Gefeliciteerd nog xmissy!quote:Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef DeLuna het volgende:
Veel plezier en succes daar in Schoorl en verder iedereen die naar buiten gaat.
Ik ga ook naar buiten, even zien wat voor mooi rondje we voor 18km kunnen maken.
| 1 2 | [b] 17 april 2016 - [url=http://www.hilversumcityrun.nl/]Hilversum City Run (Hilversum)[/url][/b] [*] Guppyfriend - 5km |
over de TomTom uit een vorig topic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
Ja, ik heb er ook echt zin inquote:Op zondag 14 februari 2016 11:06 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog xmissy!
En Schoorl lopers veel succes!
DeLuna, jij ook veel plezier, gisteren liep ik ook zoiets, en het ging echt lekker. Geeft echt een boost om zo'n afstand te kunnen lopen. Die HM gaat echt super straks bij jou!
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!quote:Op zondag 14 februari 2016 11:54 schreef Guard het volgende:
Week afgesloten met 32 km LDL, door de natte sneeuw, was niet hinderlijk. Gewoon wederom lekker loopweer
Ik heb nooit langzame duurlopen gedaan. Niet dat ik mezelf zo snel vind of zo, maar ik vind de term langzaam gewoon verkeerd. Langzaam ga je als in de file staat.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Die eerste L staat voor jou inmiddels voor Lang, en niet voor Langzaam, hè? Strak tempo!
Hier was de sneeuw wel vervelend. Vooral bij schuine tegenwind striemden die kleine korreltjes in mijn gezicht en op de fietspaden lag allemaal vieze slush. Uiteindelijk wel lekker gelopen, vooral terug met schuine rugwind.
Wel balen, ik had spontaan één km op tempo ingebouwd, omdat het lekker ging. Zie ik net op Strava dat dat toevallig het grootste deel van een segment was. Als ik ietsje had doorgetrokken had ik hem waarschijnlijk gepakt...
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergetenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Quoi het volgende:
Jahaaaaa Schoorlers succes! Het is zo'n prachtige loop
@Mr.B, is het 10km tempo nog om over naar huis te posten?
Dat klinkt als meer dan 'best lekker'quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het was koud, nat, soms glibberig en ik was mijn horloge vergeten![]()
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
Knappe prestatie!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Toch ging het nog best lekker en heb ik redelijk ontspannen een hoog tempo kunnen halen. Ik eindigde op respectabele afstand van twee Eritreeërs en als eerste M35, in een mooie 35:03. Erg tevreden met deze tijd, zeker omdat ik niet helemaal tot het uiterste hoefde te gaan. De volgende test is de CPC over 3 weken, maar het lijkt dus wel goed te zitten met de vorm.
En ik heb ook nog eens het superbelangrijke 1vd4 klassement voor M35'ers gewonnen, dus ik kan straks weer een ongetwijfeld spuuglelijke beker op de schouw zetten
Wat een tijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Toptijd!quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Spuuglelijke bekers zijn ook bekersquote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef DeLuna het volgende:
Pffff, nou ik ben weer thuis na 2 uur 9 minuten. Per ongeluk op 19km uitgekomenmaar ik dacht, ach wat maakt het ook uit, ik loop hier toch
Tot 7km ging het echt kut, het was nat, koud, mijn neus zat vol en auto's hadden totaal geen zin om ruim om mij heen te gaan. Toen maakt ik een bocht en was het minder koud en nat en kwam ik eindelijk goed in het ritme. Op 13km ofzo kwam ik weer in toeristisch Giethoorn (waar ook nu met dit weergewoon toeristen zijn) waar ik niet echt een tempo vast kon houden door de hoogte verschillen. Daarna draaiden we weer tegen die zelfde natte koude sneeuwwind en was de laatste 3km weer zwaar. Maar al met al ben ik dik tevreden en trots op mezelf
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik was alleenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker bezig zeg! Bitse sessie in dit weer. "we", met wie was je?
MrB gefeliciteerd, ook een fijne prestatie!
Mogen jullie dat zeggen? Ja, dat mogen jullie zeggenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was alleenbeetje op zijn Mart Smeets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 17:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bitse omstandigheden?
Nooit van gehoord
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou ik denk dat ik blij mag zijn dat in verstandig heb besloten vandaag niet naar Schoorl te gaan, als ik een beetje kijk naar de tijden van vergelijkbare lopers denk ik dat sub45 misschien niet eens was gelukt, laat staan sub40..dat moeten erg bitse omstandigheden geweest zijn, ben benieuwd naar de tijd en de ervaring van hats..
Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??quote:Op zondag 14 februari 2016 17:05 schreef hatsaflats het volgende:
Bitse omstandigheden vielen wel mee. Qua regen iets beter dan 2 jaar geleden, qua wind wat slechter.
De eerste 8km gingen vrij soepel, en toen was de pap een beetje op en kon ik goed merken dat ik echt geen wedstrijden meer in de benen heb. Verder ontzettend veel last van businessrunners gehad die niet rechts kunnen lopen. En een gast voor me bij de finish die een meter voor de finish abrupt stil gaat staan. Het wordt vast een interessante finishfoto. Uiteindelijk gefinisht in 52:08.
Het wordt hier in de regio iig niet gebruiktquote:Op zondag 14 februari 2016 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ie er nog nooit van gehoord had vóór jullie het gebruikten
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, ook weer terug! Vanaf dat ik van huis ging is het niet gestopt met regenen en natte sneeuw. Wat een smerig baggerweer. Maarrrr..... ik heb wel heerlijk gelopen. Moest c.a. 100 minuten in D1 lopen en daarna versnellen naar D2. Heb precies 2.5 uur gelopen en ietsje meer dan 25km.
Kwam compleet doorweekt thuis. Heb op 3 kwart mijn handschoenen uit gedaan, want die waren zeiknat en hadden geen functie meer. Kreeg daarna wel een paar ijsklauwen aangezien ik vanaf dat moment een kilometer of 4 de wind en regen schuin van voren kreeg. Dit was een lekker mentaal stukje.
Nadat ik in een andere richting liep ging het wel weer en voelde ik mijn handen geleidelijk weer warmer worden. Eenmaal thuis meteen onder de douche gesprongen. Heel mijn lijf was rood. Net alsof ik verbrand was door de zon.
Zo maar even een stapeltje spekpannenkoeken met stroop naar binnen joekelen en daarna languit op de bank.
Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.
Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurtquote:Op zondag 14 februari 2016 17:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bent op ongeveer een km langs mijn huis gekomen. Leuke route! Lekker tempootje hoor!
Hmm ligt dus toch niet aan mij dat ik zwaar liep.
Oja en kan t zijn dat je slecht gaat lopen op zo'n duurloop als je de dag ervoor net wat weinig hebt gegeten?
* Murmeli zoekt naar verklaringen.
Okee gewoon een kutdag kan ook.
52-ish had ik gezegd, maar stiekem hoopte ik wel op sub-52. Maar heb onderweg 0x op m'n horloge gekeken, dus ik wist niet dat ik er zo dichtbij zatquote:Op zondag 14 februari 2016 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja er stond dus eerst in de uitslagen dat de winnares 38 nog wat had gelopen, dus ik dacht echt waaaat is daar gebeurd??
Maar prima gelopen lijkt me, je ging voor 52-53 toch? Mooie start om weer in het wedstrijdritme te komen
Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Lelijke bekersdat verdient een foto!
Het hoeft niet nu hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 17:59 schreef Mr.B. het volgende:
Mooie prestaties daar in Schoorl weer![]()
Eigenlijk had ik daar ook moeten lopen; een 30km wedstrijd past beter in deze fase van de marathonvoorbereiding dan een van 10km. Maar ja, dan had ik niet kunnen winnen...
[..]
Ja die heb ik dus nog niet. De week na de CPC is de vierde wedstrijd van het circuit en dan is dus ook de prijsuitreiking. Maar met drie eerste plaatsen kan ik nu iig niet meer achterhaald worden. Dat die beker spuuglelijk zal zijn, dat is wel zeker. Dat zijn die dingen immers altijd.
Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jouquote:Op zondag 14 februari 2016 17:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, dan loop jij daar waarschijnlijk ook geregeld in de buurt
Route is vanaf dat ik het Kralingse bos inloop inderdaad leuk. Ook lekker om met dit weer langs de rotte te lopen. Op een mooie zondag is het daar haast niet te doen met al die fietsers, wandelaars en rollators.
Tempo was zeker lekker. Had wel wat vlakker gemogen allemaal, maar vooral in het begin beetje lopen klooien om juiste hartslagzone te behouden + enkele stoplichten die ik tegen had. Al met al heb ik mijn hartslag in de juiste zones kunnen houden. Tevreden!
Denk dat de dag er voor te weinig eten inderdaad wel invloed kan hebben, maar eigenlijk van alles kan invloed hebben. Vaak kan ik het niet verklaren als ik weer eens een slecht loopje had.
Zegt de Rotterdammertquote:Op zondag 14 februari 2016 16:40 schreef Happel het volgende:
Nadeel blijft toch wel dat accent in die contreien
Dan woon je op een toffe locatie!quote:Op zondag 14 februari 2016 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik woon bij jouw 11 km punt dus niet dichtbij jou
Ja, dat is ook weer zo. In ieder geval een goede smoes om vandaag bij te eten
quote:Op zondag 14 februari 2016 11:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]
over de TomTom uit een vorig topic:Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de informatie Wyccie. Ik zag dat mijn telefoon te oud is om de TomTom MySports te downloaden, hoe gaat het dan met uploaden? Via een USB-kabeltje naar een website van TomTom of rechtstreeks naar Runkeeper etc.?
En heb jij de de S of de L? M.aw. Is de L te groot voor een smalle damespols?
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 14 februari 2016 07:27 schreef Guard het volgende:
[..]
7:00 seconden, het legendarische record van Cooman, destijds een WR.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat jij dan sub 10 met wandelen haalde, of er is een heel groot sprinttalent aan jouw verloren gegaan
Dank jequote:Op zondag 14 februari 2016 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Via USB naar TomTom, maar daaraan kun je Runkeeper koppelen, dus dat wordt dan ook meteen meegepakt.
Ik heb de S en redelijk strak. Zelf draag ik alle normale horloges altijd op de kleinste schakel en dat zit dan nog te los. Voor mij zou de L te groot zijn.
Wat leuk dat jullie dat deden! Wij hebben nooit sportdiploma's of zo gehad!quote:Op zondag 14 februari 2016 19:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.![]()
Dan denk ik dat ik de laatste 2 meter niet echt gewandeld heb, maar stopte met sprinten. En misschien was het geen 9,96 maar 10,96. Mijn diploma heb ik helaas niet meer.
Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan woon je op een toffe locatie!![]()
Volgende week staat er een max. 32 op het programma. Eens kijken of ik nog een leuke route kan verzinnen.
Hoop wel dat het niet de hele run regent.![]()
In het begin heb ik er niet zo'n last van gehad, maar na een anderhalf uur was ik die regen wel zat ja. Zeker nadat ik voor de 4e keer in een plas trapte en een zeiknatte voet kreegquote:Op zondag 14 februari 2016 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik vind het ook heel fijn hier.
En inderdaad, een hele duurloop met regen is best zwaar he?
Qua route: als je van polders houdt kan je richting delfgauw, daar liep ik vandaag.
Zevenhuizerplas loop je neem ik aan al genoeg?
Hitland? Loop je daar al vaker?
Of langs het water richting van brienenoord en richting kinderdijk. Daar zit nog n grappig minidorpje.
Of je maakt een stedelijk rondje over erasmusbrug of willemsbrug, over katendrecht en langs de ss Rotterdam (of hoe heet die boot). Evt pak je eerst de metro naar beurs en dan loop je met een ommetje naar huis. Heb je meteen parcoursverkenning.
Leuke routes bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |