abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159895510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Guard het volgende:
Meb, die heb ik november nog ingehaald :P
Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159895830
Amy Hastings eerste bij de vrouwen in 2.28
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159895972
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!
Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik. :D

Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk. ;)

Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad :P.
pi_159897230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik. :D

Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk. ;)

Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad :P.
Ik ben best bereid om met Jennifer Lawrence te trouwen voor een green card en een optreden op de OS :P

Hopen dat het morgen goed gaat, want je moet er wel bij zijn in Nijverdal natuurlijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_159897409
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geėvenaard op de 60m ^O^
pi_159898697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef Guard het volgende:
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geėvenaard op de 60m ^O^
Hoe snel is dat?
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.

LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
pi_159902603
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe snel is dat?
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.

LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan :P
pi_159902720
Succes Schoorlgangers!
pi_159902723
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe snel is dat?

Ik heb voor de grap mijn schoolsportdagdiploma's er even bijgepakt, en ik liep op m'n 12e 60 meter in 10.15. Nu was ik niet supersnel, maar ook weer niet zo traag dat andere me deels wandelend bij konden houden.

Wel weer eens goed om te zien dat er echt geen atletisch talent in mij schuilging vroeger :)
pi_159902752
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talent :P maar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
pi_159902767
Ik kan me herinneren dat er vroegah wel eens een sprinttijd van me geklokt is, maar geen idee meer welke afstand en welke tijd. Was iig niet de traagste op de sprint, want toen voetbalde ik nog en weten allemaal dat als je voetbalt je sowieso al snel veel dingen goed kan, qua atletiek :P
pi_159902778
Veel plezier in Schoorl vandaag ^O^
pi_159902780
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talent :P maar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
Wij hadden een heuse sportdag, met sprinten, verspringen, hoogspringen, kastiebalwerpen, handbalwerpen en een behndigheidseis. Dat werd allemaal gemeten en gescoord binnen normen en daar kreeg je dan een diploma voor. Sprinten en hoogspringen gingen me nog relatief goed af, maar de rest van de scores zorgden ervoor dat ik altijd een kneuzendiploma kreeg :P
pi_159902842
Iedereen veel succes vandaag in Schoorl!!
pi_159902866
Bij ons ook een compleet programma, inclusief diploma. En in groep 8 moest je de resultaten van groep 7 proberen te overtreffen.

Benieuwd of er nog ergens één van mijn diploma's bestaat... Volgens mij kon ik gooien en springen (hoog en het) vrij aardig. Hardlopen weet ik echt niet meer.

Zo even lekker naar buiten, rustige 15k doen met een typische Citystrides-route: heen en weer met links- en rechtsaf een paar overgeslagen doodlopende weggetjes.

'T is wel behoorlijk wit hier...
pi_159902900
Schoorllopers (en alle anderen) veel plezier. Ik ga hier een beetje heuvelen. Morgen begint mijn officiele M schema met een kort loopje :)
pi_159902927
:W
Hoe gaat het hier?

Fijn dat het weer beter lijkt te gaan LT en Jero!

Succes in Schoorl of met andere loopjes. :)

Ik heb even niks van me laten horen. Was een druk weekje en vrijdag was ik jarig.

Heb alleen maandag mijn training op de loopband voltooid. Langste was daar 3,5 minuut totdat ik het moet afkappen. Op de weg is dat 1 minuut meer :). Verder alleen wat gefitnessd en met de fysio getraind. Moet nu zijwaarts planken.. Echt keimoeilijk.

Ik heb toch weer een afspraak gemaakt met de sportarts op 23 feb. Ben al 8 maanden aan het optrainen en er is nog niet veel veranderd. Gelukkig word mijn lopersknie wel langzaam wat minder heb ik het idee *O*.

Fijne zondag en valentijnsdag O+
  zondag 14 februari 2016 @ 09:11:42 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159902935
Schoorl-ze allemaal!

Ik ben op weg naar Nootdorp met de metro en loop terug met een meisje van mijn AV
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_159903058
Bedankt allemaal! Het is nu droog vlakbij Schoorl, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat we dat zo houden de rest van de dag.
Alle andere lopers ook heel veel plezier vandaag!
pi_159903233
Nog gefeliciteerd Xmissi! *O* Fijn dat het bij jou ook iets beter lijkt te gaan.

Ik had toevallig eergisteren op zolder ook nog die diploma's gezien. Zal vanavond eens kijken hoe slecht ik toen was. :D Kan me nog wel herinneren dat de sprint over 60m over een knollenveld ging met kuilen en pollen enzo. :P
pi_159903246
Oh ja, de groeten in Schoorl! Veel succes daar en natuurlijk ook voor alle andere bikkels die vandaag naar buiten gaan.

Actuel sneeuwhoogte hier circa 3cm, maar iets nattig
  Redactie Sport zondag 14 februari 2016 @ 10:55:15 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159903852
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.

Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_159904005
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef DeLuna het volgende:
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.

Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken. :P
Gefeliciteerd nog xmissy!

En Schoorl lopers veel succes!

DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 11:36:24 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_159904345
Mag ik in de OP? :)

1
2
 [b] 17 april 2016 - [url=http://www.hilversumcityrun.nl/]Hilversum City Run (Hilversum)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 februari 2016 @ 11:37:15 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_159904355
Vanmorgen parcours weer gelopen 48.49 op 5 km, weer ietsje sneller dan de vorige keer :D iig onder de 49 *O*

toen snel omgekleed en de verzorging van de parcourslopers gedaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')