dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals in je onderstaande post :quote:
Man dit is gewoon bekend.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef StaceySinger het volgende:
dan moet je hier geen onzin komen verkopen zoals je onderstaande post :
Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.quote:Post van ZA- zondag 5 juni 2016 @ 13:41:32 #138
Omdat hij aantoonbaar heeft gelogen en de enige is wiens sporen te vinden waren in de keuken.
Landra vroeg ook al naar de bron van je bewering
Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
Man dit is gewoon bekend.
[..]
Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
ja jij vraagt naar een bron en ik daarna ook en dan geeft ze (Za) niet thuisquote:Op zondag 5 juni 2016 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je komt gewoon met bronnen als je iets beweert.
Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :pquote:Begrafenis
Robin Haase en Mark de J. waren niet aanwezig bij de begrafenis van Koen Everink. Haase speelde op dat moment het masterstoernooi van Indian Wells. Daaropvolgend zou Haase het masterstoernooi van Miami spelen, maar hij trok zich met een knieblessure terug. Bij terugkomst op Schiphol werd De J. gearresteerd. Haase gaf aan de arrestatie niet meegemaakt te hebben, omdat hij eerder het vliegtuig had verlaten.
en dan zou ik een beperkt geheugen hebben ?quote:Op zondag 5 juni 2016 16:24 schreef Za het volgende:
[..]
Man dit is gewoon bekend.
[..]
Sorry maar wanneer je een beperkt geheugen hebt betekend dat nog niet dat ik dan maar alles moet gaan opzoeken.
Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:
Ik probeerde het even op te zoeken en kwam toen wat anders tegen.
[..]
Geeft ook niet echt de indruk dat de band tussen hun op dat moment helemaal goed was. :p
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haase vloog eerste klas en de Jong tweede.
quote:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731quote:Haase vloog donderdag samen met De Jong terug uit Amerika, waar de twee samen langs tennistoernooien trokken. De proftennisser zat business class en was daardoor eerder uit het vliegtuig dan zijn 29-jarige coach. 'En nu word ik weer 50 keer gebeld', aldus een droevige Haase.
Het kan zeker wat schelen. Toch vind ik het opvallend (ookal is het misschien de normaalste zaal van de wereld).quote:Op zondag 5 juni 2016 21:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-shock-dan-ik-175731
Sterallures, lange benen, volgeboekt of ruzie, geen idee waarom die twee niet bij elkaar zaten.
edit:
besparing op het budget, kan best wat schelen als je 5 x keer per jaar met een team een eindje vliegt.
Zelf betaald? Zijn sponsors bedoel je.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat de een het gewoon zelf betaald en de sporter is.
Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?quote:Op zondag 5 juni 2016 21:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat de een het gewoon zelf betaald en de sporter is.
Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag meequote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelf betaald? Zijn sponsors bedoel je.
allemaal?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
D'r zijn in Nederland niet zo heel veel professionele internationale tennisspelers die zich een coach kunnen veroorloven.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als jij graag wilt dat het zo zou zijn, dan doe ik graag mee
Wat een eikel is die Haase zeg. Krijg hij twee kaartjes businessclass gaat hij het kaartje voor zijn coach downgraden zonder enige reden. Misselijk zeg.
En hij heeft zijn coach niet eens een bakkie koffie gegeven, #jongejongejongezeg
Zelf betaald dus.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zelf betaald? Zijn sponsors bedoel je.
Hangt af van de functie.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Physsic het volgende:
[..]
Maar hoeveel werkgevers laten hun werknemers economy vliegen als ze zelf businessclass nemen bij een zakenreisje?
Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:
eindejaarsbonus? Grapje.
Die klapt er ff ¤ 69 220,- uit in een kwartaal...
Naast de bedragen gaat ook de frequentie omhoog.
Nee, dat is een fout in de tabel. Hij heeft de 30k waarschijnlijk nog gewoon zelf, maar laat hij de keus aan de ander of die persoon het via Skrill of Neteller wil hebben. Althans, dat is hoe ik het nu begrijp, maar ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neuh dat kunnen we niet concluderen. Hij is namelijk geld tussen sites aan het wisselen.
Zo zie je wel dat hij veel geld op pokerstars wil maar deze bedragen komen niet overeen met wat hij in die periode verloren heeft (zo ver wij dat allemaal kunnen zien). En hij krijgt blijkbaar wel geld op neteller en skrill maar niet op pokerstars, dat is wel een beetje vreemd maar ergens op 2+2 heeft hij daar ooit een korte verklaring voor gegeven die an sich niet perse vreemd is
Zijn transactieverzoek van 26 nov vind ik dan het meest opmerkelijk. Hij wil vooral geld op pokerstars krijgen en ineens mag het ook op skrill terwijl hij zelf geen geld van skrill op pokerstars krijgt.
Kan je met PS ook negatief staan? Waardoor je dus dat gat eerst moet opvullen plus wat extras, voordat je weer verder kan spelen? Of heb ik er nu een volledig verkeerd beeld van en werkt het niet zo als met geld.quote:Have 30K neteller EU or Skrill 30K USD
Want Stars
Pm me - 10K min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |