SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
waarom? Invriezen!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef Barreltje het volgende:
ik had vorige week nog boerenkool stamppot
alhoewel ik het wel lasting vind om stamppot te maken voor maar 2 personen met niet te veel aardappel en wel 2 ons groenten
Dat. Ik vries altijd ladingen hutspot enzo in. Dat ga ik echt niet voor maar één keer makenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Kan je boerenkool invriezen
En is aardappelpuree nog lekker uit de diepvries?
Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind zelf opgewarmde stamppot meestal niet zo lekker.. Maar het kan prima ja
Maakt mij niet uit.. ben er nog niet weg vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.
Geweldigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is echt mijn lievelingswoord
Had nog nooit van die winkel gehoord (ben normaal niet zo van het tweedehands spul), maar zal er morgen eens gaan snuffelenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb m gekocht bij Episode in Amsterdam.
En dat is de beste Tony chocolade
Wassie lekker? Welke had je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik vond ook een reep Tony. Eindstand: 2750#viesdik
Is toch wel acht dagen goed gegaan!
Morgen weer normaal verder
quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi, mijn dreumes had jullie blijkbaar ontvolgd
#eatallthethings #genieten #welgezelligtochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik vond ook een reep Tony. Eindstand: 2750#viesdik
Is toch wel acht dagen goed gegaan!
Morgen weer normaal verder
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat mijn magensiumpilletjes werken. Ben minder moe en minder snel overprikkeld. Voorlopig slik ik dus nog even door
En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis.
Dankje. Ik probeer mijn slaap, sport en eetritme vast te houden en alleen dingen te doen die uiteindelijk juist helpen, zoals die kast opruimen waar ik iedere dag gestresst van werd omdat het een bende was. Dingen weggooien werkt ook om je hoofd op te ruimen. :-) Verder lig ik vooral op bed, een beetje lezen of gewoon hangen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lo, klinkt alsof je niet echt je rust neemt nog. Zorg goed voor jezelf
Mijn chocolade splurge werd gelukkig direct afgestraft.
Ik ben vrijdag begonnen. Ik gebruik Metarelax en neem twee tabletten per dag (de maximumdosering). Ik zou zelf nooit zomaar aan supplementen beginnen. Dit is op aanraden van de acupuncturist en in overleg met de huisarts. Gaat vooral om een zenuw in mijn arm die geprikkeld blijft nadat hij in de verdrukking heeft gezeten. De moeheid die er minder van wordt, had ik niet helemaal zien aankomen, maar is een prima bij-effect.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om een aantal supplementen te nemen.
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).
Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Yup! Ik haal zo'n 12 2persoons porties uit zo'n grote schaal gepureerde groentequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijk
doe jij er geen tomaten in?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#eatallthethings #genieten #welgezelligtoch
Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis.
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).
Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Dan blijft er geen tijd voor ontspanning meer over. Zou graag meer willen slapen maar gezien ik tegenwoordig rond 9 uur/half 10 op bed lig optimaliseer ik die 6/7 uurtjes liever.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.
Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
Werk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:46 schreef MutedFaith het volgende:
Je bent een echte zolderkamerfokker? Of 's ochtends voor 't licht wordt naar je werk en pas in 't donker weer terug?
hebbie geen ramen???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur
Mama van Lars & Femke
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:11 schreef Shandaly het volgende:
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk...Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.
Ik word trouwens wel vrolijk van de spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeurmooi figuur hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kijk uit op 2 zeecontainers, en de andere ramen zijn richting een bos. Je kunt je voorstellen dat ik daar niet veel zon bij vandaan komt.quote:
Heej, nog een hypermobieltjequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.
Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk...Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.
Hawt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Tering, wat zie jij er goed uit onder je jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur
disclaimer
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, wat zie jij er goed uit onder je jas
dude, wij gaan onze groene BMI bodies zó hard flaunten deze zomerquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd dat we weer kunnen wandelen zonder jas! Waar blijft de lente?!
Enneh... sentimentele modus... dankzij jou!![]()
Ok, ik weet dat ik het allemaal zelf gedaan heb, maar door jouw goede vibes vorig jaar heb ik "mijn knop om" gekregen![]()
(En het af en toe meeschrijven hier heeft natuurlijk ook geholpen)
ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeurlooking good! Heel knap gedaan
![]()
Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x'quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
(Wat een verschil met dieetclub rond 2007 trouwenswas hartstikke gezellig, maar er werden lang niet zoveel successen geboekt
)
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x'Dat zijn echter niet de mensen die nu succes hebben.
Nu wil ik taartquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"
Ik at een bananencupcake. En wil nu meer. Maar de rest is allemaal voor morgenavond op de manege. Pfft.quote:
#viesdik #maarwelgezelligquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een jaar geleden ging het wel echt een dramatische kant op wmb. Ik weet niet of ik in 2007 al echt actief mee postte.
Ik kan me wel herinneren dat ik het topic vroeger wel eens openklikte en dan alleen maar las over dagelijkse uitglijders idd
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Shandaly jij slanke den!![]()
![]()
Heb je toevallig ook een 'voor' foto ergens?? Even om het verschil goed te zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...Mama van Lars & Femke
Joh, ik word er gewoon verlegen vanquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:14 schreef Barreltje het volgende:
in 2007 was ik er nog niet.. maar ik merk wel dat de positiviteit hier beter werkt.. voor mij is dat begonnen toen tink als een malle ging.. dat er iemand was die het WEL lukte..en dat je dan geconfronteerd wordt met je eigen lamballen gedrag
ik vind het fijn dat ik nu ook aangesproken word op keuzes.. Zoals het sporten combineren met een leven : daardoor probeer ik mijn leven wel iets anders in te richten![]()
dat.. plus de complimentjes die je krijgt van anderen als ze je zien![]()
![]()
Dit ja. Ben niet voor niks maanden weggeweest.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zijn precies de 3 ook waar ik geïnteresseerd in ben, blijken een hoop te doen voor veel mensen. Stap deze week de Tuinen eens binnen en ga het eens een maandje proberen, baat het niet dan schaad het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.
Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.
Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topicquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:13 schreef DeLuna het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/rtl-la(...)ae-8b1a-5e939e65ffd6
Wel interessant fragment voor wie gisteren RTL Late Night niet gezien heeft. Gaat over E-nummers en gezond eten enzovoort.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:Wauw. Wat goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...
Ik lurk hier met name mee. Ben niet van de lijstjes posten enzo. Eind maart gaat mijn sportschool abbo in (voor 19 maart moet ik al mijn tijd steken in een examen en dan ben ik er eindelijk klaar mee en voor).
Aangezien 2 artsen heel subtiel hebben laten weten dat wellicht iets afvallen zou helpen bij de rug en heup klachten, is dat dus wel een goede motivatie. Sportschool wordt het dus en ik hoop dat ik het nog leuk ga vinden ookIk sport nu ook, volleybal, maar dat is halverwege april helaas afgelopen. Sportschool dus met name om de rug sterker te maken en als ik dan ook nog zou afvallen
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:Oh jeutje dat is zeker een groot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...![]()
![]()
En voor ik hier echt 'aan boord' kwam en ik wel eens kwam snuffelen had ik vooral het idee dat er veel gereld en geruzied werd.Gelukkig is dat niet zo nu iig!
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Te wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.
Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.
Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.
Het jammere van die Omega-3 is alleen dat het nog best wel vaak omhoog komt als vissmaak
Ja, dat aansprekenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Neuh, in die multivitamine zit volgens mij alleen van Vitamine A, B en C 100% ADH, veel andere dingen is het maar 7% of zo..quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
Oh dat had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
Mhihihi, klopt. En de sfeer was verder echt kut, vond ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"
Wielrennen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
Beach volleybal? :-pquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen.
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.quote:
beach volleyball (geen idee of je in de buurt van een strand(je) woont? er is ook veel indoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
ik zou zeggen Crossfit, maar dat moet je ook maar net liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.
Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.
Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.
Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af.
Beheheh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.
MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Bootcampachtige dingen lijken me ook wel wat ja. Krav maga is een van de 'sporten' waar ik nog naar ben aan 't kijken. Ik heb dat een aantal jaar geleden al een keer een zomer gedaan, maar ben toen gestopt omdat 't niet echt in de buurt gegeven werd (Roermond, terwijl ik in Beek woonde. Da's toch al snel een dik half uur rijden), 2 avonden in de week was en ik net samen ging wonen. Maar ik zie nu dat dat ondertussen al meer in de buurt gegeven wordt. Dus daar ga ik zeker weat proeflesjes meepakken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.
MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Als je bij een wielrenclub leert fietsen, goed sturen en op elkaar letten, dan val je als het goed is niet heel vaak hoor?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.
Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.
Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.
Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af.
En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:34 schreef MutedFaith het volgende:
Dat verschilt. Er is een groepje spelers hier in de buurt dat samen gaat wielrennen. Een groepje dat samen zaalvoetbalt. En voor de jeugdteams worden in de zomer hele basic bootcamp-achtige trainingen gegeven.
Hogere jeugdteams en het eerste team krijgen daarnaast korting in een sportschool in de buurt. En doen daar ook een of ander groepsprogramma.
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.
Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
Die zijn hier niet voor zover ik kan vinden. Of ingesteld op langeafstandsschaatsers (met bijbehorende slakkentempo).quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.
Je kan hardlopen best leuk makenquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.
Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.
Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan hardlopen best leuk makenJe kan ook tijdens het lopen luisteren naar leuke podcasts bijv. Het mooiste aan hardlopen vind ik dat je het overal wel kan doen. Even snel 's avonds direct vanaf je voordeur, of op vakantie, of direct uit je werk.
Ik sportte aanvankelijk veel te vrijblijvend. Zo van: ik wil minstens 2x per week naar de sportschool en dan dinsdag of woensdag of vrijdagavond of zaterdag/zondag. En dan ging ik amperquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:55 schreef MutedFaith het volgende:
Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.
Bootcamp gaat t waarschijnlijk wel worden. Prijs (10 weken/keer voor 75 euro) valt me nog wel mee. En doe dat 2 keer en de te overbruggen periode is alweer voorbij. (en als t bevalt kan ik t nog uitbreiden naar 2 keer per week).
Alle sportclubs en sportscholen aanschrijven en vragen om 1 proeflesquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Dat bedacht ik me net ook. Gewoon 1 keer in de week dat bootcamp en dan doordeweeks nog ergens 1-2 proeflessen
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het wordengoede timing wel
Nu nog? Ik zou inmiddels omgekiept zijn...quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog lunchen. Buh. Ik ga maar toast maken met champignons
En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:
Nu nog? Ik zou inmiddels omgekiept zijn...
Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nu nog? Ik zou inmiddels omgekiept zijn...
Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
Daar zitten nog best lekkere salades tussenquote:Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:
Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.
Ik had half 8 ontbeten en was in de sportschool al wat flauwtjes(12:30-14:00)
Thuis eerst mijn kwark/chocomelk/banaan/pindakaas smoothie gemaakt, dus ik had al iets gehad hoor!
Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:
[..]
Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog lunchen. Buh. Ik ga maar toast maken met champignons
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
*champignontoastboks!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken.
Mijn favoriet!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.
Normaal zou ik langs huis gaan, vandaar de belabberde voorbereiding. Ik kan op kantoor wel een banaan meepakken, maar had ook al bananenmuffins en ben bang dat ik dan straks niet meer naar het toilet kan.
[..]
Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.
Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef MutedFaith het volgende:
Je schrijft dat je er vorig jaar bijna was door gebruik van MFP. Ken je de reden waarom je er nu niet meer 'bijna bent'? En heb je al nagedacht hoe je dat gaat voorkomen als je nu die 72 bereikt hebt?
Ga je MFP deze keer ook weer gebruiken om je intake te tracken?
Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sportenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.
Ik moest trouwens even nadenken wat MFP betekende. Die wil ik wel weer gaan gebruiken ja. En als ik mijn streef heb bereikt, weet ik eigenlijk nog niet hoe ik doe ga vasthouden... Ik hoop dat de sportschool mij daarbij kan helpen als in tips geven.
Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar volquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sporten
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerdquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: zelfgemaakte notengranola, boerenyoghurt, chocoladedruppels
L: Toast met champignons
D: Stuk turksbrood met feta, paprika, courgette, rode ui en kalkoenfilet.
T: Sorbetijsje citroen.en ik denk dat ik de druiven opvreet.
Ik las chocoladequadrupelsquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerd
Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerd
Geen wijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar meuk gegeten en bier gedronken. Weegschaal is lief, want gaf me daarnet (net thuis na opruimen) één ons boven het gewicht van vrijdagmorgen.
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.
[ afbeelding ]
Ben je binnen no-time #viesdikquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtMaar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc
ja, was ik ook bang voor maar ik heb ze al sinds zaterdag en twee keer in de yoghurt gedaan en verder niks.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtMaar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc
Dus maar niet kopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je binnen no-time #viesdik
MAAR ZE ZIJN ZO LEKKER!quote:
Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.
Hemel in een plastic dingetje.
Zo hoort het ookquote:
Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar vol
Da's mooi! Welkom!quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef Susie het volgende:
[..]
Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het weer gaat lukken
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin inquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ik
Zo zijn er meer van die dingen die gewoon eens in de zoveel tijd echt lekker zijn, maar die je niet te vaak moet eten. Een roze koek ofzo. Of een gevulde ofzo. Dat is voor mij dan eens in de zoveel tijd spul. Is voor iedereen anders, natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin in
Zeg! Kap eens! Ik heb net een pak spritsen (favoriet v d kinderen) in de snoepkist laten leggen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
oooooooooohquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Knoppers. Ook zoiets.
Of van die pindakoeken met chocolade over.
half gedipt in chocolaquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
Huuuuhhhhw dat is mijn nachtmerrie echt. De chocolade is nog iets beter te eten maar smaakt eigenlijk ook totaal niet naar chocoladequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.
Hemel in een plastic dingetje.
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.quote:
Nee, ik ken het via Netflix, vandaar. :-)quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
SG-1 ken je ook niet? De originele, met die gozer van MacGyver?
En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.
:-D
Wie niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten.
Geen hummus, is mijn succesrecept.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg...
Hoi. Welkom.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef Anastasis het volgende:
Al tien kilo er af, nog dertig te gaan.
O - Kwark met zaadjes
T - Appel en een mandarijn
L - Drie crackers met kaas, tomaat en komkommer plus een Griekse yoghurt
T - n.t.b.
D - Zelfgemaakte pastasalade met tonijn
S - 30 minuten wandelen
Gezondheid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las dit en moest meteen niezen
#truestory
http://chickslovefood.com/zo-maak-je-hummus/quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg...
Beschrijving van de hel, right there.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
kun je er ook zo een lepel van nemen zonder het ergens op te smeren..
Tsja, ik houd van kikkererwten-allesquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beschrijving van de hel, right there.
Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedanktquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Tink!
Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg.![]()
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...
/gezeik
Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedankt
[..]
Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?
Zo herkenbaar. "Ja ik ben toch goed bezig waarom zijn die kg's nog niet verdamptquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.
En dus drink ik thee.![]()
Het is echt gezanik hoor, als je dan in de flow zit, dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch?![]()
En ik meot nog zo ver voor het eindelijk weer ergens op gaat lijken.En dat heb ik aan mezelf te danken, I know, maar toch... nu vind ik het stom.
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch?![]()
Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kgquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kg
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
SG-1 ken je ook niet? De originele, met die gozer van MacGyver?
Lunchwandeling? Koffietijd > rondje buiten lopen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg.![]()
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...
/gezeik
Ik las 'onze puberende zoon'quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef MutedFaith het volgende:
Niet te voet naar de winkels deze donderdag. Het weer is er prima voor, maar ik moet sowieso even in t winkelcentrum in de buurt zijn voor wat elektronica zooi. Onze puberende hond heeft de internetkabel van de TV doorgeknaagd. En de stroomkabel van de switch die erachter ligt. En ik moet boven nog een TV aansluiten, dus daar kijk ik dan ook maar ineens voor.
Was t maar zo. Kinderen kreeg ik misschien nog aan t luisterenquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik las 'onze puberende zoon'Thee over m'n toetsenbord nu...
En ik neem maar eens tussendoortje nummer 2 van vandaag
Ik krijg pannenkoeken en Ben&Jerry's op valentijn zei m'n vriendin gisteren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
Nice! Goed bezig LPFAN!
Ik schommel wat rond of vlak boven de 75 deze week. Vanavond wedstrijd, zondag bekerfinale.
Na t weekend zal ik wel eerder rond de 76 zitten dan beneden de 75. Zaterdag (ruim) voor de wedstrijd met mijn collega-scheidsrechters een hapje eten en voorbespreken. Na de wedstrijd nog een drankje doen. En zondag geen wedstrijd, en met m'n vrouw uiteten voor Valentijnsdag. Dus ik ga niet eten-om-het-eten, maar ga tijdens de etentjes ook niet heul erg opletten met wat ik naar binnen schuif. En zaterdag sowieso pas drank na de wedstrijd, dat scheelt ook.
FEEDER!!!quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Gefeliciteerd LPFAN! Goed bezig!
[..]
Ik krijg pannenkoeken en Ben&Jerry's op valentijn zei m'n vriendin gisteren.
Liefde gaat door de maag.
Oh jawel, ik ga vanavond weer voor 40 mins yoga en beweging heb ik wel, gisteren kwam ik fluitend tot 16,000 stappen met gewoon alleen maar kinderen naar school brengen, huishouden doen (nou ja, de was, ik heb sinds gisteren een werkster!quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lunchwandeling? Koffietijd > rondje buiten lopen?
Genoeg andere opties BE, maar blijf vooral je in je goede flow nu. Het komt goed
Wauwquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:34 schreef LPFAN het volgende:
Weer een halve kilo er afBen nu 108,5 kilo. 15 kilo totaal er af nu
hoe dan? Wat is jouw dagmax?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Pff. Thuis heb ik echt altijd moeite om aan m'n calorieën te komen.
Niet ontbeten, want vrouw sliep nog. Net geluncht met twee broodjes met kaas en zalm en een croissant met paté. Vanavond HF noedels met pindasoes en groente. En dan nog 700 kcal over.
Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het 'niet ontbeten want vrouw sliep nog' niet helemaalWat heeft dat met elkaar te maken? Je hebt toch gewoon honger 's ochtends en dan ga je wat eten?
Of andersom, dat ze MF aangelijnd houdt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.
Daar kan je je huis toch op inrichten, dat je makkelijk bij je ontbijtspullen kan zonder de ander wakker te maken. Dat zou bij ons echt niet werken, als we altijd tegelijk moesten opstaan om dingen te doenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Rauw. het volgende:
Of MF is net als ik niet de stilste 's ochtends en wou de draak niet wekken.
Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voorquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik bedoel eigenlijk fysiek en motorisch niet in staat om stil te doen.
Dat geluid valt denk ik nog mee vergeleken met het geluid van ondergetekende die een ontbijt aan het samenstellen is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voor
Meestal krijgen we volkomen nutteloze design dingen, maar heel soms iets nuttigs. En ik had uiteraard al gewoon een weegschaal, die me prima bevalt, dus maar eens zien of ik hem wel echt ga gebruiken. Wie koopt er überhaupt een weegschaal van die prijsquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, dat is inderdaad fancyDie van mij van die ooit 20 euro gekost heeft denk ik doet het ook prima
Maar wel een zeer handig ding om te hebben!
Zelfde hierquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:19 schreef Shandaly het volgende:
Mijn echtgenoot doet niet aan ontbijt. Ook niet aan vroeg opstaan trouwens..
Geen beter geluid/geur om wakker van te worden dan datquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef MutedFaith het volgende:
En als ik ontbijt op mn vrije dag wil ik er ook wat lekkers van maken. En dat gaat meestal samen met een hoop geluid van blenders, keukenapparaten of rinkelende pannen , en de geur van gebakken spek, of sucuk, of pan tostis, of iets anders.
Net gegoogled, en omgquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Oe sucukdat moet ik ook weer eens halen
* Isabeau gaat ook googlenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Net gegoogled, en omgik zag ook "sucuk met ei" voorbij komen, heb meteen honger
+1quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau gaat ook googlen
Nee, daar word ik niet warm of koud van.
Ik wel, ga direct vanuit m'n werk naar de Turkse super #fattieforlifequote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker eigenlijk! Soort salami begrijp ik?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, als je bezig bent met afvallen word je toch wakker met honger? Ik iig welquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop).
Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
To spin, or not to spin. Drama drama drama. Moet 't wel over een half uurtje max bedenken
Drama drama omdat ik me niet helemaal 100% voel. De wíl om te spinnen is er wel
Ja, dat is 't ook een beetje. kan ik beter een klein rondje hardlopen (joggenquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..
Bloedworst! Nou, dáár kan je me wakker voor makenquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop).
Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
Supermarkt is niet lekker, maar we hebben hier nog een uitstekende zelfslachtende slagerquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik durf niet zo goed Hollandsche bloedworst te proberen omdat ik bang ben dat het zo tegen valt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |