Toch een mooie afstandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:38 schreef Ynske het volgende:
Hier een rondje van 5,65 vanmiddag in 55 min.
Moesten een stukje om vanwege teveel modder, kregen we een behoorlijke heuvelerbij. Viel tegen.
En nu blijf ik t maar ijskoud hebben.
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:52 schreef Vork het volgende:
Mooi weer idd, helaas heb ik morgen pas weer een rondje rennen in de planning en dan is de voorspelling een heel stuk minder (iets met sneeuw en/of regen).
En wat betreft nieuwe wegen, als je bijv. naar een treinstation rent, of juist bij eentje begint, dan kom je iig wat verder van huis en is de kans op nieuwe wegen ook groter. Of heb je echt alles daar al gelopen?
Dat klopt wel, mijn loopjes lijken ook steeds op elkaar, terwijl er nog genoeg onbelopen paden in de buurt liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik in de marathontraining wel gedaan (Baarn, Amersfoort, Hilversum, Gouda etc), maar die moeite neem ik alleen voor lange duurlopen van >20km. Vandaag wil ik 15km lopen maar als het moeizaam gaat misschien wat minder, dus dan wil ik niet te ver van huis zijn. En er zijn binnen Utrecht ook nog wel genoeg wegen om te lopen hoorAlleen je neemt toch sneller de bekende paden, gewoontedieren die we zijn!
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
Maar ja wel goedkoop wonen weer
Sociale huur flatjes heb je alleen maar in de stadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Goedkoop wonen? Meestal is buiten de stad goedkoper..?
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:14 schreef thelaudprince het volgende:
Wat een timing voor buikgriep....gisteravond was het raak. Voel me nu alsof ik onder een trein ben gekomen. Geen Schoorl dus
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Soms (best wel vaak eigenlijk) baal ik dat ik in de stad woon. Alle mooie plekken om te lopen moet je met de auto heen. En dan op de terugweg helemaal klef in die auto zitten![]()
naja kan je net zo goed de auto pakken dan als je toch moet reizenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:19 schreef mytec het volgende:
[..]
Ergens met de fiets heen of bus? In de stad lopen is natuurlijk niet echt handig, vooral teveel stoplichten. Toch is het wel fijn als je naar een winkel moet of als je in dezelfde stad werkt.
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:13 schreef Baas_bas het volgende:
Niet in de buurtquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
In welke stad woon je dan? Hebben jullie geen mooi park of zo?
Arnhem is wat dat betreft ook wel redelijk ideaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:25 schreef Vork het volgende:
In woon ook in een stad, vrij centraal en toch ben ik binnen no-time in een heuvelachtig park en vanaf daar wordt het al snel beter en rustiger. Het kan wel, kwestie van de juiste stad en wijk kiezen.
Ik woon in Rotterdam en kan hier zo naar het bos of de polder lopen. Ok, klein bosje wel. Veel polder, de skiberg, langs de Rotte, daar is het ook mooi. Maar ik woon niet in het centrum, dat scheelt. Al loop ik daar ook zo heen, Is een km of 3.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:39 schreef mytec het volgende:
Elke stad is natuurlijk verschillend, als ik zelf in Groningen ben loop ik ook erg makkelijk de natuur in, maar in bijvoorbeeld Rotterdam lijkt me dat meer tijd in beslag nemen.. Als je trouwens langzamerhand je afstanden vergroot kom je ook op plekken verder weg! Zo kwam ik toen ik van 10 naar 15 km ging opeens op hele mooie plekken ( Bologna, de heuvels in).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent ook weer lekker bezigquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat een mooi weer! Zo een wisselduurloopje, alleen nog even bedenken waarheen.. Ik heb wel zin om nieuwe wegen te scoren voor mijn citystrides maar op de een of andere manier kom ik altijd weer bij dezelfde wegen uit
Nou, het viel vandaag een beetje tegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:03 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij bent ook weer lekker bezig. Ik zou vandaag ook nog even de benen loslopen voor morgen maar sla toch over. Ik had deze week toch wat vermoeide benen na twee duurlopen van 30 kilometer na elkaar. En morgen is het weer 30 kilometer dus dan maar even een dag rust. Ik heb volgende week weer eens een relatief rustige week waarin ik weer wat op snelheid kan doen. En dan volgend weekend even een halve marathon in Hamburg meepakken
.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:33 schreef Quoi het volgende:
Ik ging een half uurtje lopen in het Delftse Hout (in De Stad!) en mán wat was dat weer genieten![]()
Erna weer een uurtje krachtpatsen
Delftse HoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga daar morgen weer eens de Kopjesloop doen. Kijken of mijn 10km tempo niet al teveel is weggezakt door de marathonvoorbereiding
Meerkoeten zijn lief!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Zal ik weer eens de foto posten van waar ik woon/loop?
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:26 schreef flipsen het volgende:
Zal ik weer eens de foto posten van waar ik woon/loop?
Quoi: Meerkoeten zijn echt krengen hoor, lekker territoriumgericht
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:35 schreef Vork het volgende:
Ganzen zijn vervelender, die gaan gewoon niet aan de kant. Maar de meest hinderlijke vogel is toch wel een zwaan met jongen. Daar zou ik nog wel eens voor omlopen.
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ganzen met jongen vind ik doodeng. Dan zou ik normaal gezien ook van zwanen zeggen, maar de lokale zwanen hier zijn schatjes, zelfs als ze jongen hebben. Blazen zelfs niet eens!
In Immerloopark hebben zijn de ganzen terroristen. Maar er broedt een zwanenpaartje bij de Lidl, en die zijn zo gewend aan mensen dat ze geen fuck gevenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is hier wel anders, hoewel ze snugger genoeg zijn om meestal op afstand van de mensen te bivakkeren. In Sonsbeek stikt het overigens van de nijlganzen. Dat is een beetje het domme neefje van de gans, die doen ook verder niet zoveel.
Ik woon dan ook in het Merendistrictquote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar in de bergen stikt het vast van de meerkoeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Gefeliciteerd met het jubileum!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:36 schreef Guard het volgende:
Vandaag ben ik voor de 400e keer gaan lopen![]()
Em het was een top loopje, naar de terril van Winterslag (bij Genk) getogen om aldaar wat hoogtemeters te maken.
Wat een perfecte speeltuin voor trailers, steile hellingen en mooie single tracks aan de voet van de berg. Die paar bordjes "verboden toegang privé terrein" houden mij niet tegen
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 13:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Je moet er wat voor over hebben.. heel wordenHet is nog niet eens echt goed te zien op de foto, maar mijn hele bovenbenen zijn één beurse plek..
Fysio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Sportmasseuse jaquote:
Pannenkoeken/havermout?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:13 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen max 4 graden met regen en (natte) sneeuw. Klinkt iig al prima weer om een rondje te rennenAlleen nog wel even kijken wat ik overdag moet eten, de start is pas om 14:45 en brood valt vaak niet zo lekker voor rennen.
LT: Dat ziet er vrij naar uit
Die heeft sterke handen zo te zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
Ik zag weer een duurloop langskomen op strava, dus het gaat iig de goede kant opquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sportmasseuse jaZe is heel goed maar het zweet breekt je uit van de pijn als je daar ligt
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ldl zit er weer op. De weilanden waren een aardige modderige uitdaging met gewone wegschoenen. Ook 1 keer bleef mijn schoen in de modder steken.
Loop een gegeven moment door een dorp op een rustig tempo en voor mij loopt een jongen. Toen hij mij zag ging hij stukjes hardlopen om mij voor te blijven. Iets verderop staan wat vriendjes van hem waarschijnlijk. Op een onoplettend moment van hem zet ik een sprint in hem voorbij en voorbij zijn vriendjes. Achter mij hoor ik dat hij wordt uitgelachen.
wel ver weg doorgaansquote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:29 schreef YUR het volgende:
Het Dwingelderveld is mooiLekker ruim 35km gelopen met véél modder en ijswater tot kniediep. Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar toffer. Goed georganiseerd ook, dus bij deze: De loopjes van RunForestRun zijn een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |