abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159895510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:37 schreef Guard het volgende:
Meb, die heb ik november nog ingehaald :P
Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159895830
Amy Hastings eerste bij de vrouwen in 2.28
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159895972
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien mag jij als logische consequentie dan nu ook naar de OS!
Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik. :D

Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk. ;)

Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad :P.
pi_159897230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Moet hij zich eerst nog even laten nationaliseren tot Amerikaan denk ik. :D

Sallandtrail 100 lijkt me eigenlijk wel wat, maar in augustus loop ik al de 65km bij de Trail des Fantomes, die gaat even voor. Wel jammer dat hij hem niet gewoon in maart wilt doen, trailers kunnen heus wel een hoofdlampje meenemen. Juist extra leuk. ;)

Gister voelde ik mijn voet nog wel trouwens, maar vandaag wonderbaarlijk genoeg helemaal niet meer. Al heb ik nog niet gelopen, misschien dat het dan weer terugkomt, maar vind het wel raar. Morgenavond maar weer even een rondje doen denk ik, zolang ik geen pijn voel dan. Komt het wel terug stop ik meteen. In ieder geval wel weer wat vertrouwen voor de Sallandtrail. Vorig jaar had ik ook al 3 weken stilgezeten vantevoren, dus dat kan niet zoveel kwaad :P.
Ik ben best bereid om met Jennifer Lawrence te trouwen voor een green card en een optreden op de OS :P

Hopen dat het morgen goed gaat, want je moet er wel bij zijn in Nijverdal natuurlijk.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_159897409
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geėvenaard op de 60m ^O^
pi_159898697
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:50 schreef Guard het volgende:
Dafne heeft trouwens het Nederlands record geėvenaard op de 60m ^O^
Hoe snel is dat?
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.

LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
pi_159902603
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:46 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe snel is dat?
In mijn herinneringen liep ik als kind ooit op een sportdag 9,96 terwijl ik de laatste meters wandelde omdat mijn tegenstander nog maar halverwege was. Maar ik vraag me af of dat wel kan.

LT, wat jij zei over je voetbotjes die vast zaten had ik waarschijnlijk ook. Ik dacht dat er een spier verkrampt was, maar na een 'krak' had ik veel minder pijn.
7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan :P
pi_159902720
Succes Schoorlgangers!
pi_159902723
quote:

[..]

Hoe snel is dat?

Ik heb voor de grap mijn schoolsportdagdiploma's er even bijgepakt, en ik liep op m'n 12e 60 meter in 10.15. Nu was ik niet supersnel, maar ook weer niet zo traag dat andere me deels wandelend bij konden houden.

Wel weer eens goed om te zien dat er echt geen atletisch talent in mij schuilging vroeger :)
pi_159902752
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talent :P maar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
pi_159902767
Ik kan me herinneren dat er vroegah wel eens een sprinttijd van me geklokt is, maar geen idee meer welke afstand en welke tijd. Was iig niet de traagste op de sprint, want toen voetbalde ik nog en weten allemaal dat als je voetbalt je sowieso al snel veel dingen goed kan, qua atletiek :P
pi_159902778
Veel plezier in Schoorl vandaag ^O^
pi_159902780
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 08:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat bij school-sprint evenementen de menselijke klok-afwijking meer bepalend is dan het sprint talent :P maar kan me niet herinneren dat wij dat ooit uberhaupt gedaan hebben. Wel sprint geoefend bij gym op de middelbare maar volgens mij werd dat niet geklokt.
Wij hadden een heuse sportdag, met sprinten, verspringen, hoogspringen, kastiebalwerpen, handbalwerpen en een behndigheidseis. Dat werd allemaal gemeten en gescoord binnen normen en daar kreeg je dan een diploma voor. Sprinten en hoogspringen gingen me nog relatief goed af, maar de rest van de scores zorgden ervoor dat ik altijd een kneuzendiploma kreeg :P
pi_159902842
Iedereen veel succes vandaag in Schoorl!!
pi_159902866
Bij ons ook een compleet programma, inclusief diploma. En in groep 8 moest je de resultaten van groep 7 proberen te overtreffen.

Benieuwd of er nog ergens één van mijn diploma's bestaat... Volgens mij kon ik gooien en springen (hoog en het) vrij aardig. Hardlopen weet ik echt niet meer.

Zo even lekker naar buiten, rustige 15k doen met een typische Citystrides-route: heen en weer met links- en rechtsaf een paar overgeslagen doodlopende weggetjes.

'T is wel behoorlijk wit hier...
pi_159902900
Schoorllopers (en alle anderen) veel plezier. Ik ga hier een beetje heuvelen. Morgen begint mijn officiele M schema met een kort loopje :)
pi_159902927
:W
Hoe gaat het hier?

Fijn dat het weer beter lijkt te gaan LT en Jero!

Succes in Schoorl of met andere loopjes. :)

Ik heb even niks van me laten horen. Was een druk weekje en vrijdag was ik jarig.

Heb alleen maandag mijn training op de loopband voltooid. Langste was daar 3,5 minuut totdat ik het moet afkappen. Op de weg is dat 1 minuut meer :). Verder alleen wat gefitnessd en met de fysio getraind. Moet nu zijwaarts planken.. Echt keimoeilijk.

Ik heb toch weer een afspraak gemaakt met de sportarts op 23 feb. Ben al 8 maanden aan het optrainen en er is nog niet veel veranderd. Gelukkig word mijn lopersknie wel langzaam wat minder heb ik het idee *O*.

Fijne zondag en valentijnsdag O+
  zondag 14 februari 2016 @ 09:11:42 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159902935
Schoorl-ze allemaal!

Ik ben op weg naar Nootdorp met de metro en loop terug met een meisje van mijn AV
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_159903058
Bedankt allemaal! Het is nu droog vlakbij Schoorl, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat we dat zo houden de rest van de dag.
Alle andere lopers ook heel veel plezier vandaag!
pi_159903233
Nog gefeliciteerd Xmissi! *O* Fijn dat het bij jou ook iets beter lijkt te gaan.

Ik had toevallig eergisteren op zolder ook nog die diploma's gezien. Zal vanavond eens kijken hoe slecht ik toen was. :D Kan me nog wel herinneren dat de sprint over 60m over een knollenveld ging met kuilen en pollen enzo. :P
pi_159903246
Oh ja, de groeten in Schoorl! Veel succes daar en natuurlijk ook voor alle andere bikkels die vandaag naar buiten gaan.

Actuel sneeuwhoogte hier circa 3cm, maar iets nattig
  Redactie Sport zondag 14 februari 2016 @ 10:55:15 #247
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159903852
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.

Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_159904005
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef DeLuna het volgende:
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.

Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken. :P
Gefeliciteerd nog xmissy!

En Schoorl lopers veel succes!

DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 11:36:24 #249
155227 crew  Guppy
dus
pi_159904345
Mag ik in de OP? :)

1
2
 [b] 17 april 2016 - [url=http://www.hilversumcityrun.nl/]Hilversum City Run (Hilversum)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 5km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 februari 2016 @ 11:37:15 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_159904355
Vanmorgen parcours weer gelopen 48.49 op 5 km, weer ietsje sneller dan de vorige keer :D iig onder de 49 *O*

toen snel omgekleed en de verzorging van de parcourslopers gedaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_159904448
Zo een LDL van c.a. twee en een half uur in de planning. Vies druilerig weer. Niet echt heel veel zin vandaag, maar het moet maar. Heb iig een leuke route uitgestippeld van iets meer dan 26km. Stuk of 4 gelletjes mee en dan gaan we maar.

Loopse aan een ieder die gaat vandaag.
pi_159904633
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer ^O^
pi_159904642
quote:

[..]
over de TomTom uit een vorig topic:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
  Redactie Sport zondag 14 februari 2016 @ 11:58:43 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159904699
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog xmissy!

En Schoorl lopers veel succes!

DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!
Ja, ik heb er ook echt zin in *O* Dit keer wel oortjes in, kan ik ondertussen het schaatsen volgen. O-)
pi_159905079
Ik ben weer ouderwets zenuwachtig :P Eerste loopje sinds oktober.

Maar ik heb zoete broodjes op, dus nu ben ik vast net zo snel als LT :D
  zondag 14 februari 2016 @ 12:46:21 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159905690
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop :Y

@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten? ;)
pi_159906318
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:54 schreef Guard het volgende:
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer ^O^
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hč? Strak tempo!

Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.

Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...
pi_159906606
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hč? Strak tempo!

Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.

Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...
Ik heb nooit langzame duurlopen gedaan. Niet dat ik mezelf zo snel vind of zo, maar ik vind de term langzaam gewoon verkeerd. Langzaam ga je als in de file staat.

Volgende keer dat segment pakken dan. ^O^
pi_159908647
Het was een leuke vetverbrandingstraining vanochtend. Ruim twee uur op nuchtere maag door de bagger gemodderd, met ongeveer 200 positieve hoogtemeters. Ik had voor de zekerheid een gelletje meegenomen, maar die kan weer de kast in.

Zelfs op de Trailrocs was het nog regelmatig een flink glibber- en glijfeestje afgewisseld met drogere stukken en kleiachtige modder waar je schoenen in blijven plakken. Vermakelijk was het om te zien dat de mountainbikers er nog meer moeite mee hadden dan ik als loper. Die reden zich, met name als het ook nog omhoog ging, geregeld vast in de zuigende modder.

Voor de Ketelwaldtraillopers: ik heb een klein stukje van "jullie" parcours meegepikt (omgeving Kiekbergsebaan/St. Jansberg/Plasmolen) en ik kan bevestigen dat dat stuk van de route nog steeds door erg mooi loopgebied gaat.
:s)
pi_159908888
Gisteren 8km veldloop gedaan. Hoewel ik gedurende het lopen telkens dacht dat ik dood zou gaan, heb ik de dag erna nergens last van.
Valt best wat voor te zeggen om alleen maar tot een kilometer of 10 te lopen. Gaat qua herstel een stuk beter.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 14 februari 2016 @ 14:35:26 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159909183
Missi: nog van harte *O*

Yns: jij gaat goed zeg, gewoon ineens aan de 5 kms!

Streep: dank voor de parcoursverkenning!

DeLuna: jij bent echt ernstig in vorm! Gaaf!

Schoorllopers: waar blijven de verslagen?

Mijn loopje was gruwelijk zwaar! Wel gezellig. De wind was kil en harder dan verwacht en mijn vorm was ergens waar ik niet was. Veel gewandeld tussendoor, zeker wel een km. Uiteindelijk wel 23 km gelopen (wandelstukken meegerekend), en dat is dan wel weer iets om trots op te zijn.
Meisje van de AV liep soepeltjes, is nog doorgelopen tot 25 km. Ze gaat Rotterdam lopen dus super om te zien dat ze zo lekker loopt.

Nu lig ik voor pampus op de bank, katten erbij. Wel ff wat te eten pakken zo.
pi_159909877
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Quoi het volgende:
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop :Y

@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten? ;)
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergeten :{
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeėrs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten *O*
pi_159909966
Wow wat is er aan de hand in Schoorl, tactisch lopen of storm tegen? :| de vrouwen komen halverwege door in 22 minuten??
  zondag 14 februari 2016 @ 15:00:56 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159910032
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeėrs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten *O*
Dat klinkt als meer dan 'best lekker' :o Well done!
pi_159910304
quote:

[..]

Knappe prestatie!
En 35 lopen en niet voluit hoeven gaan: daar ben ik best een beetje jaloers op. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynic op 14-02-2016 15:28:09 ]
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_159910674
Nou ik denk dat ik blij mag zijn dat in verstandig heb besloten vandaag niet naar Schoorl te gaan, als ik een beetje kijk naar de tijden van vergelijkbare lopers denk ik dat sub45 misschien niet eens was gelukt, laat staan sub40.. :P dat moeten erg bitse omstandigheden geweest zijn, ben benieuwd naar de tijd en de ervaring van hats..
pi_159910961
Ah ik denk dat er iets mis was gegaan met bruto/netto tijden, ze zijn nu gecorrigeerd geloof ik :P
pi_159911153
quote:

[..]

Wat een tijd! _O_
Netjes gedaan man en gefeliciteerd met 1e M35! ^O^ Die marathon wordt nog wat!
  zondag 14 februari 2016 @ 15:44:27 #269
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159911441
Volgens mij had ik het hier al eens gespamd, maar als jullie trailerts nou eens klaar zijn met die wandelingetjes die jullie doen, kijk dan eens naar "El Cruce", video´s op youtube en hun Facebookpagina. Van Argentniė naar Chili, door de Andes. Leuke video´s, vooral etappe 3 is aardig afzien geloof ik. Lijkt me wel wat voor Jero, over sponsoring door Tipica Reizen valt uiteraard te praten :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport zondag 14 februari 2016 @ 16:04:47 #270
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159912073
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomen _O- maar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch :')
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weer :') gewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159912140
quote:

[..]

Toptijd!
Bekers verzamelen verveelt nooit, hoe lelijk ze ook zijn. Goed gedaan _O_
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 16:08:49 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_159912186
Lelijke bekers *O* dat verdient een foto!

Ik heb in de sneeuw gelopen en dat viel me smerig tegen. Het bleef niet liggen of zo, maar ik liep het ook niet makkelijk weg... Maar het zit er weer op en het was toch wel lekker!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_159912196
quote:

[..]

Spuuglelijke bekers zijn ook bekers :) Lekker hoor, als je zo een tijd kan lopen met nog wat reserve. ^O^
pi_159912327
quote:
17s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomen _O- maar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch :')
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weer :') gewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf *O*

SPOILER
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?

MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!
  Redactie Sport zondag 14 februari 2016 @ 16:23:34 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159912686
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?

MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!
Ik was alleen _O- beetje op zijn Mart Smeets. :D
  zondag 14 februari 2016 @ 16:27:14 #276
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159912826
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik was alleen _O- beetje op zijn Mart Smeets. :D
Mogen jullie dat zeggen? Ja, dat mogen jullie zeggen :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 14 februari 2016 @ 16:40:12 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_159913211
Schoorl overleefd en het ging best redelijk. Doel was om er drie uur over te doen en ben er binnen gebleven. Bovenbenen begonnen zich al wel te vullen rond de 15 kilometer, niet echt best, maar de 30 is volbracht.

Heb nog kunnen versnellen de laatste 4 kilometer, dus ben wel tevreden over het verloop van de run.

Nu 1.5 week rust (mede door reizen) en daarna weer verder. Op naar Rotterdam!

Nadeel blijft toch wel dat accent in die contreien ;(
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_159913596
Zo, ook weer terug! Vanaf dat ik van huis ging is het niet gestopt met regenen en natte sneeuw. Wat een smerig baggerweer. Maarrrr..... ik heb wel heerlijk gelopen. Moest c.a. 100 minuten in D1 lopen en daarna versnellen naar D2. Heb precies 2.5 uur gelopen en ietsje meer dan 25km.

Kwam compleet doorweekt thuis. Heb op 3 kwart mijn handschoenen uit gedaan, want die waren zeiknat en hadden geen functie meer. Kreeg daarna wel een paar ijsklauwen aangezien ik vanaf dat moment een kilometer of 4 de wind en regen schuin van voren kreeg. Dit was een lekker mentaal stukje.

Nadat ik in een andere richting liep ging het wel weer en voelde ik mijn handen geleidelijk weer warmer worden. Eenmaal thuis meteen onder de douche gesprongen. Heel mijn lijf was rood. Net alsof ik verbrand was door de zon. :')

Zo maar even een stapeltje spekpannenkoeken met stroop naar binnen joekelen en daarna languit op de bank. :P

SPOILER
pi_159913977
Bitse omstandigheden vielen wel mee. Qua regen iets beter dan 2 jaar geleden, qua wind wat slechter.

De eerste 8km gingen vrij soepel, en toen was de pap een beetje op en kon ik goed merken dat ik echt geen wedstrijden meer in de benen heb. Verder ontzettend veel last van businessrunners gehad die niet rechts kunnen lopen. En een gast voor me bij de finish die een meter voor de finish abrupt stil gaat staan. Het wordt vast een interessante finishfoto. Uiteindelijk gefinisht in 52:08.
pi_159914045
Bitse omstandigheden? :o

Nooit van gehoord :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 17:08:49 ]
pi_159914187
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bitse omstandigheden? :o

Nooit van gehoord :D
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik denk dat ik blij mag zijn dat in verstandig heb besloten vandaag niet naar Schoorl te gaan, als ik een beetje kijk naar de tijden van vergelijkbare lopers denk ik dat sub45 misschien niet eens was gelukt, laat staan sub40.. :P dat moeten erg bitse omstandigheden geweest zijn, ben benieuwd naar de tijd en de ervaring van hats..
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 17:15:42 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_159914280
Ik denk dat ie er nog nooit van gehoord had vóór jullie het gebruikten ;)
pi_159914333
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef hatsaflats het volgende:
Bitse omstandigheden vielen wel mee. Qua regen iets beter dan 2 jaar geleden, qua wind wat slechter.

De eerste 8km gingen vrij soepel, en toen was de pap een beetje op en kon ik goed merken dat ik echt geen wedstrijden meer in de benen heb. Verder ontzettend veel last van businessrunners gehad die niet rechts kunnen lopen. En een gast voor me bij de finish die een meter voor de finish abrupt stil gaat staan. Het wordt vast een interessante finishfoto. Uiteindelijk gefinisht in 52:08.
Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??

Maar prima gelopen lijkt me, je ging voor 52-53 toch? Mooie start om weer in het wedstrijdritme te komen ;)
pi_159914423
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ie er nog nooit van gehoord had vóór jullie het gebruikten ;)
Het wordt hier in de regio iig niet gebruikt ;)
  zondag 14 februari 2016 @ 17:24:39 #285
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159914530
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, ook weer terug! Vanaf dat ik van huis ging is het niet gestopt met regenen en natte sneeuw. Wat een smerig baggerweer. Maarrrr..... ik heb wel heerlijk gelopen. Moest c.a. 100 minuten in D1 lopen en daarna versnellen naar D2. Heb precies 2.5 uur gelopen en ietsje meer dan 25km.

Kwam compleet doorweekt thuis. Heb op 3 kwart mijn handschoenen uit gedaan, want die waren zeiknat en hadden geen functie meer. Kreeg daarna wel een paar ijsklauwen aangezien ik vanaf dat moment een kilometer of 4 de wind en regen schuin van voren kreeg. Dit was een lekker mentaal stukje.

Nadat ik in een andere richting liep ging het wel weer en voelde ik mijn handen geleidelijk weer warmer worden. Eenmaal thuis meteen onder de douche gesprongen. Heel mijn lijf was rood. Net alsof ik verbrand was door de zon. :')

Zo maar even een stapeltje spekpannenkoeken met stroop naar binnen joekelen en daarna languit op de bank. :P

SPOILER
Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!

Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.

Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.
pi_159914845
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!

Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.

Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.
Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurt :)

Route is vanaf dat ik het Kralingse bos inloop inderdaad leuk. Ook lekker om met dit weer langs de rotte te lopen. Op een mooie zondag is het daar haast niet te doen met al die fietsers, wandelaars en rollators.

Tempo was zeker lekker. Had wel wat vlakker gemogen allemaal, maar vooral in het begin beetje lopen klooien om juiste hartslagzone te behouden + enkele stoplichten die ik tegen had. Al met al heb ik mijn hartslag in de juiste zones kunnen houden. Tevreden!

Denk dat de dag er voor te weinig eten inderdaad wel invloed kan hebben, maar eigenlijk van alles kan invloed hebben. Vaak kan ik het niet verklaren als ik weer eens een slecht loopje had. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 17:39:08 ]
pi_159915150
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??

Maar prima gelopen lijkt me, je ging voor 52-53 toch? Mooie start om weer in het wedstrijdritme te komen ;)
52-ish had ik gezegd, maar stiekem hoopte ik wel op sub-52. Maar heb onderweg 0x op m'n horloge gekeken, dus ik wist niet dat ik er zo dichtbij zat :P

Maar ik zit ook gewoon weer even in een boooeeeedoorwerkenenautorijdenhebikteweinigtijdenenergieomfatsoenlijktetrainenennubeniklangzaambooooooeeee-fase, dus het is lastig om tevreden te zijn.
pi_159915362
Mooie prestaties daar in Schoorl weer ^O^
Eigenlijk had ik daar ook moeten lopen; een 30km wedstrijd past beter in deze fase van de marathonvoorbereiding dan een van 10km. Maar ja, dan had ik niet kunnen winnen...

quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Lelijke bekers *O* dat verdient een foto!

Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 18:08:13 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_159915540
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:59 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie prestaties daar in Schoorl weer ^O^
Eigenlijk had ik daar ook moeten lopen; een 30km wedstrijd past beter in deze fase van de marathonvoorbereiding dan een van 10km. Maar ja, dan had ik niet kunnen winnen...

[..]

Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.
Het hoeft niet nu hoor ;) we hebben geduld!
pi_159915848
Wauw mooie prestaties weer!
@DeLuna jij gaat echt lekker! Cpc komt echt goed!
@Mr. B gefeliciteerd!

Ik mis echt het hardlopen -O- :'(
Ik mag wel, maar dan moet ik in mijn eentje . En ik vind dat eerlijk gezegt niet leuk. Liever gewoon met het groepje, dan kan ik een beetje kletsen ofzo. Maarja dat is even niet anders nu. Zodra ik weer gewoon 15 minuten met houdbare pijn kan lopen sluit ik me weer aan :) (Langer lopen ze niet achter elkaar in de training)
  zondag 14 februari 2016 @ 18:22:42 #291
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159915873
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurt :)

Route is vanaf dat ik het Kralingse bos inloop inderdaad leuk. Ook lekker om met dit weer langs de rotte te lopen. Op een mooie zondag is het daar haast niet te doen met al die fietsers, wandelaars en rollators.

Tempo was zeker lekker. Had wel wat vlakker gemogen allemaal, maar vooral in het begin beetje lopen klooien om juiste hartslagzone te behouden + enkele stoplichten die ik tegen had. Al met al heb ik mijn hartslag in de juiste zones kunnen houden. Tevreden!

Denk dat de dag er voor te weinig eten inderdaad wel invloed kan hebben, maar eigenlijk van alles kan invloed hebben. Vaak kan ik het niet verklaren als ik weer eens een slecht loopje had. :)
Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jou ;)

Ja, dat is ook weer zo. In ieder geval een goede smoes om vandaag bij te eten O-)
  zondag 14 februari 2016 @ 18:32:16 #292
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_159916058
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef Happel het volgende:
Nadeel blijft toch wel dat accent in die contreien ;(
Zegt de Rotterdammert :D
pi_159916355
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jou ;)

Ja, dat is ook weer zo. In ieder geval een goede smoes om vandaag bij te eten O-)
Dan woon je op een toffe locatie! ^O^

Volgende week staat er een max. 32 op het programma. Eens kijken of ik nog een leuke route kan verzinnen. :P

Hoop wel dat het niet de hele run regent. :X

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 18:50:39 ]
pi_159916743
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:55 schreef Angel-A het volgende:

[..]

over de TomTom uit een vorig topic:

SPOILER
Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.
pi_159916805
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 07:27 schreef Guard het volgende:

[..]

7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan :P
Dat laatste sowieso. :+
Dan denk ik dat ik de laatste 2 meter niet echt gewandeld heb, maar stopte met sprinten. En misschien was het geen 9,96 maar 10,96. Mijn diploma heb ik helaas niet meer.
pi_159916876
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef wyccie het volgende:

[..]

Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.
Dank je ^O^
  Moderator zondag 14 februari 2016 @ 19:15:12 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_159916949
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso. :+
Dan denk ik dat ik de laatste 2 meter niet echt gewandeld heb, maar stopte met sprinten. En misschien was het geen 9,96 maar 10,96. Mijn diploma heb ik helaas niet meer.
Wat leuk dat jullie dat deden! Wij hebben nooit sportdiploma's of zo gehad!
pi_159917235
Mooie prestaties iedereen!! *O*
  zondag 14 februari 2016 @ 19:37:44 #299
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_159917641
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan woon je op een toffe locatie! ^O^

Volgende week staat er een max. 32 op het programma. Eens kijken of ik nog een leuke route kan verzinnen. :P

Hoop wel dat het niet de hele run regent. :X
Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.

En inderdaad, een hele duurloop met regen is best zwaar he?

Qua route: als je van polders houdt kan je richting delfgauw, daar liep ik vandaag.
Zevenhuizerplas loop je neem ik aan al genoeg?
Hitland? Loop je daar al vaker?
Of langs het water richting van brienenoord en richting kinderdijk. Daar zit nog n grappig minidorpje.
Of je maakt een stedelijk rondje over erasmusbrug of willemsbrug, over katendrecht en langs de ss Rotterdam (of hoe heet die boot). Evt pak je eerst de metro naar beurs en dan loop je met een ommetje naar huis. Heb je meteen parcoursverkenning.

Leuke routes bedenken O+
pi_159917815
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.

En inderdaad, een hele duurloop met regen is best zwaar he?

Qua route: als je van polders houdt kan je richting delfgauw, daar liep ik vandaag.
Zevenhuizerplas loop je neem ik aan al genoeg?
Hitland? Loop je daar al vaker?
Of langs het water richting van brienenoord en richting kinderdijk. Daar zit nog n grappig minidorpje.
Of je maakt een stedelijk rondje over erasmusbrug of willemsbrug, over katendrecht en langs de ss Rotterdam (of hoe heet die boot). Evt pak je eerst de metro naar beurs en dan loop je met een ommetje naar huis. Heb je meteen parcoursverkenning.

Leuke routes bedenken O+
In het begin heb ik er niet zo'n last van gehad, maar na een anderhalf uur was ik die regen wel zat ja. Zeker nadat ik voor de 4e keer in een plas trapte en een zeiknatte voet kreeg :P Gelukkig stond er niet zo'n heel harde wind, want dan was het wel echt killing geweest.

Hitland loop ik zeer regelmatig en Zevenhuizerplas ook. Vorige week nog over de 's Gravenweg naar Erasmus universiteit en via van Brienenoordbrug langs de IJssel weer terug, maar richting Kinderdijk is misschien ook wel leuk om te doen ja.

En wat je zegt, de stad verkennen is misschien ook wel tof om te doen ja. Misschien auto wel ff ergens neerknallen. Capelsebrug ofzo. :P Ik heb een week om iets te bedeken :P

Dank voor de tips. :)

Edit: Oh en ik hou wel van polders, maar daar loop ik al te vaak. Wil wat meer te zien hebben. Maar, richting Delfgauw ga ik wel onthouden want dat zal ik vast wel eens gaan doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 19:51:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')