abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport vrijdag 12 februari 2016 @ 12:27:50 #126
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159857332
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?

Hoe dan ook: Lekker bezig! ^O^
Dat kan natuurlijk ook. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:39:08 #127
3878 Vork
Manisch creatief
pi_159857575
Ik heb vanochtend voor het eerst sinds tijden een intervaltraining gedaan. Ik ben nog een beetje opzoek naar een route waar ik een aantal vaste stukken in op kan nemen voor de versnellingen (dan hoef ik verder niet zo heel erg op te letten qua afstand, tijd of hartslag (mijn band is toch al zo verrot dat ik daar vrij weinig aan heb)). Maar goed, verder heb ik toch een stuk of 5 versnellinkjes kunnen doen op relatief vlak terrein van 200-400 meter. Het voelde eindelijk weer alsof ik op een gegeven moment vooral conditioneel werd begrensd. Geen pijntjes *O* hooguit een beetje spierpijn, maar dat fiets ik er morgenochtend wel weer uit.
pi_159857589
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt!
Ik hoop het ook :P.

Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken. :)
pi_159857609
Vork en DeLuna lekker bezig! ^O^
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:42:26 #130
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_159857658
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij

Te weinig types, en dit:

[..]

Zeer slank? I think not :P
Nummer 2 meldt zich :D
En natuurlijk vanuit de lappenmand, zoals de In 7 sloten tegelijk loper betaamt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:43:51 #131
3878 Vork
Manisch creatief
pi_159857685
Dank je. Nu maar hopen dat de klachten bij jou snel weer oprotten.
pi_159858434
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken. :)
Ah dat is balen.. er zijn ook wel fysio's die ook in het weekend of de avonduren werken?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 14:20:20 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_159859735
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik weet wel een goede/flexibele fysio in Putten die ook in de avonduren praktijk heeft?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 12 februari 2016 @ 17:00:18 #134
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_159863471
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 18:47 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je hebt mijn naam onnodig geweld aangedaan! ;)
Dat nu juist jij niet weet hoe je Twente schrijft...
Mi scusi
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_159864778
Het is weer bijna race day O+ . Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava :P .
pi_159864944
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day O+ . Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava :P .
Je kan als warming up of cooling down een paar keer het klimduin op en neer rennen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159865002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Ik ben van plan om morgen wat hoogtemeters te gaan maken, you're welcome to join :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:11:02 #138
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_159865075
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nummer 4

als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoeg
Zit wat in... ik ben zelf niet echt een mensenmens, meer van de getallen.

Ik merk wel dat als je met een heel langzaam tempo gaat je meer oog hebt (moet hebben?) voor je omgeving. Een zeer lange afstand lopen en oog voor je omgeving hebben lijkt me nog best veel energie kosten.
pi_159865081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Trek je alleen sprints of zo? :D
Nee maar ik loop wel stevig door. :P Geen joggen meer eigenlijk

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je daadwerkelijk altijd traint dat je geen energie kunt missen om anderen te groeten, maar ik zou ook eens af en toe gewoon rustig aan doen.
Geen enkel schema schrijft iedere training volle bak voor...
Naja als je niet elke dag gaat kan het best

ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast heb
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159865165
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja :o

Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.
pi_159865184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja :o

Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagen :P
pi_159865415
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee maar ik loop wel stevig door. :P Geen joggen meer eigenlijk

[..]

Naja als je niet elke dag gaat kan het best

ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast heb
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.
pi_159865500
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima :P

Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159865518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima :P

Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_159865531
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.
Oh om sneller te worden doe ik wel eens interval training op de loopband maar buiten doe ik het gewoon om het rennen zelf voelt echt gewoon te goed ik doe het ook gewoon als het regent of zo
pi_159865540
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagen :P
Ik heb al een tijdje geen wedstrijdjes gelopen ;)

Maar zit de laatste tijd idd wel weer wat vordering in, dat is wel fijn. Maar soms gaat het weer volledig kut met peren, dat is dan wat minder fijn.

M'n plan voor zondag is trouwens om m'n horloge alleen maar m'n cadans te laten zien, zoveel mogelijk op ontspanning te lopen en zo min mogelijk na te denken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 februari 2016 @ 18:38:57 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_159865602
Hier een rondje van 5,65 vanmiddag in 55 min.
Moesten een stukje om vanwege teveel modder, kregen we een behoorlijke heuvelerbij. Viel tegen.
En nu blijf ik t maar ijskoud hebben.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_159866169
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?
pi_159866188
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 19:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?
Ik weet niet hoe hard ik buiten loop maar op een loopband tussen de 10 en 16km/h.. 12.5km/h als ik langdurig ga voor uithouding

Buiten verschilt ook tussen de 2 en 5km afstand afhankelijk van hoeveel tijd/zin

doel is voornamelijk gezondheid en om me gewoon goed te voelen, vind het heerlijk om te doen, ook al regent het zoals ik al zei :D
pi_159868340
Wordt er zondag nog gemeet? De 10 km start veel later dan de HM en de 30 toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')