Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?
Hoe dan ook: Lekker bezig!
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt!
Nummer 2 meldt zichquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
Ah dat is balen.. er zijn ook wel fysio's die ook in het weekend of de avonduren werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.
Ik weet wel een goede/flexibele fysio in Putten die ook in de avonduren praktijk heeft?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.
Mi scusiquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Je hebt mijn naam onnodig geweld aangedaan!
Dat nu juist jij niet weet hoe je Twente schrijft...
Je kan als warming up of cooling down een paar keer het klimduin op en neer rennenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
Ik ben van plan om morgen wat hoogtemeters te gaan maken, you're welcome to joinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
Zit wat in... ik ben zelf niet echt een mensenmens, meer van de getallen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nummer 4
als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoeg
Nee maar ik loop wel stevig door.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trek je alleen sprints of zo?
Naja als je niet elke dag gaat kan het bestquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je daadwerkelijk altijd traint dat je geen energie kunt missen om anderen te groeten, maar ik zou ook eens af en toe gewoon rustig aan doen.
Geen enkel schema schrijft iedere training volle bak voor...
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja
Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee maar ik loop wel stevig door.Geen joggen meer eigenlijk
[..]
Naja als je niet elke dag gaat kan het best
ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast heb
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel primaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen
Oh om sneller te worden doe ik wel eens interval training op de loopband maar buiten doe ik het gewoon om het rennen zelf voelt echt gewoon te goed ik doe het ook gewoon als het regent of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.
Ik heb al een tijdje geen wedstrijdjes gelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagen
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen
Ik weet niet hoe hard ik buiten loop maar op een loopband tussen de 10 en 16km/h.. 12.5km/h als ik langdurig ga voor uithoudingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |