casino is makkelijk te verifiëren. En het hangt daar vol met camera's.
Al even afgezien van het feit dat je daar sowieso niet zomaar naar binnenloopt, maar altijd je ID moet laten zien.
De vraag is vooral of en hoelang ze die gegevens opslaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160999692
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:36 schreef Toefjes het volgende:
Die camera;s heb je niet eens nodig; je wordt gescanned als je binnen komt middels je ID of paspoort.

Je staat dus gewoon in de computer daar zodra je binnen bent.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160999705
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat je daar sowieso niet zomaar naar binnenloopt, maar altijd je ID moet laten zien.
Die slaan ze op, want ze kunnen gewoon zien wanneer je de vorige keer daar geweest bent :)
pi_160999720
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik met te verifiëren. Lijkt me dat ze de gegevens langere tijd opslaan ivm witwasonderzoeken.
pi_160999741
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:38 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die camera;s heb je niet eens nodig; je wordt gescanned als je binnen komt middels je ID of paspoort.

Je staat dus gewoon in de computer daar zodra je binnen bent.
Ook als je zo'n clubcard hebt?
pi_160999765
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Wellicht wordt dan die clubcard gescanned ofzo, geen idee, maar ze zullen willen weten wie ze binnen laten, dus ik ga er wel van uit :)
pi_160999809
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Wellicht wordt dan die clubcard gescanned ofzo, geen idee, maar ze zullen willen weten wie ze binnen laten, dus ik ga er wel van uit :)
Die card hangt samen aan een ID. Naja, het HC kan zelf uitsluitsel geven. Ben er zelf laatst geweest, maar wat vroeger een bruisend avondje was, is niks meer van over. Een louche gokhol met discutabele lui :r
pi_160999815
quote:

[..]

Ja.
pi_160999848
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja.
Duidelijk ^O^
  maandag 28 maart 2016 @ 15:46:43 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160999866
quote:

[..]

Ja, daar staat je foto ook op en zien ze als hun eigen ID...
Neemt niet weg dat ik niet voor de lol met ¤ 25.000 uit het casino zou vertrekken, of waar dan ook maar zou willen rondlopen.
Als ik zo'n bedrag zou winnen zou ik het door het casino op m'n rekening laten storten.

Maar goed, kennelijk voelde hij zich veilig genoeg om met zoveel geld over straat te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160999984
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, daar staat je foto ook op en zien ze als hun eigen ID...
Neemt niet weg dat ik niet voor de lol met ¤ 25.000 uit het casino zou vertrekken, of waar dan ook maar zou willen rondlopen.
Als ik zo'n bedrag zou winnen zou ik het door het casino op m'n rekening laten storten.

Maar goed, kennelijk voelde hij zich veilig genoeg om met zoveel geld over straat te gaan.
Ligt aan de situatie. Ik ga de metro in, of de tram met een in mijn ogen fortuin.

Dan ga je met een ander gevoel de deur uit dan iemand met een auto, al dan niet beveiligd met het één en ander, met een bedrag wat in zijn ogen een leuk extraatje is. Misschien de helft van wat hij vorige keer verloren heeft.
  maandag 28 maart 2016 @ 16:03:36 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161000280
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ligt aan de situatie. Ik ga de metro in, of de tram met een in mijn ogen fortuin.

Dan ga je met een ander gevoel de deur uit dan iemand met een auto, al dan niet beveiligd met het één en ander, met een bedrag wat in zijn ogen een leuk extraatje is. Misschien de helft van wat hij vorige keer verloren heeft.
Dat kan, maar dat doe je niet als je je niet veilig voelt lijkt me... en kennelijk maakte hij zich dus niet druk dat zo'n bedrag aantrekkelijk zou kunnen zijn voor mensen die konden weten dat hij het bij zich had (was hij alleen naar het casino?) en maakte hij zich schijnbaar ook niet druk om die jochies die wel eens wat lelijks tegen hem zeiden.
Hij voelde zich niet onveilig lijkt me, als je met zo'n bedrag over straat gaat.
Want hoe weinig het voor jou ook is, voor een hoop mensen is een flink bedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161000333
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat doe je niet als je je niet veilig voelt lijkt me... en kennelijk maakte hij zich dus niet druk dat zo'n bedrag aantrekkelijk zou kunnen zijn voor mensen die konden weten dat hij het bij zich had (was hij alleen naar het casino?) en maakte hij zich schijnbaar ook niet druk om die jochies die wel eens wat lelijks tegen hem zeiden.
Hij voelde zich niet onveilig lijkt me, als je met zo'n bedrag over straat gaat.
Want hoe weinig het voor jou ook is, voor een hoop mensen is een flink bedrag.
Is dit verhaal officieel trouwens? Of nog een gerucht?
  maandag 28 maart 2016 @ 16:09:25 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161000417
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij hangt het allemaal van geruchten aan elkaar ;)

Dit zijn de twee berichten op politie.nl:

https://www.politie.nl/mi(...)lthoven&distance=5.0

https://www.politie.nl/mi(...)lthoven&distance=5.0
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161000473
HC legt gegevens van iedereen voor jaren vast
pi_161005105
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vers van de pers van Quote, na aanleiding van een artikel van pokernews.com
Daar werd meerdere malen gevraagd hoe zeker ze waren, dat werd drie keer positief bevestigd door de beheerder daar.
pi_161005152
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Daar werd meerdere malen gevraagd hoe zeker ze waren, dat werd drie keer positief bevestigd door de beheerder daar.
Sommigen bij pokernews weten meer dan bekend wordt gemaakt.
pi_161005221
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, dat beweren ze daar wel.
Maar of dat allemaal waar is?

Werd er ook druk gebabbeld over die omwisseling van valuta online.
pi_161005525
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:42 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel een wedje gelegd welke verzonnen info op nu.nl komt te staan.
pi_161006961
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij maakt pokernews dat soort info nooit openbaar,is er geen privacy bescherming dan ?
Over Joran waren toentertijd ook geruchten en die bleken allemaal niet te kloppen.
Pokernews wil gewoon goedkoop scoren en in het nieuws komen
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 28 maart 2016 @ 21:18:25 #63
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161008504
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel een wedje gelegd welke verzonnen info op nu.nl komt te staan.
je kan die webjoker, frank, wel vertrouwen en hij neemt het erg serieus maar houdt wel in het achterhoofd dat hij een schrijver van pokernews is. En hij komt aan zijn informatie van andere spelers en iedereen die praat heeft een belang
pi_161009601
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

je kan die webjoker, frank, wel vertrouwen en hij neemt het erg serieus maar houdt wel in het achterhoofd dat hij een schrijver van pokernews is. En hij komt aan zijn informatie van andere spelers en iedereen die praat heeft een belang
We zullen zien.

Ben benieuwd waar deze weer op doelt:
collewich twitterde op maandag 28-03-2016 om 19:52:02 Volgens mij gaat die zaak van de tenniscoach en Everink nog een hele rare wending nemen. Denk ik zomaar. reageer retweet
pi_161011538
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
En wie zegt dat ie dat niet gedaan heeft dat geld op rekening laten storten?

Als je miljonair bent is 25K nogal een beetje een jodenfooi zegmaar.
Aan de andere kant is het wel meer dan Jan met de korte Lul op een jaar netto vangt en dat wist hij ook heus wel, dus ik denk niet dat hij met 25K vrolijk over straat wandelt.

Anyway, we weten het niet want dat is info die niet vrijgegeven is dus speculeren daarover heeft ook bar weinig zin eigenlijk :)
  maandag 28 maart 2016 @ 22:35:41 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161011828
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:28 schreef Geralt het volgende:

[..]

En wie zegt dat ie dat niet gedaan heeft dat geld op rekening laten storten?

Als je miljonair bent is 25K nogal een beetje een jodenfooi zegmaar.
Aan de andere kant is het wel meer dan Jan met de korte Lul op een jaar netto vangt en dat wist hij ook heus wel, dus ik denk niet dat hij met 25K vrolijk over straat wandelt.

Anyway, we weten het niet want dat is info die niet vrijgegeven is dus speculeren daarover heeft ook bar weinig zin eigenlijk :)
Het verhaal gaat dat hij die 25k casino winst cash in huis zou hebben (gehad), dus dan lijkt me dat hij het niet op z'n rekening heeft laten storten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161011898
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2016 21:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

We zullen zien.

Ben benieuwd waar deze weer op doelt:
collewich twitterde op maandag 28-03-2016 om 19:52:02 Volgens mij gaat die zaak van de tenniscoach en Everink nog een hele rare wending nemen. Denk ik zomaar. reageer retweet
Hij was erbij dat hij dat kan denken, of zo? :P
pi_161012004
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:38 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nee, die had vanmiddag wat gehoord in de wandelgangen.
Moest die nog ff in "Hilversum" verifiëren...

Ook de NOS heeft nu het artikel geplaatst over de gokschuld, de ruzie hierover op 3 maart en de dreiging van bekendmaking van gokproblemen Mark door Koen.
Ze hebben dit via bronnen vernomen.
  maandag 28 maart 2016 @ 22:42:19 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161012032
Linkje?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 28 maart 2016 @ 22:43:34 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161012074
Thnx!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161012142
quote:
lekkere vage meuk van de Nos :) - Dat bevestigen bronnen aan de NOS
pi_161012190
hoelang zijn ze de verslaafde nu al aan het verhoren?
...
pi_161012246
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:46 schreef sacha het volgende:
hoelang zijn ze de verslaafde nu al aan het verhoren?
Hij is ingecheckt op donderdagmorgen.
pi_161012882
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 22:38 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik ook dat het nog een rare wending gaat krijgen. Ik heb ook zo mijn vermoedens watvoor wending.
Maar aangezien dat vooral op onderbuikgevoelens is gebaseerd, is dat niet het benoemen waard.
pi_161016639
De van de moord op Koen Everink verdachte tenniscoach Mark de J. werkt niet langer mee met het politieonderzoek. De trainer van toptennisser Robin Haase zwijgt in alle talen sinds hij dit weekeinde van advocaat veranderde.

Volgens de recherche werd Everink donderdag 3 maart doodgestoken, nadat De J. een avond bij hem op bezoek was geweest. Mogelijk omdat De J. gokschulden had bij Everink. Een conflict daarover is in de ogen van justitie het motief van de moord op de bekende zakenman. De J. stond bij Everink in het krijt, maar kon of wilde het geld niet terugbetalen.

De recherche vermoedt dat daarover op de avond van de moord ruzie ontstond of dat De J. reismiljonair Everink met voorbedachte rade doodstak om van de schuld af te zijn. Mark de J. is sinds zijn aanhouding afgelopen donderdag intensief verhoord. Hij werkte in eerste instantie mee, maar beroept zich sinds het weekeinde op zijn zwijgrecht. Hij legde tot gisteren geen bekentenis af.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_gokschuld__.html

Met voorbedachte rade nog wel.

Op de foto's zie je Everink de ene en De J. de andere kant opkijken, kan toeval zijn maar het lijkt niet dat ze daar grote vrienden zijn.
Heeft Everink De J. uitgenodigd of is hij langsgekomen en binnengelaten?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:46:04 #78
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_161017752
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Roel_Jewel op 29-03-2016 09:46:18 ]
pi_161017771
Evers Staat Op
Tenniscoach Mark de J. zwijgt over Koen Everink

Audiofragment:
http://www.538.nl/program(...)ampaign=EversStaatOp
pi_161018214
Van meewerken en verdacht worden van moord met voorbedachte rade tot zwijgen en wisselen van advocaat...

Krijgen we dat weer.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:21:56 #81
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_161018275
Lijkt me maar een eikel
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_161018347
volgens mij valt het nogal mee met die gokschulden
Dit jaar verloor hij nog 3300 dollar op de site.

en dan roddels
Diverse ingewijden uit de poker- en tenniswereld hebben de website Pokernews.nl toevertrouwd dat de Rotterdammer Mark de J. (29) ook een schuld van 80.000 euro bij Everink zou hebben gehad.

http://www.parool.nl/binn(...)X&utm_medium=twitter
pi_161018639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:

en dan roddels
Diverse ingewijden uit de poker- en tenniswereld hebben de website Pokernews.nl toevertrouwd dat de Rotterdammer Mark de J. (29) ook een schuld van 80.000 euro bij Everink zou hebben gehad.

Hij had begin dit jaar geen vrienden meer over, die hem nog verder geld wilden uitlenen.
Vandaar dat zijn verlies beperkt is gebleven tot $ 3,300.
De grote pokerschulden zijn de jaren daarvoor ontstaan.
pi_161018703
quote:

en dan roddels

Ja van die schuld is hij nu af ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:02:27 #85
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_161018822
Dit moet een gewoon een goede film worden. Kan niet anders. Eerst de mishandeling door een bekend vechtsporter, de rechtszaak omtrent die vechtpartij, daarna met een louche tenniscoach de wereld overvliegen en uiteindelijk door hem vermoord worden.

Ik moet snel het boek gaan schrijven anders cashed iemand anders op deze ellende. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:39:56 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161019383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:53 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja van die schuld is hij nu af ;)
Dat ligt eraan wat er op papier stond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161019929
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef MPC60 het volgende:
Dit moet een gewoon een goede film worden. Kan niet anders. Eerst de mishandeling door een bekend vechtsporter, de rechtszaak omtrent die vechtpartij, daarna met een louche tenniscoach de wereld overvliegen en uiteindelijk door hem vermoord worden.

Ik moet snel het boek gaan schrijven anders cashed iemand anders op deze ellende. :7
En tussen de bedrijven door coke en hoeren _O_
pi_161028335
quote:

en dan roddels

Dit jaar is ook pas net begonnen.. Die 3300 was toch ook op 1 dag?
pi_161030487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef MPC60 het volgende:

Staring Badr Hari as himself?
.
pi_161030879
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:42 schreef Fer het volgende:

[..]

Zoek dan maar eens een goede stuntman voor de rol van Koen...
  dinsdag 29 maart 2016 @ 19:56:56 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161031044
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:42 schreef Fer het volgende:

Badr Hari is een staarder?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:33:38 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161034841
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan kan iemand Mike Starink vast ook nog wel een rolletje geven...
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 29 maart 2016 @ 21:49:41 #93
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_161035506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan kan iemand Mike Starink vast ook nog wel een rolletje geven...
Jezus, wat slecht. :N
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_161077251
Zou mooie scoop zijn als Haase hem omgelegd zou hebben. Kort lontje, gokte ook graag, mja zou kunnen

ZET DIE MUZIEK UITTTTT
pi_161246345
Koen Everink was fan van Novak Djokovic (man op de foto voor degene die deze legendarische proftennisser niet kennen) en Djokovic is fan van winnen. Hier met zijn bokaal van de ATP World Tour Finals (prestigieuze toernooi waar alleen de beste 8 tennissers er wereld aan mogen deelnemen). Wat een kampioen die Djoker. Na de winst van een miljoen euro + bokaal op de foto met zijn vrouw (al 10 jaar samen en toen was Djoker nog lang niet zo rijk als hij nu is, dus ze is puur). Momenteel al 98,2 miljoen euro bij elkaar gesprokkeld aan prijzengelden exclusief de miljoenen euro's aan sponsorgelden. Daarnaast hoort hij al bij de 10 beste tennissers allertijden en hij is nog niet klaar. _O_ _O_

Een sprookje: Servisch bergjongetje uit arm arbeidersfamilie groeit uit tot extreem goede proftennisser. Wat mij betreft heeft hij alleen nog Rafael Nadal, Pete Sampras en Roger Federer boven zich qua statuur, waarvan de eerste twee binnen nu en een jaar binnen handbereik liggen. Federer is nog een lange weg. De enige reden die hij overigens nog heeft om door te gaan met de sport om even groot / groter te worden dan deze mannen. Geen idee of hij het gaat halen. Een lelijke blessure die hem een tijd aan de kant houdt en het kan dan zo maar afgelopen zijn met zijn huidige bloedvorm en aan een stuk winnen van grote titels.

[ Bericht 5% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 07-04-2016 04:06:34 ]
pi_161246565
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 07:48 schreef Loekie1 het volgende:
De van de moord op Koen Everink verdachte tenniscoach Mark de J. werkt niet langer mee met het politieonderzoek. De trainer van toptennisser Robin Haase zwijgt in alle talen sinds hij dit weekeinde van advocaat veranderde.

Volgens de recherche werd Everink donderdag 3 maart doodgestoken, nadat De J. een avond bij hem op bezoek was geweest. Mogelijk omdat De J. gokschulden had bij Everink. Een conflict daarover is in de ogen van justitie het motief van de moord op de bekende zakenman. De J. stond bij Everink in het krijt, maar kon of wilde het geld niet terugbetalen.

De recherche vermoedt dat daarover op de avond van de moord ruzie ontstond of dat De J. reismiljonair Everink met voorbedachte rade doodstak om van de schuld af te zijn. Mark de J. is sinds zijn aanhouding afgelopen donderdag intensief verhoord. Hij werkte in eerste instantie mee, maar beroept zich sinds het weekeinde op zijn zwijgrecht. Hij legde tot gisteren geen bekentenis af.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_gokschuld__.html

Met voorbedachte rade nog wel.

Op de foto's zie je Everink de ene en De J. de andere kant opkijken, kan toeval zijn maar het lijkt niet dat ze daar grote vrienden zijn.
Heeft Everink De J. uitgenodigd of is hij langsgekomen en binnengelaten?
Hmm, Robin Haasse is niet echt een toptennisser. Wel prof, maar geen top. Hij heeft niks te zoeken op het hoogste niveau. Hij kan niet meer aan dan challengersniveau, maar ATP-niveau is veel te hoog gegrepen. Hij wint zelden wedstrijden op het hoogste niveau. Zelden. Meestal maken ze hem met de grond gelijk en dat met twee vingers in de neus. Robin Haase eerste ronde op ATP-niveau, dan heb je een makkelijke en prima loting. Gewoon op zijn een / twee langs hem heen cruisen. Het niveau van Robin Haase zijn Challengerstoernooien met een totaal te verdelen prijzengeld van 125.000euro (prima op zijn plek want hoger kan die niet aan) of zeer zwak bezette ATP-250 toernooien. Alles daarboven geen zak te zoeken. Misschien kunnen ze hem bij de dames plaatsen. Daar is de beste vrouwelijke tennisser van het niveau nummer 600 van de wereld bij de mannen. Daar zou hij wel legendarisch goed zijn en waarschijnlijk zowat alles winnen, maar bij de mannen pfff.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 07-04-2016 07:46:59 ]
pi_161246605
Wordt het nu een tennistopic?
Don't you love her madly?
pi_161247549
Topic titel : Koen Everink dood gevonden in woning Bilthoven ^O^

Volgens mij is die man allang begraven :W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_161259618
Raadkamer 60 dagen moord Koen Everink
7 april 2016 jurgenswart Geef een reactie

UTRECHT – Het voorarrest van de 29-jarige man uit Rotterdam die verdacht wordt van moord op Koen Everink is met 60 dagen verlengd.

Dat heeft de raadkamer van de rechtbank Midden-Nederland beslist. De rechtbank is van oordeel dat er voldoende verdenking is tegen de verdachte om hem in voorarrest te houden.
Daarnaast is het onderzoek nog in volle gang.

http://www.andereverhalen(...)-moord-koen-everink/
pi_161393102
http://www.telegraaf.nl/b(...)J._en_Everink__.html

quote:
.....knip....
Getuigen uit de kennissenkring van Everink hebben bij de politie verklaard over een al eerder gespannen verstandhouding tussen De J. en Everink. Laatstgenoemde zou zich naar de zin van De J. te veel met zijn pupil, toptennisser Robin Haase, bemoeien. Het zou vorig jaar tot een confrontatie tussen de twee zijn gekomen.
.....knip.....
Maar later leende Koen toch geld uit aan Mark..
  woensdag 13 april 2016 @ 10:35:10 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161395147
Ik heb net in de supermarkt de Telegraaf even ingekeken, maar De J. is overgebracht naar het huis van bewaring en wordt niet meer verhoord omdat hij zich al 2 weken beroept op zijn zwijgrecht.
Er staat ook in dat het bekenden bevreemde dat De J en Haasse zo snel na de moord naar de VS vertrokken, Haasse was immers ook bevriend met Everink (er wordt nog wel nadrukkelijk gemeld dat Haasse geen verdachte is).

Geen idee of ze eerder dan geplanned naar de VS vertrokken, maar als dat zo is dan is het idd wel heel vreemd, en vooral vreemd dat Haasse daar in meeging.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161395422
Zal wel een combinatie van beide zijn als ik dit artikel lees:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)m-toptennisser.dhtml

Eerst maatjes, anders leen je iemand geen 80.000 euro denk ik.
Vervolgens gaat Koen zich bemoeien met Haase (verliefd? goede vrienden?) en schiet Mark dat in het verkeerde keelgat. Die combi is niet goed.

Maar waarom hij de avond voor de moord dan op de bank zat tv te kijken met Koen is ook weer bizar/maf
pi_161395977
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:53 schreef Pinjewaar het volgende:
Zal wel een combinatie van beide zijn als ik dit artikel lees:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)m-toptennisser.dhtml

Eerst maatjes, anders leen je iemand geen 80.000 euro denk ik.
Vervolgens gaat Koen zich bemoeien met Haase (verliefd? goede vrienden?) en schiet Mark dat in het verkeerde keelgat. Die combi is niet goed.

Maar waarom hij de avond voor de moord dan op de bank zat tv te kijken met Koen is ook weer bizar/maf
Zoals ik het lees is de volgorde anders. Eerst knettert het tussen die twee (Mark en Koen), en pas later leent Koen geld uit aan Mark.
Ik meende eerder al een keer gelezen te hebben dat Koen en Robin al bevriend waren. voordat Mark coach werd van Robin.
pi_161396065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 11:20 schreef Idisrom het volgende:
erst knettert het tussen die twee (Mark en Koen), en pas later leent Koen geld uit aan Mark.
Dat zal toch wel heel dom zijn van Koen dan?
Je gaat toch niet iemand geld verstrekken waar je ruzie mee hebt
pi_161396075
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net in de supermarkt de Telegraaf even ingekeken, maar De J. is overgebracht naar het huis van bewaring en wordt niet meer verhoord omdat hij zich al 2 weken beroept op zijn zwijgrecht.
Er staat ook in dat het bekenden bevreemde dat De J en Haasse zo snel na de moord naar de VS vertrokken, Haasse was immers ook bevriend met Everink (er wordt nog wel nadrukkelijk gemeld dat Haasse geen verdachte is).

Geen idee of ze eerder dan geplanned naar de VS vertrokken, maar als dat zo is dan is het idd wel heel vreemd, en vooral vreemd dat Haasse daar in meeging.
Ik vind het vreemd dat de tennisleraar terugkwam...sowieso sneu, hoe vaak hebben mensen ruzie en hoe groot is de kans dat je wordt vermoord....
pi_161396141
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:

Ik weet niet zeker, maar ik meende gelezen te hebben dat Robin Haase vanuit Mexico (Acapulco), waar hij de week ervoor tenniste, naar de VS is gegaan.
  woensdag 13 april 2016 @ 11:31:36 #107
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_161396179
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij staarde wel steeds lang naar de tieten van Estelle, schijnt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_161400198
En Haase wist weer eens nergens van.. :|W

Die hadden het er na de dood van Koen nog over gehad, en Mark leek meer ontdaan dan hijzelf..
Is die nou echt zo dom?
pi_161400289
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Is die nou echt zo dom?
of betrokken?
pi_162053887
De rechtbank start op 27 juni met de berechting van tenniscoach Mark de Jong, die verdacht wordt van de moord op Koen Everink.
Op 27 juni zal de steekpartij nog niet inhoudelijk behandeld worden, het gaat om een pro formaziting, meldt Hart van Nederland.

Bron: Quote
pi_162065889
quote:
Politie zoekt horloge en telefoon Everink

dinsdag 10 mei 2016, 17:50

© ANP
De politie is op zoek naar de telefoon en het tienduizenden euro's kostende horloge van de begin maart vermoorde Koen Everink. Die zijn niet aangetroffen in de woning van Everink, waar hij 4 maart levenloos werd gevonden. Hij is door messteken om het leven gebracht.

Tenniscoach Mark de J. is verdachte in de zaak. Hij zit nog vast. De J. was de coach van tennisser Robin Haase.

Telegraaf
pi_162066028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat voor horloge kost tienduizenden euro's?
pi_162066056
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat voor horloge kost tienduizenden euro's?
Een heleboel.
pi_162067058
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:34:57 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162068078
quote:
Ik zie dat plaatje daar niet staan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162068202
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie dat plaatje daar niet staan?
staat er toch echt hoor :)

dinsdag 10 mei 2016 @ 19:43:18 #117
452947 frietenstamp
pi_162068277
Die telefoon staat natuurlijk vol belastend materiaal en is vernietigd door die loser.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:47:10 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162068376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah, de mobiele site is dus anders.
Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162070488
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef frietenstamp het volgende:
Die telefoon staat natuurlijk vol belastend materiaal en is vernietigd door die loser.
Ik dacht, hij zal de spullen wel hebben verkocht om aan geld te komen, maar daar had hij waarschijnlijk geen tijd meer voor.
pi_162074586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:58 schreef Physsic het volgende:
Politie zoekt horloge Everink
;)
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:46:03 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162082319
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik dacht, hij zal de spullen wel hebben verkocht om aan geld te komen, maar daar had hij waarschijnlijk geen tijd meer voor.
Tenzij hij het in de VS verkocht heeft.
Of hij dan het risico heeft genomen het zelf mee te nemen of naar zichzelf per post te versturen maakt niet zoveel uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:49:48 #122
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162082354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een lelijke klok.. :@
pi_162082415
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat een lelijke klok.. :@
het is een IWC

[ Bericht 15% gewijzigd door StaceySinger op 11-05-2016 01:03:01 ]
  woensdag 11 mei 2016 @ 01:16:44 #124
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162082620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

het is een IWC

[ afbeelding ]
Dat zijn dikke prijzen.
http://www.chrono24.nl/iwc/prijzen-van-horloges--new.htm

Maar lelijk zijn ze..

edit:
Zijn die dingen ook genummerd dan?
Je mag voor zulke prijzen toch ook een oplage-nummer verwachten

Wie jat er na een moord nog een klokje?
pi_162082920
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2016 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

Wie jat er na een moord nog een klokje?
Een geflipte gokverslaafde.

(telefoon vernield, horloge verpatst in verkeerd circuit)
pi_162698923
pi_162699289
quote:
Ik zou het juist vreemd gevonden als Marcel de Jong tussen nu en 27 juni op vrije voeten was gelaten.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 23:43:20 #128
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162753620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 19:09 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zou het juist vreemd gevonden als Marcel de Jong tussen nu en 27 juni op vrije voeten was gelaten.
Wie?
pi_162753699
Gezellig. :/
  zondag 5 juni 2016 @ 00:04:24 #130
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_162754130
Toch weird om gewoon een moord op je geweten te hebben. Dat je uit wanhoop en frustratie de weg dusdanig kwijt raakt dat je een moord begaat is nog enigszins verklaarbaar, maar ik kan er echt niet bij dat je de volgende niet direct jezelf aangeeft. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_162754829
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TC03 het volgende:
Toch weird om gewoon een moord op je geweten te hebben. Dat je uit wanhoop en frustratie de weg dusdanig kwijt raakt dat je een moord begaat is nog enigszins verklaarbaar, maar ik kan er echt niet bij dat je de volgende niet direct jezelf aangeeft. :{
Jezelf aangeven zal lastiger zijn dan de moord zelf.
pi_162756154
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef TC03 het volgende:
Het lijkt mij een automatische reactie. Het jezelf niet aangeven.
pi_162759444
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 02:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt mij een automatische reactie. Het jezelf niet aangeven.
Hij had natuurlijk ook maar een dag de tijd, daarna vertrok hij lekker naar Amerika. Daarmee probeer ik het niet voor hem op te nemen ofzo. :P Misschien dacht hij dat als hij niet in Nederland zou zijn hij ook niet in beeld zou zijn bij de politie.
pi_162759462
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk ook maar een dag de tijd, daarna vertrok hij lekker naar Amerika. Daarmee probeer ik het niet voor hem op te nemen ofzo. :P Misschien dacht hij dat als hij niet in Nederland zou zijn hij ook niet in beeld zou zijn bij de politie.
ben wel benieuwd waarop hij nu gepakt is....

Met de bedreigingen die everink kreeg zou je heel gemakkelijk wat in scene kunnen zetten zodat de politie nooit de andere richting goed onderzoekt.
pi_162759735
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:49 schreef flibber het volgende:

[..]

Met de bedreigingen die everink kreeg zou je heel gemakkelijk wat in scene kunnen zetten zodat de politie nooit de andere richting goed onderzoekt.
Zou ik een tijd terug ook gedacht hebben, maar ik ben er ondertussen wel achter dat de politie (over het algemeen) het niet zo achterlijk is als ze soms doen overkomen.
Ik denk dat het een grote rol heeft gespeeld dat hij op een aantal punten niet de waarheid heeft verteld. Ik weet natuurlijk niet wat, maar bijvoorbeeld dat er die avond nog meer vrienden bij Everink waren en over het tijdstip dat hij naar huis is gegaan. Hij heeft zijn telefoon volgens mij ook bij de politie achtergelaten.
Als het sprake was van een lening/schuld bij Everink, zal dat de politie ook niet onopgemerkt zijn gebleven, en liegen over de avond van de moord en het hebben van een motief, is een slechte combinatie. :p

Grote kans ook dat hij zich niet goed had voorbereid op een verhoor en daarom vrij snel door de mand viel.
pi_162759891
Een geldschuld bij iemand hebben is nog geen reden om iemand te vermoorden
voorlopig dus - onschuldpresumptie
pi_162759918
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:17 schreef StaceySinger het volgende:
Een geldschuld bij iemand hebben is nog geen reden om iemand te vermoorden
voorlopig dus - onschuldpresumptie
Als iemand dat geld terug wil kan dat zeker wel een motief zijn. Meestal heeft de politie ook wel meer dan één reden om iemand aan te houden.
pi_162761430
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:49 schreef flibber het volgende:

Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.
  zondag 5 juni 2016 @ 14:46:27 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162762718
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 13:41 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.
Bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162762783
quote:

[..]

Dat zou betekenen dat ze zijn DNA al in de databank hadden zitten.
pi_162762883
quote:

[..]

volgens mij zijn er geen inbraak sporen gevonden -bloedsporen of dna weet ik niet
en als er in de keuken sporen zijn gevonden is dat ook logisch want hij was daar gewoon op bezoek
pi_162763823
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:48 schreef Physsic het volgende:

Dat zou betekenen dat ze zijn DNA al in de databank hadden zitten.
Sporen betekend niet per se DNA (vingerafdrukken), plus nergens staat dat de match al voor de aanhouding heeft plaatsgevonden.
pi_162763871
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:54 schreef StaceySinger het volgende:

volgens mij zijn er geen inbraak sporen gevonden -bloedsporen of dna weet ik niet
en als er in de keuken sporen zijn gevonden is dat ook logisch want hij was daar gewoon op bezoek
Nee geen braaksporen, er zijn in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J. en dan niet op de glazen van de bezoekers uiteraard.
pi_162763936
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 15:53 schreef Za het volgende:

[..]

Nee geen braaksporen, er zijn in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J. en dan niet op de glazen van de bezoekers uiteraard.
waar staat dat dan dat er in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J zijn ?
graag een linkje
pi_162763973
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 15:58 schreef StaceySinger het volgende:

waar staat dat dan dat er in de keuken alleen sporen gevonden van Mark de J zijn ?
graag een linkje
Dat is in de berichtgeving via de kranten naar buiten gebracht, ik neem aan dat het ergens in deze reeks terug te vinden is.
pi_162764018
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 15:50 schreef Za het volgende:

[..]

Sporen betekend niet per se DNA (vingerafdrukken), plus nergens staat dat de match al voor de aanhouding heeft plaatsgevonden.
Nee, maar de vraag was waarom hij was opgepakt.. Dat kan dan niet op basis van een match als die nog niet heeft plaatsgevonden. ;)
pi_162764023
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:00 schreef Za het volgende:

[..]

Dat is in de berichtgeving via de kranten naar buiten gebracht, ik neem aan dat het ergens in deze reeks terug te vinden is.
dan ga je dat maar even opzoeken :) -alvast bedankt !
pi_162764077
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:03 schreef Physsic het volgende:

Nee, maar de vraag was waarom hij was opgepakt.. Dat kan dan niet op basis van een match als die nog niet heeft plaatsgevonden. ;)
Nee er stond: "ik vraag me af waarop hij gepakt is".
pi_162764089
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:03 schreef StaceySinger het volgende:

dan ga je dat maar even opzoeken :) -alvast bedankt !
Ik denk er niet over :) Succes ermee!
pi_162764132
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:08 schreef Za het volgende:

[..]

Nee er stond: "ik vraag me af waarop hij gepakt is".
Ohh! Ik dacht waarom. :D
pi_162764135
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:09 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk er niet over :) Succes ermee!
dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals in je onderstaande post :

Post van ZA- zondag 5 juni 2016 @ 13:41:32 #138

Landra vroeg ook al naar de bron van je bewering

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 05-06-2016 17:47:36 ]
pi_162764255
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef Physsic het volgende:

Ohh! Ik dacht waarom. :D
En gepakt las je ook als opgepakt.
pi_162764305
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef StaceySinger het volgende:

dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals je onderstaande post :
Man dit is gewoon bekend.

quote:
Post van ZA- zondag 5 juni 2016 @ 13:41:32 #138

Landra vroeg ook al naar de bron van je bewering
Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
  zondag 5 juni 2016 @ 16:26:46 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162764340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162764357
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.
ja jij vraagt naar een bron en ik daarna ook en dan geeft ze (Za) niet thuis
pi_162764361
Ik probeerde het even op te zoeken en kwam toen wat anders tegen.

quote:
Begrafenis

Robin Haase en Mark de J. waren niet aanwezig bij de begrafenis van Koen Everink. Haase speelde op dat moment het masterstoernooi van Indian Wells. Daaropvolgend zou Haase het masterstoernooi van Miami spelen, maar hij trok zich met een knieblessure terug. Bij terugkomst op Schiphol werd De J. gearresteerd. Haase gaf aan de arrestatie niet meegemaakt te hebben, omdat hij eerder het vliegtuig had verlaten.
Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :p
pi_162764375
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

en dan zou ik een beperkt geheugen hebben ? :7
  zondag 5 juni 2016 @ 20:45:28 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162770031
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:
Ik probeerde het even op te zoeken en kwam toen wat anders tegen.

[..]

Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :p
Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.
pi_162771891
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.
:')
Waarom dat?
  zondag 5 juni 2016 @ 21:38:57 #160
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162772112
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom dat?
quote:
Haase vloog donderdag samen met De Jong terug uit Amerika, waar de twee samen langs tennistoernooien trokken. De proftennisser zat business class en was daardoor eerder uit het vliegtuig dan zijn 29-jarige coach. 'En nu word ik weer 50 keer gebeld', aldus een droevige Haase.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731

Sterallures, lange benen, volgeboekt of ruzie, geen idee waarom die twee niet bij elkaar zaten.

edit:
besparing op het budget, kan best wat schelen als je 5 x keer per jaar met een team een eindje vliegt.
pi_162772297
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731

Sterallures, lange benen, volgeboekt of ruzie, geen idee waarom die twee niet bij elkaar zaten.

edit:
besparing op het budget, kan best wat schelen als je 5 x keer per jaar met een team een eindje vliegt.
Het kan zeker wat schelen. Toch vind ik het opvallend (ookal is het misschien de normaalste zaal van de wereld).
pi_162772386
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom dat?
Omdat de een het gewoon zelf betaald en de sporter is.
  zondag 5 juni 2016 @ 22:10:14 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162773522
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zelf betaald? Zijn sponsors bedoel je.
pi_162773734
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
pi_162774728
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag mee

Wat een eikel is die Haase zeg. Krijg hij twee kaartjes businessclass gaat hij het kaartje voor zijn coach downgraden zonder enige reden. Misselijk zeg.

En hij heeft zijn coach niet eens een bakkie koffie gegeven, #jongejongejongezeg
pi_162775084
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
allemaal?
  zondag 5 juni 2016 @ 23:47:23 #167
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162777527
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag mee

Wat een eikel is die Haase zeg. Krijg hij twee kaartjes businessclass gaat hij het kaartje voor zijn coach downgraden zonder enige reden. Misselijk zeg.

En hij heeft zijn coach niet eens een bakkie koffie gegeven, #jongejongejongezeg
D'r zijn in Nederland niet zo heel veel professionele internationale tennisspelers die zich een coach kunnen veroorloven.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-tennissers.dhtml

Artikel is er een uit 2012, maar hoeveel top 30 spelers zijn er?
Budget verzamelen om te spelen wereldwijd is krap, waarom denk jij dat Koen daar de tassen droeg?
pi_162779261
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zelf betaald dus.
pi_162779273
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hangt af van de functie.
pi_162779373
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

allemaal?
Nee, dat zeker niet.:P
pi_162786075
Waarom ging goede vriend en loopjongen Everink eigenlijk niet mee naar Amerika? Of was dat wel het plan?
pi_162787120
Ik zie nu trouwens dat Pokernews de username van Mark op 2+2 en Pokerstars heeft gepost (waarschijnlijk al langer geleden, maar de laatste keer dat ik op die website keek hielden ze dat nog geheim).

Wat users op 2+2 te zeggen hebben over zijn statistieken..:

Volledige topic te vinden op:
http://forumserver.twoplu(...)-pokerstars-1599237/

Statistieken, usernames en meer info:
http://nl.pokernews.com/n(...)-van-80000-23926.htm

Eind 2015 had Mark blijkbaar genoeg geld om grote bedragen te wisselen.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:40:43 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162788418
eindejaarsbonus? Grapje.

Die klapt er ff ¤ 69 220,- uit in een kwartaal...
Naast de bedragen gaat ook de frequentie omhoog.
pi_162788630
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
eindejaarsbonus? Grapje.

Die klapt er ff ¤ 69 220,- uit in een kwartaal...
Naast de bedragen gaat ook de frequentie omhoog.
Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.

Zo zie je wel dat hij veel geld op pokerstars wil maar deze bedragen komen niet overeen met wat hij in die periode verloren heeft (zo ver wij dat allemaal kunnen zien). En hij krijgt blijkbaar wel geld op neteller en skrill maar niet op pokerstars, dat is wel een beetje vreemd maar ergens op 2+2 heeft hij daar ooit een korte verklaring voor gegeven die an sich niet perse vreemd is

Zijn transactieverzoek van 26 nov vind ik dan het meest opmerkelijk. Hij wil vooral geld op pokerstars krijgen en ineens mag het ook op skrill terwijl hij zelf geen geld van skrill op pokerstars krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door opgebaarde op 06-06-2016 14:56:52 ]
pi_162788936
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.

Zo zie je wel dat hij veel geld op pokerstars wil maar deze bedragen komen niet overeen met wat hij in die periode verloren heeft (zo ver wij dat allemaal kunnen zien). En hij krijgt blijkbaar wel geld op neteller en skrill maar niet op pokerstars, dat is wel een beetje vreemd maar ergens op 2+2 heeft hij daar ooit een korte verklaring voor gegeven die an sich niet perse vreemd is

Zijn transactieverzoek van 26 nov vind ik dan het meest opmerkelijk. Hij wil vooral geld op pokerstars krijgen en ineens mag het ook op skrill terwijl hij zelf geen geld van skrill op pokerstars krijgt.
Nee, dat is een fout in de tabel. Hij heeft de 30k waarschijnlijk nog gewoon zelf, maar laat hij de keus aan de ander of die persoon het via Skrill of Neteller wil hebben. Althans, dat is hoe ik het nu begrijp, maar ik heb er geen verstand van.

Zijn post was:
quote:
Have 30K neteller EU or Skrill 30K USD

Want Stars

Pm me - 10K min.
Kan je met PS ook negatief staan? Waardoor je dus dat gat eerst moet opvullen plus wat extras, voordat je weer verder kan spelen? Of heb ik er nu een volledig verkeerd beeld van en werkt het niet zo als met geld.
pi_162789092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, dat is een fout in de tabel. Hij heeft de 30k waarschijnlijk nog gewoon zelf, maar laat hij de keus aan de ander of die persoon het via Skrill of Neteller wil hebben. Althans, dat is hoe ik het nu begrijp, maar ik heb er geen verstand van.

Zijn post was:

[..]

Kan je met PS ook negatief staan? Waardoor je dus dat gat eerst moet opvullen plus wat extras, voordat je weer verder kan spelen? Of heb ik er nu een volledig verkeerd beeld van en werkt het niet zo als met geld.
Ah duidelijk, thanks!
En neen je kan op PS niet negatief staan. Dan zouden veel gokkers geld verliezen en zich daarna nooit meer melden
pi_162789162
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah duidelijk, thanks!
En neen je kan op PS niet negatief staan. Dan zouden veel gokkers geld verliezen en zich daarna nooit meer melden
Oh, oke! Ik dacht juist dat het wel kon en dat Mark daarom niet gewoon zelf die PS kocht, omdat hij zijn bankrekening ofzo niet wilde koppelen. Maar nu ik er wat langer over nadenk klopt daar niks van. xD
pi_162789674
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, oke! Ik dacht juist dat het wel kon en dat Mark daarom niet gewoon zelf die PS kocht, omdat hij zijn bankrekening ofzo niet wilde koppelen. Maar nu ik er wat langer over nadenk klopt daar niks van. xD
hehe maar dat Mark de J. alleen via omwegen geld op zijn pokerstarsaccount wil krijgen vind ik wel een raar verhaal. Dat vinden er wel meer, Mark geeft daar m.i. ook geen steekhoudende antwoorden op
  maandag 6 juni 2016 @ 15:48:11 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162789897
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

hehe maar dat Mark de J. alleen via omwegen geld op zijn pokerstarsaccount wil krijgen vind ik wel een raar verhaal. Dat vinden er wel meer, Mark geeft daar m.i. ook geen steekhoudende antwoorden op
Wat voor antwoorden geeft hij daar dan wel op, en heb je een bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162791496
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op Pokernews in de coments op pagina 16 ofzo. Daar heeft iemand een comment van Mark geplaatst, afkomstig van Nederpoker (?), maar die site is inmiddels gestopt, dus is niet meer te vinden. Die site werd ook genoemd in het bericht op Pokernews zelf.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:45:55 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162791531
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:48 schreef Physsic het volgende:
Waarom ging goede vriend en loopjongen Everink eigenlijk niet mee naar Amerika? Of was dat wel het plan?
Haase had hem voor het laatst gezien in Australië, dat was in januari 2016.

Koen ging niet elke keer mee.
pi_162791695
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar dan is daar dus niet echt een goede reden voor? Behalve dan dat het misschien even tijd kost om je adres te verifieren dmv bankafschriften o.i.d. Je zou toch verwachten dat hij dat in 2jaar tijd wel een keer tijd voor zou hebben.
pi_162793968
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Posting 354
http://nl.pokernews.com/p(...)/18.htm#post-8323462

En nog eentje op 2+2 die ik nu zo snel op mobiel niet kan vinden
pi_162794771
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dan is daar dus niet echt een goede reden voor? Behalve dan dat het misschien even tijd kost om je adres te verifieren dmv bankafschriften o.i.d. Je zou toch verwachten dat hij dat in 2jaar tijd wel een keer tijd voor zou hebben.
Ik weet het niet. Misschien had hij al een account geverifieerd op pokerstars maar dit account wilde hij absoluut niet gebruiken.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 00:33:13 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162805704
Zou hij de telefoon meegenomen hebben naar Miami?

Ze zijn die nog steeds kwijt en hebben bij zijn ouders zelfs de dakgoot doorzocht.
pi_162819844
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou hij de telefoon meegenomen hebben naar Miami?

Ze zijn die nog steeds kwijt en hebben bij zijn ouders zelfs de dakgoot doorzocht.
Hoe weet je dat?
pi_162820642
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Posting 354
http://nl.pokernews.com/p(...)/18.htm#post-8323462

En nog eentje op 2+2 die ik nu zo snel op mobiel niet kan vinden
zit hij daar nu vrolijk te posten en aan het speculeren wie een mogelijke dader is :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:22:04 #188
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162826368
quote:
Wie is de verdachte tenniscoach Mark de J.?
De coach van tennisser Robin Haase (28) is opgepakt als verdachte in de moordzaak Koen Everink. Wie is Mark de J. (29) en wat was hij van Everink?

Vrijdag, 25 maart 2016, 15:10 uur

De tenniscoach zou de avond van de moord samen met Everink naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken.

Badr Hari
Zakenman Koen Everink werd donderdagavond 3 maart op 42-jarige leeftijd vermoord in zijn villa in Bilthoven. Hij werd met messteken om het leven gebracht en er waren geen sporen van braak. Al gauw kwam de geruchtenstroom over Badr Hari en zijn ‘vrienden’ op gang. Zou het een wraakactie zijn vanwege de rechtszaak die Everink aanspande tegen de kickbokser na een zware mishandeling in 2012? Niets wat naar buiten werd gebracht over het onderzoek wees daarop.

Getuigenverklaring
Donderdagochtend 24 maart werd Mark de J. op Schiphol aangehouden als verdachte in de moordzaak. Beter bekend als coach van tennisser Robin Haase. De J., Haase en Everink waren vrienden en kenden elkaar uit de tenniswereld. Volgens Telegraaf-journalist John van den Heuvel was de coach op de avond van de moord bij Everink op bezoek. Samen zouden ze een voetbalwedstrijd hebben gekeken. Al vrij snel nadat het nieuws van de moord naar buiten kwam, zou Mark zich hebben gemeld bij de politie, als getuige. Hij legde een verklaring af en mocht weer gaan.

Aangehouden op Schiphol
Tussen zijn verklaring en zijn aanhouding was Mark samen met Robin Haase in Amerika, voor een tennistoernooi. Daarom waren zij ook niet aanwezig bij de begrafenis van Everink. Tijdens hun afwezigheid kreeg de politie toch twijfels bij de getuigenverklaring van De J., mede naar aanleiding van andere getuigenverklaringen en het afluisteren van telefoongesprekken. Daarop besloot de politie Mark de J. aan te houden bij terugkomst op Schiphol, vlak voordat hij door zou reizen naar een volgende bestemming.

Haase ‘erg geschrokken’
Mark de J. komt uit een tennisfamilie. Zijn broertje Stefan (24) tennist ook op hoog niveau en beide ouders werken in de tenniswereld. Mark was zelf ook een talentvol tennisser, maar besloot zich te richten op het coachen toen duidelijk werd dat hij de top niet zou halen, schrijft Quote. In 2014 werd hij benaderd door Haase (foto, links) en sindsdien werken de twee samen. Haase liet gisteren weten ‘erg geschrokken’ te zijn door de arrestatie van zijn coach. “Het is bizar allemaal. Net alsof ik in een slechte film terecht ben gekomen”, zei hij. Verder wilde hij er nog niets over kwijt.

‘Tot aan de dakgoten aan toe’
Zaterdag wordt De J. voorgeleid aan de rechter-commissaris bij de rechtbank in Utrecht en wordt bepaald of hij langer in voorarrest moet blijven. Ondertussen is de politie druk met het onderzoek naar de coach. Daarin werd zijn hele huis – ‘tot aan de dakgoten aan toe’ – binnenstebuiten gekeerd, melden ooggetuigen. De J. zou momenteel bij zijn ouders wonen in Hillegersberg, een goede wijk in Rotterdam. Een buurvrouw bevestigt dat er een onderzoeksteam druk bezig geweest is in de straat. Verder kan ze er niet veel over zeggen: “Wij zien of spreken die mensen nooit. Niemand niet in de straat, ze zijn erg op zichzelf.”

OM: moord of doodslag
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdagmiddag laten weten Mark de J. te verdenken van moord dan wel doodslag. Het OM zal daarom zaterdag eisen dat de coach langer vast blijft zitten. Eerder werd hij alleen verdacht van ‘betrokkenheid’ bij de dood van Everink.
Bron:
http://www.misdaadjournalist.nl/ van 25/03/2016
pi_162826567
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bron:
http://www.misdaadjournalist.nl/ van 25/03/2016
Ik herken het gevoel van Haase. Als ik naar zijn wedstrijden kijk is het ook alsof ik naar een slechte film kijk. Het zou me niks verbazen als later uit zou komen hoe sommige wedstrijden die gewonnen leken toch verloren konden gaan. Of andersom.
pi_162832153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik herken het gevoel van Haase. Als ik naar zijn wedstrijden kijk is het ook alsof ik naar een slechte film kijk. Het zou me niks verbazen als later uit zou komen hoe sommige wedstrijden die gewonnen leken toch verloren konden gaan. Of andersom.
Doet me denken aan

_O-
  woensdag 8 juni 2016 @ 00:38:28 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162832446
Blijft een raar wereldje dat Tennis gebeuren...
pi_162832468
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is gewoon tennis. Niets raars aan. Voetbal is wat anders.
  woensdag 8 juni 2016 @ 00:48:08 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162832579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon tennis. Niets raars aan. Voetbal is wat anders.
Tennis met een vleugje poker.
pi_162832596
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tennis met een vleugje poker.
Voetval men een vleug tennis.
pi_162832663
Ik ben geen begaafd moslim. tennisser of voetballer.
pi_162843887
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit kwam ik nog tegen in een interview met MdJ:
quote:
Op de vraag wat de nieuwe coach Haase dacht te kunnen bijbrengen antwoordde De J.: "Ik denk dat ik mentaal vrij goed in elkaar zit."
_O-
pi_163004645
mark lijkt me iemand die business class wil vliegen. mede door zijn uitgavepatroon.
is er na te gaan of ze vaker samen vlogen en of hij er dan wel bij mocht zitten?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:24:41 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163007084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:35 schreef suzi1 het volgende:
mark lijkt me iemand die business class wil vliegen. mede door zijn uitgavepatroon.
is er na te gaan of ze vaker samen vlogen en of hij er dan wel bij mocht zitten?
Volgens mij weet je niet zoveel van zijn uitgavenpatroon, alleen van zijn uitgaven aan gokken, en dat kan compleet haaks staan op het reguliere uitgavenpatroon.
Sterker nog; het lijkt me zelfs iemand die met liefde een gesponsord business class ticket inruilt voor een economy class ticket zodat hij het prijsverschil terugkrijgt en kan vergokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163015081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:

iemand die met liefde een gesponsord business class ticket inruilt voor een economy class ticket zodat hij het prijsverschil terugkrijgt en kan vergokken.
Eens.
Al was het maar omdat Haasse ook na het verlaten van het vliegtuig niet even heeft gewacht op de J., maar gewoon door gekachelt is zonder omkijken, daardoor kreeg hij niets mee van de aanhouding, volgens eigen zeggen.
pi_163250531
quote:
Mark de J. zou de in de reiswereld rijk geworden Koen Everink hebben vermoord wegens een geldschuld aan het slachtoffer. Daar gaat justitie vanuit. Volgens De J.'s advocaat Pieter Hoogendam is dat motief onzin.

Tenniscoach Mark de J. werd 24 maart van dit jaar opgepakt op Schiphol nadat hij net nog een trip naar Amerika had gemaakt met zijn pupil Robin Haase. De J. zou op 3 maart miljonair Koen Everink in diens huis in Bilthoven hebben doodgestoken na een avond voetbal kijken.

Mark de J. moet maandag tijdens een nog niet inhoudelijke behandeling van zijn zaak voor de rechter in Utrecht verschijnen. Hij ontkent de moordenaar te zijn; hij is 'slechts' degene die de reismiljonair na een avond voetbal kijken bij Everink thuis als laatste heeft gezien. Maar justitie denkt dat De J. de zakenman heeft omgebracht omdat de tenniscoach aan Everink nog een groot geldbedrag moest terugbetalen. ,,Mark had inderdaad geld geleend van Everink, maar dat was geen direct opeisbare schuld'', zegt advocaat Pieter Hoogendam van Mark de J. ,,Het is echt onzin dat hij dat die vrijdag 4 maart had moeten terugbetalen. Het ging om twee bedragen waarvan een flink deel alweer was terugbetaald. Er stond nog een bedrag van 20.000 open en daar hadden ze netjes afspraken over gemaakt. Vanaf april zou Mark maandelijks een bedrag terugbetalen om zo in anderhalf jaar tijd van zijn lening af te zijn.''

Gokken
Het geld dat Mark de J. leende van Everink was bedoeld om te gokken. Volgens advocaat Hoogendam vergokte Everink ook zelf het geld dat hij aan Mark de J. had uitgeleend. ,,Alleen dan dus op het account van Mark.''

Het lenen van het geld was volgens Hoogendam meer een vriendendienst dan een keiharde zakelijke afspraak.

Dat Mark de J. flinke gokschulden zou hebben, kwam al eerder naar buiten via kenners uit de wereld van het pokeren. De J. heeft een verleden als problematisch gokker, maar zijn familie dacht dat hij daar inmiddels overheen was.

Everink leerde De J. in 2015 kennen via proftennisser Robin Haase met wie de miljonair veel optrok. De J. was sinds eind 2014 coach van Haase. Everink reisde mee naar toernooien als 'loopjongen' voor de tennisser.

donderdag 23 juni 2016 @ 21:59:41 #201
452947 frietenstamp
pi_163250698
WTF? Daar trapt hopelijk geen rechter in!
pi_163251052
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef frietenstamp het volgende:
WTF? Daar trapt hopelijk geen rechter in!
Dat dikgedrukte deel?
Ik denk dat hij dat inderdaad zal moeten aantonen.

Maar volgens mij is op Fok en andere fora al een hele tijd terug ook gesuggereerd dat het wel eens zou kunnen dat iemand anders dat account ook gebruikte. De vraag is waarom je eerst geld zou uitlenen aan iemand om dat vervolgens op een belachelijke manier zelf te gaan verspelen.

Oh trouwens, dat zou juist best slim zijn. Gewoon alsnog het volledige bedrag van de ander terugeisen en het resultaat is dat je gratis hebt kunnen pokeren. :p
pi_163251351
Robin Haase praat voor het eerst over dood Koen Everink

‘Nooit iets gemerkt’
Robin, die zelf al zo’n vier keer is verhoord door de politie, vertelt dat hij nooit iets heeft gemerkt van onenigheid tussen Mark en Koen. “Ik heb nooit gemerkt dat er iets speelde tussen hen. Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen. Het werd mij pas later bekend dat Mark een schuld bij Koen zou hebben”, zegt Robin.

‘Ik hoop dat Mark onschuldig is’
De toptennisser hoopt heel erg dat Mark onschuldig blijkt. “Ook ik heb vragen. Maar daarbij hoef ik geen emoties te tonen. Zolang er geen duidelijkheid is, kan ik niet boos op hem zijn. Natuurlijk hoop ik dat hij het niet heeft gedaan. Ik denk dat alleen de familie van Koen het wel hoopt. Dan is namelijk de dader opgepakt. Alle anderen willen dat Mark onschuldig is. Zij kennen hem als een mens bij wie dit absoluut niet past.”

http://www.lindanieuws.nl(...)t-over-dood-everink/
pi_163251581
Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen.

Vreemd uitspraak..
  vrijdag 24 juni 2016 @ 01:26:27 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163256128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:

‘Nooit iets gemerkt’
Robin, die zelf al zo’n vier keer is verhoord door de politie, vertelt dat hij nooit iets heeft gemerkt van onenigheid tussen Mark en Koen. “Ik heb nooit gemerkt dat er iets speelde tussen hen. Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen. Het werd mij pas later bekend dat Mark een schuld bij Koen zou hebben”, zegt Robin.

De toptennisser hoopt heel erg dat Mark onschuldig blijkt. “Ook ik heb vragen. Maar daarbij hoef ik geen emoties te tonen. Zolang er geen duidelijkheid is, kan ik niet boos op hem zijn. Natuurlijk hoop ik dat hij het niet heeft gedaan. Ik denk dat alleen de familie van Koen het wel hoopt. Dan is namelijk de dader opgepakt. Alle anderen willen dat Mark onschuldig is. Zij kennen hem als een mens bij wie dit absoluut niet past.”

Niemand vraagt aan mij hoe het met me gaat... jank jank.

Wat een rare vogel, zeg.
pi_163256230
"Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen."
Hmmm... :?
pi_163256237
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Zeg dan niks, imo.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2016 @ 06:47:05 #208
240917 Mula
pi_163258359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Physsic het volgende:
Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen.

Vreemd uitspraak..
Ligt waarschijnlijk ook aan de vraagstelling. "Er wordt gezegd dat Mark pokerde en dat hij speelde om grote bedragen. Wist jij daarvan?"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:16:02 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163258548
Wel bijzonder dat Mark de J claimt dat hij hem niet vermoord heeft, maar vervolgens met dat verhaal over het gebruiken van het account van Mark wel een extra motief geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163259069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:16 schreef Leandra het volgende:
Wel bijzonder dat Mark de J claimt dat hij hem niet vermoord heeft, maar vervolgens met dat verhaal over het gebruiken van het account van Mark wel een extra motief geeft.
Wat zou dat motief dan zijn?
pi_163259563
quote:
BILTHOVEN - Tenniscoach Mark de J., die volgens justitie Koen Everink vermoordde, zegt juist zelf ook slachtoffer te zijn. Hij ontkent dat hij degene is die Everink doodstak, maar stelt op de avond van de moord voor het huis van Everink door minstens vier onbekende mannen te zijn overmeesterd.

De J. zou in zijn eigen auto zijn meegenomen door de mannen en bedreigd. Pas de volgende ochtend hoorde hij van de dood van Everink en meldde hij zich bij de politie.

De lezing van De J. over de dramatische gebeurtenissen 3 maart van dit jaar in Everinks woning in Bilthoven, zal maandag voor het eerst publiekelijk worden besproken tijdens de eerste zogeheten proforma rechtszaak.

Gestalkt
Volgens het advocatenteam van De J., geleid door de Haagse strafpleiter mr. Pieter Hoogendam, stelt de tenniscoach al maanden voor de dood van Everink te zijn lastiggevallen en gestalkt door mannen, die informatie over Everink wilden. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens een tennistoernooi in Ahoy. De J. sprak nooit met Koen Everink over de voorvallen, naar zijn zeggen omdat hij bang was. Hij maande hem volgens De J. wel op te passen.

Politie en Openbaar Ministerie geloven niets van de lezing van De J. en beschouwen hem nog steeds als de enige verdachte. Het OM presenteert maandag een aantal onderzoeksresultaten, dat de verdenkingen moet onderbouwen. Volgens mr. Hoogendam staan in het onderzoeksdossier waarover de verdediging beschikt geen feiten die het verhaal van zijn cliënt ontkrachten of onmogelijk maken.

DNA
Er is DNA van De J. gevonden op een glas in de vaatwasser en huidmateriaal op een handdoek. Dat sporenmateriaal kan volgens Hoogendam echter worden verklaard door de aanwezigheid van De J. in het huis van Everink op de avond van de moord en enkele dagen daarvoor. Een onbekend bloedspoor op een van de sokken van Everink is niet van De J.

Uit het sporenonderzoek van de politie komt wel naar voren dat Everink met onwaarschijnlijk veel geweld om het leven is gebracht en voor zijn leven heeft gevochten. Zijn lichaam vertoonde veel steekwonden, vooral in zijn rug. Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden.
Televaag
pi_163267810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Televaag
Wauw. Ik ben erg benieuwd wat er in de proforma allemaal boven komt drijven.
pi_163270147
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wauw. Ik ben erg benieuwd wat er in de proforma allemaal boven komt drijven.
zo te lezen is er heel weinig bewijs -0
wel is het horloge van Koen bij Mark thuis gevonden
over de schuld was een afbetalings afspraak gemaakt en om 20.000 ga je niet iemand
omleggen lijkt me
pi_163270163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

over de schuld was een afbetalings afspraak gemaakt en om 20.000 ga je niet iemand
omleggen lijkt me
Is going rate voor een hit :)
pi_163270264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

omleggen lijkt me
Maar als er zo weinig bewijs zou zijn, bijvoorbeeld geen moordwapen waat Marks DNA op is gevonden.
Hoe krijgen ze dan het voorarrest telkens verlengd?
pi_163270398
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar als er zo weinig bewijs zou zijn, bijvoorbeeld geen moordwapen waat Marks DNA op is gevonden.
niet
pi_163270478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:

‘Nooit iets gemerkt’

lindanieuws _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163270501
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niemand vraagt aan mij hoe het met me gaat... jank jank.

Wat een rare vogel, zeg.
Dat zou wat zijn als hij wordt vrijgesproken (of onschuldig blijkt).
Dan zal er wel een tijdje paniek zijn in Nederland. :p
pi_163270532
Een aantal vrienden/kennissen van Mark hadden het er blijkbaar vlak na zijn aanhouding over dat ze het vreemd vonden dat hij zelf helemaal geen verwondingen had (leek te hebben), terwijl Everink echt 'afgeslacht' zou zijn
pi_163270706
quote:

[..]

Ze moeten echt met hard bewijs aankomen lijkt me
Bloed,dna of vingerafdrukken
Mark had wel een "wasje" gedaan thuis
Maar als hij van plan was Koen te vermoorden dan ga je er toch niet eerst
de hele avond op bezoek ?
Volgens mark is hij door 4 mannen in een auto gezet en naar een andere plek in Bilthoven gereden en daarna is hij ontsnapt en naar huis gereden.
vaag verhaal imo
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 17:00:18 #221
184769 crew  Deisyy
pi_163270741
quote:

[..]

Daarom zullen ze wel meer bewijs hebben dan er naar buiten is gebracht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_163270859
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daarom zullen ze wel meer bewijs hebben dan er naar buiten is gebracht.
Ja, volgens mij is dit ook vooral het verhaal van de advocaten. En zij maken het altijd wat mooier dan het is. :P
pi_163270966
Als je echt in een auto bent ontvoerd en ergens anders eruit gelaten bel je als een gek 112 lijkt mij..
pi_163271016
Dit is ook een vreemde zin.

"Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden."

Hij zat dus al onder het bloed op het moment dat hij de keukendeur probeerde te sluiten. Is hij dat buiten aangevallen en naar binnen gevlucht?
Of heeft hij zijn aanvallen naar buiten weten te duwen en geprobeerd te deur te sluiten? In dat geval is 'tegenhouden' misschien onhandig gekozen. Bovendien erg knap om een maniak met een mes naar buiten te kunnen werken.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 17:19:31 #225
452947 frietenstamp
pi_163271018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

vaag verhaal imo
Hij trok er vast een pokerface bij. :')
pi_163271046
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:15 schreef Lanah het volgende:
Als je echt in een auto bent ontvoerd en ergens anders eruit gelaten bel je als een gek 112 lijkt mij..
ligt aan reden van ontvoering denk ik. Als je wordt meegenomen omdat je zelf illegale dingen aan het doen bent en daarbij anderen een hak zet is de drempel om 112 te bellen best hoog
pi_163271078
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:21 schreef computergirl het volgende:

[..]

ligt aan reden van ontvoering denk ik. Als je wordt meegenomen omdat je zelf illegale dingen aan het doen bent en daarbij anderen een hak zet is de drempel om 112 te bellen best hoog
Hij zegt ook in zijn eigen auto te zijn ontvoerd...
pi_163271095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:19 schreef Physsic het volgende:
Dit is ook een vreemde zin.

"Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden."

Hij zat dus al onder het bloed op het moment dat hij de keukendeur probeerde te sluiten. Is hij dat buiten aangevallen en naar binnen gevlucht?
Of heeft hij zijn aanvallen naar buiten weten te duwen en geprobeerd te deur te sluiten? In dat geval is 'tegenhouden' misschien onhandig gekozen. Bovendien erg knap om een maniak met een mes naar buiten te kunnen werken.
geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden

Dan lijkt het er toch meer op dat Koen in de tuin is aangevallen
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 17:30:39 #229
184769 crew  Deisyy
pi_163271197
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ze moeten echt met hard bewijs aankomen lijkt me
Bloed,dna of vingerafdrukken
Mark had wel een "wasje" gedaan thuis
Maar als hij van plan was Koen te vermoorden dan ga je er toch niet eerst
de hele avond op bezoek ?

Volgens mark is hij door 4 mannen in een auto gezet en naar een andere plek in Bilthoven gereden en daarna is hij ontsnapt en naar huis gereden.
vaag verhaal imo
Of het is juist wel een slim plan, omdat het dan niet zo heel vreemd is dat er dna van Mark in het huis van Everink aanwezig is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_163271419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of het is juist wel een slim plan, omdat het dan niet zo heel vreemd is dat er dna van Mark in het huis van Everink aanwezig is.
De plaats van het DNA is ook van belang. Als hij die avond niet op bezoek was geweest, hadden ze ook geen DNA van hem gevonden op een glas in de vaatwasser en (schone) handdoek.

Als ze zijn DNA op een bebloed mes hebben aangetroffen, kom hij met het argumen "ja, maar ik was daar die avond ook op bezoek" ook niet heel ver, gok ik. :P

Maareh.. Marks glas stond dus al in de vaatwasser. Is Everink iemand die meteen alles moet opruimen, of is het echt pas mis gegaan op het moment dat Mark op het punt stond naar huis te gaan?
pi_163271817
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

De plaats van het DNA is ook van belang. Als hij die avond niet op bezoek was geweest, hadden ze ook geen DNA van hem gevonden op een glas in de vaatwasser en (schone) handdoek.

Als ze zijn DNA op een bebloed mes hebben aangetroffen, kom hij met het argumen "ja, maar ik was daar die avond ook op bezoek" ook niet heel ver, gok ik. :P

Maareh.. Marks glas stond dus al in de vaatwasser. Is Everink iemand die meteen alles moet opruimen, of is het echt pas mis gegaan op het moment dat Mark op het punt stond naar huis te gaan?
Er zijn 2 messen gebruikt en er is geen dna oid op gevonden
1 mes werd zonder heft teruggevonden
de messen waren van het merk herman de bijker
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:15:34 #232
452947 frietenstamp
pi_163271883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden

Dan lijkt het er toch meer op dat Koen in de tuin is aangevallen
Neem aan dat het een binnendeur betreft. Anders moet je altijd buitenom door de regen naar de keuken.
pi_163271920
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:15 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Neem aan dat het een binnendeur betreft. Anders moet je altijd buitenom door de regen naar de keuken.
klopt de keuken heeft geen buitendeur
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:19:28 #234
452947 frietenstamp
pi_163271947
Dus hij heeft zich proberen te verschansen in de keuken of zijn belager was in de keuken en heeft hij hem daar willen houden.
pi_163271962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt de keuken heeft geen buitendeur
Oh, daar ging ik vanuit omdat ik dacht dat hij juist een openkeuken heeft.
pi_163271980
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
pi_163272078
dit is de keuken
maar het messenblok staat in de keuken

pi_163272222
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:26 schreef StaceySinger het volgende:
dit is de keuken
maar het messenblok staat in de keuken

[ afbeelding ]
Wat raar, ik had echt totaaaal andere beelden in mijn hoofd, maar klopt dus niet.
Dat andere wat ik zei neem ik dus ook terug. :P
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:35:32 #239
452947 frietenstamp
pi_163272238
Dat zijn niet echt deuren die belagers tegenhouden...
pi_163272260
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat raar, ik had echt totaaaal andere beelden in mijn hoofd, maar klopt dus niet.
Dat andere wat ik zei neem ik dus ook terug. :P
Maar goed de aanvaller moet dus eerst in de keuken geweest zijn om de messen te pakken
en gebruik je dan 2 messen ?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:38:23 #241
452947 frietenstamp
pi_163272289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar goed de aanvaller moet dus eerst in de keuken geweest zijn om de messen te pakken
Tja die ene ging kapot dus toen pakte de dader een nieuwe uit het blok om het af te maken. :')
pi_163272325
indeling keuken

pi_163273025
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wel als je niet alleen bent.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163273124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
indeling keuken

[ afbeelding ]
Dat kan dan dus maar 1 deur geweest zijn, waarbij Everink aan beide kanten zou hebben kunnen staan, toch?

Mogelijk moest de dader terug te keuken in om een nieuw mes te pakken of waren ze beide al in de keuken en heeft Everink die tijd kunnen gebruiken om uit de keuken te ontsnappen en geprobeerd de deur dicht te houden.

Als er echt een mes kapot is gegaan, zou het wel heel opvallend zijn als de dader (Mark?) echt geen verwondingen had.
Het is niet ongebruikelijk dat een dader van zo'n heftige steekpartij verwondingen aan zijn handen heeft. Zo'n mes (en de hand van de dader) is na een aantal keer steken al behoorlijk bloederig en dus glad, waardoor de hand van de dader gemakkelijk van het heft kan afglijden over het lemmet.
Zeker als een van messen gebroken is, zou ik een verwonding aan de hand van de dader verwachten.
Maar de dader kan natuurlijk handschoenen gedragen hebben en dat zou ook verklaren als er geen DNA gevonden is.
pi_163273214
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat kan dan dus maar 1 deur geweest zijn, waarbij Everink aan beide kanten zou hebben kunnen staan, toch?

Mogelijk moest de dader terug te keuken in om een nieuw mes te pakken of waren ze beide al in de keuken en heeft Everink die tijd kunnen gebruiken om uit de keuken te ontsnappen en geprobeerd de deur dicht te houden.

Als er echt een mes kapot is gegaan, zou het wel heel opvallend zijn als de dader (Mark?) echt geen verwondingen had.
Het is niet ongebruikelijk dat een dader van zo'n heftige steekpartij verwondingen aan zijn handen heeft. Zo'n mes (en de hand van de dader) is na een aantal keer steken al behoorlijk bloederig en dus glad, waardoor de hand van de dader gemakkelijk van het heft kan afglijden over het lemmet.
Zeker als een van messen gebroken is, zou ik een verwonding aan de hand van de dader verwachten.
Maar de dader kan natuurlijk handschoenen gedragen hebben en dat zou ook verklaren als er geen DNA gevonden is.
Mark is onderzocht en hij had geen enkele verwonding
Wel vreemd dat hij het horloge van Koen thuis had liggen
Dat had hij in z'n auto gevonden :?
pi_163273215
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Een onbekend bloedspoor op een van de sokken van Everink is niet van De J.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 19:26:55 #247
452947 frietenstamp
pi_163273220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:40 schreef StaceySinger het volgende:
indeling keuken

[ afbeelding ]
De keukendeur opent de keuken in. Als hij geprobeerd heeft de deur te sluiten om zijn belager tegen te houden, dan zat Koen waarschijnlijk zelf in de keuken. Was hij in de hal en de dader in de keuken dan had hij ook eventueel een uitgang kunnen kiezen en vluchten/alarm slaan. In de keuken zat hij opgesloten.
pi_163273263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Mark is onderzocht en hij had geen enkele verwonding
Wel vreemd dat hij het horloge van Koen thuis had liggen
Dat had hij in z'n auto gevonden :?
Oh ik vind het hele zwijgen al vreemd. Koekkoek
pi_163273321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh ik vind het hele zwijgen al vreemd. Koekkoek
Is het ook en zal ook wel terecht zijn dat ze hem verdenken
Maar als er geen hard bewijs is zal het moeilijk worden om hem te veroordelen.
Hij had zich trouwens wel de volgende dag bij de politie gemeld
pi_163273380
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Is het ook en zal ook wel terecht zijn dat ze hem verdenken
Maar als er geen hard bewijs is zal het moeilijk worden om hem te veroordelen.
Mwhah als je niks te verzwijgen heb
pi_163273399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Mwhah als je niks te verzwijgen heb
Je hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling :7
pi_163273618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar in de rechtszaak kan het behoorlijk in je nadeel werken als je je alleen beroept op je zwijgrecht.
Maar dat doet hij volgens mij niet, want anders zou dat ontvoeringsverhaal niet bestaan.
pi_163273741
Geen idee of het al geopperd is, maar zou het niet kunnen dat de J. bedreigt wordt?
Denkende aan anderen die de moord gepleegd hebben en hem er voor op willen laten draaien.
pi_163273812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:54 schreef empa1010 het volgende:
Geen idee of het al geopperd is, maar zou het niet kunnen dat de J. bedreigt wordt?
Denkende aan anderen die de moord gepleegd hebben en hem er voor op willen laten draaien.
Een groep onbekende mannen zou Everink al maanden op de korrel hebben gehad. De J. werd door het groepje gestalkt en bedreigd en werd onder druk gezet om informatie over Everink te verschaffen. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens het tennistoernooi in Ahoy.
pi_163273938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Een groep onbekende mannen zou Everink al maanden op de korrel hebben gehad. De J. werd door het groepje gestalkt en bedreigd en werd onder druk gezet om informatie over Everink te verschaffen. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens het tennistoernooi in Ahoy.
De J.zat in het groepje. En het horloge was een cadeautje
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:07:27 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163273996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Zou zomaar eens kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163274194
quote:

[..]

En als hij de/een dader was zou hij het horloge dan thuis neerleggen ?
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:18:52 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163274223
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waarom niet? Je denkt echt dat hij het horloge van Everink "gekregen" heeft?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:20:31 #259
452947 frietenstamp
pi_163274271
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hij had dringend geld nodig. Dus ja.
pi_163274365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom niet? Je denkt echt dat hij het horloge van Everink "gekregen" heeft?
Volgens Mark had hij het horloge de volgende ochtend in zijn auto gevonden
pi_163274402
Wat een enorme sukkel die de J.

Het horloge (ontvreemd na de moord) verstoppen op zijn slaapkamer in het huis van zijn ouders, zie je daar ooit maar eens onderuit te lullen.

Het maakt helemaal niet meer uit wat hij verder verklaard, de hele zaak boeit niet meer.
pi_163274480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:25 schreef Za het volgende:
Wat een enorme sukkel die de J.

Het horloge (ontvreemd na de moord) verstoppen op zijn slaapkamer in het huis van zijn ouders, zie je daar ooit maar eens onderuit te lullen.

Het maakt helemaal niet meer uit wat hij verder verklaard, de hele zaak boeit niet meer.
als hij de dader niet is :
is het mogelijk dat ze dat klokje in zijn auto gegooid hebben om hem erbij te lappen

en : vanwege het feit dat hij een horloge thuis heeft liggen gaan ze hem nooit veroordelen
voor een moord

ik heb een vermoeden dat Mark as maandag weer vrij man is
pi_163274509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als hij de dader niet is :
is het mogelijk dat ze dat klokje in zijn auto gegooid hebben om hem erbij te lappen
:D Je bent grappig
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:31:03 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163274557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Volgens Mark had hij het horloge de volgende ochtend in zijn auto gevonden
En niet gelijk gemeld bij de politie, zelfs niet toen hij hoorde dat Everink vermoord was, en hij gehoord werd, maar gewoon in huis gelegd en niets over gezegd.... right.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163274661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

En niet gelijk gemeld bij de politie, zelfs niet toen hij hoorde dat Everink vermoord was, en hij gehoord werd, maar gewoon in huis gelegd en niets over gezegd.... right.
ben het met je eens at het een krom & onwaarschijnlijk verhaal is
maar... een goeie advocaat geeft daar wel een draai aan en zal er dan op aansturen dat Mark in
verwarde gemoedstoestand verkeerde ( of zoiets)
  vrijdag 24 juni 2016 @ 20:38:19 #266
452947 frietenstamp
pi_163274736
Zit die gast nog vast?
pi_163274764
Wanneer kan de advocaat van een verdachte eigenlijk het onderzoek van de politie inzien? Is dat al direct of pas vlak voor een proforma zitting? Of uberhaupt pas bij inhoudelijke behandeling?
pi_163274911
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:40 schreef Physsic het volgende:
Wanneer kan de advocaat van een verdachte eigenlijk het onderzoek van de politie inzien? Is dat al direct of pas vlak voor een proforma zitting? Of uberhaupt pas bij inhoudelijke behandeling?
voor de proforma zitting al maar er is wel een uitslag van de bloedspatanalyse maar nog niet van het aanvullend sporenonderzoek

Er is wel bloed gevonden op een sok van Everink maar dat was niet van Mark

wat ook apart is : De telefoon van Everink was weg, maar het toestel straalde op de vrijdagmiddag na de moord om 17.18 uur nog wel een laatste signaal in De Bilt uit

en..... volgens mij was Mark toen al op reis :7

[ Bericht 1% gewijzigd door StaceySinger op 24-06-2016 21:05:38 ]
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:03:48 #269
452947 frietenstamp
pi_163275338
quote:

[..]

Een uit de hand gelopen inside job roofoverval?
pi_163275378
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Aha. Dat had ik niet meegekregen. Dat geeft de zaak toch een totaal andere wending lijkt me.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:10:54 #271
452947 frietenstamp
pi_163275522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Aha. Dat had ik niet meegekregen. Dat geeft de zaak toch een totaal andere wending lijkt me.
Het is een bewering van de advocaat van de verdachte. Politie en Openbaar Ministerie geloven er niets van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Televaag
pi_163275564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Stalikings- en ontvoeringsverhaal is van Mark de J. afkomstig. Vooralsnog is het voorzover ik heb gelezen alleen zijn verhaal, en of het ook echt waar is is dus niet bekend.

/edit: spuit elf

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 21:13:07 ]
pi_163275586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:10 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het is een bewering van de advocaat van de verdachte. Politie en Openbaar Ministerie geloven er niets van.

en dit dan ?

Er is wel bloed gevonden op een sok van Everink maar dat was niet van Mark
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:13:56 #274
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163275598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als je onschuldig bent werk je juist mee aan je vrijlating.
pi_163275655
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:13 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Als je onschuldig bent werk je juist mee aan je vrijlating.
Tenzij je weet dat, zodra je vrijgelaten wordt, jou hetzelfde lot als Everink te wachten staat. Niet te hopen dat dit aan de orde is maar het wordt wel een raar verhaal nu. Die meerdere messen vind ik ook vreemd. En dat de J. zelf blijkbaar geen verwondingen had, is ook opmerkelijk. Is het niet van een mes, dan lijkt me dat Everink 'm nog wel een paar stompen verkocht zou hebben. Je zou op z'n minst een blauw oog of gebroken neus verwachten tijdens een gevecht.
pi_163275817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:16 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Tenzij je weet dat, zodra je vrijgelaten wordt, jou hetzelfde lot als Everink te wachten staat. Niet te hopen dat dit aan de orde is maar het wordt wel een raar verhaal nu. Die meerdere messen vind ik ook vreemd. En dat de J. zelf blijkbaar geen verwondingen had, is ook opmerkelijk. Is het niet van een mes, dan lijkt me dat Everink 'm nog wel een paar stompen verkocht zou hebben. Je zou op z'n minst een blauw oog of gebroken neus verwachten tijdens een gevecht.
ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :

Everink vocht voor zijn leven, zo werd de rechercheurs die het onderzoek op de plaats delict moesten doen wel duidelijk. Maar tegen zoveel geweld van zijn kennelijk uitzinnige belager(s) was hij niet opgewassen. Tientallen steken in rug, benen, hals en handen werden Koen Everink fataal.
pi_163275935
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :

Everink vocht voor zijn leven, zo werd de rechercheurs die het onderzoek op de plaats delict moesten doen wel duidelijk. Maar tegen zoveel geweld van zijn kennelijk uitzinnige belager(s) was hij niet opgewassen. Tientallen steken in rug, benen, hals en handen werden Koen Everink fataal.
En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.
pi_163275996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:28 schreef empa1010 het volgende:

[..]

En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.
ja idd en een mes doormidden
Maar het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.
Van wie dan wel ?
pi_163276053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:30 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja idd en een mes doormidden
Maar het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.
Van wie dan wel ?
Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 21:38:17 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_163276211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 20:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ben het met je eens at het een krom & onwaarschijnlijk verhaal is
maar... een goeie advocaat geeft daar wel een draai aan en zal er dan op aansturen dat Mark in
verwarde gemoedstoestand verkeerde ( of zoiets)
uit angst voor represailles heeft ie het niet gemeld.
pi_163276351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:32 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt me :)
pi_163276393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?
pi_163276479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:45 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mij
vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
pi_163276551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Absoluut. Maar het is te hopen dat de dader(s) wel gevonden worden, als de J. het niet gedaan zou hebben. Alleen al dat je als mens in staat bent om iemand zo af te slachten... bizar. Dat het geen roofmoord was, was al snel duidelijk. Die gokschuld lijkt me ook wel vergezocht, maar zou nog kunnen. In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 22:15:23 #285
452947 frietenstamp
pi_163277123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:53 schreef empa1010 het volgende:

[..]
In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.
Of van een gewelddadigere c.q. messentrek- cultuur. :X
pi_163277416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 18:12 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2016 22:28:50 ]
pi_163277984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nu concluderen?

Dat hij nog steeds vast zit suggereert het tegenovergestelde en wij weten eigenlijk niks
pi_163278064
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.
ja in de telegraaf van vandaag
pi_163278100
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 22:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nu concluderen?

Dat hij nog steeds vast zit suggereert het tegenovergestelde en wij weten eigenlijk niks
het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.
pi_163279372
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:

Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.

quote:
Deze zaak is al vanaf dag 1 glashelder.
Een platvloerse moord om geld door een sukkel die in zijn zucht naar geld een horloge weggritst en dat op zijn kamertje verstopt.

Een grotere loser als dader is niet denkbaar (vergeet niet dat de 6 jarige dochter van Everink in het huis lag te slapen) geen mens zal interesse hebben voor het idee van een complot tegen de J.
pi_163279658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:33 schreef Za het volgende:

[..]

Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.

[..]

gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed is :)

De technische recherche kan op de plaats delict de ouderdom van aangetroffen bloedvlekken bepalen.
pi_163279838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:42 schreef StaceySinger het volgende:

gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed is :)

De technische recherche kan op de plaats delict de ouderdom van aangetroffen bloedvlekken bepalen.
Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.
pi_163279882
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef Za het volgende:

[..]

Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.
op het uur nauwkeurig
pi_163279911
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:49 schreef StaceySinger het volgende:

op het uur nauwkeurig
Laat maar zien.
pi_163280019
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:49 schreef Za het volgende:

[..]

Laat maar zien.
zoek het zelf maar op is genoeg over te vinden

2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:00:16 #296
452947 frietenstamp
pi_163280176
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland

Dat de techniek bestaat betekent niet dat deze is toegepast.
pi_163280192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

2010 al

De test is nog niet in gebruik.
pi_163280213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

De test is nog niet in gebruik.
als je dat denkt ,succes ermee
even zoeken op de website van het tijdschrift International Journal of Legal Medicine
dan praat je wel anders
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:03:36 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163280251
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als je dat denkt ,succes ermee
Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163280266
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.
geef ik toch
de website van het tijdschrift International Journal of Legal Medicine
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:04:48 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163280274
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 00:04 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

geef ik toch
de website van het tijdschrift International Journal of Legal Medicine
Een link.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')