Tof! Ik loop de HM daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef McTwente het volgende:
En mij bij de Groet uit Schoorl aankomende zondag? 30 km graag.
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.
Hahaha!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik groet altijd, en des te harder ik loop des te meer en overdrevener ik groet in de hoop dat ze dan denken dat dat tempo mij makkelijk af gaat.
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik doe een tweedegraads lerarenopleiding Nederlands, daarmee kan ik zowel in het voortgezet onderwijs als op het MBO terecht. Weet nog niet wat mij leuker lijkt, heeft allebei voor- en nadelen.
25 km is een mooie afstand, dan kun je volgend jaar ook prima de traing voor een hele gaan doen zonder jezelf ineens te veel te gaan belasten. In de aanloop naar een eerste marathon zijn er nog veel onzekerheden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wisselt. Het kan ook met lichte irritatie beginnen.. Gewoon ff de fysio afwachten
Ja, ik heb 3 halve marathons gelopen en een 25. Dit jaar doe ik nog wat van zulke afstanden en hopelijk volgend jaar de hele. Maar sub4 is geen doel hoor, zeker niet voor de eerste. Heb de hm net op 2 uur gekregen met heel veel moeite dus das toch een ander kaliber
GotC! Heel blijven hoor!
Ohhh dat klinkt niet al te slechtquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:30 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Het lijkt dat ik er op tijd bij ben. Ze vertelde wel dat mijn hamstrings te kort zijn en dat ik elke dag een paar oefeningen moet doen. Het hardlopen kan ik daarbij voortzetten. Ik heb wel gekozen om dat voorlopig even in een lager tempo te gaan doen. Deze avond met een andere groep meegelopen.
Nu begrijp ik waarom de oefeningen tijdens de training mij heel moeilijk afgaan. Altijd alonvoldoende aan warming up (échauffement) en cooling down gedaan.
Haha dit ja! Wat dat betreft ben ik wel de 'marathonloper', ik kan mijn ademhaling en hartslag prima tot rust manen als ik even wil groetenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik zag wat trainingen van anderen op Strava verschijnen die ook over gladde banen spraken, sommigen hadden zelfs de baan verlaten vanwege het slipgevaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Het was trouwens heerlijk loopweer maar wel koud! De baan was aangevroren dus in de bochten was er slipgevaar
Fijn!quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha, mijn fijne gevoel bij het opstaan vanochtend werd bevestigd! Echt lekker gelopen met vrijwel geen pijntjes! (...) Heel erg blij met dit gevoel in ieder geval!
Sterkte alvastquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:44 schreef YUR het volgende:
Dat je de melding krijgt dat ze het parcours hebben aangepast en dat ie nog een stukkie langer is
Zie er stiekem best wel een klein beetje tegenop, ook al heb ik er wel zin in. En dan te bedenken dat ik over 2,5 maand nog 50 kilometer langer mag
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
Sallandtrail staat weer op erg losse schroeven in ieder geval.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Bij mij gaat het juist de verkeerde kant op. Net anderhalve week niet gelopen om pijntjes te laten helen. Woensdag weer een 10km gelopen om te testen, maar gisteren na het werk ineens een behoorlijke pijn in mijn voorvoet/tenen. Vooral als de voet buigt tijdens het wandelen. Vrees voor een stressfractuur. Maar volgende week maar even langs huisarts of fysio als het aanhoudt.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Dit soort sluimerende pijntjes kunnen erg vervelend zijn. Omdat je net een weekje rust had genomen en nu deze reactie krijgt zou ik er inderdaad nu al naar laten kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker L_T!![]()
Precies om die redenen kies ik niet voor het PO. Wel over nagedacht, want het lijkt me wel leuk om meerdere vakken te geven. Maar ik heb over een paar jaar toch een dubbele bevoegdheid, en met mijn bevoegdheid voor muziek mag ik ook ckv geven. Dus meerdere vakken geven kan alsnog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker, is ook erg verschillend natuurlijk qua populatie.
Ik werk al een hele tijd als leerkracht in het PO, maar begin ook een overstap te overwegen. Ik word er soms een beetje moe van dat je altijd maar met dezelfde groep bezig bent en dat je zo weinig voorbereidingstijd per les hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Net even een herstelrondje van 5km, geprobeerd te lopen op een lagere hartslag. Gemiddelde was 149, dat is toch wat lager dan die 160-170 waar ik normaal tussen schommel. Ik merk wel dat het zwaarder is voor mijn benen, alsof ze meer moeite moeten doen om dat lagere tempo aan te houden.Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook: Lekker bezig!
F means you're fucked
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Of voelden je benen zwaar vanwege de intervaltraining van gisteren?
Hoe dan ook: Lekker bezig!
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook een paar keer de afgelopen tijd met mijn voet en enkel, en toen was het dat mijn voet in een verkeerde positie vast was geschoten. Hoorde je ook de hele tijd van die botjes over elkaar schuiven en kraken als ik op blote voeten liep. Dus misschien is het zoiets, nog niet meteen reden om van het ergste uit te gaan toch?
Ik hoop in ieder geval dat het meevalt!
Nummer 2 meldt zichquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef Guard het volgende:
Licht vermakelijk: https://loopgids.nl/artikelen/10-soorten-hardlopers-welke-ben-jij
Te weinig types, en dit:
[..]
Zeer slank? I think not
Ah dat is balen.. er zijn ook wel fysio's die ook in het weekend of de avonduren werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.
Ik weet wel een goede/flexibele fysio in Putten die ook in de avonduren praktijk heeft?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Deze week fysio gaat sowieso al niet meer lukken, eigenlijk donderdag pas tijd, vooral omdat we volgende week nogal krap zitten qua mensen op het werk. Maar zal meteen even afspraak maken.
Mi scusiquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Je hebt mijn naam onnodig geweld aangedaan!
Dat nu juist jij niet weet hoe je Twente schrijft...
Je kan als warming up of cooling down een paar keer het klimduin op en neer rennenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
Ik ben van plan om morgen wat hoogtemeters te gaan maken, you're welcome to joinquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:58 schreef Devv het volgende:
Het is weer bijna race day. Ik heb zoveel zin in Schoorl. Dat was vorig jaar de wedstrijd waarbij ik de beslissing nam om toch door te trainen voor de marathon. Het is alleen een beetje jammer dat er niet zoveel hoogtemeters zijn. Ik loop namelijk een beetje achter met de klim challenge op Strava
.
Zit wat in... ik ben zelf niet echt een mensenmens, meer van de getallen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nummer 4
als je tijd/adem/energie hebt om tijdens het hardlopen andere mensen te begroeten loop je niet snel of ver genoeg
Nee maar ik loop wel stevig door.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Trek je alleen sprints of zo?
Naja als je niet elke dag gaat kan het bestquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je daadwerkelijk altijd traint dat je geen energie kunt missen om anderen te groeten, maar ik zou ook eens af en toe gewoon rustig aan doen.
Geen enkel schema schrijft iedere training volle bak voor...
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
Schoorl komt echt al heel dichtbij ja
Gisteren nog 10x300p100 gerend, en dat ging wel vrij soepel, dus ik hoop zondag toch ook wel lekker en een beetje rap te kunnen rennen.
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:11 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee maar ik loop wel stevig door.Geen joggen meer eigenlijk
[..]
Naja als je niet elke dag gaat kan het best
ik speel misschien een beetje vals dan met af en toe wat afsnijden of wat minder lang rennen maar de snelheid hou ik er altijd wel in, zeker als het koud is of ik haast heb
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel primaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is niet de meest effectiefste manier van trainen.
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen
Oh om sneller te worden doe ik wel eens interval training op de loopband maar buiten doe ik het gewoon om het rennen zelf voelt echt gewoon te goed ik doe het ook gewoon als het regent of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het is zelfs niet de manier om nóg sneller te worden. Maar whatever floats your boat.
Ik heb al een tijdje geen wedstrijdjes gelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor je het doorhebt loop je een PR! Ik heb je al een tijdje niet horen klagen
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het lekker en zolang ik niks breek, verrek of scheur vind ik het allemaal wel prima![]()
Voelt goed om mezelf helemaal af te beulen
Ik weet niet hoe hard ik buiten loop maar op een loopband tussen de 10 en 16km/h.. 12.5km/h als ik langdurig ga voor uithoudingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoe hard loop je dan meestal en welke afstand? En heb je ook bepaalde doelen?
Toch een mooie afstandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:38 schreef Ynske het volgende:
Hier een rondje van 5,65 vanmiddag in 55 min.
Moesten een stukje om vanwege teveel modder, kregen we een behoorlijke heuvelerbij. Viel tegen.
En nu blijf ik t maar ijskoud hebben.
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:52 schreef Vork het volgende:
Mooi weer idd, helaas heb ik morgen pas weer een rondje rennen in de planning en dan is de voorspelling een heel stuk minder (iets met sneeuw en/of regen).
En wat betreft nieuwe wegen, als je bijv. naar een treinstation rent, of juist bij eentje begint, dan kom je iig wat verder van huis en is de kans op nieuwe wegen ook groter. Of heb je echt alles daar al gelopen?
Dat klopt wel, mijn loopjes lijken ook steeds op elkaar, terwijl er nog genoeg onbelopen paden in de buurt liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorAlleen je neemt toch sneller de bekende paden, gewoontedieren die we zijn!
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
Maar ja wel goedkoop wonen weer
Sociale huur flatjes heb je alleen maar in de stadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:14 schreef thelaudprince het volgende:
Wat een timing voor buikgriep....gisteravond was het raak. Voel me nu alsof ik onder een trein ben gekomen. Geen Schoorl dus
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
naja kan je net zo goed de auto pakken dan als je toch moet reizenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:19 schreef mytec het volgende:
[..]
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Niet in de buurtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?
Arnhem is wat dat betreft ook wel redelijk ideaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Vork het volgende:
In woon ook in een stad, vrij centraal en toch ben ik binnen no-time in een heuvelachtig park en vanaf daar wordt het al snel beter en rustiger. Het kan wel, kwestie van de juiste stad en wijk kiezen.
Ik woon in Rotterdam en kan hier zo naar het bos of de polder lopen. Ok, klein bosje wel. Veel polder, de skiberg, langs de Rotte, daar is het ook mooi. Maar ik woon niet in het centrum, dat scheelt. Al loop ik daar ook zo heen, Is een km of 3.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:39 schreef mytec het volgende:
Elke stad is natuurlijk verschillend, als ik zelf in Groningen ben loop ik ook erg makkelijk de natuur in, maar in bijvoorbeeld Rotterdam lijkt me dat meer tijd in beslag nemen.. Als je trouwens langzamerhand je afstanden vergroot kom je ook op plekken verder weg! Zo kwam ik toen ik van 10 naar 15 km ging opeens op hele mooie plekken ( Bologna, de heuvels in).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook weer lekker bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een mooi weer! Zo een wisselduurloopje, alleen nog even bedenken waarheen.. Ik heb wel zin om nieuwe wegen te scoren voor mijn citystrides maar op de een of andere manier kom ik altijd weer bij dezelfde wegen uit
Nou, het viel vandaag een beetje tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij bent ook weer lekker bezig. Ik zou vandaag ook nog even de benen loslopen voor morgen maar sla toch over. Ik had deze week toch wat vermoeide benen na twee duurlopen van 30 kilometer na elkaar. En morgen is het weer 30 kilometer dus dan maar even een dag rust. Ik heb volgende week weer eens een relatief rustige week waarin ik weer wat op snelheid kan doen. En dan volgend weekend even een halve marathon in Hamburg meepakken
.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:33 schreef Quoi het volgende:
Ik ging een half uurtje lopen in het Delftse Hout (in De Stad!) en mán wat was dat weer genieten![]()
Erna weer een uurtje krachtpatsen
Delftse HoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga daar morgen weer eens de Kopjesloop doen. Kijken of mijn 10km tempo niet al teveel is weggezakt door de marathonvoorbereiding
Meerkoeten zijn lief!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Zal ik weer eens de foto posten van waar ik woon/loop?
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Zal ik weer eens de foto posten van waar ik woon/loop?
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:35 schreef Vork het volgende:
Ganzen zijn vervelender, die gaan gewoon niet aan de kant. Maar de meest hinderlijke vogel is toch wel een zwaan met jongen. Daar zou ik nog wel eens voor omlopen.
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!
In Immerloopark hebben zijn de ganzen terroristen. Maar er broedt een zwanenpaartje bij de Lidl, en die zijn zo gewend aan mensen dat ze geen fuck gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.
Ik woon dan ook in het Merendistrictquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Gefeliciteerd met het jubileum!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:36 schreef Guard het volgende:
Vandaag ben ik voor de 400e keer gaan lopen![]()
Em het was een top loopje, naar de terril van Winterslag (bij Genk) getogen om aldaar wat hoogtemeters te maken.
Wat een perfecte speeltuin voor trailers, steile hellingen en mooie single tracks aan de voet van de berg. Die paar bordjes "verboden toegang privé terrein" houden mij niet tegen
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Je moet er wat voor over hebben.. heel wordenHet is nog niet eens echt goed te zien op de foto, maar mijn hele bovenbenen zijn één beurse plek..
Fysio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Sportmasseuse jaquote:
Pannenkoeken/havermout?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:13 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen max 4 graden met regen en (natte) sneeuw. Klinkt iig al prima weer om een rondje te rennenAlleen nog wel even kijken wat ik overdag moet eten, de start is pas om 14:45 en brood valt vaak niet zo lekker voor rennen.
LT: Dat ziet er vrij naar uit
Die heeft sterke handen zo te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
Ik zag weer een duurloop langskomen op strava, dus het gaat iig de goede kant opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ldl zit er weer op. De weilanden waren een aardige modderige uitdaging met gewone wegschoenen. Ook 1 keer bleef mijn schoen in de modder steken.
Loop een gegeven moment door een dorp op een rustig tempo en voor mij loopt een jongen. Toen hij mij zag ging hij stukjes hardlopen om mij voor te blijven. Iets verderop staan wat vriendjes van hem waarschijnlijk. Op een onoplettend moment van hem zet ik een sprint in hem voorbij en voorbij zijn vriendjes. Achter mij hoor ik dat hij wordt uitgelachen.
wel ver weg doorgaansquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef YUR het volgende:
Het Dwingelderveld is mooiLekker ruim 35km gelopen met véél modder en ijswater tot kniediep. Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar toffer. Goed georganiseerd ook, dus bij deze: De loopjes van RunForestRun zijn een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |