Eerlijk gezegd denk ik ook dat het nog een rare wending gaat krijgen. Ik heb ook zo mijn vermoedens watvoor wending.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:38 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hij was erbij dat hij dat kan denken, of zo?
Hij had begin dit jaar geen vrienden meer over, die hem nog verder geld wilden uitlenen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
volgens mij valt het nogal mee met die gokschulden
Dit jaar verloor hij nog 3300 dollar op de site.
en dan roddels
Diverse ingewijden uit de poker- en tenniswereld hebben de website Pokernews.nl toevertrouwd dat de Rotterdammer Mark de J. (29) ook een schuld van 80.000 euro bij Everink zou hebben gehad.
http://www.parool.nl/binn(...)X&utm_medium=twitter
Ja van die schuld is hij nu afquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
en dan roddels
Diverse ingewijden uit de poker- en tenniswereld hebben de website Pokernews.nl toevertrouwd dat de Rotterdammer Mark de J. (29) ook een schuld van 80.000 euro bij Everink zou hebben gehad.
En tussen de bedrijven door coke en hoerenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef MPC60 het volgende:
Dit moet een gewoon een goede film worden. Kan niet anders. Eerst de mishandeling door een bekend vechtsporter, de rechtszaak omtrent die vechtpartij, daarna met een louche tenniscoach de wereld overvliegen en uiteindelijk door hem vermoord worden.
Ik moet snel het boek gaan schrijven anders cashed iemand anders op deze ellende.
Dit jaar is ook pas net begonnen.. Die 3300 was toch ook op 1 dag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef StaceySinger het volgende:
en dan roddels
Staring Badr Hari as himself?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef MPC60 het volgende:
Dit moet een gewoon een goede film worden. Kan niet anders. Eerst de mishandeling door een bekend vechtsporter, de rechtszaak omtrent die vechtpartij, daarna met een louche tenniscoach de wereld overvliegen en uiteindelijk door hem vermoord worden.
Ik moet snel het boek gaan schrijven anders cashed iemand anders op deze ellende.
Badr Hari is een staarder?quote:
Jezus, wat slecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan iemand Mike Starink vast ook nog wel een rolletje geven...
Hmm, Robin Haasse is niet echt een toptennisser. Wel prof, maar geen top. Hij heeft niks te zoeken op het hoogste niveau. Hij kan niet meer aan dan challengersniveau, maar ATP-niveau is veel te hoog gegrepen. Hij wint zelden wedstrijden op het hoogste niveau. Zelden. Meestal maken ze hem met de grond gelijk en dat met twee vingers in de neus. Robin Haase eerste ronde op ATP-niveau, dan heb je een makkelijke en prima loting. Gewoon op zijn een / twee langs hem heen cruisen. Het niveau van Robin Haase zijn Challengerstoernooien met een totaal te verdelen prijzengeld van 125.000euro (prima op zijn plek want hoger kan die niet aan) of zeer zwak bezette ATP-250 toernooien. Alles daarboven geen zak te zoeken. Misschien kunnen ze hem bij de dames plaatsen. Daar is de beste vrouwelijke tennisser van het niveau nummer 600 van de wereld bij de mannen. Daar zou hij wel legendarisch goed zijn en waarschijnlijk zowat alles winnen, maar bij de mannen pfff.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:48 schreef Loekie1 het volgende:
De van de moord op Koen Everink verdachte tenniscoach Mark de J. werkt niet langer mee met het politieonderzoek. De trainer van toptennisser Robin Haase zwijgt in alle talen sinds hij dit weekeinde van advocaat veranderde.
Volgens de recherche werd Everink donderdag 3 maart doodgestoken, nadat De J. een avond bij hem op bezoek was geweest. Mogelijk omdat De J. gokschulden had bij Everink. Een conflict daarover is in de ogen van justitie het motief van de moord op de bekende zakenman. De J. stond bij Everink in het krijt, maar kon of wilde het geld niet terugbetalen.
De recherche vermoedt dat daarover op de avond van de moord ruzie ontstond of dat De J. reismiljonair Everink met voorbedachte rade doodstak om van de schuld af te zijn. Mark de J. is sinds zijn aanhouding afgelopen donderdag intensief verhoord. Hij werkte in eerste instantie mee, maar beroept zich sinds het weekeinde op zijn zwijgrecht. Hij legde tot gisteren geen bekentenis af.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ver_gokschuld__.html
Met voorbedachte rade nog wel.
Op de foto's zie je Everink de ene en De J. de andere kant opkijken, kan toeval zijn maar het lijkt niet dat ze daar grote vrienden zijn.
Heeft Everink De J. uitgenodigd of is hij langsgekomen en binnengelaten?
Maar later leende Koen toch geld uit aan Mark..quote:.....knip....
Getuigen uit de kennissenkring van Everink hebben bij de politie verklaard over een al eerder gespannen verstandhouding tussen De J. en Everink. Laatstgenoemde zou zich naar de zin van De J. te veel met zijn pupil, toptennisser Robin Haase, bemoeien. Het zou vorig jaar tot een confrontatie tussen de twee zijn gekomen.
.....knip.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |