ligt aan reden van ontvoering denk ik. Als je wordt meegenomen omdat je zelf illegale dingen aan het doen bent en daarbij anderen een hak zet is de drempel om 112 te bellen best hoogquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:15 schreef Lanah het volgende:
Als je echt in een auto bent ontvoerd en ergens anders eruit gelaten bel je als een gek 112 lijkt mij..
Hij zegt ook in zijn eigen auto te zijn ontvoerd...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
ligt aan reden van ontvoering denk ik. Als je wordt meegenomen omdat je zelf illegale dingen aan het doen bent en daarbij anderen een hak zet is de drempel om 112 te bellen best hoog
geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:19 schreef Physsic het volgende:
Dit is ook een vreemde zin.
"Aan de bloedsporen in huis valt af te leiden dat de reismiljonair nog tevergeefs heeft geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden."
Hij zat dus al onder het bloed op het moment dat hij de keukendeur probeerde te sluiten. Is hij dat buiten aangevallen en naar binnen gevlucht?
Of heeft hij zijn aanvallen naar buiten weten te duwen en geprobeerd te deur te sluiten? In dat geval is 'tegenhouden' misschien onhandig gekozen. Bovendien erg knap om een maniak met een mes naar buiten te kunnen werken.
Of het is juist wel een slim plan, omdat het dan niet zo heel vreemd is dat er dna van Mark in het huis van Everink aanwezig is.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ze moeten echt met hard bewijs aankomen lijkt me
Bloed,dna of vingerafdrukken
Mark had wel een "wasje" gedaan thuis
Maar als hij van plan was Koen te vermoorden dan ga je er toch niet eerst
de hele avond op bezoek ?
Volgens mark is hij door 4 mannen in een auto gezet en naar een andere plek in Bilthoven gereden en daarna is hij ontsnapt en naar huis gereden.
vaag verhaal imo
De plaats van het DNA is ook van belang. Als hij die avond niet op bezoek was geweest, hadden ze ook geen DNA van hem gevonden op een glas in de vaatwasser en (schone) handdoek.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het is juist wel een slim plan, omdat het dan niet zo heel vreemd is dat er dna van Mark in het huis van Everink aanwezig is.
Er zijn 2 messen gebruikt en er is geen dna oid op gevondenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
De plaats van het DNA is ook van belang. Als hij die avond niet op bezoek was geweest, hadden ze ook geen DNA van hem gevonden op een glas in de vaatwasser en (schone) handdoek.
Als ze zijn DNA op een bebloed mes hebben aangetroffen, kom hij met het argumen "ja, maar ik was daar die avond ook op bezoek" ook niet heel ver, gok ik.
Maareh.. Marks glas stond dus al in de vaatwasser. Is Everink iemand die meteen alles moet opruimen, of is het echt pas mis gegaan op het moment dat Mark op het punt stond naar huis te gaan?
Neem aan dat het een binnendeur betreft. Anders moet je altijd buitenom door de regen naar de keuken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
geprobeerd de keukendeur te sluiten om zijn belager tegen te houden
Dan lijkt het er toch meer op dat Koen in de tuin is aangevallen
klopt de keuken heeft geen buitendeurquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Neem aan dat het een binnendeur betreft. Anders moet je altijd buitenom door de regen naar de keuken.
Oh, daar ging ik vanuit omdat ik dacht dat hij juist een openkeuken heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt de keuken heeft geen buitendeur
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er zijn 2 messen gebruikt en er is geen dna oid op gevonden
1 mes werd zonder heft teruggevonden
de messen waren van het merk herman de bijker
Wat raar, ik had echt totaaaal andere beelden in mijn hoofd, maar klopt dus niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:26 schreef StaceySinger het volgende:
dit is de keuken
maar het messenblok staat in de keuken
[ afbeelding ]
Maar goed de aanvaller moet dus eerst in de keuken geweest zijn om de messen te pakkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat raar, ik had echt totaaaal andere beelden in mijn hoofd, maar klopt dus niet.
Dat andere wat ik zei neem ik dus ook terug.
Tja die ene ging kapot dus toen pakte de dader een nieuwe uit het blok om het af te maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maar goed de aanvaller moet dus eerst in de keuken geweest zijn om de messen te pakken
en gebruik je dan 2 messen ?
Wel als je niet alleen bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Maar goed de aanvaller moet dus eerst in de keuken geweest zijn om de messen te pakken
en gebruik je dan 2 messen ?
Dat kan dan dus maar 1 deur geweest zijn, waarbij Everink aan beide kanten zou hebben kunnen staan, toch?quote:
Mark is onderzocht en hij had geen enkele verwondingquote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat kan dan dus maar 1 deur geweest zijn, waarbij Everink aan beide kanten zou hebben kunnen staan, toch?
Mogelijk moest de dader terug te keuken in om een nieuw mes te pakken of waren ze beide al in de keuken en heeft Everink die tijd kunnen gebruiken om uit de keuken te ontsnappen en geprobeerd de deur dicht te houden.
Als er echt een mes kapot is gegaan, zou het wel heel opvallend zijn als de dader (Mark?) echt geen verwondingen had.
Het is niet ongebruikelijk dat een dader van zo'n heftige steekpartij verwondingen aan zijn handen heeft. Zo'n mes (en de hand van de dader) is na een aantal keer steken al behoorlijk bloederig en dus glad, waardoor de hand van de dader gemakkelijk van het heft kan afglijden over het lemmet.
Zeker als een van messen gebroken is, zou ik een verwonding aan de hand van de dader verwachten.
Maar de dader kan natuurlijk handschoenen gedragen hebben en dat zou ook verklaren als er geen DNA gevonden is.
Een onbekend bloedspoor op een van de sokken van Everink is niet van De J.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat kan dan dus maar 1 deur geweest zijn, waarbij Everink aan beide kanten zou hebben kunnen staan, toch?
Mogelijk moest de dader terug te keuken in om een nieuw mes te pakken of waren ze beide al in de keuken en heeft Everink die tijd kunnen gebruiken om uit de keuken te ontsnappen en geprobeerd de deur dicht te houden.
Als er echt een mes kapot is gegaan, zou het wel heel opvallend zijn als de dader (Mark?) echt geen verwondingen had.
Het is niet ongebruikelijk dat een dader van zo'n heftige steekpartij verwondingen aan zijn handen heeft. Zo'n mes (en de hand van de dader) is na een aantal keer steken al behoorlijk bloederig en dus glad, waardoor de hand van de dader gemakkelijk van het heft kan afglijden over het lemmet.
Zeker als een van messen gebroken is, zou ik een verwonding aan de hand van de dader verwachten.
Maar de dader kan natuurlijk handschoenen gedragen hebben en dat zou ook verklaren als er geen DNA gevonden is.
De keukendeur opent de keuken in. Als hij geprobeerd heeft de deur te sluiten om zijn belager tegen te houden, dan zat Koen waarschijnlijk zelf in de keuken. Was hij in de hal en de dader in de keuken dan had hij ook eventueel een uitgang kunnen kiezen en vluchten/alarm slaan. In de keuken zat hij opgesloten.quote:
Oh ik vind het hele zwijgen al vreemd. Koekkoekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Mark is onderzocht en hij had geen enkele verwonding
Wel vreemd dat hij het horloge van Koen thuis had liggen
Dat had hij in z'n auto gevonden
Is het ook en zal ook wel terecht zijn dat ze hem verdenkenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik vind het hele zwijgen al vreemd. Koekkoek
Mwhah als je niks te verzwijgen hebquote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Is het ook en zal ook wel terecht zijn dat ze hem verdenken
Maar als er geen hard bewijs is zal het moeilijk worden om hem te veroordelen.
Je hoeft mee te werken aan je eigen veroordelingquote:
Maar in de rechtszaak kan het behoorlijk in je nadeel werken als je je alleen beroept op je zwijgrecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling
Een groep onbekende mannen zou Everink al maanden op de korrel hebben gehad. De J. werd door het groepje gestalkt en bedreigd en werd onder druk gezet om informatie over Everink te verschaffen. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens het tennistoernooi in Ahoy.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:54 schreef empa1010 het volgende:
Geen idee of het al geopperd is, maar zou het niet kunnen dat de J. bedreigt wordt?
Denkende aan anderen die de moord gepleegd hebben en hem er voor op willen laten draaien.
De J.zat in het groepje. En het horloge was een cadeautjequote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een groep onbekende mannen zou Everink al maanden op de korrel hebben gehad. De J. werd door het groepje gestalkt en bedreigd en werd onder druk gezet om informatie over Everink te verschaffen. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens het tennistoernooi in Ahoy.
En als hij de/een dader was zou hij het horloge dan thuis neerleggen ?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De J.zat in het groepje. En het horloge was een cadeautje
Waarom niet? Je denkt echt dat hij het horloge van Everink "gekregen" heeft?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En als hij de/een dader was zou hij het horloge dan thuis neerleggen ?
Hij had dringend geld nodig. Dus ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:17 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
En als hij de/een dader was zou hij het horloge dan thuis neerleggen ?
Volgens Mark had hij het horloge de volgende ochtend in zijn auto gevondenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom niet? Je denkt echt dat hij het horloge van Everink "gekregen" heeft?
als hij de dader niet is :quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:25 schreef Za het volgende:
Wat een enorme sukkel die de J.
Het horloge (ontvreemd na de moord) verstoppen op zijn slaapkamer in het huis van zijn ouders, zie je daar ooit maar eens onderuit te lullen.
Het maakt helemaal niet meer uit wat hij verder verklaard, de hele zaak boeit niet meer.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
als hij de dader niet is :
is het mogelijk dat ze dat klokje in zijn auto gegooid hebben om hem erbij te lappen
En niet gelijk gemeld bij de politie, zelfs niet toen hij hoorde dat Everink vermoord was, en hij gehoord werd, maar gewoon in huis gelegd en niets over gezegd.... right.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Volgens Mark had hij het horloge de volgende ochtend in zijn auto gevonden
ben het met je eens at het een krom & onwaarschijnlijk verhaal isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet gelijk gemeld bij de politie, zelfs niet toen hij hoorde dat Everink vermoord was, en hij gehoord werd, maar gewoon in huis gelegd en niets over gezegd.... right.
voor de proforma zitting al maar er is wel een uitslag van de bloedspatanalyse maar nog niet van het aanvullend sporenonderzoekquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:40 schreef Physsic het volgende:
Wanneer kan de advocaat van een verdachte eigenlijk het onderzoek van de politie inzien? Is dat al direct of pas vlak voor een proforma zitting? Of uberhaupt pas bij inhoudelijke behandeling?
Een uit de hand gelopen inside job roofoverval?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
De J.zat in het groepje. En het horloge was een cadeautje
Aha. Dat had ik niet meegekregen. Dat geeft de zaak toch een totaal andere wending lijkt me.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Een groep onbekende mannen zou Everink al maanden op de korrel hebben gehad. De J. werd door het groepje gestalkt en bedreigd en werd onder druk gezet om informatie over Everink te verschaffen. Dat gebeurde onder meer op straat en tijdens het tennistoernooi in Ahoy.
Het is een bewering van de advocaat van de verdachte. Politie en Openbaar Ministerie geloven er niets van.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Aha. Dat had ik niet meegekregen. Dat geeft de zaak toch een totaal andere wending lijkt me.
quote:
Stalikings- en ontvoeringsverhaal is van Mark de J. afkomstig. Vooralsnog is het voorzover ik heb gelezen alleen zijn verhaal, en of het ook echt waar is is dus niet bekend.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Aha. Dat had ik niet meegekregen. Dat geeft de zaak toch een totaal andere wending lijkt me.
en dit dan ?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het is een bewering van de advocaat van de verdachte. Politie en Openbaar Ministerie geloven er niets van.
Als je onschuldig bent werk je juist mee aan je vrijlating.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 19:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je hoeft mee te werken aan je eigen veroordeling
Tenzij je weet dat, zodra je vrijgelaten wordt, jou hetzelfde lot als Everink te wachten staat. Niet te hopen dat dit aan de orde is maar het wordt wel een raar verhaal nu. Die meerdere messen vind ik ook vreemd. En dat de J. zelf blijkbaar geen verwondingen had, is ook opmerkelijk. Is het niet van een mes, dan lijkt me dat Everink 'm nog wel een paar stompen verkocht zou hebben. Je zou op z'n minst een blauw oog of gebroken neus verwachten tijdens een gevecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:13 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als je onschuldig bent werk je juist mee aan je vrijlating.
ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:16 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Tenzij je weet dat, zodra je vrijgelaten wordt, jou hetzelfde lot als Everink te wachten staat. Niet te hopen dat dit aan de orde is maar het wordt wel een raar verhaal nu. Die meerdere messen vind ik ook vreemd. En dat de J. zelf blijkbaar geen verwondingen had, is ook opmerkelijk. Is het niet van een mes, dan lijkt me dat Everink 'm nog wel een paar stompen verkocht zou hebben. Je zou op z'n minst een blauw oog of gebroken neus verwachten tijdens een gevecht.
En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja moet een vrij heftige aanval zijn geweest :
Everink vocht voor zijn leven, zo werd de rechercheurs die het onderzoek op de plaats delict moesten doen wel duidelijk. Maar tegen zoveel geweld van zijn kennelijk uitzinnige belager(s) was hij niet opgewassen. Tientallen steken in rug, benen, hals en handen werden Koen Everink fataal.
ja idd en een mes doormiddenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:28 schreef empa1010 het volgende:
[..]
En Everink was toch een 'boom van een kerel' zo op foto's te zien. Ik vind het ook raar dat 1 persoon tientallen steken zou veroorzaken. Je zou, nogmaals, op z'n minst verwachten dat de J. enige vorm van verwonding zou hebben opgelopen.
Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja idd en een mes doormidden
Maar het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.
Van wie dan wel ?
uit angst voor represailles heeft ie het niet gemeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ben het met je eens at het een krom & onwaarschijnlijk verhaal is
maar... een goeie advocaat geeft daar wel een draai aan en zal er dan op aansturen dat Mark in
verwarde gemoedstoestand verkeerde ( of zoiets)
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt mequote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:32 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Heel simpel geredeneerd zou dat al bewijs genoeg zijn dat er minstens 2 daders geweest zijn. Of Everink moet overdag bloed op z'n sok hebben gekregen, tja door welke rare oorzaak... en dan niet gelijk de sok uit hebben getrokken. Zou sws raar zijn.
Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt me
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mijquote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:45 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet. Dat moet dan wel op een hele vreemde manier gaan. Maar er is dus geen dna-match met dat bloed, tot nu toe?
Absoluut. Maar het is te hopen dat de dader(s) wel gevonden worden, als de J. het niet gedaan zou hebben. Alleen al dat je als mens in staat bent om iemand zo af te slachten... bizar. Dat het geen roofmoord was, was al snel duidelijk. Die gokschuld lijkt me ook wel vergezocht, maar zou nog kunnen. In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mij
vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
Of van een gewelddadigere c.q. messentrek- cultuur.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:53 schreef empa1010 het volgende:
[..]
In elk geval is de dader / zijn de daders 'goed gek'.
Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Er zijn 2 messen gebruikt en er is geen dna oid op gevonden
1 mes werd zonder heft teruggevonden
de messen waren van het merk herman de bijker
Hoe kan je dat nu concluderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Van wie dat bloed is weten ze niet volgens mij
vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
ja in de telegraaf van vandaagquote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat van die messen, is dat ergens uitgebreider terug te lezen? En staat ook daadwerkelijk vast dat die messen uit Koen's keuken kwamen of is dat niet bekend? Als je iemand met voorbedachte rade om het leven wil brengen ligt het voor de hand dat je een wapen meeneemt, niet dat je gebruik maakt van zijn eigen keukenmes(sen). Dat vind ik meer bij een uit de hand gelopen ruzie passen.
het meest opmerkelijke is toch wel dat er bloed op een sok van Koen gevonden is en dat is niet van Mark.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu concluderen?
Dat hij nog steeds vast zit suggereert het tegenovergestelde en wij weten eigenlijk niks
Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:44 schreef StaceySinger het volgende:
je krijgt niet zo snel "zomaar" bloed aan je sok van iemand anders lijkt me
Deze zaak is al vanaf dag 1 glashelder.quote:vond het al een vreemde zaak ,die aan alle kanten rammelde
gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:33 schreef Za het volgende:
[..]
Na een moord wordt alles tot in detail bekeken, "het bloed op de sok" zal mogelijk een microscopisch kleine hoeveelheid zijn (anders was de J niet uitdrukkelijk de enige verdachte), en kan overal opgelopen zijn, desnoods aan de pokertafel waar degene voor hem aan een muggenbeet heeft gekrabt, in de taxi, via de schoenen van zijn dochter (kind met bloedneus op school) etc.
[..]
Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:42 schreef StaceySinger het volgende:
gelukkig kunnen ze door forensisch ondezoek ook bepalen hoe oud bloed is![]()
De technische recherche kan op de plaats delict de ouderdom van aangetroffen bloedvlekken bepalen.
op het uur nauwkeurigquote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:47 schreef Za het volgende:
[..]
Maar niet op een paar uur nauwkeurig, waardoor alle genoemde opties van diezelfde dag gewoon aannemelijk zijn.
zoek het zelf maar op is genoeg over te vindenquote:
Dat de techniek bestaat betekent niet dat deze is toegepast.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoek het zelf maar op is genoeg over te vinden
2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland
De test is nog niet in gebruik.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 23:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zoek het zelf maar op is genoeg over te vinden
2010 al
Met de nieuwe test kunnen onderzoekers bepalen op welk tijdstip van de dag het bloed op de plaats van het misdrijf is beland
als je dat denkt ,succes ermeequote:
Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.quote:
geef ik tochquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom dan gewoon met linkjes waaruit blijkt dat hij wel in gebruik is, ipv dat vreselijk irritante "zoek maar op" en "lees zelf maar" zonder linkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |