Zoals ik het lees is de volgorde anders. Eerst knettert het tussen die twee (Mark en Koen), en pas later leent Koen geld uit aan Mark.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:53 schreef Pinjewaar het volgende:
Zal wel een combinatie van beide zijn als ik dit artikel lees:
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)m-toptennisser.dhtml
Eerst maatjes, anders leen je iemand geen 80.000 euro denk ik.
Vervolgens gaat Koen zich bemoeien met Haase (verliefd? goede vrienden?) en schiet Mark dat in het verkeerde keelgat. Die combi is niet goed.
Maar waarom hij de avond voor de moord dan op de bank zat tv te kijken met Koen is ook weer bizar/maf
Dat zal toch wel heel dom zijn van Koen dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:20 schreef Idisrom het volgende:
erst knettert het tussen die twee (Mark en Koen), en pas later leent Koen geld uit aan Mark.
Ik vind het vreemd dat de tennisleraar terugkwam...sowieso sneu, hoe vaak hebben mensen ruzie en hoe groot is de kans dat je wordt vermoord....quote:Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net in de supermarkt de Telegraaf even ingekeken, maar De J. is overgebracht naar het huis van bewaring en wordt niet meer verhoord omdat hij zich al 2 weken beroept op zijn zwijgrecht.
Er staat ook in dat het bekenden bevreemde dat De J en Haasse zo snel na de moord naar de VS vertrokken, Haasse was immers ook bevriend met Everink (er wordt nog wel nadrukkelijk gemeld dat Haasse geen verdachte is).
Geen idee of ze eerder dan geplanned naar de VS vertrokken, maar als dat zo is dan is het idd wel heel vreemd, en vooral vreemd dat Haasse daar in meeging.
Ik weet niet zeker, maar ik meende gelezen te hebben dat Robin Haase vanuit Mexico (Acapulco), waar hij de week ervoor tenniste, naar de VS is gegaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik heb net in de supermarkt de Telegraaf even ingekeken, maar De J. is overgebracht naar het huis van bewaring en wordt niet meer verhoord omdat hij zich al 2 weken beroept op zijn zwijgrecht.
Er staat ook in dat het bekenden bevreemde dat De J en Haasse zo snel na de moord naar de VS vertrokken, Haasse was immers ook bevriend met Everink (er wordt nog wel nadrukkelijk gemeld dat Haasse geen verdachte is).
Geen idee of ze eerder dan geplanned naar de VS vertrokken, maar als dat zo is dan is het idd wel heel vreemd, en vooral vreemd dat Haasse daar in meeging.
Hij staarde wel steeds lang naar de tieten van Estelle, schijnt.quote:
quote:Politie zoekt horloge en telefoon Everink
dinsdag 10 mei 2016, 17:50
© ANP
De politie is op zoek naar de telefoon en het tienduizenden euro's kostende horloge van de begin maart vermoorde Koen Everink. Die zijn niet aangetroffen in de woning van Everink, waar hij 4 maart levenloos werd gevonden. Hij is door messteken om het leven gebracht.
Tenniscoach Mark de J. is verdachte in de zaak. Hij zit nog vast. De J. was de coach van tennisser Robin Haase.
Telegraaf
Een heleboel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat voor horloge kost tienduizenden euro's?
Ik zie dat plaatje daar niet staan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erink_gezocht__.html
Ah, de mobiele site is dus anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat er toch echt hoor![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht, hij zal de spullen wel hebben verkocht om aan geld te komen, maar daar had hij waarschijnlijk geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef frietenstamp het volgende:
Die telefoon staat natuurlijk vol belastend materiaal en is vernietigd door die loser.
Tenzij hij het in de VS verkocht heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik dacht, hij zal de spullen wel hebben verkocht om aan geld te komen, maar daar had hij waarschijnlijk geen tijd meer voor.
Wat een lelijke klok..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat er toch echt hoor![]()
[ afbeelding ]
het is een IWCquote:
Dat zijn dikke prijzen.quote:
Een geflipte gokverslaafde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie jat er na een moord nog een klokje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |