Tof! Ik loop de HM daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef McTwente het volgende:
En mij bij de Groet uit Schoorl aankomende zondag? 30 km graag.
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.
Hahaha!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik doe een tweedegraads lerarenopleiding Nederlands, daarmee kan ik zowel in het voortgezet onderwijs als op het MBO terecht. Weet nog niet wat mij leuker lijkt, heeft allebei voor- en nadelen.
25 km is een mooie afstand, dan kun je volgend jaar ook prima de traing voor een hele gaan doen zonder jezelf ineens te veel te gaan belasten. In de aanloop naar een eerste marathon zijn er nog veel onzekerheden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wisselt. Het kan ook met lichte irritatie beginnen.. Gewoon ff de fysio afwachten
Ja, ik heb 3 halve marathons gelopen en een 25. Dit jaar doe ik nog wat van zulke afstanden en hopelijk volgend jaar de hele. Maar sub4 is geen doel hoor, zeker niet voor de eerste. Heb de hm net op 2 uur gekregen met heel veel moeite dus das toch een ander kaliber
GotC! Heel blijven hoor!
Ohhh dat klinkt niet al te slechtquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik er op tijd bij ben. Ze vertelde wel dat mijn hamstrings te kort zijn en dat ik elke dag een paar oefeningen moet doen. Het hardlopen kan ik daarbij voortzetten. Ik heb wel gekozen om dat voorlopig even in een lager tempo te gaan doen. Deze avond met een andere groep meegelopen.
Nu begrijp ik waarom de oefeningen tijdens de training mij heel moeilijk afgaan. Altijd alonvoldoende aan warming up (échauffement) en cooling down gedaan.
Haha dit ja! Wat dat betreft ben ik wel de 'marathonloper', ik kan mijn ademhaling en hartslag prima tot rust manen als ik even wil groetenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik zag wat trainingen van anderen op Strava verschijnen die ook over gladde banen spraken, sommigen hadden zelfs de baan verlaten vanwege het slipgevaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Het was trouwens heerlijk loopweer maar wel koud! De baan was aangevroren dus in de bochten was er slipgevaar
Fijn!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha, mijn fijne gevoel bij het opstaan vanochtend werd bevestigd! Echt lekker gelopen met vrijwel geen pijntjes! (...) Heel erg blij met dit gevoel in ieder geval!
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:44 schreef YUR het volgende:
Dat je de melding krijgt dat ze het parcours hebben aangepast en dat ie nog een stukkie langer is
Zie er stiekem best wel een klein beetje tegenop, ook al heb ik er wel zin in. En dan te bedenken dat ik over 2,5 maand nog 50 kilometer langer mag
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Dit soort sluimerende pijntjes kunnen erg vervelend zijn. Omdat je net een weekje rust had genomen en nu deze reactie krijgt zou ik er inderdaad nu al naar laten kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Precies om die redenen kies ik niet voor het PO. Wel over nagedacht, want het lijkt me wel leuk om meerdere vakken te geven. Maar ik heb over een paar jaar toch een dubbele bevoegdheid, en met mijn bevoegdheid voor muziek mag ik ook ckv geven. Dus meerdere vakken geven kan alsnog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.
Ik werk al een hele tijd als leerkracht in het PO, maar begin ook een overstap te overwegen. Ik word er soms een beetje moe van dat je altijd maar met dezelfde groep bezig bent en dat je zo weinig voorbereidingstijd per les hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Net even een herstelrondje van 5km, geprobeerd te lopen op een lagere hartslag. Gemiddelde was 149, dat is toch wat lager dan die 160-170 waar ik normaal tussen schommel. Ik merk wel dat het zwaarder is voor mijn benen, alsof ze meer moeite moeten doen om dat lagere tempo aan te houden.Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook: Lekker bezig!
F means you're fucked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |