Onder de 35 jaar ja. 35-39 is 3u40.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, pittig lijkt me een understatementIs dat de ingangseis bij de vrouwen?
Rond de 4.30 zou ik ook super vinden voor mijn eerste (en misschien enige) marathon
Ik zal t eens opzoeken voor 40+ danquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Onder de 35 jaar ja. 35-39 is 3u40.
Maar je kan volgens mij ook nog voor een goed doel lopen en dan buiten de limiet binnenkomen..
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Gogo, stoer plan, leuk!
En LT: wat leuk om dat bij jezelf te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wist ik. Zorgt voor een groot gebrek aan productiviteit op m'n werk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Cool, is ook wel wat voor jou denk ik.
Btw, Springsteen in Den Haag in juni maar dat wist je vast al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik dacht dat dat vorige week in de aanbieding was. Je kunt daar leuke oefeningen mee doenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bij de Lidl deze week!
Dit jaar, zelfs. Ik had het al op hun eigen site gelezen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:45 schreef Ynske het volgende:
Mocht men ooit nog de hardloop4daagse in Nl willen lopen.
Volgend jaar is de laatste kans.
https://www.runnersweb.nl(...)-hardloop4daagse.htm
Ik ben altijd bang dat dat losschietquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar bij de Lidl deze week!
60 of de 100? Zelf zit ik er ook wel aan te denken om dan de 100 te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef pijll het volgende:
[..]
Dit jaar, zelfs. Ik had het al op hun eigen site gelezen.
Ik ben van plan 'm te gaan doen dit jaar.
Als je hem binnen de 4 uur uitloopt, kom je wel in de Runner’s World op de marathonranglijst.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zal t eens opzoeken voor 40+ dan
Hmm 3.45. Not gonna happen
Gelukkig heeft Rotterdam geen eisen![]()
De 100, zat ik aan te denken. Is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
60 of de 100? Zelf zit ik er ook wel aan te denken om dan de 100 te doen.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Boude stap! Wat voor onderwijs richt je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |