ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:16 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat, zodra je vrijgelaten wordt, jou hetzelfde lot als Everink te wachten staat. Niet te hopen dat dit aan de orde is maar het wordt wel een raar verhaal nu. Die meerdere messen vind ik ook vreemd. En dat de J. zelf blijkbaar geen verwondingen had, is ook opmerkelijk. Is het niet van een mes, dan lijkt me dat Everink 'm nog wel een paar stompen verkocht zou hebben. Je zou op z'n minst een blauw oog of gebroken neus verwachten tijdens een gevecht.
En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :
Everink vocht voor zijn leven, zo werd de rechercheurs die het onderzoek op de plaats delict moesten doen wel duidelijk. Maar tegen zoveel geweld van zijn kennelijk uitzinnige belager(s) was hij niet opgewassen. Tientallen steken in rug, benen, hals en handen werden Koen Everink fataal.
ja idd en een mes doormiddenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:28 schreef empa1010 het volgende:
[..]
En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.
Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja idd en een mes doormidden
Maar het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.
Van wie dan wel ?
uit angst voor represailles heeft ie het niet gemeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ben het met je eens at het een krom & onwaarschijnlijk verhaal is
maar... een goeie advocaat geeft daar wel een draai aan en zal er dan op aansturen dat Mark in
verwarde gemoedstoestand verkeerde ( of zoiets)
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt mequote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:32 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.
Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt me
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:45 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?
Absoluut. Maar het is te hopen dat de dader(s) wel gevonden worden, als de J. het niet gedaan zou hebben. Alleen al dat je als mens in staat bent om iemand zo af te slachten... bizar. Dat het geen roofmoord was, was al snel duidelijk. Die gokschuld lijkt me ook wel vergezocht, maar zou nog kunnen. In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mij
vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
Of van een gewelddadigere c.q. messentrek- cultuur.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.
Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er zijn 2 messen gebruikt en er is geen dna oid op gevonden
1 mes werd zonder heft teruggevonden
de messen waren van het merk herman de bijker
Hoe kan je dat nu concluderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mij
vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
ja in de telegraaf van vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.
het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu concluderen?
Dat hij nog steeds vast zit suggereert het tegenovergestelde en wij weten eigenlijk niks
Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt me
Deze zaak is al vanaf dag 1 glashelder.quote:vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.
[..]
Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:42 schreef StaceySinger het volgende:
gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed is![]()
De technische recherche kan op de plaats delict de ouderdom van aangetroffen bloedvlekken bepalen.
op het uur nauwkeurigquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef Za het volgende:
[..]
Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.
zoek het zelf maar op is genoeg over te vindenquote:
Dat de techniek bestaat betekent niet dat deze is toegepast.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoek het zelf maar op is genoeg over te vinden
2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland
De test is nog niet in gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoek het zelf maar op is genoeg over te vinden
2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland
als je dat denkt ,succes ermeequote:
Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.quote:
geef ik tochquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |