SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 12-02-2016 16:58:01 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja, als ik ooit nog 1000 euro overheb en niet weet waar ik het aan moet besteden ga ik ook Boston lopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen begin ik!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:11 schreef Mr.B. het volgende:
Gewoon stoppen met miepen en gaan lopen!F means you're fucked![]()
Wij gaan vanaf dit jaar wel direct vliegen op Boston.Nu nog 7x per week trainen en dan maak ik misschien een kans!
Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we eens beginnen met kwaliteitsmuziek![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De limiet lijkt me geen probleem voor jou, tbh. Je moet het alleen wel even ergens lopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 01:59 schreef DeeBee het volgende:
Wij gaan vanaf dit jaar wel direct vliegen op Boston.Nu nog 7x per week trainen en dan maak ik misschien een kans!
Brrr, in de stromende regen naar huis lopen met korte mouwen was gisteren niet fijn!
Wilde thuis meteen onder de douche maar ik kreeg m'n schoenen niet meer uit...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zo, ingeschreven voor de Marikenloop. Kijken hoe het dit jaar gaat.
Vorig jaar niet gelopen op kracht, conditie oid, maar op naiviteit, zou me dit jaar wel eens kunnen opbreken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ha, ik was dus niet de enige die deze vergissing maaktequote:Op woensdag 10 februari 2016 10:03 schreef Cynic het volgende:
Brrr, in de stromende regen naar huis lopen met korte mouwen was gisteren niet fijn!
Wilde thuis meteen onder de douche maar ik kreeg m'n schoenen niet meer uit...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik las het inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha, ik was dus niet de enige die deze vergissing maakte
Had halverwege best spijt dat ik gegaan was. Tempo zakte ook volledig in.It has to mean something
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready![]()
![]()
Ja, het is een van de zes major marathons. Met veel historie en dat je je ervoor moet kwalificeren maakt het dat lopers mee willen (kunnen) doen. De populariteit heeft niet zo veel/niets te maken met die aanslagquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:07 schreef Leonos het volgende:
Was Boston ook al zo populair voor de aanslag?![]()
3.35 is wel pittig ja. Ik zou zeg maar al meer dan tevreden zijn met 4.35
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Thanks zo even de rest op spotify opzoeken ;-)quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef thelaudprince het volgende:
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready![]()
Lekker knallijstje!quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef thelaudprince het volgende:
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready
En dit heeft niks met hardlopen te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Whoeha! Leuk! En dan ben je zo lekker flexibel om te lopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang moet je nog qua studie?![]()
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Cool, is ook wel wat voor jou denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, Springsteen in Den Haag in juni maar dat wist je vast al![]()
![]()
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Wat tof! Ik heb vanochtend 2 gastlezingen gegeven op een middelbare school en ik krijg daar zoveel energie van dat ik het ook serieus overweegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, pittig lijkt me een understatementquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:29 schreef DeLuna het volgende:
3.35 is wel pittig ja. Ik zou zeg maar al meer dan tevreden zijn met 4.35Is dat de ingangseis bij de vrouwen?
Rond de 4.30 zou ik ook super vinden voor mijn eerste (en misschien enige) marathonSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tof Gogo! Goede beslissing ook denk ik![]()
Geen Boston-ambities hier trouwens (verrassing). Ik begin wel al wat nerveus voor Schoorl te lopen, terwijl mezelf helemaal geen gekke eisen heb opgelegd oid.![]()
Onder de 35 jaar ja. 35-39 is 3u40.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, pittig lijkt me een understatementIs dat de ingangseis bij de vrouwen?
Rond de 4.30 zou ik ook super vinden voor mijn eerste (en misschien enige) marathon
Maar je kan volgens mij ook nog voor een goed doel lopen en dan buiten de limiet binnenkomen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gogo, stoer plan, leuk!
En LT: wat leuk om dat bij jezelf te ontdekken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zal t eens opzoeken voor 40+ danquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Onder de 35 jaar ja. 35-39 is 3u40.
Maar je kan volgens mij ook nog voor een goed doel lopen en dan buiten de limiet binnenkomen..
Hmm 3.45. Not gonna happen
Gelukkig heeft Rotterdam geen eisen![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Gogo, stoer plan, leuk!
En LT: wat leuk om dat bij jezelf te ontdekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of ik ooit zeker weet wat ik later wil worden
Ach ik houd mezelf wel bezig en verdien geld om mijn hobby's te blijven doen, waarvan ik wel zeker weet waar mijn passie ligt
Ik ook niet hoorVoor nu heb ik een erg leuke baan, en in principe ook met voldoende groeimogelijkheden, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik over 5 jaar heel iets anders wil worden. Voor nu is het vooral een beetje jammer dat er weinig tijd/energie overblijft voor hobby's
![]()
![]()
Ik zou prima voor een klas kunnen staan, en misschien vind ik dat nog leuker dan mijn huidige werk ook
F means you're fucked![]()
Ja, wist ik. Zorgt voor een groot gebrek aan productiviteit op m'n werk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Cool, is ook wel wat voor jou denk ik.
Btw, Springsteen in Den Haag in juni maar dat wist je vast al
@Quoi: Ik moet nog 2,5 jaar, ben dus echt pas net op weg. Maar omdat ik al een bevoegdheid voor een ander vak heb, ik dit jaar veel stage ga lopen én er een chronisch tekort is aan leraren Nederlands, verwacht ik toch volgend schooljaar al wel als vervanger aan de bak te komen.
@LT: Onderwijs is ook heel leuk. Hoewel fulltime voor de klas wel anders is dan gastlezingen, dan zijn leerlingen over het algemeen veel braver.![]()
![]()
Wat veel spoilers hier opeensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Gogo wat supertof
Ik zou het niet kunnen/willen, dus ben heel blij dat andere mensen het wel leuk vinden![]()
![]()
![]()
Blijkbaar bij de Lidl deze week!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik dacht dat dat vorige week in de aanbieding was. Je kunt daar leuke oefeningen mee doenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bij de Lidl deze week!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach, ik weet zelfs op mijn 41e niet wat ik later worden wil. Op het moment vind ik mijn werk wel leuk dus voorlopig blijf ik dit effe doen.
En ik wil beter worden in hardlopen
Mocht men ooit nog de hardloop4daagse in Nl willen lopen.
Dit jaar is de laatste kans.
https://www.runnersweb.nl(...)-hardloop4daagse.htm
[ Bericht 1% gewijzigd door Ynske op 10-02-2016 18:08:17 ]Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dit jaar, zelfs. Ik had het al op hun eigen site gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:45 schreef Ynske het volgende:
Mocht men ooit nog de hardloop4daagse in Nl willen lopen.
Volgend jaar is de laatste kans.
https://www.runnersweb.nl(...)-hardloop4daagse.htm
Ik ben van plan 'm te gaan doen dit jaar.![]()
Tijdens het inlopen vandaag had ik helemaal geen zin om een snelheidstraining te doen, maar toen het inlopen eenmaal voorbij was ging ik toch alweer vrij rap. Beetje on the fly een soort van interval / tempoloop van gemaakt. Training was weer voorbij voordat ik er erg in had...
En passant nog een van mijn eigen CR's verbeterd.
En een Fok!-er gespot onderweg
Niemand die op 3 april mee doet aan de Parelloop?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben altijd bang dat dat losschietquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bij de Lidl deze week!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
60 of de 100? Zelf zit ik er ook wel aan te denken om dan de 100 te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit jaar, zelfs. Ik had het al op hun eigen site gelezen.
Ik ben van plan 'm te gaan doen dit jaar.![]()
Als je hem binnen de 4 uur uitloopt, kom je wel in de Runner’s World op de marathonranglijst.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zal t eens opzoeken voor 40+ dan
Hmm 3.45. Not gonna happen
Gelukkig heeft Rotterdam geen eisen![]()
Als man moet je hem dan binnen de 3 uur uitlopen... wat relatief een veel moeilijkere opgave is.
Helaas gaat het hier niet zo goed. Morgenavond (voor de training) naar de fysio, omdat ik toch wel wat last heb van mijn achterkant kuit. Het zou kunnen door overbelasting, en/of omdat ik nogal overpronatie heb. Daar heb ik overigens wel schoenen voor. De sportarts adviseerde me vorig jaar wel om schoenen te kopen met een inlegzooltje.
De afgelopen dagen uit voorzichtigheid niet getraind. Het vervelendste scenario is natuurlijk als ik mijn marathon (3 april) niet kan lopen. Slecht nieuws vertellen is nooit leuk.
[ Bericht 19% gewijzigd door schaal_10 op 10-02-2016 19:43:52 ]![]()
De 100, zat ik aan te denken. Is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
60 of de 100? Zelf zit ik er ook wel aan te denken om dan de 100 te doen.![]()
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Boude stap! Wat voor onderwijs richt je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.![]()
Kan ook een tijdelijk pijntje zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:37 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Als je hem binnen de 4 uur uitloopt, kom je wel in de Runner’s World op de marathonranglijst.
Als man moet je hem dan binnen de 3 uur uitlopen... wat relatief een veel moeilijkere opgave is.
Helaas gaat het hier niet zo goed. Morgenavond (voor de training) naar de fysio, omdat ik toch wel wat last heb van mijn achterkant kuit. Het zou kunnen door overbelasting, en/of omdat ik nogal overpronatie heb. Daar heb ik overigens wel schoenen voor. De sportarts adviseerde me vorig jaar wel om schoenen te kopen met een inlegzooltje.
De afgelopen dagen uit voorzichtigheid niet getraind. Het vervelendste scenario is natuurlijk als ik mijn marathon (3 april) niet kan lopen. Slecht nieuws vertellen is nooit leuk.
Ja, die lijst ken ik. Ligt niet voor de hand dat ik onder de 4 uur kom hoor, maar erover dromen is ook leuk
Geloof dat ik het lopen iig tot het weekend laat voor wat het is. Voel m'n voet continu, ook als ik zit![]()
![]()
Dat is niet de afspraak he. Je was gewoon onwijs goed bezig voor de CPC, en het is wel de bedoeling dat je die nog uit gaat lopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:44 schreef GotC het volgende:
Geloof dat ik het lopen iig tot het weekend laat voor wat het is. Voel m'n voet continu, ook als ik zit![]()
![]()
Misschien is het een lichte kramp; ik ben er wel vrij snel bij. Heb je bij een blessure (meestal) ook echt pijn? Ik ben benieuwd wat de fysiotherapeute zegt morgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan ook een tijdelijk pijntje zijn natuurlijk.
Ja, die lijst ken ik. Ligt niet voor de hand dat ik onder de 4 uur kom hoor, maar erover dromen is ook leuk
Dat is zeker een pittig doel... een marathon goed voorbereiden is een vak :-)
Heb je al wel halve marathons gelopen?![]()
Anderhalve week ziek, vanavond toch maar gegaan ondanks de regen. Kleine 3,66 km in 36 min.
Op t laatst toch wel last van weinig lucht en die stomme hoestbuienToday is life -
Dale Carnegie![]()
Liefquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is niet de afspraak he. Je was gewoon onwijs goed bezig voor de CPC, en het is wel de bedoeling dat je die nog uit gaat lopenDat gaat sowieso gebeuren!
Maakt me niet uit hoe.
![]()
Ik vind 3:05 best hard op de marathon.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:28 schreef Guard het volgende:
[..]
De limiet lijkt me geen probleem voor jou, tbh. Je moet het alleen wel even ergens lopen
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit maanden lang achter elkaar 3x per week getraind heb, dus zou mij dat lukken kan ik m'n niveau nog wel wat opkrikken. Maar ik zie wel, zomers marathontraining doen is zelfmoord in Doha, zowel als het buiten probeert als alles op de loopband...
Al wil ik wel weer een marathon gaan doen denk en het liefst ook de Two Oceans Race in Kaapstad volgend jaar. Eerst maar eens zien of ik het najaar misschien een marathon doe weer...Jack does it in real time...![]()
Helaas, niet geselecteerd voor het team van Runninglau voor de marathon van Amsterdam.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En wat zegt je gevoel nu? Toch inschrijven of niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:39 schreef DeLuna het volgende:
Helaas, niet geselecteerd voor het team van Runninglau voor de marathon van Amsterdam.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen idee, ik wil heel graag een marathon lopen maar het lot laten beslissen was toch makkelijker dan dat ik zelf een beslissing moet maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En wat zegt je gevoel nu? Toch inschrijven of niet?
Eerst een paar halve marathons lopen danquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, ik wil heel graag een marathon lopen maar het lot laten beslissen was toch makkelijker dan dat ik zelf een beslissing moet maken.Dan ga je er vanzelf vertrouwen in krijgen!
Precies, ik heb er geen haast bij. Maar wel ontzettend zin in de CPCquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eerst een paar halve marathons lopen danDan ga je er vanzelf vertrouwen in krijgen!
heeft er iemand hier toevallig ervaring met CityJet? ik moet in augustus van AMS naar LON en de start van mijn miler is op steenworp afstand van London City airport dus het lijkt me handig om met CityJet te vliegen en in de buurt van het vliegveld een kamer of iets dergelijks te boeken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dan wacht je een paar jaar, mag je er een paar minuten langer over doenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind 3:05 best hard op de marathon.
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit maanden lang achter elkaar 3x per week getraind heb, dus zou mij dat lukken kan ik m'n niveau nog wel wat opkrikken. Maar ik zie wel, zomers marathontraining doen is zelfmoord in Doha, zowel als het buiten probeert als alles op de loopband...
Al wil ik wel weer een marathon gaan doen denk en het liefst ook de Two Oceans Race in Kaapstad volgend jaar. Eerst maar eens zien of ik het najaar misschien een marathon doe weer...
heb er veel mee gevlogen toen ze nog EHV-LON deden. Kleine(re) vliegtuigen maar prima service en vallen onder KLM/AirFrance toen tenminste en nu nog dacht ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 05:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand hier toevallig ervaring met CityJet? ik moet in augustus van AMS naar LON en de start van mijn miler is op steenworp afstand van London City airport dus het lijkt me handig om met CityJet te vliegen en in de buurt van het vliegveld een kamer of iets dergelijks te boeken.
Ook fijn omdat de luchthavens klein zijn, ok AMS niet ;-), maar London City wel kleiner dus alles snel geregeld.
Weet niet hoe ze nu zijn maar denk niet dat er veel veranderd is. Ik zou het wel aandurven als ze niet te duur zijn en je in de buurt een BnB ofzo kan vinden.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Als het qua kosten enigszins uitkan gewoon doen, veiligheid is bij alle maatschappijen ok en op zo,n korte afstand lijkt comfort me ook geen probleem.quote:Op donderdag 11 februari 2016 05:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand hier toevallig ervaring met CityJet? ik moet in augustus van AMS naar LON en de start van mijn miler is op steenworp afstand van London City airport dus het lijkt me handig om met CityJet te vliegen en in de buurt van het vliegveld een kamer of iets dergelijks te boeken.![]()
Thanks guys!
Buiten het feit dat is me redelijk kan redden in het engels is London toch net iets anders dan Edendale met zijn 300 inwoners dus huiswerk is op zijn plaats
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik doe een tweedegraads lerarenopleiding Nederlands, daarmee kan ik zowel in het voortgezet onderwijs als op het MBO terecht. Weet nog niet wat mij leuker lijkt, heeft allebei voor- en nadelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Boude stap! Wat voor onderwijs richt je op?![]()
Je snapt dat we vanaf nu op iedere slak zout gaan leggen he? Het is "mbo"quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik doe een tweedegraads lerarenopleiding Nederlands, daarmee kan ik zowel in het voortgezet onderwijs als op het MBO terecht. Weet nog niet wat mij leuker lijkt, heeft allebei voor- en nadelen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Woooow wat een weertje! En mijn benen/liezen/enkels/knieen/krakkemikkig oud lijf voelt beter dan het in weken gevoeld heeft, dus hopelijk wordt dat vanavond bevestigd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een geslaagde intervaltraining al zeg ik het zelf!10km, en dan 5x een blokje 1km snel - 1km herstel, en dan die eerste km steeds sneller dan die in het vorige blokje. En opletten dat het herstel ook echt herstel is. Volgensmij is het allemaal wel gelukt
Tevreden dus!
Hm, ik kan nergens de lader van m'n Garmin 210 vinden.
Niet handig.It has to mean something
Wie kan een goede hoofdlamp adviseren? Ik heb het liefst een hoofdlamp met een extra bevestigingsstuk bovenlangs zodat het minder snel afzakt. En wat is het voordeel van rood licht?![]()
Van mijn schema moet (lees: mag) ik straks een climaxloop gaan doen.
5km N1 + 3km N3 + 1km N3
Maar wat moet ik nu precies doen dan?
Ik gok 5km hardlopen op rustig tempo en dan versnellen naar uitdagend tempo (5 tot 10 sec langzamer dan mijn 10km tempo) en dat 3km vasthouden, maar dan? Nog 1km op datzelfde tempo? Dan had er toch net zo goed 4km N3 kunnen staan?
Please enlighten me
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 15:41:16 ]![]()
Volgens mij zou die 3km N2 moeten zijn. Een climaxduurloop gaat bij ons bijvoorbeeld vaak zo:
25min duurlooptempo 1 , 20 minuten tempo 2 (ongeveer 15"/km sneller), 15 minuten marathontempo en soms om het lekker zwaar te maken nog 15 minuten HM-tempo.
Bij jou zou ik zeggen 5km duurlooptempo, 3km marathontempo en 1km HM/10km tempo![]()
Ah, helder! Zoiets moet het wel zijn ja. Gek genoeg staat deze specifieke training wel 2x op het schema, maar ik ga er maar vanuit dat het is zoals jij zegt en dat het dus gewoon een typo is. 3km N2 dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:49 schreef Mr.B. het volgende:
Volgens mij zou die 3km N2 moeten zijn. Een climaxduurloop gaat bij ons bijvoorbeeld vaak zo:
25min duurlooptempo 1 , 20 minuten tempo 2 (ongeveer 15"/km sneller), 15 minuten marathontempo en soms om het lekker zwaar te maken nog 15 minuten HM-tempo.
Bij jou zou ik zeggen 5km duurlooptempo, 3km marathontempo en 1km HM/10km tempo
Bedankt voor je reactie![]()
![]()
Ik was van plan om vanavond bij de atletiekvereniging te gaan lopen. Maar vanochtend vroeg mossel waarom ik niet overdag ging, met zulk mooi weer. Dus na een middagje studeren heb ik zojuist mijn intervaltraining gedaan. 8*3, P1. Ging lekker, alleen een klein beetje last van m'n linkerkuit. En het was inderdaad heerlijk loopweer.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:19 schreef Gogo83 het volgende:
Ik was van plan om vanavond bij de atletiekvereniging te gaan lopen. Maar vanochtend vroeg mossel waarom ik niet overdag ging, met zulk mooi weer. Dus na een middagje studeren heb ik zojuist mijn intervaltraining gedaan. 8*3, P1. Ging lekker, alleen een klein beetje last van m'n linkerkuit. En het was inderdaad heerlijk loopweer.![]()
![]()
Overdag lopen![]()
Ik moet nog een uurtje of 3 wachten...![]()
Een dikke vette meer dan voltijdse klus gooit een beetje roet in het eten qua hardlopen. Nu vaak laat thuis en compleet uitgeblust. Energie wordt gelukkig beter, maar ik vrees dat twee maanden niet-lopen te lang wordt. Ik heb niet voor niks tijdens mijn laatste training een flinke sprint getrokken, omdat ik vermoedde dat dat weleens de laatste kon zijn in een hele tijd![]()
Ik ga lekker op zaterdagochtend een beetje krachtpatsen en als bonus af en toe hardlopen. Verder lees ik lekker mee en sta langs de lijn waar kan. En ik vind het niet eens meer erg![]()
![]()
![]()
Dat wisselt. Het kan ook met lichte irritatie beginnen.. Gewoon ff de fysio afwachtenquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:11 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Misschien is het een lichte kramp; ik ben er wel vrij snel bij. Heb je bij een blessure (meestal) ook echt pijn? Ik ben benieuwd wat de fysiotherapeute zegt morgen.
Dat is zeker een pittig doel... een marathon goed voorbereiden is een vak :-)
Heb je al wel halve marathons gelopen?
Ja, ik heb 3 halve marathons gelopen en een 25. Dit jaar doe ik nog wat van zulke afstanden en hopelijk volgend jaar de hele. Maar sub4 is geen doel hoor, zeker niet voor de eerste. Heb de hm net op 2 uur gekregen met heel veel moeite dus das toch een ander kaliber
GotC! Heel blijven hoor!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou een blauwe lamp doen, dan loop je als de brandweer. Beetje joelen onderwegquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Devv het volgende:
Wie kan een goede hoofdlamp adviseren? Ik heb het liefst een hoofdlamp met een extra bevestigingsstuk bovenlangs zodat het minder snel afzakt. En wat is het voordeel van rood licht?![]()
Petzl is een bekend merk, tot zover mijn kennis over hoofdlampen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:38 schreef pijll het volgende:
DW, kan je me toevoegen bij de CPC op 6 maart? Ik loop de 10km.Done!quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef McTwente het volgende:
En mij bij de Groet uit Schoorl aankomende zondag? 30 km graag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt mijn naam onnodig geweld aangedaan!quote:
Dat nu juist jij niet weet hoe je Twente schrijft...![]()
Ligt eraan wat je ermee wilt. Rood licht is itt wit licht geschikter om iets te lezen in het donker. Black Diamond is een goed alternatief voor Petzl. Vaak heb je voor dezelfde prijs meer functionaliteiten. Eén dezelfde knopje voor aanzetten en dimmen (dan ingedrukt houden) geeft ook gemak bij het gebruik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Devv het volgende:
Wie kan een goede hoofdlamp adviseren? Ik heb het liefst een hoofdlamp met een extra bevestigingsstuk bovenlangs zodat het minder snel afzakt. En wat is het voordeel van rood licht?
Heb mezelf uitgebreid laten voor'lichten' bij een lokale outdoorwinkel toen ik er eentje kado ging doen aan mijn meneer![]()
![]()
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:Zeer slank? I think notquote:Een marathonloper is uniek! Herkenbaar aan: een zeer slank postuur met gespierde benen, een topconditie (wel slecht in sprinten) en een bijna onmenselijk regelmatige ademhaling en hartslag.
Ik had ook al naar Black Diamond gekeken. Petzl leek mij eigenlijk vooral duur. Ik zal mij eens verder in deze twee merken verdiepen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wilt. Rood licht is itt wit licht geschikter om iets te lezen in het donker. Black Diamond is een goed alternatief voor Petzl. Vaak heb je voor dezelfde prijs meer functionaliteiten. Eén dezelfde knopje voor aanzetten en dimmen (dan ingedrukt houden) geeft ook gemak bij het gebruik.
[..]![]()
Nummer 4quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoegDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Kolere...hoe ver moet ik dan lopenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nummer 4
als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoeg
Heb ik nou gewoon een slechte conditie?quote:
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Als je zo traint ben je binnen no time een nummer 2quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nummer 4
als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoeg
Oh dat ben ik al minus de nummer de blessures.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je zo traint ben je binnen no time een nummer 2
Maar ik loop wel altijd ja, ook als het keihard stormt en regent, als je eenmaal met excuusjes begint kom je er niet meer vanaf. Gewoon op vaste dagen en tijden gaan.
En ik loop toch al een tijdje maar toch ben ik altijd zwaar buiten adem. Maar ik herstel wel snel. Echt zolang ik loop is het keihard hijgen of zelfs hyperventilatie-achtig ademen en gaat m'n hart echt als een idioot maar zodra ik stop of wandel ben ik binnen 1 minuut helemaal hersteld
Geen idee of het normaal is of niet, lijkt me wel
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Trek je alleen sprints of zo?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Oh dat ben ik al minus de nummer de blessures.
Maar ik loop wel altijd ja, ook als het keihard stormt en regent, als je eenmaal met excuusjes begint kom je er niet meer vanaf. Gewoon op vaste dagen en tijden gaan.
En ik loop toch al een tijdje maar toch ben ik altijd zwaar buiten adem. Maar ik herstel wel snel. Echt zolang ik loop is het keihard hijgen of zelfs hyperventilatie-achtig ademen en gaat m'n hart echt als een idioot maar zodra ik stop of wandel ben ik binnen 1 minuut helemaal hersteld
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 20:30:34 ]![]()
Ik weet niet of je je daadwerkelijk altijd traint dat je geen energie kunt missen om anderen te groeten, maar ik zou ook eens af en toe gewoon rustig aan doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:21 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Oh dat ben ik al minus de nummer de blessures.
Geen enkel schema schrijft iedere training volle bak voor...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tof! Ik loop de HM daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef McTwente het volgende:
En mij bij de Groet uit Schoorl aankomende zondag? 30 km graag.Life is what you make it.![]()
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.![]()
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.![]()
![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
Ik ben 7 of 10.
Al ben ik voor 7 niet hip genoeg maar heb wel genoeg kleurtjes
Voor 10 hang ik mijn medailles niet genoeg in t zicht. Die liggen in een doos.
@baas bas: ik ouwehoer gewoon tijdens mijn training. Van alleen maar keihard knallen word je niet sneller.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet ook.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik doe een tweedegraads lerarenopleiding Nederlands, daarmee kan ik zowel in het voortgezet onderwijs als op het MBO terecht. Weet nog niet wat mij leuker lijkt, heeft allebei voor- en nadelen.
Ik werk al een hele tijd als leerkracht in het PO, maar begin ook een overstap te overwegen. Ik word er soms een beetje moe van dat je altijd maar met dezelfde groep bezig bent en dat je zo weinig voorbereidingstijd per les hebt.Life is what you make it.![]()
Net weer 10km geouwehoerd met de club, maar Gogo moest me wel even een trap geven hoor, toen ik om zes uur thuis kwam.
'Ga je lopen?'
'Nee, moet nog werken'
'Je ben alleen nog maar met je werk bezig de laatste tijd'
'Ja, het is gewoon druk'
*de blik*
'Ah, fuck it, ik ga wel'
Maar lopen en een werkweken van tegen de zestig is wel een uitdaging. PFf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
25 km is een mooie afstand, dan kun je volgend jaar ook prima de traing voor een hele gaan doen zonder jezelf ineens te veel te gaan belasten. In de aanloop naar een eerste marathon zijn er nog veel onzekerheden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wisselt. Het kan ook met lichte irritatie beginnen.. Gewoon ff de fysio afwachten
Ja, ik heb 3 halve marathons gelopen en een 25. Dit jaar doe ik nog wat van zulke afstanden en hopelijk volgend jaar de hele. Maar sub4 is geen doel hoor, zeker niet voor de eerste. Heb de hm net op 2 uur gekregen met heel veel moeite dus das toch een ander kaliber
GotC! Heel blijven hoor!
Het lijkt dat ik er op tijd bij ben. Ze vertelde wel dat mijn hamstrings te kort zijn en dat ik elke dag een paar oefeningen moet doen. Het hardlopen kan ik daarbij voortzetten. Ik heb wel gekozen om dat voorlopig even in een lager tempo te gaan doen. Deze avond met een andere groep meegelopen.
Nu begrijp ik waarom de oefeningen tijdens de training mij heel moeilijk afgaan. Altijd alonvoldoende aan warming up (échauffement) en cooling down gedaan.
[ Bericht 7% gewijzigd door schaal_10 op 11-02-2016 22:39:52 ]![]()
Ohhh dat klinkt niet al te slechtquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik er op tijd bij ben. Ze vertelde wel dat mijn hamstrings te kort zijn en dat ik elke dag een paar oefeningen moet doen. Het hardlopen kan ik daarbij voortzetten. Ik heb wel gekozen om dat voorlopig even in een lager tempo te gaan doen. Deze avond met een andere groep meegelopen.
Nu begrijp ik waarom de oefeningen tijdens de training mij heel moeilijk afgaan. Altijd alonvoldoende aan warming up (échauffement) en cooling down gedaan.
Ha, mijn fijne gevoel bij het opstaan vanochtend werd bevestigd! Echt lekker gelopen met vrijwel geen pijntjes! Ongeveer hetzelfde gedaan als vorige week, nu 5x6 minuten rondom HM tempo, ipv 4x7 vorige week. Af en toe voelde ik een heel klein beetje strakheid maar dat was dan binnen 1 of 2 rekoefeningen weer weg, en ik kon alle intervallen heerlijk ontspannen zonder nadenken blijven lopen, terwijl het vorige keer bij de laatste 7 minuten nog forceren was. Volgens de trainer liep ik nog wel wat houterig, maar ging mijn loopscholing perfect, dus is het meer een kwestie van weer souplesse in de beweging krijgen. Daarna nog een dubbele sessie bij de sportmasseur gehad dus helemaal top! Zoals het er nu op lijkt komt Schoorl echt net 1, 2 weken te vroegMaarja.. er komen wel weer andere wedstrijden. Heel erg blij met dit gevoel in ieder geval!
Linkje:
https://www.strava.com/activities/491318204
Wel wat hoge hartslag maar dat komt omdat ik elke keer maar kort rust had (2 minuten) en ik had vanwege de sportmasseur maar tijd voor zo'n 5 minuten uitlopenDus het grootste deel van de training is tempootjes, en verder denk ik ook dat de specifieke hardloopconditie nog een beetje moet terugkomen. Maar dat is niet erg, ik voel me superfit. Dit was ook de 14e dag sporten achter elkaar, dus morgen lekker genieten van een rustdag (Ja echt! Als ik toch ineens zin krijg in een lesje spinning moeten jullie me tegenhouden
)
Het was trouwens heerlijk loopweer maar wel koud! De baan was aangevroren dus in de bochten was er slipgevaar
Haha dit ja! Wat dat betreft ben ik wel de 'marathonloper', ik kan mijn ademhaling en hartslag prima tot rust manen als ik even wil groetenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.
[ Bericht 26% gewijzigd door La_Tramposa op 11-02-2016 22:56:55 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik zag wat trainingen van anderen op Strava verschijnen die ook over gladde banen spraken, sommigen hadden zelfs de baan verlaten vanwege het slipgevaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Het was trouwens heerlijk loopweer maar wel koud! De baan was aangevroren dus in de bochten was er slipgevaarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fijn!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha, mijn fijne gevoel bij het opstaan vanochtend werd bevestigd! Echt lekker gelopen met vrijwel geen pijntjes! (...) Heel erg blij met dit gevoel in ieder geval!
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 12-02-2016 08:40:37 ]Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Dat je de melding krijgt dat ze het parcours hebben aangepast en dat ie nog een stukkie langer is
Zie er stiekem best wel een klein beetje tegenop, ook al heb ik er wel zin in. En dan te bedenken dat ik over 2,5 maand nog 50 kilometer langer mag
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:44 schreef YUR het volgende:
Dat je de melding krijgt dat ze het parcours hebben aangepast en dat ie nog een stukkie langer is
Zie er stiekem best wel een klein beetje tegenop, ook al heb ik er wel zin in. En dan te bedenken dat ik over 2,5 maand nog 50 kilometer langer mag
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.![]()
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.
Gewoon nu een afspraak maken met een fysio
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.Ik hoop dat het allemaal nog meevalt..
Dit soort sluimerende pijntjes kunnen erg vervelend zijn. Omdat je net een weekje rust had genomen en nu deze reactie krijgt zou ik er inderdaad nu al naar laten kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.![]()
Precies om die redenen kies ik niet voor het PO. Wel over nagedacht, want het lijkt me wel leuk om meerdere vakken te geven. Maar ik heb over een paar jaar toch een dubbele bevoegdheid, en met mijn bevoegdheid voor muziek mag ik ook ckv geven. Dus meerdere vakken geven kan alsnog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.
Ik werk al een hele tijd als leerkracht in het PO, maar begin ook een overstap te overwegen. Ik word er soms een beetje moe van dat je altijd maar met dezelfde groep bezig bent en dat je zo weinig voorbereidingstijd per les hebt.
Om maar even totaal off topic verder te gaan: Kaartjes voor Bruce Springsteen in the pocket! Over 4 maanden en 2 dagen!!
Edit: @Jero: Balen zeg... Zou snel even een afspraak maken bij de fysio!![]()
Net even een herstelrondje van 5km, geprobeerd te lopen op een lagere hartslag. Gemiddelde was 149, dat is toch wat lager dan die 160-170 waar ik normaal tussen schommel. Ik merk wel dat het zwaarder is voor mijn benen, alsof ze meer moeite moeten doen om dat lagere tempo aan te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Net even een herstelrondje van 5km, geprobeerd te lopen op een lagere hartslag. Gemiddelde was 149, dat is toch wat lager dan die 160-170 waar ik normaal tussen schommel. Ik merk wel dat het zwaarder is voor mijn benen, alsof ze meer moeite moeten doen om dat lagere tempo aan te houden.Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook: Lekker bezig!
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?
Hoe dan ook: Lekker bezig!
Ik heb vanochtend voor het eerst sinds tijden een intervaltraining gedaan. Ik ben nog een beetje opzoek naar een route waar ik een aantal vaste stukken in op kan nemen voor de versnellingen (dan hoef ik verder niet zo heel erg op te letten qua afstand, tijd of hartslag (mijn band is toch al zo verrot dat ik daar vrij weinig aan heb)). Maar goed, verder heb ik toch een stuk of 5 versnellinkjes kunnen doen op relatief vlak terrein van 200-400 meter. Het voelde eindelijk weer alsof ik op een gegeven moment vooral conditioneel werd begrensd. Geen pijntjeshooguit een beetje spierpijn, maar dat fiets ik er morgenochtend wel weer uit.
![]()
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt!.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.![]()
![]()
Nummer 2 meldt zichquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
En natuurlijk vanuit de lappenmand, zoals de In 7 sloten tegelijk loper betaamt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah dat is balen.. er zijn ook wel fysio's die ook in het weekend of de avonduren werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet wel een goede/flexibele fysio in Putten die ook in de avonduren praktijk heeft?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mi scusiquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Je hebt mijn naam onnodig geweld aangedaan!
Dat nu juist jij niet weet hoe je Twente schrijft...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
![]()
Je kan als warming up of cooling down een paar keer het klimduin op en neer rennenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
Ik ben van plan om morgen wat hoogtemeters te gaan maken, you're welcome to joinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
.
Zit wat in... ik ben zelf niet echt een mensenmens, meer van de getallen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nummer 4
Ik merk wel dat als je met een heel langzaam tempo gaat je meer oog hebt (moet hebben?) voor je omgeving. Een zeer lange afstand lopen en oog voor je omgeving hebben lijkt me nog best veel energie kosten.![]()
Nee maar ik loop wel stevig door.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trek je alleen sprints of zo?Geen joggen meer eigenlijk
Naja als je niet elke dag gaat kan het bestquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je daadwerkelijk altijd traint dat je geen energie kunt missen om anderen te groeten, maar ik zou ook eens af en toe gewoon rustig aan doen.
Geen enkel schema schrijft iedere training volle bak voor...
ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast hebDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja
Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.![]()
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja
Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee maar ik loop wel stevig door.Geen joggen meer eigenlijk
[..]
Naja als je niet elke dag gaat kan het best
ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast heb![]()
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel primaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulenDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh om sneller te worden doe ik wel eens interval training op de loopband maar buiten doe ik het gewoon om het rennen zelf voelt echt gewoon te goed ik doe het ook gewoon als het regent of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Ik heb al een tijdje geen wedstrijdjes gelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagen
Maar zit de laatste tijd idd wel weer wat vordering in, dat is wel fijn. Maar soms gaat het weer volledig kut met peren, dat is dan wat minder fijn.
M'n plan voor zondag is trouwens om m'n horloge alleen maar m'n cadans te laten zien, zoveel mogelijk op ontspanning te lopen en zo min mogelijk na te denken.![]()
Hier een rondje van 5,65 vanmiddag in 55 min.
Moesten een stukje om vanwege teveel modder, kregen we een behoorlijke heuvelerbij. Viel tegen.
En nu blijf ik t maar ijskoud hebben.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen![]()
Ik weet niet hoe hard ik buiten loop maar op een loopband tussen de 10 en 16km/h.. 12.5km/h als ik langdurig ga voor uithoudingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?
Buiten verschilt ook tussen de 2 en 5km afstand afhankelijk van hoeveel tijd/zin
doel is voornamelijk gezondheid en om me gewoon goed te voelen, vind het heerlijk om te doen, ook al regent het zoals ik al zei
Toch een mooie afstandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:38 schreef Ynske het volgende:
Hier een rondje van 5,65 vanmiddag in 55 min.
Moesten een stukje om vanwege teveel modder, kregen we een behoorlijke heuvelerbij. Viel tegen.
En nu blijf ik t maar ijskoud hebben.
Wat een mooi weer! Zo een wisselduurloopje, alleen nog even bedenken waarheen.. Ik heb wel zin om nieuwe wegen te scoren voor mijn citystrides maar op de een of andere manier kom ik altijd weer bij dezelfde wegen uit
Mooi weer idd, helaas heb ik morgen pas weer een rondje rennen in de planning en dan is de voorspelling een heel stuk minder (iets met sneeuw en/of regen).
En wat betreft nieuwe wegen, als je bijv. naar een treinstation rent, of juist bij eentje begint, dan kom je iig wat verder van huis en is de kans op nieuwe wegen ook groter. Of heb je echt alles daar al gelopen?![]()
![]()
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:52 schreef Vork het volgende:
Mooi weer idd, helaas heb ik morgen pas weer een rondje rennen in de planning en dan is de voorspelling een heel stuk minder (iets met sneeuw en/of regen).
En wat betreft nieuwe wegen, als je bijv. naar een treinstation rent, of juist bij eentje begint, dan kom je iig wat verder van huis en is de kans op nieuwe wegen ook groter. Of heb je echt alles daar al gelopen?Alleen je neemt toch sneller de bekende paden, gewoontedieren die we zijn!
Dat klopt wel, mijn loopjes lijken ook steeds op elkaar, terwijl er nog genoeg onbelopen paden in de buurt liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorAlleen je neemt toch sneller de bekende paden, gewoontedieren die we zijn!
Maar succes met uitzoeken van het route, Strava kan je iig zo vertellen of je er al bent geweest of niet.![]()
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
Maar ja wel goedkoop wonen weerDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
Wat een timing voor buikgriep....gisteravond was het raak. Voel me nu alsof ik onder een trein ben gekomen. Geen Schoorl dus![]()
![]()
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
Maar ja wel goedkoop wonen weerIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sociale huur flatjes heb je alleen maar in de stadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:14 schreef thelaudprince het volgende:
Wat een timing voor buikgriep....gisteravond was het raak. Voel me nu alsof ik onder een trein ben gekomen. Geen Schoorl dus![]()
![]()
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Maar ja wel goedkoop wonen weer![]()
naja kan je net zo goed de auto pakken dan als je toch moet reizenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:19 schreef mytec het volgende:
[..]
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.
maar gewoon ik ben jaloers op mensen in een dorp die gewoon de straat uit lopen en op een mooi geasfalteerd polderpad of zelfs bospad zijn of zo
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Maar ja wel goedkoop wonen weer[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet in de buurtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?dan loop ik verder ernaartoe en weer naar huis dan dat ik daar rondloop.
Meestal doe ik het toch maar 's morgens vroeg of ik pak idd de auto maarDit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.![]()
In woon ook in een stad, vrij centraal en toch ben ik binnen no-time in een heuvelachtig park en vanaf daar wordt het al snel beter en rustiger. Het kan wel, kwestie van de juiste stad en wijk kiezen.![]()
Arnhem is wat dat betreft ook wel redelijk ideaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Vork het volgende:
In woon ook in een stad, vrij centraal en toch ben ik binnen no-time in een heuvelachtig park en vanaf daar wordt het al snel beter en rustiger. Het kan wel, kwestie van de juiste stad en wijk kiezen.lucky us!
Elke stad is natuurlijk verschillend, als ik zelf in Groningen ben loop ik ook erg makkelijk de natuur in, maar in bijvoorbeeld Rotterdam lijkt me dat meer tijd in beslag nemen.. Als je trouwens langzamerhand je afstanden vergroot kom je ook op plekken verder weg! Zo kwam ik toen ik van 10 naar 15 km ging opeens op hele mooie plekken ( Bologna, de heuvels in).![]()
Ik woon in Rotterdam en kan hier zo naar het bos of de polder lopen. Ok, klein bosje wel. Veel polder, de skiberg, langs de Rotte, daar is het ook mooi. Maar ik woon niet in het centrum, dat scheelt. Al loop ik daar ook zo heen, Is een km of 3.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:39 schreef mytec het volgende:
Elke stad is natuurlijk verschillend, als ik zelf in Groningen ben loop ik ook erg makkelijk de natuur in, maar in bijvoorbeeld Rotterdam lijkt me dat meer tijd in beslag nemen.. Als je trouwens langzamerhand je afstanden vergroot kom je ook op plekken verder weg! Zo kwam ik toen ik van 10 naar 15 km ging opeens op hele mooie plekken ( Bologna, de heuvels in).
@thelaudprince: nohhhhh verdoriesterkte
Ik ging een half uurtje lopen in het Delftse Hout (in De Stad!) en mán wat was dat weer genieten![]()
Erna weer een uurtje krachtpatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook weer lekker bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een mooi weer! Zo een wisselduurloopje, alleen nog even bedenken waarheen.. Ik heb wel zin om nieuwe wegen te scoren voor mijn citystrides maar op de een of andere manier kom ik altijd weer bij dezelfde wegen uit. Ik zou vandaag ook nog even de benen loslopen voor morgen maar sla toch over. Ik had deze week toch wat vermoeide benen na twee duurlopen van 30 kilometer na elkaar. En morgen is het weer 30 kilometer dus dan maar even een dag rust. Ik heb volgende week weer eens een relatief rustige week waarin ik weer wat op snelheid kan doen. En dan volgend weekend even een halve marathon in Hamburg meepakken
.
![]()
Nou, het viel vandaag een beetje tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij bent ook weer lekker bezig. Ik zou vandaag ook nog even de benen loslopen voor morgen maar sla toch over. Ik had deze week toch wat vermoeide benen na twee duurlopen van 30 kilometer na elkaar. En morgen is het weer 30 kilometer dus dan maar even een dag rust. Ik heb volgende week weer eens een relatief rustige week waarin ik weer wat op snelheid kan doen. En dan volgend weekend even een halve marathon in Hamburg meepakken
.
Gelukkig geen blessurepijntjes, maar ik merkte onderweg dat ik absoluut niet fit was. Het plan was een wisselduurloop maar elke keer dat ik een beetje wilde versnellen ging mijn hartslag through the roof en zakte hij ook niet meer goed, dus toen maar weer in één laag tempo gaan lopen. Maar zelfs daarbij was mijn hartslag 15 tikken hoger dan normaal en gewoon zware benen..
Nouja, misschien ook niet gek, donderdag best zwaar getraind en daarna helemaal beurs gemasseerd, ik kan mijn bovenbenen nauwelijks aanraken, en daarnaast ook gewoon best wel moe. De laatste kms voelden iig alweer wat beter dus hopelijk heeft dit loopje bijgedragen aan herstel. Ik was in ieder geval blij dat ik toch voor een bekend rondje was gegaan wat ik makkelijk kon inkorten ipv vanaf een treinstation![]()
En pfoe, 3 weken van 30km-lopen achter elkaar, heftig! Dan is een dagje rust zeker geen overbodige luxe
Hier in de stad lopen is ook een belevenis en niet zo aan te raden, helaas ook regelmatig met de auto naar een acceptabele plek om te rennen.
Vandaag wel vanuit huis gegaan naar de atletiekbaan, die ik ongeveer voor mijzelf had. Lekker 8x400 meter gedaan, ging wel prima eigenlijk (ondanks dat het ietwat warm was, had beter wat eerder op de dag kunnen gaan).
https://www.strava.com/activities/492308696Jack does it in real time...![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:33 schreef Quoi het volgende:
Ik ging een half uurtje lopen in het Delftse Hout (in De Stad!) en mán wat was dat weer genieten![]()
Erna weer een uurtje krachtpatsen
Delftse HoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga daar morgen weer eens de Kopjesloop doen. Kijken of mijn 10km tempo niet al teveel is weggezakt door de marathonvoorbereiding![]()
Zal ik weer eens de foto posten van waar ik woon/loop?
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Meerkoeten zijn lief!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Ganzen zijn vervelender, die gaan gewoon niet aan de kant. Maar de meest hinderlijke vogel is toch wel een zwaan met jongen. Daar zou ik nog wel eens voor omlopen.![]()
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht![]()
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:35 schreef Vork het volgende:
Ganzen zijn vervelender, die gaan gewoon niet aan de kant. Maar de meest hinderlijke vogel is toch wel een zwaan met jongen. Daar zou ik nog wel eens voor omlopen.
Heerlijk gelopen met de groep, even gestopt bij een signaal van mijn scheenbeen maar het was gelukkig loos alarm. Ik had m'n favoriete knalblauwe slofjes aan, die wil ik het liefst zo blauw en schoon mogelijk houden want ik ben een neuroot dus ik ga er alleen mee lopen als we op asfalt blijven.
Het ging goed totdat mijn grote teen ineens besloot te gaan bloeden middels een minuscuul krasje en zo mijn linkerschoen in het donkerroodbruin te gutsen.![]()
![]()
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!![]()
In Immerloopark hebben zijn de ganzen terroristen. Maar er broedt een zwanenpaartje bij de Lidl, en die zijn zo gewend aan mensen dat ze geen fuck gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.
Ik woon dan ook in het Merendistrictquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!
Je moet er wat voor over hebben.. heel wordenHet is nog niet eens echt goed te zien op de foto, maar mijn hele bovenbenen zijn één beurse plek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag ben ik voor de 400e keer gaan lopen![]()
Em het was een top loopje, naar de terril van Winterslag (bij Genk) getogen om aldaar wat hoogtemeters te maken.
Wat een perfecte speeltuin voor trailers, steile hellingen en mooie single tracks aan de voet van de berg. Die paar bordjes "verboden toegang privé terrein" houden mij niet tegen
Gefeliciteerd met het jubileum!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:36 schreef Guard het volgende:
Vandaag ben ik voor de 400e keer gaan lopen![]()
Em het was een top loopje, naar de terril van Winterslag (bij Genk) getogen om aldaar wat hoogtemeters te maken.
Wat een perfecte speeltuin voor trailers, steile hellingen en mooie single tracks aan de voet van de berg. Die paar bordjes "verboden toegang privé terrein" houden mij niet tegen
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Je moet er wat voor over hebben.. heel wordenHet is nog niet eens echt goed te zien op de foto, maar mijn hele bovenbenen zijn één beurse plek..
Fysio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sportmasseuse jaquote:Ze is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
Morgen max 4 graden met regen en (natte) sneeuw. Klinkt iig al prima weer om een rondje te rennenAlleen nog wel even kijken wat ik overdag moet eten, de start is pas om 14:45 en brood valt vaak niet zo lekker voor rennen.
LT: Dat ziet er vrij naar uit![]()
![]()
Pannenkoeken/havermout?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:13 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen max 4 graden met regen en (natte) sneeuw. Klinkt iig al prima weer om een rondje te rennenAlleen nog wel even kijken wat ik overdag moet eten, de start is pas om 14:45 en brood valt vaak niet zo lekker voor rennen.
LT: Dat ziet er vrij naar uitIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die heeft sterke handen zo te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
![]()
Ik zag weer een duurloop langskomen op strava, dus het gaat iig de goede kant opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
Net even 5 km los gelopen voor morgen. Enige wat ik aan lopen heb gedaan deze week, dus ideaal is het allemaal niet...
Hamstring is een beetje gevoelig, maar denk dat het wel goed gaat komen![]()
ldl zit er weer op. De weilanden waren een aardige modderige uitdaging met gewone wegschoenen. Ook 1 keer bleef mijn schoen in de modder steken.
Loop een gegeven moment door een dorp op een rustig tempo en voor mij loopt een jongen. Toen hij mij zag ging hij stukjes hardlopen om mij voor te blijven. Iets verderop staan wat vriendjes van hem waarschijnlijk. Op een onoplettend moment van hem zet ik een sprint in hem voorbij en voorbij zijn vriendjes. Achter mij hoor ik dat hij wordt uitgelachen.![]()
![]()
Zo, ook weer terug. Ging lekker, wel een positieve split maar kwam precies uit op mijn beoogde tempo (7:30) en hartslag bleef goed binnen de perken vond ik. Zie ik op Endomondo dat Maleduck ook een rondje heeft gelopen, met een gemiddelde dag ik net met gewoon wandelen red
Het Dwingelderveld is mooiLekker ruim 35km gelopen met véél modder en ijswater tot kniediep. Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar toffer. Goed georganiseerd ook, dus bij deze: De loopjes van RunForestRun zijn een aanrader
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ldl zit er weer op. De weilanden waren een aardige modderige uitdaging met gewone wegschoenen. Ook 1 keer bleef mijn schoen in de modder steken.
Loop een gegeven moment door een dorp op een rustig tempo en voor mij loopt een jongen. Toen hij mij zag ging hij stukjes hardlopen om mij voor te blijven. Iets verderop staan wat vriendjes van hem waarschijnlijk. Op een onoplettend moment van hem zet ik een sprint in hem voorbij en voorbij zijn vriendjes. Achter mij hoor ik dat hij wordt uitgelachen.
Maaruh, jij rent dwars door weilanden?![]()
wel ver weg doorgaansquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef YUR het volgende:
Het Dwingelderveld is mooiLekker ruim 35km gelopen met véél modder en ijswater tot kniediep. Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar toffer. Goed georganiseerd ook, dus bij deze: De loopjes van RunForestRun zijn een aanrader
Ligt er aan waar je vandaan moet komen. Vandaag was het maar 40 minuutjes rijdenquote:
Wie gaat zich inschrijven voor de SallandTrail 100k in augustus? Het is voor mij, even buiten het feit dat ik op die dag al de Matterhorn Ultraks loop nog een beetje te ver. Maar ik denk dat er hier wel een paar zijn die dat al kunnen
.
![]()
uurtje, met de auto.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:49 schreef Devv het volgende:
Wie gaat zich inschrijven voor de SallandTrail 100k in augustus? Het is voor mij, even buiten het feit dat ik op die dag al de Matterhorn Ultraks loop nog een beetje te ver. Maar ik denk dat er hier wel een paar zijn die dat al kunnen
.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
had je gisteren weer papa dag zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je vandaan moet komen. Vandaag was het maar 40 minuutjes rijden
zijn officiel dan ook geen weilanden, de ondergrond en de staat ervan heeft er nog het meeste van weg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maaruh, jij rent dwars door weilanden?![]()
Ik vind de 50 van de Sallandtrail al ver genoeg voorlopigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit keer was iedereen meequote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:09 schreef Guard het volgende:
[..]
had je gisteren weer papa dag zeker?
Ik ben ergens wel benieuwd of ik het zou kúnnen, maar ik weet voor nu dat ik het in ieder geval niet wíl
Ik heb het vermoeden dat je op dat terrein lopend wel aan de finish komt en met een auto niet.quote:![]()
Ik kan het zeker wel, maar als het dit jaar zou doen zou ik tot 2017 nodig hebben om te herstellen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ergens wel benieuwd of ik het zou kúnnen, maar ik weet voor nu dat ik het in ieder geval niet wíl
Weet ook nog niet of ik ooit wel 100 km wil lopen, en als ik het al zou doen, dan toch niet in NL.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tuurlijk wel de Eiger.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan het zeker wel, maar als het dit jaar zou doen zou ik tot 2017 nodig hebben om te herstellen...
Weet ook nog niet of ik ooit wel 100 km wil lopen, en als ik het al zou doen, dan toch niet in NL.![]()
Dat zou wel een goede keuze zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:43 schreef Guard het volgende:
[..]
meh,
dan meteen de transgrancanaria. En anders Hong Kong
.
![]()
Hong Kong, ook een goeie kanshebber inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zou wel een goede keuze zijn. En anders Hong Kong
.
De Olympische Trials voor de VS staan op het punt van ontknoping trouwens. Gaaf concept! Jammer dat we het hier anders aanpakken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik volg het niet zo, maar is dat een soort America's Got Talent voor atletenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:35 schreef La_Tramposa het volgende:
De Olympische Trials voor de VS staan op het punt van ontknoping trouwens. Gaaf concept! Jammer dat we het hier anders aanpakken.?
![]()
Nou, er is een A limiet en een B limiet (bij de mannen 2.15 en 2.19, vrouwen 2.37 en 2.45), en er zijn ook nog limieten waarmee je met een halve marathon mag voldoen. Iedereen die dat ergens op een gecertificeerd parcours heeft gelopen mag meedoen aan de trials, vandaag, en dan mogen de 3 snelste atleten naar de Olympische Spelen. Degenen met de A standaard krijgen ook financiele ondersteuning om mee te doen aan de trials, de B atleten niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik volg het niet zo, maar is dat een soort America's Got Talent voor atleten?
Maar je krijgt dan dus een echte strijdmarathon met de beste marathonlopers van het land. Ook al weten degenen die 2.40 of 2.18 lopen ook wel dat ze geen kans hebben, het is toch een eer om mee te doen want er doen behoorlijk wat mensen mee. In totaal zouden er 211 mannen en 246 vrouwen mee mógen doen aan de qualifiers, hoeveel er ook echt mee doen heb ik nog niet gevonden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Op twitter:
"Last man.. so gutsy"Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Twitter!
Maar hier zijn ook live updates: http://www.latimes.com/sp(...)-20160213-story.htmlLife is what you make it.![]()
The men's U.S. Olympic Marathon team will be Galen Rupp, Meb Keflezighi, and Jared Ward #LA2016
Meb de snelste met 2.12.19
Edit: oh nee Galen rupp met 2.11.11!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Guard het volgende:
Meb, die heb ik november nog ingehaaldIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Amy Hastings eerste bij de vrouwen in 2.28Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!
Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk.
Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad.
![]()
Ik ben best bereid om met Jennifer Lawrence te trouwen voor een green card en een optreden op de OSquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik.
Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk.
Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad.
![]()
Hopen dat het morgen goed gaat, want je moet er wel bij zijn in Nijverdal natuurlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geëvenaard op de 60m
Hoe snel is dat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef Guard het volgende:
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geëvenaard op de 60m
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.
LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.![]()
7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe snel is dat?
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.
LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan
Succes Schoorlgangers!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb voor de grap mijn schoolsportdagdiploma's er even bijgepakt, en ik liep op m'n 12e 60 meter in 10.15. Nu was ik niet supersnel, maar ook weer niet zo traag dat andere me deels wandelend bij konden houden.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe snel is dat?
LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
Wel weer eens goed om te zien dat er echt geen atletisch talent in mij schuilging vroeger![]()
![]()
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talentmaar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
Ik kan me herinneren dat er vroegah wel eens een sprinttijd van me geklokt is, maar geen idee meer welke afstand en welke tijd. Was iig niet de traagste op de sprint, want toen voetbalde ik nog en weten allemaal dat als je voetbalt je sowieso al snel veel dingen goed kan, qua atletiek
Wij hadden een heuse sportdag, met sprinten, verspringen, hoogspringen, kastiebalwerpen, handbalwerpen en een behndigheidseis. Dat werd allemaal gemeten en gescoord binnen normen en daar kreeg je dan een diploma voor. Sprinten en hoogspringen gingen me nog relatief goed af, maar de rest van de scores zorgden ervoor dat ik altijd een kneuzendiploma kreegquote:Op zondag 14 februari 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talentmaar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
![]()
![]()
Bij ons ook een compleet programma, inclusief diploma. En in groep 8 moest je de resultaten van groep 7 proberen te overtreffen.
Benieuwd of er nog ergens één van mijn diploma's bestaat... Volgens mij kon ik gooien en springen (hoog en het) vrij aardig. Hardlopen weet ik echt niet meer.
Zo even lekker naar buiten, rustige 15k doen met een typische Citystrides-route: heen en weer met links- en rechtsaf een paar overgeslagen doodlopende weggetjes.
'T is wel behoorlijk wit hier...![]()
Schoorllopers (en alle anderen) veel plezier. Ik ga hier een beetje heuvelen. Morgen begint mijn officiele M schema met een kort loopje![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het hier?
Fijn dat het weer beter lijkt te gaan LT en Jero!
Succes in Schoorl of met andere loopjes.![]()
Ik heb even niks van me laten horen. Was een druk weekje en vrijdag was ik jarig.
Heb alleen maandag mijn training op de loopband voltooid. Langste was daar 3,5 minuut totdat ik het moet afkappen. Op de weg is dat 1 minuut meer. Verder alleen wat gefitnessd en met de fysio getraind. Moet nu zijwaarts planken.. Echt keimoeilijk.
Ik heb toch weer een afspraak gemaakt met de sportarts op 23 feb. Ben al 8 maanden aan het optrainen en er is nog niet veel veranderd. Gelukkig word mijn lopersknie wel langzaam wat minder heb ik het idee.
Fijne zondag en valentijnsdag![]()
![]()
Schoorl-ze allemaal!
Ik ben op weg naar Nootdorp met de metro en loop terug met een meisje van mijn AVSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bedankt allemaal! Het is nu droog vlakbij Schoorl, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat we dat zo houden de rest van de dag.
Alle andere lopers ook heel veel plezier vandaag!![]()
Nog gefeliciteerd Xmissi!Fijn dat het bij jou ook iets beter lijkt te gaan.
Ik had toevallig eergisteren op zolder ook nog die diploma's gezien. Zal vanavond eens kijken hoe slecht ik toen was.Kan me nog wel herinneren dat de sprint over 60m over een knollenveld ging met kuilen en pollen enzo.
![]()
![]()
Oh ja, de groeten in Schoorl! Veel succes daar en natuurlijk ook voor alle andere bikkels die vandaag naar buiten gaan.
Actuel sneeuwhoogte hier circa 3cm, maar iets nattig![]()
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.
Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken.
Gefeliciteerd nog xmissy!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef DeLuna het volgende:
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.
Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken.
En Schoorl lopers veel succes!
DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!![]()
Mag ik in de OP?![]()
1
2[b] 17 april 2016 - [url=http://www.hilversumcityrun.nl/]Hilversum City Run (Hilversum)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmorgen parcours weer gelopen 48.49 op 5 km, weer ietsje sneller dan de vorige keeriig onder de 49
toen snel omgekleed en de verzorging van de parcourslopers gedaan.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zo een LDL van c.a. twee en een half uur in de planning. Vies druilerig weer. Niet echt heel veel zin vandaag, maar het moet maar. Heb iig een leuke route uitgestippeld van iets meer dan 26km. Stuk of 4 gelletjes mee en dan gaan we maar.
Loopse aan een ieder die gaat vandaag.![]()
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer
over de TomTom uit een vorig topic:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?![]()
Ja, ik heb er ook echt zin inquote:Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog xmissy!
En Schoorl lopers veel succes!
DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!Dit keer wel oortjes in, kan ik ondertussen het schaatsen volgen.
Ik ben weer ouderwets zenuwachtigEerste loopje sinds oktober.
Maar ik heb zoete broodjes op, dus nu ben ik vast net zo snel als LT![]()
![]()
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop
@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten?![]()
![]()
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:54 schreef Guard het volgende:
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer
Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.
Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...![]()
Ik heb nooit langzame duurlopen gedaan. Niet dat ik mezelf zo snel vind of zo, maar ik vind de term langzaam gewoon verkeerd. Langzaam ga je als in de file staat.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!
Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.
Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...
Volgende keer dat segment pakken dan.
Het was een leuke vetverbrandingstraining vanochtend. Ruim twee uur op nuchtere maag door de bagger gemodderd, met ongeveer 200 positieve hoogtemeters. Ik had voor de zekerheid een gelletje meegenomen, maar die kan weer de kast in.
Zelfs op de Trailrocs was het nog regelmatig een flink glibber- en glijfeestje afgewisseld met drogere stukken en kleiachtige modder waar je schoenen in blijven plakken. Vermakelijk was het om te zien dat de mountainbikers er nog meer moeite mee hadden dan ik als loper. Die reden zich, met name als het ook nog omhoog ging, geregeld vast in de zuigende modder.
Voor de Ketelwaldtraillopers: ik heb een klein stukje van "jullie" parcours meegepikt (omgeving Kiekbergsebaan/St. Jansberg/Plasmolen) en ik kan bevestigen dat dat stuk van de route nog steeds door erg mooi loopgebied gaat.
![]()
![]()
Gisteren 8km veldloop gedaan. Hoewel ik gedurende het lopen telkens dacht dat ik dood zou gaan, heb ik de dag erna nergens last van.
Valt best wat voor te zeggen om alleen maar tot een kilometer of 10 te lopen. Gaat qua herstel een stuk beter.It has to mean something
Missi: nog van harte
Yns: jij gaat goed zeg, gewoon ineens aan de 5 kms!
Streep: dank voor de parcoursverkenning!
DeLuna: jij bent echt ernstig in vorm! Gaaf!
Schoorllopers: waar blijven de verslagen?
Mijn loopje was gruwelijk zwaar! Wel gezellig. De wind was kil en harder dan verwacht en mijn vorm was ergens waar ik niet was. Veel gewandeld tussendoor, zeker wel een km. Uiteindelijk wel 23 km gelopen (wandelstukken meegerekend), en dat is dan wel weer iets om trots op te zijn.
Meisje van de AV liep soepeltjes, is nog doorgelopen tot 25 km. Ze gaat Rotterdam lopen dus super om te zien dat ze zo lekker loopt.
Nu lig ik voor pampus op de bank, katten erbij. Wel ff wat te eten pakken zo.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergetenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Quoi het volgende:
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop
@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten?![]()
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten![]()
![]()
Wow wat is er aan de hand in Schoorl, tactisch lopen of storm tegen? :| de vrouwen komen halverwege door in 22 minuten??Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat klinkt als meer dan 'best lekker'quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergeten![]()
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zettenWell done!
![]()
Knappe prestatie!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
En 35 lopen en niet voluit hoeven gaan: daar ben ik best een beetje jaloers op.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 14-02-2016 15:28:09 ]It has to mean something
Nou ik denk dat ik blij mag zijn dat in verstandig heb besloten vandaag niet naar Schoorl te gaan, als ik een beetje kijk naar de tijden van vergelijkbare lopers denk ik dat sub45 misschien niet eens was gelukt, laat staan sub40..dat moeten erg bitse omstandigheden geweest zijn, ben benieuwd naar de tijd en de ervaring van hats..
Ah ik denk dat er iets mis was gegaan met bruto/netto tijden, ze zijn nu gecorrigeerd geloof ik
Wat een tijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten![]()
Netjes gedaan man en gefeliciteerd met 1e M35!Die marathon wordt nog wat!
![]()
Volgens mij had ik het hier al eens gespamd, maar als jullie trailerts nou eens klaar zijn met die wandelingetjes die jullie doen, kijk dan eens naar "El Cruce", video´s op youtube en hun Facebookpagina. Van Argentnië naar Chili, door de Andes. Leuke video´s, vooral etappe 3 is aardig afzien geloof ik. Lijkt me wel wat voor Jero, over sponsoring door Tipica Reizen valt uiteraard te praten
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomenmaar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weergewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Toptijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
Bekers verzamelen verveelt nooit, hoe lelijk ze ook zijn. Goed gedaan
Lelijke bekersdat verdient een foto!
Ik heb in de sneeuw gelopen en dat viel me smerig tegen. Het bleef niet liggen of zo, maar ik liep het ook niet makkelijk weg... Maar het zit er weer op en het was toch wel lekker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Spuuglelijke bekers zijn ook bekersquote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zettenLekker hoor, als je zo een tijd kan lopen met nog wat reserve.
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomenmaar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weergewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was alleenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!beetje op zijn Mart Smeets.
Mogen jullie dat zeggen? Ja, dat mogen jullie zeggenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was alleenbeetje op zijn Mart Smeets.
Schoorl overleefd en het ging best redelijk. Doel was om er drie uur over te doen en ben er binnen gebleven. Bovenbenen begonnen zich al wel te vullen rond de 15 kilometer, niet echt best, maar de 30 is volbracht.
Heb nog kunnen versnellen de laatste 4 kilometer, dus ben wel tevreden over het verloop van de run.
Nu 1.5 week rust (mede door reizen) en daarna weer verder. Op naar Rotterdam!
Nadeel blijft toch wel dat accent in die contreien![]()
![]()
Zo, ook weer terug! Vanaf dat ik van huis ging is het niet gestopt met regenen en natte sneeuw. Wat een smerig baggerweer. Maarrrr..... ik heb wel heerlijk gelopen. Moest c.a. 100 minuten in D1 lopen en daarna versnellen naar D2. Heb precies 2.5 uur gelopen en ietsje meer dan 25km.
Kwam compleet doorweekt thuis. Heb op 3 kwart mijn handschoenen uit gedaan, want die waren zeiknat en hadden geen functie meer. Kreeg daarna wel een paar ijsklauwen aangezien ik vanaf dat moment een kilometer of 4 de wind en regen schuin van voren kreeg. Dit was een lekker mentaal stukje.
Nadat ik in een andere richting liep ging het wel weer en voelde ik mijn handen geleidelijk weer warmer worden. Eenmaal thuis meteen onder de douche gesprongen. Heel mijn lijf was rood. Net alsof ik verbrand was door de zon.
Zo maar even een stapeltje spekpannenkoeken met stroop naar binnen joekelen en daarna languit op de bank.
Bitse omstandigheden vielen wel mee. Qua regen iets beter dan 2 jaar geleden, qua wind wat slechter.
De eerste 8km gingen vrij soepel, en toen was de pap een beetje op en kon ik goed merken dat ik echt geen wedstrijden meer in de benen heb. Verder ontzettend veel last van businessrunners gehad die niet rechts kunnen lopen. En een gast voor me bij de finish die een meter voor de finish abrupt stil gaat staan. Het wordt vast een interessante finishfoto. Uiteindelijk gefinisht in 52:08.![]()
Bitse omstandigheden?
Nooit van gehoord
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 17:08:49 ]![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bitse omstandigheden?
Nooit van gehoordquote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik denk dat ik blij mag zijn dat in verstandig heb besloten vandaag niet naar Schoorl te gaan, als ik een beetje kijk naar de tijden van vergelijkbare lopers denk ik dat sub45 misschien niet eens was gelukt, laat staan sub40..dat moeten erg bitse omstandigheden geweest zijn, ben benieuwd naar de tijd en de ervaring van hats..
![]()
Ik denk dat ie er nog nooit van gehoord had vóór jullie het gebruikten
Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??quote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef hatsaflats het volgende:
Bitse omstandigheden vielen wel mee. Qua regen iets beter dan 2 jaar geleden, qua wind wat slechter.
De eerste 8km gingen vrij soepel, en toen was de pap een beetje op en kon ik goed merken dat ik echt geen wedstrijden meer in de benen heb. Verder ontzettend veel last van businessrunners gehad die niet rechts kunnen lopen. En een gast voor me bij de finish die een meter voor de finish abrupt stil gaat staan. Het wordt vast een interessante finishfoto. Uiteindelijk gefinisht in 52:08.
Maar prima gelopen lijkt me, je ging voor 52-53 toch? Mooie start om weer in het wedstrijdritme te komen
Het wordt hier in de regio iig niet gebruiktquote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ie er nog nooit van gehoord had vóór jullie het gebruikten![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, ook weer terug! Vanaf dat ik van huis ging is het niet gestopt met regenen en natte sneeuw. Wat een smerig baggerweer. Maarrrr..... ik heb wel heerlijk gelopen. Moest c.a. 100 minuten in D1 lopen en daarna versnellen naar D2. Heb precies 2.5 uur gelopen en ietsje meer dan 25km.
Kwam compleet doorweekt thuis. Heb op 3 kwart mijn handschoenen uit gedaan, want die waren zeiknat en hadden geen functie meer. Kreeg daarna wel een paar ijsklauwen aangezien ik vanaf dat moment een kilometer of 4 de wind en regen schuin van voren kreeg. Dit was een lekker mentaal stukje.
Nadat ik in een andere richting liep ging het wel weer en voelde ik mijn handen geleidelijk weer warmer worden. Eenmaal thuis meteen onder de douche gesprongen. Heel mijn lijf was rood. Net alsof ik verbrand was door de zon.
Zo maar even een stapeltje spekpannenkoeken met stroop naar binnen joekelen en daarna languit op de bank.
Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.
Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurtquote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!
Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.
Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.
Route is vanaf dat ik het Kralingse bos inloop inderdaad leuk. Ook lekker om met dit weer langs de rotte te lopen. Op een mooie zondag is het daar haast niet te doen met al die fietsers, wandelaars en rollators.
Tempo was zeker lekker. Had wel wat vlakker gemogen allemaal, maar vooral in het begin beetje lopen klooien om juiste hartslagzone te behouden + enkele stoplichten die ik tegen had. Al met al heb ik mijn hartslag in de juiste zones kunnen houden. Tevreden!
Denk dat de dag er voor te weinig eten inderdaad wel invloed kan hebben, maar eigenlijk van alles kan invloed hebben. Vaak kan ik het niet verklaren als ik weer eens een slecht loopje had.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 17:39:08 ]![]()
52-ish had ik gezegd, maar stiekem hoopte ik wel op sub-52. Maar heb onderweg 0x op m'n horloge gekeken, dus ik wist niet dat ik er zo dichtbij zatquote:Op zondag 14 februari 2016 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??
Maar prima gelopen lijkt me, je ging voor 52-53 toch? Mooie start om weer in het wedstrijdritme te komen![]()
Maar ik zit ook gewoon weer even in een boooeeeedoorwerkenenautorijdenhebikteweinigtijdenenergieomfatsoenlijktetrainenennubeniklangzaambooooooeeee-fase, dus het is lastig om tevreden te zijn.![]()
Mooie prestaties daar in Schoorl weer![]()
Eigenlijk had ik daar ook moeten lopen; een 30km wedstrijd past beter in deze fase van de marathonvoorbereiding dan een van 10km. Maar ja, dan had ik niet kunnen winnen...Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Lelijke bekersdat verdient een foto!
![]()
Het hoeft niet nu hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 17:59 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie prestaties daar in Schoorl weer![]()
Eigenlijk had ik daar ook moeten lopen; een 30km wedstrijd past beter in deze fase van de marathonvoorbereiding dan een van 10km. Maar ja, dan had ik niet kunnen winnen...
[..]
Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.we hebben geduld!
Wauw mooie prestaties weer!
@DeLuna jij gaat echt lekker! Cpc komt echt goed!
@Mr. B gefeliciteerd!
Ik mis echt het hardlopen![]()
![]()
Ik mag wel, maar dan moet ik in mijn eentje . En ik vind dat eerlijk gezegt niet leuk. Liever gewoon met het groepje, dan kan ik een beetje kletsen ofzo. Maarja dat is even niet anders nu. Zodra ik weer gewoon 15 minuten met houdbare pijn kan lopen sluit ik me weer aan(Langer lopen ze niet achter elkaar in de training)
![]()
Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jouquote:Op zondag 14 februari 2016 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurt
Route is vanaf dat ik het Kralingse bos inloop inderdaad leuk. Ook lekker om met dit weer langs de rotte te lopen. Op een mooie zondag is het daar haast niet te doen met al die fietsers, wandelaars en rollators.
Tempo was zeker lekker. Had wel wat vlakker gemogen allemaal, maar vooral in het begin beetje lopen klooien om juiste hartslagzone te behouden + enkele stoplichten die ik tegen had. Al met al heb ik mijn hartslag in de juiste zones kunnen houden. Tevreden!
Denk dat de dag er voor te weinig eten inderdaad wel invloed kan hebben, maar eigenlijk van alles kan invloed hebben. Vaak kan ik het niet verklaren als ik weer eens een slecht loopje had.
Ja, dat is ook weer zo. In ieder geval een goede smoes om vandaag bij te eten
Zegt de Rotterdammertquote:Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef Happel het volgende:
Nadeel blijft toch wel dat accent in die contreien
Dan woon je op een toffe locatie!quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jou
Ja, dat is ook weer zo. In ieder geval een goede smoes om vandaag bij te eten![]()
Volgende week staat er een max. 32 op het programma. Eens kijken of ik nog een leuke route kan verzinnen.
Hoop wel dat het niet de hele run regent.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 18:50:39 ]![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 11:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]
over de TomTom uit een vorig topic:Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.![]()
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 14 februari 2016 07:27 schreef Guard het volgende:
[..]
7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan![]()
Dan denk ik dat ik de laatste 2 meter niet echt gewandeld heb, maar stopte met sprinten. En misschien was het geen 9,96 maar 10,96. Mijn diploma heb ik helaas niet meer.![]()
Dank jequote:Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.![]()
![]()
Wat leuk dat jullie dat deden! Wij hebben nooit sportdiploma's of zo gehad!quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.![]()
Dan denk ik dat ik de laatste 2 meter niet echt gewandeld heb, maar stopte met sprinten. En misschien was het geen 9,96 maar 10,96. Mijn diploma heb ik helaas niet meer.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan woon je op een toffe locatie!![]()
Volgende week staat er een max. 32 op het programma. Eens kijken of ik nog een leuke route kan verzinnen.
Hoop wel dat het niet de hele run regent.![]()
En inderdaad, een hele duurloop met regen is best zwaar he?
Qua route: als je van polders houdt kan je richting delfgauw, daar liep ik vandaag.
Zevenhuizerplas loop je neem ik aan al genoeg?
Hitland? Loop je daar al vaker?
Of langs het water richting van brienenoord en richting kinderdijk. Daar zit nog n grappig minidorpje.
Of je maakt een stedelijk rondje over erasmusbrug of willemsbrug, over katendrecht en langs de ss Rotterdam (of hoe heet die boot). Evt pak je eerst de metro naar beurs en dan loop je met een ommetje naar huis. Heb je meteen parcoursverkenning.
Leuke routes bedenken
In het begin heb ik er niet zo'n last van gehad, maar na een anderhalf uur was ik die regen wel zat ja. Zeker nadat ik voor de 4e keer in een plas trapte en een zeiknatte voet kreegquote:Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.
En inderdaad, een hele duurloop met regen is best zwaar he?
Qua route: als je van polders houdt kan je richting delfgauw, daar liep ik vandaag.
Zevenhuizerplas loop je neem ik aan al genoeg?
Hitland? Loop je daar al vaker?
Of langs het water richting van brienenoord en richting kinderdijk. Daar zit nog n grappig minidorpje.
Of je maakt een stedelijk rondje over erasmusbrug of willemsbrug, over katendrecht en langs de ss Rotterdam (of hoe heet die boot). Evt pak je eerst de metro naar beurs en dan loop je met een ommetje naar huis. Heb je meteen parcoursverkenning.
Leuke routes bedenkenGelukkig stond er niet zo'n heel harde wind, want dan was het wel echt killing geweest.
Hitland loop ik zeer regelmatig en Zevenhuizerplas ook. Vorige week nog over de 's Gravenweg naar Erasmus universiteit en via van Brienenoordbrug langs de IJssel weer terug, maar richting Kinderdijk is misschien ook wel leuk om te doen ja.
En wat je zegt, de stad verkennen is misschien ook wel tof om te doen ja. Misschien auto wel ff ergens neerknallen. Capelsebrug ofzo.Ik heb een week om iets te bedeken
Dank voor de tips.
Edit: Oh en ik hou wel van polders, maar daar loop ik al te vaak. Wil wat meer te zien hebben. Maar, richting Delfgauw ga ik wel onthouden want dat zal ik vast wel eens gaan doen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 19:51:27 ]![]()
Vandaag voor het eerst in Schoorl gelopen. Loopjes zijn toch wel mijn favoriete uitjes, lekker treinen, even knallen en dan nagenieten.
De heenweg ging vlot en soepel. Niet gehaast en nergens lang hoeven wachten. Eenmaal omgekleed stroomde ik soepeltjes het startvak in.
Vooraf had ik mezelf voorgenomen om mijn PR op de HM, wat op 1:59.38 stond, te gaan verbeteren. Ik had mijn virtual partner ingesteld op 5:30/km, wat een stevig verbetering in zou houden.
Traditiegetrouw startte ik veel te snel, maar omdat het zo soepel ging besloot ik dat tempo maar aan te houden.
Na een km of 12 ontspon zich een situatie die me altijd aan cartoons van Tom & Jerry doet denken. Het ene stemmetje begon zich al rijk te rekenen, terwijl het andere stemmetje behoudender was en voorspelde dat er nog wel een terugslag zou komen.
En die kwam er. Juist het moment dat we uit de beschutting van de bomen liepen draaide het parcours zo dat we met de kop in de wind liepen. Direct werd het zwaar. Snel de muts en handschoenen weer aan en door. Langzaam trok de kramp in mijn billen en werd het lopen steeds moeizamer en pijnlijker. Het lukte me gelukkig om goed door te zetten, maar ik zag mijn gemiddelde tijd wel flink stijgen en de droomtijd vervaagde. De laatste kilometers was het bikkelen en ik had werkelijk geen sneller meer in de benen, maar uiteindelijk kwam ik over de meet met een prachtig nieuw PR van 1:56.42, een gemiddelde van 5:29/km. Wel kreeg ik de indruk dat het parcours in Schoorl uitgezet was door M.C. Escher, want ik heb alleen maar omhoog gelopen en tóch kwam ik aan het einde weer uit waar ik begonnen was. Raarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Life is what you make it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: