abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162764135
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:09 schreef Za het volgende:

[..]

Ik denk er niet over :) Succes ermee!
dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals in je onderstaande post :

Post van ZA- zondag 5 juni 2016 @ 13:41:32 #138
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.

Landra vroeg ook al naar de bron van je bewering

[ Bericht 2% gewijzigd door StaceySinger op 05-06-2016 17:47:36 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162764255
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef Physsic het volgende:

Ohh! Ik dacht waarom. :D
En gepakt las je ook als opgepakt.
pi_162764305
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef StaceySinger het volgende:

dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals je onderstaande post :
Man dit is gewoon bekend.

quote:
Post van ZA- zondag 5 juni 2016 @ 13:41:32 #138
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.

Landra vroeg ook al naar de bron van je bewering
Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
  zondag 5 juni 2016 @ 16:26:46 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162764340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162764357
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.
ja jij vraagt naar een bron en ik daarna ook en dan geeft ze (Za) niet thuis
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162764361
Ik probeerde het even op te zoeken en kwam toen wat anders tegen.

quote:
Begrafenis

Robin Haase en Mark de J. waren niet aanwezig bij de begrafenis van Koen Everink. Haase speelde op dat moment het masterstoernooi van Indian Wells. Daaropvolgend zou Haase het masterstoernooi van Miami spelen, maar hij trok zich met een knieblessure terug. Bij terugkomst op Schiphol werd De J. gearresteerd. Haase gaf aan de arrestatie niet meegemaakt te hebben, omdat hij eerder het vliegtuig had verlaten.
Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :p
pi_162764375
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

en dan zou ik een beperkt geheugen hebben ? :7
  zondag 5 juni 2016 @ 20:45:28 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162770031
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:
Ik probeerde het even op te zoeken en kwam toen wat anders tegen.

[..]

Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :p
Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.
pi_162771891
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.
:')
Waarom dat?
  zondag 5 juni 2016 @ 21:38:57 #160
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162772112
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom dat?
quote:
Haase vloog donderdag samen met De Jong terug uit Amerika, waar de twee samen langs tennistoernooien trokken. De proftennisser zat business class en was daardoor eerder uit het vliegtuig dan zijn 29-jarige coach. 'En nu word ik weer 50 keer gebeld', aldus een droevige Haase.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731

Sterallures, lange benen, volgeboekt of ruzie, geen idee waarom die twee niet bij elkaar zaten.

edit:
besparing op het budget, kan best wat schelen als je 5 x keer per jaar met een team een eindje vliegt.
pi_162772297
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

[..]

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731

Sterallures, lange benen, volgeboekt of ruzie, geen idee waarom die twee niet bij elkaar zaten.

edit:
besparing op het budget, kan best wat schelen als je 5 x keer per jaar met een team een eindje vliegt.
Het kan zeker wat schelen. Toch vind ik het opvallend (ookal is het misschien de normaalste zaal van de wereld).
pi_162772386
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Waarom dat?
Omdat de een het gewoon zelf betaald en de sporter is.
  zondag 5 juni 2016 @ 22:10:14 #163
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162773522
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zelf betaald? Zijn sponsors bedoel je.
pi_162773734
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
pi_162774728
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag mee

Wat een eikel is die Haase zeg. Krijg hij twee kaartjes businessclass gaat hij het kaartje voor zijn coach downgraden zonder enige reden. Misselijk zeg.

En hij heeft zijn coach niet eens een bakkie koffie gegeven, #jongejongejongezeg
pi_162775084
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
allemaal?
  zondag 5 juni 2016 @ 23:47:23 #167
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162777527
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag mee

Wat een eikel is die Haase zeg. Krijg hij twee kaartjes businessclass gaat hij het kaartje voor zijn coach downgraden zonder enige reden. Misselijk zeg.

En hij heeft zijn coach niet eens een bakkie koffie gegeven, #jongejongejongezeg
D'r zijn in Nederland niet zo heel veel professionele internationale tennisspelers die zich een coach kunnen veroorloven.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-tennissers.dhtml

Artikel is er een uit 2012, maar hoeveel top 30 spelers zijn er?
Budget verzamelen om te spelen wereldwijd is krap, waarom denk jij dat Koen daar de tassen droeg?
pi_162779261
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zelf betaald dus.
pi_162779273
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hangt af van de functie.
pi_162779373
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

allemaal?
Nee, dat zeker niet.:P
pi_162786075
Waarom ging goede vriend en loopjongen Everink eigenlijk niet mee naar Amerika? Of was dat wel het plan?
pi_162787120
Ik zie nu trouwens dat Pokernews de username van Mark op 2+2 en Pokerstars heeft gepost (waarschijnlijk al langer geleden, maar de laatste keer dat ik op die website keek hielden ze dat nog geheim).

Wat users op 2+2 te zeggen hebben over zijn statistieken..:

Volledige topic te vinden op:
http://forumserver.twoplu(...)-pokerstars-1599237/

Statistieken, usernames en meer info:
http://nl.pokernews.com/n(...)-van-80000-23926.htm

Eind 2015 had Mark blijkbaar genoeg geld om grote bedragen te wisselen.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:40:43 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162788418
eindejaarsbonus? Grapje.

Die klapt er ff ¤ 69 220,- uit in een kwartaal...
Naast de bedragen gaat ook de frequentie omhoog.
pi_162788630
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
eindejaarsbonus? Grapje.

Die klapt er ff ¤ 69 220,- uit in een kwartaal...
Naast de bedragen gaat ook de frequentie omhoog.
Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.

Zo zie je wel dat hij veel geld op pokerstars wil maar deze bedragen komen niet overeen met wat hij in die periode verloren heeft (zo ver wij dat allemaal kunnen zien). En hij krijgt blijkbaar wel geld op neteller en skrill maar niet op pokerstars, dat is wel een beetje vreemd maar ergens op 2+2 heeft hij daar ooit een korte verklaring voor gegeven die an sich niet perse vreemd is

Zijn transactieverzoek van 26 nov vind ik dan het meest opmerkelijk. Hij wil vooral geld op pokerstars krijgen en ineens mag het ook op skrill terwijl hij zelf geen geld van skrill op pokerstars krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door opgebaarde op 06-06-2016 14:56:52 ]
pi_162788936
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.

Zo zie je wel dat hij veel geld op pokerstars wil maar deze bedragen komen niet overeen met wat hij in die periode verloren heeft (zo ver wij dat allemaal kunnen zien). En hij krijgt blijkbaar wel geld op neteller en skrill maar niet op pokerstars, dat is wel een beetje vreemd maar ergens op 2+2 heeft hij daar ooit een korte verklaring voor gegeven die an sich niet perse vreemd is

Zijn transactieverzoek van 26 nov vind ik dan het meest opmerkelijk. Hij wil vooral geld op pokerstars krijgen en ineens mag het ook op skrill terwijl hij zelf geen geld van skrill op pokerstars krijgt.
Nee, dat is een fout in de tabel. Hij heeft de 30k waarschijnlijk nog gewoon zelf, maar laat hij de keus aan de ander of die persoon het via Skrill of Neteller wil hebben. Althans, dat is hoe ik het nu begrijp, maar ik heb er geen verstand van.

Zijn post was:
quote:
Have 30K neteller EU or Skrill 30K USD

Want Stars

Pm me - 10K min.
Kan je met PS ook negatief staan? Waardoor je dus dat gat eerst moet opvullen plus wat extras, voordat je weer verder kan spelen? Of heb ik er nu een volledig verkeerd beeld van en werkt het niet zo als met geld.
pi_162789092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:06 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, dat is een fout in de tabel. Hij heeft de 30k waarschijnlijk nog gewoon zelf, maar laat hij de keus aan de ander of die persoon het via Skrill of Neteller wil hebben. Althans, dat is hoe ik het nu begrijp, maar ik heb er geen verstand van.

Zijn post was:

[..]

Kan je met PS ook negatief staan? Waardoor je dus dat gat eerst moet opvullen plus wat extras, voordat je weer verder kan spelen? Of heb ik er nu een volledig verkeerd beeld van en werkt het niet zo als met geld.
Ah duidelijk, thanks!
En neen je kan op PS niet negatief staan. Dan zouden veel gokkers geld verliezen en zich daarna nooit meer melden
pi_162789162
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah duidelijk, thanks!
En neen je kan op PS niet negatief staan. Dan zouden veel gokkers geld verliezen en zich daarna nooit meer melden
Oh, oke! Ik dacht juist dat het wel kon en dat Mark daarom niet gewoon zelf die PS kocht, omdat hij zijn bankrekening ofzo niet wilde koppelen. Maar nu ik er wat langer over nadenk klopt daar niks van. xD
pi_162789674
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:18 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, oke! Ik dacht juist dat het wel kon en dat Mark daarom niet gewoon zelf die PS kocht, omdat hij zijn bankrekening ofzo niet wilde koppelen. Maar nu ik er wat langer over nadenk klopt daar niks van. xD
hehe maar dat Mark de J. alleen via omwegen geld op zijn pokerstarsaccount wil krijgen vind ik wel een raar verhaal. Dat vinden er wel meer, Mark geeft daar m.i. ook geen steekhoudende antwoorden op
  maandag 6 juni 2016 @ 15:48:11 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162789897
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

hehe maar dat Mark de J. alleen via omwegen geld op zijn pokerstarsaccount wil krijgen vind ik wel een raar verhaal. Dat vinden er wel meer, Mark geeft daar m.i. ook geen steekhoudende antwoorden op
Wat voor antwoorden geeft hij daar dan wel op, en heb je een bron?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162791496
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op Pokernews in de coments op pagina 16 ofzo. Daar heeft iemand een comment van Mark geplaatst, afkomstig van Nederpoker (?), maar die site is inmiddels gestopt, dus is niet meer te vinden. Die site werd ook genoemd in het bericht op Pokernews zelf.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:45:55 #181
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162791531
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:48 schreef Physsic het volgende:
Waarom ging goede vriend en loopjongen Everink eigenlijk niet mee naar Amerika? Of was dat wel het plan?
Haase had hem voor het laatst gezien in Australië, dat was in januari 2016.

Koen ging niet elke keer mee.
pi_162791695
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Maar dan is daar dus niet echt een goede reden voor? Behalve dan dat het misschien even tijd kost om je adres te verifieren dmv bankafschriften o.i.d. Je zou toch verwachten dat hij dat in 2jaar tijd wel een keer tijd voor zou hebben.
pi_162793968
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Posting 354
http://nl.pokernews.com/p(...)/18.htm#post-8323462

En nog eentje op 2+2 die ik nu zo snel op mobiel niet kan vinden
pi_162794771
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dan is daar dus niet echt een goede reden voor? Behalve dan dat het misschien even tijd kost om je adres te verifieren dmv bankafschriften o.i.d. Je zou toch verwachten dat hij dat in 2jaar tijd wel een keer tijd voor zou hebben.
Ik weet het niet. Misschien had hij al een account geverifieerd op pokerstars maar dit account wilde hij absoluut niet gebruiken.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 00:33:13 #185
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162805704
Zou hij de telefoon meegenomen hebben naar Miami?

Ze zijn die nog steeds kwijt en hebben bij zijn ouders zelfs de dakgoot doorzocht.
pi_162819844
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Zou hij de telefoon meegenomen hebben naar Miami?

Ze zijn die nog steeds kwijt en hebben bij zijn ouders zelfs de dakgoot doorzocht.
Hoe weet je dat?
pi_162820642
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Posting 354
http://nl.pokernews.com/p(...)/18.htm#post-8323462

En nog eentje op 2+2 die ik nu zo snel op mobiel niet kan vinden
zit hij daar nu vrolijk te posten en aan het speculeren wie een mogelijke dader is :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 21:22:04 #188
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162826368
quote:
Wie is de verdachte tenniscoach Mark de J.?
De coach van tennisser Robin Haase (28) is opgepakt als verdachte in de moordzaak Koen Everink. Wie is Mark de J. (29) en wat was hij van Everink?

Vrijdag, 25 maart 2016, 15:10 uur

De tenniscoach zou de avond van de moord samen met Everink naar een voetbalwedstrijd hebben gekeken.

Badr Hari
Zakenman Koen Everink werd donderdagavond 3 maart op 42-jarige leeftijd vermoord in zijn villa in Bilthoven. Hij werd met messteken om het leven gebracht en er waren geen sporen van braak. Al gauw kwam de geruchtenstroom over Badr Hari en zijn ‘vrienden’ op gang. Zou het een wraakactie zijn vanwege de rechtszaak die Everink aanspande tegen de kickbokser na een zware mishandeling in 2012? Niets wat naar buiten werd gebracht over het onderzoek wees daarop.

Getuigenverklaring
Donderdagochtend 24 maart werd Mark de J. op Schiphol aangehouden als verdachte in de moordzaak. Beter bekend als coach van tennisser Robin Haase. De J., Haase en Everink waren vrienden en kenden elkaar uit de tenniswereld. Volgens Telegraaf-journalist John van den Heuvel was de coach op de avond van de moord bij Everink op bezoek. Samen zouden ze een voetbalwedstrijd hebben gekeken. Al vrij snel nadat het nieuws van de moord naar buiten kwam, zou Mark zich hebben gemeld bij de politie, als getuige. Hij legde een verklaring af en mocht weer gaan.

Aangehouden op Schiphol
Tussen zijn verklaring en zijn aanhouding was Mark samen met Robin Haase in Amerika, voor een tennistoernooi. Daarom waren zij ook niet aanwezig bij de begrafenis van Everink. Tijdens hun afwezigheid kreeg de politie toch twijfels bij de getuigenverklaring van De J., mede naar aanleiding van andere getuigenverklaringen en het afluisteren van telefoongesprekken. Daarop besloot de politie Mark de J. aan te houden bij terugkomst op Schiphol, vlak voordat hij door zou reizen naar een volgende bestemming.

Haase ‘erg geschrokken’
Mark de J. komt uit een tennisfamilie. Zijn broertje Stefan (24) tennist ook op hoog niveau en beide ouders werken in de tenniswereld. Mark was zelf ook een talentvol tennisser, maar besloot zich te richten op het coachen toen duidelijk werd dat hij de top niet zou halen, schrijft Quote. In 2014 werd hij benaderd door Haase (foto, links) en sindsdien werken de twee samen. Haase liet gisteren weten ‘erg geschrokken’ te zijn door de arrestatie van zijn coach. “Het is bizar allemaal. Net alsof ik in een slechte film terecht ben gekomen”, zei hij. Verder wilde hij er nog niets over kwijt.

‘Tot aan de dakgoten aan toe’
Zaterdag wordt De J. voorgeleid aan de rechter-commissaris bij de rechtbank in Utrecht en wordt bepaald of hij langer in voorarrest moet blijven. Ondertussen is de politie druk met het onderzoek naar de coach. Daarin werd zijn hele huis – ‘tot aan de dakgoten aan toe’ – binnenstebuiten gekeerd, melden ooggetuigen. De J. zou momenteel bij zijn ouders wonen in Hillegersberg, een goede wijk in Rotterdam. Een buurvrouw bevestigt dat er een onderzoeksteam druk bezig geweest is in de straat. Verder kan ze er niet veel over zeggen: “Wij zien of spreken die mensen nooit. Niemand niet in de straat, ze zijn erg op zichzelf.”

OM: moord of doodslag
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft vrijdagmiddag laten weten Mark de J. te verdenken van moord dan wel doodslag. Het OM zal daarom zaterdag eisen dat de coach langer vast blijft zitten. Eerder werd hij alleen verdacht van ‘betrokkenheid’ bij de dood van Everink.
Bron:
http://www.misdaadjournalist.nl/ van 25/03/2016
pi_162826567
quote:
18s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bron:
http://www.misdaadjournalist.nl/ van 25/03/2016
Ik herken het gevoel van Haase. Als ik naar zijn wedstrijden kijk is het ook alsof ik naar een slechte film kijk. Het zou me niks verbazen als later uit zou komen hoe sommige wedstrijden die gewonnen leken toch verloren konden gaan. Of andersom.
pi_162832153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik herken het gevoel van Haase. Als ik naar zijn wedstrijden kijk is het ook alsof ik naar een slechte film kijk. Het zou me niks verbazen als later uit zou komen hoe sommige wedstrijden die gewonnen leken toch verloren konden gaan. Of andersom.
Doet me denken aan

_O-
  woensdag 8 juni 2016 @ 00:38:28 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162832446
Blijft een raar wereldje dat Tennis gebeuren...
pi_162832468
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is gewoon tennis. Niets raars aan. Voetbal is wat anders.
  woensdag 8 juni 2016 @ 00:48:08 #193
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162832579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is gewoon tennis. Niets raars aan. Voetbal is wat anders.
Tennis met een vleugje poker.
pi_162832596
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tennis met een vleugje poker.
Voetval men een vleug tennis.
pi_162832663
Ik ben geen begaafd moslim. tennisser of voetballer.
pi_162843887
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit kwam ik nog tegen in een interview met MdJ:
quote:
Op de vraag wat de nieuwe coach Haase dacht te kunnen bijbrengen antwoordde De J.: "Ik denk dat ik mentaal vrij goed in elkaar zit."
_O-
pi_163004645
mark lijkt me iemand die business class wil vliegen. mede door zijn uitgavepatroon.
is er na te gaan of ze vaker samen vlogen en of hij er dan wel bij mocht zitten?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:24:41 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163007084
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:35 schreef suzi1 het volgende:
mark lijkt me iemand die business class wil vliegen. mede door zijn uitgavepatroon.
is er na te gaan of ze vaker samen vlogen en of hij er dan wel bij mocht zitten?
Volgens mij weet je niet zoveel van zijn uitgavenpatroon, alleen van zijn uitgaven aan gokken, en dat kan compleet haaks staan op het reguliere uitgavenpatroon.
Sterker nog; het lijkt me zelfs iemand die met liefde een gesponsord business class ticket inruilt voor een economy class ticket zodat hij het prijsverschil terugkrijgt en kan vergokken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_163015081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:24 schreef Leandra het volgende:

iemand die met liefde een gesponsord business class ticket inruilt voor een economy class ticket zodat hij het prijsverschil terugkrijgt en kan vergokken.
Eens.
Al was het maar omdat Haasse ook na het verlaten van het vliegtuig niet even heeft gewacht op de J., maar gewoon door gekachelt is zonder omkijken, daardoor kreeg hij niets mee van de aanhouding, volgens eigen zeggen.
pi_163250531
quote:
Mark de J. zou de in de reiswereld rijk geworden Koen Everink hebben vermoord wegens een geldschuld aan het slachtoffer. Daar gaat justitie vanuit. Volgens De J.'s advocaat Pieter Hoogendam is dat motief onzin.

Tenniscoach Mark de J. werd 24 maart van dit jaar opgepakt op Schiphol nadat hij net nog een trip naar Amerika had gemaakt met zijn pupil Robin Haase. De J. zou op 3 maart miljonair Koen Everink in diens huis in Bilthoven hebben doodgestoken na een avond voetbal kijken.

Mark de J. moet maandag tijdens een nog niet inhoudelijke behandeling van zijn zaak voor de rechter in Utrecht verschijnen. Hij ontkent de moordenaar te zijn; hij is 'slechts' degene die de reismiljonair na een avond voetbal kijken bij Everink thuis als laatste heeft gezien. Maar justitie denkt dat De J. de zakenman heeft omgebracht omdat de tenniscoach aan Everink nog een groot geldbedrag moest terugbetalen. ,,Mark had inderdaad geld geleend van Everink, maar dat was geen direct opeisbare schuld'', zegt advocaat Pieter Hoogendam van Mark de J. ,,Het is echt onzin dat hij dat die vrijdag 4 maart had moeten terugbetalen. Het ging om twee bedragen waarvan een flink deel alweer was terugbetaald. Er stond nog een bedrag van 20.000 open en daar hadden ze netjes afspraken over gemaakt. Vanaf april zou Mark maandelijks een bedrag terugbetalen om zo in anderhalf jaar tijd van zijn lening af te zijn.''

Gokken
Het geld dat Mark de J. leende van Everink was bedoeld om te gokken. Volgens advocaat Hoogendam vergokte Everink ook zelf het geld dat hij aan Mark de J. had uitgeleend. ,,Alleen dan dus op het account van Mark.''

Het lenen van het geld was volgens Hoogendam meer een vriendendienst dan een keiharde zakelijke afspraak.

Dat Mark de J. flinke gokschulden zou hebben, kwam al eerder naar buiten via kenners uit de wereld van het pokeren. De J. heeft een verleden als problematisch gokker, maar zijn familie dacht dat hij daar inmiddels overheen was.

Everink leerde De J. in 2015 kennen via proftennisser Robin Haase met wie de miljonair veel optrok. De J. was sinds eind 2014 coach van Haase. Everink reisde mee naar toernooien als 'loopjongen' voor de tennisser.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')