SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 12-02-2016 16:58:01 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tja, als ik ooit nog 1000 euro overheb en niet weet waar ik het aan moet besteden ga ik ook Boston lopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Morgen begin ik!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:11 schreef Mr.B. het volgende:
Gewoon stoppen met miepen en gaan lopen!F means you're fucked![]()
Wij gaan vanaf dit jaar wel direct vliegen op Boston.Nu nog 7x per week trainen en dan maak ik misschien een kans!
Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Laten we eens beginnen met kwaliteitsmuziek![]()
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De limiet lijkt me geen probleem voor jou, tbh. Je moet het alleen wel even ergens lopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 01:59 schreef DeeBee het volgende:
Wij gaan vanaf dit jaar wel direct vliegen op Boston.Nu nog 7x per week trainen en dan maak ik misschien een kans!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Brrr, in de stromende regen naar huis lopen met korte mouwen was gisteren niet fijn!
Wilde thuis meteen onder de douche maar ik kreeg m'n schoenen niet meer uit...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zo, ingeschreven voor de Marikenloop. Kijken hoe het dit jaar gaat.
Vorig jaar niet gelopen op kracht, conditie oid, maar op naiviteit, zou me dit jaar wel eens kunnen opbreken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ha, ik was dus niet de enige die deze vergissing maaktequote:Op woensdag 10 februari 2016 10:03 schreef Cynic het volgende:
Brrr, in de stromende regen naar huis lopen met korte mouwen was gisteren niet fijn!
Wilde thuis meteen onder de douche maar ik kreeg m'n schoenen niet meer uit...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik las het inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ha, ik was dus niet de enige die deze vergissing maakte
Had halverwege best spijt dat ik gegaan was. Tempo zakte ook volledig in.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready![]()
![]()
Ja, het is een van de zes major marathons. Met veel historie en dat je je ervoor moet kwalificeren maakt het dat lopers mee willen (kunnen) doen. De populariteit heeft niet zo veel/niets te maken met die aanslagquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:07 schreef Leonos het volgende:
Was Boston ook al zo populair voor de aanslag?![]()
3.35 is wel pittig ja. Ik zou zeg maar al meer dan tevreden zijn met 4.35
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Thanks zo even de rest op spotify opzoeken ;-)quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef thelaudprince het volgende:
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready![]()
Lekker knallijstje!quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:15 schreef thelaudprince het volgende:
Dropkick Murphys, Flogging Molly, the Pogues, Mano Negra en Gogol Bordello, playlistje voor intervallen straks is weer ready
En dit heeft niks met hardlopen te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:58 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Whoeha! Leuk! En dan ben je zo lekker flexibel om te lopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang moet je nog qua studie?![]()
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Cool, is ook wel wat voor jou denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, Springsteen in Den Haag in juni maar dat wist je vast al![]()
![]()
[..]
Lekker knallijstje!
En dit heeft niks met hardlopen te maken:Wat tof! Ik heb vanochtend 2 gastlezingen gegeven op een middelbare school en ik krijg daar zoveel energie van dat ik het ook serieus overweegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha, pittig lijkt me een understatementquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:29 schreef DeLuna het volgende:
3.35 is wel pittig ja. Ik zou zeg maar al meer dan tevreden zijn met 4.35Is dat de ingangseis bij de vrouwen?
Rond de 4.30 zou ik ook super vinden voor mijn eerste (en misschien enige) marathonSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: