abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:59:41 #201
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163250698
WTF? Daar trapt hopelijk geen rechter in!
pi_163251052
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 21:59 schreef frietenstamp het volgende:
WTF? Daar trapt hopelijk geen rechter in!
Dat dikgedrukte deel?
Ik denk dat hij dat inderdaad zal moeten aantonen.

Maar volgens mij is op Fok en andere fora al een hele tijd terug ook gesuggereerd dat het wel eens zou kunnen dat iemand anders dat account ook gebruikte. De vraag is waarom je eerst geld zou uitlenen aan iemand om dat vervolgens op een belachelijke manier zelf te gaan verspelen.

Oh trouwens, dat zou juist best slim zijn. Gewoon alsnog het volledige bedrag van de ander terugeisen en het resultaat is dat je gratis hebt kunnen pokeren. :p
pi_163251351
Robin Haase praat voor het eerst over dood Koen Everink

‘Nooit iets gemerkt’
Robin, die zelf al zo’n vier keer is verhoord door de politie, vertelt dat hij nooit iets heeft gemerkt van onenigheid tussen Mark en Koen. “Ik heb nooit gemerkt dat er iets speelde tussen hen. Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen. Het werd mij pas later bekend dat Mark een schuld bij Koen zou hebben”, zegt Robin.

‘Ik hoop dat Mark onschuldig is’
De toptennisser hoopt heel erg dat Mark onschuldig blijkt. “Ook ik heb vragen. Maar daarbij hoef ik geen emoties te tonen. Zolang er geen duidelijkheid is, kan ik niet boos op hem zijn. Natuurlijk hoop ik dat hij het niet heeft gedaan. Ik denk dat alleen de familie van Koen het wel hoopt. Dan is namelijk de dader opgepakt. Alle anderen willen dat Mark onschuldig is. Zij kennen hem als een mens bij wie dit absoluut niet past.”

http://www.lindanieuws.nl(...)t-over-dood-everink/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163251581
Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen.

Vreemd uitspraak..
  vrijdag 24 juni 2016 @ 01:26:27 #205
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_163256128
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:

‘Nooit iets gemerkt’
Robin, die zelf al zo’n vier keer is verhoord door de politie, vertelt dat hij nooit iets heeft gemerkt van onenigheid tussen Mark en Koen. “Ik heb nooit gemerkt dat er iets speelde tussen hen. Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen. Het werd mij pas later bekend dat Mark een schuld bij Koen zou hebben”, zegt Robin.

De toptennisser hoopt heel erg dat Mark onschuldig blijkt. “Ook ik heb vragen. Maar daarbij hoef ik geen emoties te tonen. Zolang er geen duidelijkheid is, kan ik niet boos op hem zijn. Natuurlijk hoop ik dat hij het niet heeft gedaan. Ik denk dat alleen de familie van Koen het wel hoopt. Dan is namelijk de dader opgepakt. Alle anderen willen dat Mark onschuldig is. Zij kennen hem als een mens bij wie dit absoluut niet past.”

Niemand vraagt aan mij hoe het met me gaat... jank jank.

Wat een rare vogel, zeg.
pi_163256230
"Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen."
Hmmm... :?
pi_163256237
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Zeg dan niks, imo.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2016 @ 06:47:05 #208
240917 Mula
pi_163258359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:28 schreef Physsic het volgende:
Ik wist niet dat Mark pokerde. Ik heb hem nooit om grote bedragen zien spelen.

Vreemd uitspraak..
Ligt waarschijnlijk ook aan de vraagstelling. "Er wordt gezegd dat Mark pokerde en dat hij speelde om grote bedragen. Wist jij daarvan?"
  vrijdag 24 juni 2016 @ 07:16:02 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163258548
Wel bijzonder dat Mark de J claimt dat hij hem niet vermoord heeft, maar vervolgens met dat verhaal over het gebruiken van het account van Mark wel een extra motief geeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163259069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 07:16 schreef Leandra het volgende:
Wel bijzonder dat Mark de J claimt dat hij hem niet vermoord heeft, maar vervolgens met dat verhaal over het gebruiken van het account van Mark wel een extra motief geeft.
Wat zou dat motief dan zijn?
pi_163259563
quote:
BILTHOVEN - Tenniscoach Mark de J., die volgens justitie Koen Everink vermoordde, zegt juist zelf ook slachtoffer te zijn. Hij ontkent dat hij degene is die Everink doodstak, maar stelt op de avond van de moord voor het huis van Everink door minstens vier onbekende mannen te zijn overmeesterd.

De J. zou in zijn eigen auto zijn meegenomen door de mannen en bedreigd. Pas de volgende ochtend hoorde hij van de dood van Everink en meldde hij zich bij de politie.

De lezing van De J. over de dramatische gebeurtenissen 3 maart van dit jaar in Everinks woning in Bilthoven, zal maandag voor het eerst publiekelijk worden besproken tijdens de eerste zogeheten proforma rechtszaak.

Gestalkt
Volgens het advocatenteam van De J., geleid door de Haagse strafpleiter mr. Pieter Hoogendam, stelt de tenniscoach al maanden voor de dood van Everink te zijn lastiggevallen en gestalkt door mannen, die informatie over Everink wilden. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens een tennistoernooi in Ahoy. De J. sprak nooit met Koen Everink over de voorvallen, naar zijn zeggen omdat hij bang was. Hij maande hem volgens De J. wel op te passen.

Politie en Openbaar Ministerie geloven niets van de lezing van De J. en beschouwen hem nog steeds als de enige verdachte. Het OM presenteert maandag een aantal onderzoeksresultaten, dat de verdenkingen moet onderbouwen. Volgens mr. Hoogendam staan in het onderzoeksdossier waarover de verdediging beschikt geen feiten die het verhaal van zijn cliënt ontkrachten of onmogelijk maken.

DNA
Er is DNA van De J. gevonden op een glas in de vaatwasser en huidmateriaal op een handdoek. Dat sporenmateriaal kan volgens Hoogendam echter worden verklaard door de aanwezigheid van De J. in het huis van Everink op de avond van de moord en enkele dagen daarvoor. Een onbekend bloedspoor op een van de sokken van Everink is niet van De J.

Uit het sporenonderzoek van de politie komt wel naar voren dat Everink met onwaarschijnlijk veel geweld om het leven is gebracht en voor zijn leven heeft gevochten. Zijn lichaam vertoonde veel steekwonden, vooral in zijn rug. Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden.
Televaag
pi_163267810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 08:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Televaag
Wauw. Ik ben erg benieuwd wat er in de proforma allemaal boven komt drijven.
pi_163270147
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:37 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wauw. Ik ben erg benieuwd wat er in de proforma allemaal boven komt drijven.
zo te lezen is er heel weinig bewijs -0
wel is het horloge van Koen bij Mark thuis gevonden
over de schuld was een afbetalings afspraak gemaakt en om 20.000 ga je niet iemand
omleggen lijkt me
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163270163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

over de schuld was een afbetalings afspraak gemaakt en om 20.000 ga je niet iemand
omleggen lijkt me
Is going rate voor een hit :)
pi_163270264
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

omleggen lijkt me
Maar als er zo weinig bewijs zou zijn, bijvoorbeeld geen moordwapen waat Marks DNA op is gevonden.
Hoe krijgen ze dan het voorarrest telkens verlengd?
pi_163270398
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar als er zo weinig bewijs zou zijn, bijvoorbeeld geen moordwapen waat Marks DNA op is gevonden.
niet
pi_163270478
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 22:21 schreef StaceySinger het volgende:

‘Nooit iets gemerkt’

lindanieuws _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_163270501
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Niemand vraagt aan mij hoe het met me gaat... jank jank.

Wat een rare vogel, zeg.
Dat zou wat zijn als hij wordt vrijgesproken (of onschuldig blijkt).
Dan zal er wel een tijdje paniek zijn in Nederland. :p
pi_163270532
Een aantal vrienden/kennissen van Mark hadden het er blijkbaar vlak na zijn aanhouding over dat ze het vreemd vonden dat hij zelf helemaal geen verwondingen had (leek te hebben), terwijl Everink echt 'afgeslacht' zou zijn
pi_163270706
quote:

[..]

Ze moeten echt met hard bewijs aankomen lijkt me
Bloed,dna of vingerafdrukken
Mark had wel een "wasje" gedaan thuis
Maar als hij van plan was Koen te vermoorden dan ga je er toch niet eerst
de hele avond op bezoek ?
Volgens mark is hij door 4 mannen in een auto gezet en naar een andere plek in Bilthoven gereden en daarna is hij ontsnapt en naar huis gereden.
vaag verhaal imo
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 17:00:18 #221
184769 crew  Deisyy
pi_163270741
quote:

[..]

Daarom zullen ze wel meer bewijs hebben dan er naar buiten is gebracht.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_163270859
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 17:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daarom zullen ze wel meer bewijs hebben dan er naar buiten is gebracht.
Ja, volgens mij is dit ook vooral het verhaal van de advocaten. En zij maken het altijd wat mooier dan het is. :P
pi_163270966
Als je echt in een auto bent ontvoerd en ergens anders eruit gelaten bel je als een gek 112 lijkt mij..
pi_163271016
Dit is ook een vreemde zin.

"Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden."

Hij zat dus al onder het bloed op het moment dat hij de keukendeur probeerde te sluiten. Is hij dat buiten aangevallen en naar binnen gevlucht?
Of heeft hij zijn aanvallen naar buiten weten te duwen en geprobeerd te deur te sluiten? In dat geval is 'tegenhouden' misschien onhandig gekozen. Bovendien erg knap om een maniak met een mes naar buiten te kunnen werken.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 17:19:31 #225
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_163271018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

vaag verhaal imo
Hij trok er vast een pokerface bij. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: