abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:31:42 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159783715
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_159783822
Sinaasappel gegeten. dat is toch wel lekker zo eens in de zoveel tijd!

Na de intens stramme liesspieren van gisteren die vandaag godzijdank weer over zijn even een extra rustdag. Als ik alsnog 75% van de dagen sport ben ik tevreden met mijn rug/toestand! Morgen weer een beetje hardlopen met de club. Voel me sowieso geen seconde schuldig na het zwemmen + 1.5uur spinning van gisteren!

Kwamen er (gelukkig!) te laat achter dat het pancake day is. Anders hadden we dat gegeten :9
Ja doei.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:38:06 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159783836
ik had vorige week nog boerenkool stamppot O+
alhoewel ik het wel lasting vind om stamppot te maken voor maar 2 personen met niet te veel aardappel en wel 2 ons groenten :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 9 februari 2016 @ 17:52:00 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_159784154
Had mij toch een vreet bui! Maar braaf aan 2 eieren met runderrookvlees en gegratineerde tomaatjes gegaan... Mijn kcal's zijn op, maar ik zit nog wel binnen met qoutum!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:08:04 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_159784507
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef Barreltje het volgende:
ik had vorige week nog boerenkool stamppot O+
alhoewel ik het wel lasting vind om stamppot te maken voor maar 2 personen met niet te veel aardappel en wel 2 ons groenten :{
waarom? Invriezen!
disclaimer
pi_159784604
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom? Invriezen!
Dat. Ik vries altijd ladingen hutspot enzo in. Dat ga ik echt niet voor maar één keer maken :') :D
Ja doei.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 18:20:17 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159784818
Kan je boerenkool invriezen :?
En is aardappelpuree nog lekker uit de diepvries?
pi_159784881
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Kan je boerenkool invriezen :?
En is aardappelpuree nog lekker uit de diepvries?
Ja.
Ja doei.
pi_159784974
Stamppot zuurkool kun je ook prima invriezen. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159785088
Pfffffffffffffff

Moet zo gaan koken...

Ja doei.
pi_159785185
Moeilijkmoeilijkmoeilijkmoeeeeeeeeeeeeeeeeeeilijk!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159785211
Ik vind zelf opgewarmde stamppot meestal niet zo lekker.. Maar het kan prima ja :Y
pi_159785226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind zelf opgewarmde stamppot meestal niet zo lekker.. Maar het kan prima ja :Y
Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.
Ja doei.
pi_159785239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.
Maakt mij niet uit.. ben er nog niet weg van :N al is opbakken wel beter ja.
pi_159785247
Popty ping O+
pi_159785732
Opgebakken zuurkool met vers gebakken spek O+ Dat is echt mijn lievelings altijd. O+ Met verse zuurkool O+
pi_159785743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Popty ping O+
Is echt mijn lievelingswoord O+
Ja doei.
pi_159785908
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is echt mijn lievelingswoord O+
Geweldig :Y O+
pi_159788764
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Thanks!

Ik heb m gekocht bij Episode in Amsterdam.

En dat is de beste Tony chocolade _O_
Had nog nooit van die winkel gehoord (ben normaal niet zo van het tweedehands spul), maar zal er morgen eens gaan snuffelen :)

Reep is op. Koop ik nooit meer, was veel te moeilijk om van af te blijven -O-

En verder hier een plateau. Al dagen rond de 77 kilo. Ik wil voor eind feb de 74 hebben bereikt, maar op deze manier gaat dat niet lukken.

Nieuwe baan (op een kantoor), dus moet ook nog even kijken wat voor snacks ik handig kan meenemen. Elke dag een appel en een banaan begint een beetje te vervelen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:52:40 #20
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159792236
Ei in rookvlees, snoeppaprika's en tomaatjes. Zulkse dingen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 9 februari 2016 @ 22:01:30 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_159792562
Zo, ik vond ook een reep Tony. Eindstand: 2750 :') #viesdik

Is toch wel acht dagen goed gegaan!

Morgen weer normaal verder :')
disclaimer
pi_159792789
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:

Wassie lekker? Welke had je?
Met een meidenkwartet
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 februari 2016 @ 22:14:55 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159793070
Berlijstje *)

O: toast met eggs florentine
L: currywurst, schnitbroodje
D: pita, bietenhummus, linzen, gewone hummus met lamsgehaktsaus, kip in amandelkorst, geroosterde bloemkool, lamsköfte en zoete aardappelfrietjes.
T: griesmeelpuddinkje
S: 22.500 stappen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_159793830
Mijn lijstje kwam op 1350kcal uit, niet bewogen dus vind het wel best :)
pi_159795687
Ik ga zo nog even kijken wat de schade is hier. Niet veel gegeten qua volume, maar mijn overwerkte brein vond de zak chips die al weken in de kast lag voor de huisgenoot eigenlijk wel ingewikkeld genoeg, lunch maken was een stap te ver. Ik heb tot twee uur op bed gelegen of zo. Verder heb ik gesport, fietsen in de sportschool, maar waar ik vorige week voor de crash bijna een uur op 27 kmh zat, zat ik er na vijventwintig minuten doorheen en op wilskracht heb ik er nog tien minuten op 21 kmh uit geperst en toen was het op. Verder heb ik een kast opgeruimd, met vijf lades. Na drie lades was ik al moe, dus de rest ligt nog op mijn bed. Mijn avondeten was 30 gram rauwe spinazie, een aardappel uit de magnetron, twee gebakken champignons en zes cherrytomaten. En nu wil ik slapen. Maar dat wilde ik vier uur geleden eigenlijk ook. Maar ik probeer zo veel mogelijk mijn normale ritme aan te houden.

Ik moet echt eens leren hiermee op te houden. Ik ren mezelf steeds voorbij en dan denk ik oh ja, muur, dit moeten we niet meer doen, en dan gaat het even goed en dan opeens... Nou ja. Ik ga slapen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 10 februari 2016 @ 01:20:19 #26
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_159797143
IGNORE #viesdik #fattieforlife
Prrrrr
  woensdag 10 februari 2016 @ 07:19:17 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_159798254
Lo, klinkt alsof je niet echt je rust neemt nog. Zorg goed voor jezelf :*

Mijn chocolade splurge werd gelukkig direct afgestraft. _O-
disclaimer
pi_159798300
Vandaag;

O - 2 ei, Yoghurt + banaan + pindakaas
T - Peer + Shake
L - nnb, haal denk ik een bak kwark en wat fruit, en een pakje kipfilet.
D - Chilli sin carne
S - uurtje roeien, wall balls, touwtje springen en dat soort gekkigheid.
T: Shake
pi_159798367
Als het er eenmaal afgaat, gaat het vaak ook weer sneller dan verwacht he :o Vandaag alweer een halve kg lichter dan gisteren, weer in de 61s! En dat na 300g bonen en zilvervliesrijst als D gisteren, megaveel vezels :o
Ik krijg eten op een school waar ik vandaag ga presenteren dus wat ik precies ga eten weet ik niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159798528
Ja hoi, mijn dreumes had jullie blijkbaar ontvolgd :')
Kwak
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:07:17 #31
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159798897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi, mijn dreumes had jullie blijkbaar ontvolgd :')
_O-

Ik bakte gisteren dus bananenbrood en had te veel beslag, dus ik maakte ook zes bananenmuffins. Daar heb ik er gisterenavond een van op (en drie paaseitjes), vanochtend eentje en nog eentje van in m'n lunchtrommel. Slaat helemaal nergens op, maar als ik zelf gebakken heb, kan ik er zo moeilijk van afblijven.

Heb wel het idee dat mijn magensiumpilletjes werken. Ben minder moe en minder snel overprikkeld. Voorlopig slik ik dus nog even door :)

Eetlijstje:
O: 2 maïsboterhammen met ardenner, klein kapje met ardenner, bananencupcakeje.
T: Bananencupcakeje.
L: 3 maïsboterhammen. 2 met 30+kaas, 1 met houmous.
T: Appel, banaan of pakje crackertjes.
T2: Blokje pure chocolade met amandelen.
D: Onderweg in de trein. Wrs een broodje en een zakje worteltjes ofzo.
S: Uur paardrijden, als m'n schouder dat volhoudt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159798914
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:

#eatallthethings #genieten #welgezelligtoch

Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis. :9
Ja doei.
pi_159798919
O: groene smoothie
T: glas sinaasappelsap
L: paprikasalade
T: bites
D: champignonsoep

Eventueel nog aanvullen met nog een zakje bites.
pi_159798955
Zelfde lijstje als gisteren hier:
O: mobloats
L: griekse pastasalade
D: zuurkoolschotel
:s)
pi_159798961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb wel het idee dat mijn magensiumpilletjes werken. Ben minder moe en minder snel overprikkeld. Voorlopig slik ik dus nog even door :)

Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om een aantal supplementen te nemen.
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).

Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
pi_159798965
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:

Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis. :9
En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijk :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159798999
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lo, klinkt alsof je niet echt je rust neemt nog. Zorg goed voor jezelf :*

Mijn chocolade splurge werd gelukkig direct afgestraft. _O-
Dankje. Ik probeer mijn slaap, sport en eetritme vast te houden en alleen dingen te doen die uiteindelijk juist helpen, zoals die kast opruimen waar ik iedere dag gestresst van werd omdat het een bende was. Dingen weggooien werkt ook om je hoofd op te ruimen. :-) Verder lig ik vooral op bed, een beetje lezen of gewoon hangen.

Gelukkig zijn chips en chocola op nu dus ik kan niks ongezonds meer grazen. Ik had gewoon even niet meer de wilskracht om het te laten liggen. Gelukkig is de AH hier anderhalve kilometer vandaan, dus met mijn huidige energiepeil is dat weinig aantrekkelijk.

Ik ga wel proberen straks pindasoep te maken. En vanavond BodyPump. Maar bij mijn allerliefste instructeur die ook al weet hoe ik me voel, dus ik voel me vrij om het rustig aan te doen als het niet wil.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:19:57 #38
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159799008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).

Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Ik ben vrijdag begonnen. Ik gebruik Metarelax en neem twee tabletten per dag (de maximumdosering). Ik zou zelf nooit zomaar aan supplementen beginnen. Dit is op aanraden van de acupuncturist en in overleg met de huisarts. Gaat vooral om een zenuw in mijn arm die geprikkeld blijft nadat hij in de verdrukking heeft gezeten. De moeheid die er minder van wordt, had ik niet helemaal zien aankomen, maar is een prima bij-effect.

Is het al tijd voor een eerste tussendoortje?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159799023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijk :9
Yup! Ik haal zo'n 12 2persoons porties uit zo'n grote schaal gepureerde groente :9

En bij het uiteindelijke maken van het eten doe ik er nog een heel uitje, een hele paprika in voor de bite, en wat baconblokjes en een klein scheutje room. :)
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:22:15 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_159799030
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

#eatallthethings #genieten #welgezelligtoch

doe jij er geen tomaten in?

Ja, het was weer leuk voor een keer. Gelukkig heb ik die behoefte niet dagelijks :')

Lijstje vandaag:

O: Yoghurt met banaan en muesli
T: Peer
L: Vier boterhammen smeerkaas. Appel.
T: Bakje snaaigroente
D: Soep met stokbrood kruidenboter

En ik heb nu een extra noodfruit in mijn tas, voor het geval ik weer chocolade tegenkom. :')
disclaimer
pi_159799033
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
doe jij er geen tomaten in?
Oh ja, ook nog tomaten. De lijst is te lang ;(
Ja doei.
pi_159799072
Lijst voor vandaag iets van:

L: bagel met geitenkaas en serranoham
T: sinaasappel O+ (die ga ik meer kopen!)
S: hardlopen óf spinnen (afhankelijk van 'de rug')
T: biertje
D: pasta met slowroastsaus, rucola en een beetje kaas
Ja doei.
pi_159799076
quote:

[..]

Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.

Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:32:00 #44
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159799138
Weegschaal blijft rond de 75, 75.1 vandaag. Klinkt prima.

Lijstje:

O: Taart
L: Kikkererwtensalade
T: BWL #28 (Pecan Pie)
D: HF hutspot met worst (Brandt en Levie O+ )

Extra ruimte voor Ts: Nog iets van 350-ish kcal. 'k denk een soepje bij de L erbij en nog iets van kwark met fruit vanavond.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159799142
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.

Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
Dan blijft er geen tijd voor ontspanning meer over. Zou graag meer willen slapen maar gezien ik tegenwoordig rond 9 uur/half 10 op bed lig optimaliseer ik die 6/7 uurtjes liever.
Krijg van kennissen de tip vaak om Vit D bij te slikken. (omdat ik geen daglicht zie in de winter).
En magnesium is ook een aantal keer gepasseerd voor een betere nachtrust.
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:46:18 #46
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159799317
Je bent een echte zolderkamerfokker? Of 's ochtends voor 't licht wordt naar je werk en pas in 't donker weer terug?
  woensdag 10 februari 2016 @ 09:58:12 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159799500
*kijk naar buiten * :)

vanochtend wezen zwemmen! *O* en wat was het toch weer lekker.. die gaan we er in houden, al zag ik dat ik wel een nieuw badpak moet kopen ( en een tomtomhorloge en een nieuwe yoga mat en nieuwe hardloopschoenen :@ )

anyway, Lijstje!:

O: 1 bth duo
S: 40 min zwemmen
O2: 1 bth duo
t: peer
L: salade
t: BWL
S: 1.5 uur Yoga O+
D: Steak/Guinness/cheddar pie met salade van gister want die ben ik vergeten mee te nemen voor de lunch -O-
pi_159799527
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:46 schreef MutedFaith het volgende:
Je bent een echte zolderkamerfokker? Of 's ochtends voor 't licht wordt naar je werk en pas in 't donker weer terug?
Werk.
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:08:05 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159799651
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:00 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Werk.
hebbie geen ramen???
pi_159799681
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hebbie geen ramen???
Ja doei.
pi_159799703
quote:

[..]

hebbie geen ramen???
Of pauze? Ik ga altijd naar buiten anders word ik gek.
Met een meidenkwartet
pi_159799712
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk... :{ Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.

Ik word trouwens wel vrolijk van de spiegel O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur ;)
pi_159799729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:11 schreef Shandaly het volgende:
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk... :{ Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.

SPOILER
^O^ mooi figuur hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159799735
quote:

[..]

hebbie geen ramen???
Ik kijk uit op 2 zeecontainers, en de andere ramen zijn richting een bos. Je kunt je voorstellen dat ik daar niet veel zon bij vandaan komt.
pi_159799736
^O^

Voel ik me door die foto gewoon weer #viesdik hoor ;(

*kras*

:P
Ja doei.
pi_159799743
quote:
"They took my stapler"
pi_159799869
Wow Shandaly mooi!
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 10:22:54 #58
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159799874
Gisteren vet veel gegeten maar ook 8km gemarcheerd bij optocht en ik ben gewoon even zwaar als gisteren *O* hoe dat kan, geen idee :D

Vandaag weer normaal *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_159799981
Shandaly, looking good!! ^O^
Met een meidenkwartet
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:44:45 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159800176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Heej, nog een hypermobieltje :W

Ik sliep overigens altijd al prima, maar met de magnesium volgens vriendlief wel rustiger. Met minder woelen en dromen enzo. Wordt dus ook uitgeruster wakker, heb ik het idee.

En de verschillen zitten hem volgens de acupuncturiste vooral in de dosering. Metarelax bevat: 900 mg Magnesiumglycerofosfaat. Die van PharmaNord 200 mg. pure Magnesium. In de Metarelax zit verder ook nog vitamine b6, b12 en foliumzuur.

Ah joh, zo lang dit werkt, vind ik het allang prima.
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:49:24 #61
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159800232
quote:

SPOILER
Hawt!
pi_159800252
Mensen mogen van Greetz.nl niet ouder dan 80 worden ;(
Ja doei.
pi_159800340
Terecht, good riddance..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 februari 2016 @ 10:56:55 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_159800354
quote:

SPOILER
Tering, wat zie jij er goed uit onder je jas _O_
disclaimer
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:15:53 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159800689
Shandaly!!! Wauw wat een mooi figuur heb jij!
pi_159801229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tering, wat zie jij er goed uit onder je jas _O_
:D
Wordt tijd dat we weer kunnen wandelen zonder jas! Waar blijft de lente?!

Enneh... sentimentele modus... dankzij jou! :*
Ok, ik weet dat ik het allemaal zelf gedaan heb, maar door jouw goede vibes vorig jaar heb ik "mijn knop om" gekregen O+
(En het af en toe meeschrijven hier heeft natuurlijk ook geholpen ;) )
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:45:27 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159801347
Shandaly! _O_ _O_

en fijn hoe motiverend anderen kunnen zijn! *O*
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:50:29 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_159801466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:40 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Wordt tijd dat we weer kunnen wandelen zonder jas! Waar blijft de lente?!

Enneh... sentimentele modus... dankzij jou! :*
Ok, ik weet dat ik het allemaal zelf gedaan heb, maar door jouw goede vibes vorig jaar heb ik "mijn knop om" gekregen O+
(En het af en toe meeschrijven hier heeft natuurlijk ook geholpen ;) )
dude, wij gaan onze groene BMI bodies zó hard flaunten deze zomer 8-)
En fijn dat ik je net dat duwtje kon geven :D we zijn zó goed bezig *O*

(Wat een verschil met dieetclub rond 2007 trouwens :') was hartstikke gezellig, maar er werden lang niet zoveel successen geboekt :D)
disclaimer
pi_159801520
quote:

SPOILER
Zo :o looking good! Heel knap gedaan :Y
pi_159801598
Shandaly jij slanke den! *O* _O_

Heb je toevallig ook een 'voor' foto ergens?? Even om het verschil goed te zien.. ;)
pi_159801629
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
(Wat een verschil met dieetclub rond 2007 trouwens :') was hartstikke gezellig, maar er werden lang niet zoveel successen geboekt :D)
Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x' :') Dat zijn echter niet de mensen die nu succes hebben.
Ja doei.
pi_159801646
Jaloersmakend! Inspirerend!
  woensdag 10 februari 2016 @ 11:58:05 #73
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159801689
Shandaly _O_
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 11:58:32 #74
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159801706
Mooi Shandaly!
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:03:38 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_159801845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x' :') Dat zijn echter niet de mensen die nu succes hebben.
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen" :')
disclaimer
pi_159801862
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen" :')
Nu wil ik taart ;(
Ja doei.
pi_159801918
:9 taart :9

:9~ taart met wijn :9~
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:07:24 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159801936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nu wil ik taart ;(
Ik at een bananencupcake. En wil nu meer. Maar de rest is allemaal voor morgenavond op de manege. Pfft.

En ik vind de sfeer idd ook heel anders ja. Veel minder 'kusjekroel', maar ook veel minder 'schop onder je reet en niet zeiken, iedereen kan dit, slappeling!'. Ik vind het fijner zoals het nu is :)
pi_159801969
Een jaar geleden ging het wel echt een dramatische kant op wmb. Ik weet niet of ik in 2007 al echt actief mee postte.

Ik kan me wel herinneren dat ik het topic vroeger wel eens openklikte en dan alleen maar las over dagelijkse uitglijders idd :')
pi_159801998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een jaar geleden ging het wel echt een dramatische kant op wmb. Ik weet niet of ik in 2007 al echt actief mee postte.

Ik kan me wel herinneren dat ik het topic vroeger wel eens openklikte en dan alleen maar las over dagelijkse uitglijders idd :')
#viesdik #maarwelgezellig
Ja doei.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 12:13:11 #81
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159802092
http://rtlxl.nl/#!/rtl-la(...)ae-8b1a-5e939e65ffd6

Wel interessant fragment voor wie gisteren RTL Late Night niet gezien heeft. Gaat over E-nummers en gezond eten enzovoort.
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:14:26 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159802129
in 2007 was ik er nog niet.. maar ik merk wel dat de positiviteit hier beter werkt.. voor mij is dat begonnen toen tink als een malle ging.. dat er iemand was die het WEL lukte.. :@ en dat je dan geconfronteerd wordt met je eigen lamballen gedrag :P
ik vind het fijn dat ik nu ook aangesproken word op keuzes.. Zoals het sporten combineren met een leven : daardoor probeer ik mijn leven wel iets anders in te richten ^O^

dat.. plus de complimentjes die je krijgt van anderen als ze je zien :@ *O* })
pi_159802205
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:19:02 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159802230
bwuh.. het is altijd aan jezelf om iets met het commentaar te doen, toch?
uiteindelijk is het maar Fok! :6
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 12:19:10 #85
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159802234
Ik heb geen idee hoe het hier was in 2007, toen had ik nog niet eens een FOK!account. Maar dit topic is voor mij heel goed wat betreft de motivatie. Zie hem iedere keer in mijn MyAT omhoog schieten en dan toch even lezen hoe het gaat. Wat inspiratie door de geposte lijstjes, maar ook even lekker kunnen klagen dan dat mensen mij dan even op de realiteit wijzen. En dat je daarnaast ook opbouwende kritiek kunt krijgen op je lijstje op wat er beter kan. Zijn wel dingen die ik nodig heb die ik uit mijn naaste omgeving niet krijg (zonder euro's neer te tellen voor een diëtiste...)

^O^
pi_159802308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Shandaly jij slanke den! *O* _O_

Heb je toevallig ook een 'voor' foto ergens?? Even om het verschil goed te zien.. ;)
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:
SPOILER
En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:25:10 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_159802358
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nu wil ik taart ;(
dikkie.
disclaimer
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:26:30 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159802373
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:14 schreef Barreltje het volgende:
in 2007 was ik er nog niet.. maar ik merk wel dat de positiviteit hier beter werkt.. voor mij is dat begonnen toen tink als een malle ging.. dat er iemand was die het WEL lukte.. :@ en dat je dan geconfronteerd wordt met je eigen lamballen gedrag :P
ik vind het fijn dat ik nu ook aangesproken word op keuzes.. Zoals het sporten combineren met een leven : daardoor probeer ik mijn leven wel iets anders in te richten ^O^

dat.. plus de complimentjes die je krijgt van anderen als ze je zien :@ *O* })
Joh, ik word er gewoon verlegen van :@ :@

*;

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Dit ja. Ben niet voor niks maanden weggeweest.

En verder is het bijna lunchtijd. Nog 20 minuten en dan lekker geroosterd brood eten.
  woensdag 10 februari 2016 @ 12:29:15 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_159802432
Ik had mijn lunch om 11:15 al op :(
Zal blij zijn als deze honger bullshit weer voorbij is. :')
disclaimer
  Vis een optie? woensdag 10 februari 2016 @ 12:30:34 #90
70532 loveli
N
pi_159802461
quote:

[..]

Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.

Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 10-02-2016 12:44:23 ]
crap in = crap out
pi_159803366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.

Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.
Dat zijn precies de 3 ook waar ik geïnteresseerd in ben, blijken een hoop te doen voor veel mensen. Stap deze week de Tuinen eens binnen en ga het eens een maandje proberen, baat het niet dan schaad het niet denk ik.
pi_159803428
quote:
14s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:13 schreef DeLuna het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/rtl-la(...)ae-8b1a-5e939e65ffd6

Wel interessant fragment voor wie gisteren RTL Late Night niet gezien heeft. Gaat over E-nummers en gezond eten enzovoort.
Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:13:35 #93
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_159803483
Shandaly O+ _O_ *O*

Hier een onsje erbij.

Planning voor vandaag:

O: havermout met melk
T: Optimel drink
D: Burrito's
T: Optimel Griekse yoghurt
T: rijstwafels met beleg
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:19:47 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_159803652
Ik verwarde burrito even met dorito en dacht, Huh :')
disclaimer
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:21:59 #95
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_159803714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:
SPOILER
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...
Wauw. Wat goed zeg!

Ik lurk hier met name mee. Ben niet van de lijstjes posten enzo. Eind maart gaat mijn sportschool abbo in (voor 19 maart moet ik al mijn tijd steken in een examen en dan ben ik er eindelijk klaar mee en voor ;) ).
Aangezien 2 artsen heel subtiel hebben laten weten dat wellicht iets afvallen zou helpen bij de rug en heup klachten, is dat dus wel een goede motivatie. Sportschool wordt het dus en ik hoop dat ik het nog leuk ga vinden ook ;) Ik sport nu ook, volleybal, maar dat is halverwege april helaas afgelopen. Sportschool dus met name om de rug sterker te maken en als ik dan ook nog zou afvallen ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_159803918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:19 schreef Tink89 het volgende:

SPOILER
pi_159804025
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:

[..]

SPOILER
Oh jeutje dat is zeker een groot verschil _O_ _O_

En voor ik hier echt 'aan boord' kwam en ik wel eens kwam snuffelen had ik vooral het idee dat er veel gereld en geruzied werd. -O- Gelukkig is dat niet zo nu iig! O+
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:33:25 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159804039
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

SPOILER
Te wat?
pi_159804205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.

Het jammere van die Omega-3 is alleen dat het nog best wel vaak omhoog komt als vissmaak :')
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:40:43 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159804266
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.

Het jammere van die Omega-3 is alleen dat het nog best wel vaak omhoog komt als vissmaak :')
Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:41:50 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159804295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, dat aanspreken _O- Heerlijk.

Ik mis de ruzies wel een beetje in deze reeks. Een paar jaar terug was dat veel erger.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_159804297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
Neuh, in die multivitamine zit volgens mij alleen van Vitamine A, B en C 100% ADH, veel andere dingen is het maar 7% of zo..
Omega-3 zit er helemaal niet in volgens mij..
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:42:43 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_159804329
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
disclaimer
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 13:43:21 #104
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159804347
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
Oh dat had ik niet eens gezien.
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:44:38 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159804386
Ik slik magnesium en een hoge dosis B6. Die laatste is echt in combinatie met de hormonen voorgeschreven en magnesium is op aanraden. De combinatie met B6 schijnt een goede invloed te hebben op hormoongerelateerde klachten.

Gisteren weer de 40mins yogales gedaan en het is goed te voelen in mijn buikspieren. *O*

Nu alleen mezelf er nog toe zetten weer hard te gaan lopen. De laatste paar keer liep ik gewoon echt niet lekker, kramp in mijn kuit enzo, dus ik zie er wat tegenop. Terwijl ik wel heel graag wil. :+
pi_159804879
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mhihihi, klopt. En de sfeer was verder echt kut, vond ik.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:00:21 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804910
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:01:01 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804932
En in 2007 was ik hier nog niet. Maar als iemand t rellen mist kan ik m'n innerlijke kleuter af en toe wel wat meer toetsenbordtijd geven..
pi_159804961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
Wielrennen?
pi_159804974
MF, is zwemmen iets?
pi_159805008
quote:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen.
Beach volleybal? :-p
pi_159805044
Er zoekt nog iemand een nieuwe partner... :o
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:08:29 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805125
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Beach volleybal? :-p
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.

MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:02 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805134
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af. :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:10 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159805138
quote:
beach volleyball (geen idee of je in de buurt van een strand(je) woont? er is ook veel indoor :) )
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:53 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

ik zou zeggen Crossfit, maar dat moet je ook maar net liggen.
Is wel een beetje een communitysport.
pi_159805154
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Beheheh.
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 14:10:01 #118
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159805158
Maar zelfs zwemclubs hebben een zomerstop...
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:26 #119
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805196
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bootcampachtige dingen lijken me ook wel wat ja. Krav maga is een van de 'sporten' waar ik nog naar ben aan 't kijken. Ik heb dat een aantal jaar geleden al een keer een zomer gedaan, maar ben toen gestopt omdat 't niet echt in de buurt gegeven werd (Roermond, terwijl ik in Beek woonde. Da's toch al snel een dik half uur rijden), 2 avonden in de week was en ik net samen ging wonen. Maar ik zie nu dat dat ondertussen al meer in de buurt gegeven wordt. Dus daar ga ik zeker weat proeflesjes meepakken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:53 #120
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805212
Ik zit er zelf aan te denken om mijn nu al volle schema vanaf augustus/september aan te vullen met een paar uur Rugby in de week, weet niet of die jongens door trainen in de zomer.
pi_159805263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:

Als je bij een wielrenclub leert fietsen, goed sturen en op elkaar letten, dan val je als het goed is niet heel vaak hoor? :P
Of anders atletiek/hardlopen, bij ons is dat juist ook het meest fanatieke deel van het seizoen tussen mei en september.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:21:09 #122
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805445
Ik weet dat ik best wel lastig ben.. Maar lopen is ook niet heel erg mijn ding. Ik heb nul techniek (maar dat is wel aan te leren), en verveel me dood tijdens t lopen..

Rugby lijkt me dan weer wel wat. Eens kijken of die in de buurt zitten, en of ze zomerstop hebben.

Heb in elk geval al een paar bootcamps gevonden in de buurt op tijden die wel zouden passen. En die zelfs nu al zouden passen, aangezien ik op een zaterdagochtend normaal toch maar achter m'n Xbox hang.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:22:34 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805481
Zou denk ik zelf wel iets kiezen wat bij de intensiteit van IJshockey past, denk dat je meer profijt hebt bij een HIIT als bij een duursport als IJshockeyer ?
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:29:42 #124
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805660
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.

Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
pi_159805691
Wat doen de andere ijshockeyers dan in de zomer? De (langebaan)schaatsvereniging had zomers altijd één keer in de week hardloop(interval)training, één keer wielrennen en één keer skeeleren..
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:34:37 #126
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805806
Dat verschilt. Er is een groepje spelers hier in de buurt dat samen gaat wielrennen. Een groepje dat samen zaalvoetbalt. En voor de jeugdteams worden in de zomer hele basic bootcamp-achtige trainingen gegeven.

Hogere jeugdteams en het eerste team krijgen daarnaast korting in een sportschool in de buurt. En doen daar ook een of ander groepsprogramma.
pi_159805865
Huuuuh ik heb net een blikje kokoswater geopend (Thaise weken bij de Lidl), gadver wat is dat smerig zeg! Terwijl ik kokoswater uit een kokosnoot wel lekker vind..

Nouja dan drink ik het niet op, scheelt weer calorieen :P
pi_159806049
Volgens mij ben ik ziek aan het worden :') goede timing wel ;(
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:43:37 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159806056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:34 schreef MutedFaith het volgende:
Dat verschilt. Er is een groepje spelers hier in de buurt dat samen gaat wielrennen. Een groepje dat samen zaalvoetbalt. En voor de jeugdteams worden in de zomer hele basic bootcamp-achtige trainingen gegeven.

Hogere jeugdteams en het eerste team krijgen daarnaast korting in een sportschool in de buurt. En doen daar ook een of ander groepsprogramma.
En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:44:11 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159806068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.

Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.

Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:49:16 #131
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159806205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.
Die zijn hier niet voor zover ik kan vinden. Of ingesteld op langeafstandsschaatsers (met bijbehorende slakkentempo).
pi_159806263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.

Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
Je kan hardlopen best leuk maken :Y Je kan ook tijdens het lopen luisteren naar leuke podcasts bijv. Het mooiste aan hardlopen vind ik dat je het overal wel kan doen. Even snel 's avonds direct vanaf je voordeur, of op vakantie, of direct uit je werk.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:55:58 #133
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159806380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.

Bootcamp gaat t waarschijnlijk wel worden. Prijs (10 weken/keer voor 75 euro) valt me nog wel mee. En doe dat 2 keer en de te overbruggen periode is alweer voorbij. (en als t bevalt kan ik t nog uitbreiden naar 2 keer per week).

Daarnaast had ik wellicht ook moeten vermelden dat ik wel nog regelmatig 't ijs op zal kunnen gaan. IJsbaan zal komende zomer als t goed is weer open blijven. Vorige zomer hadden we met ons team 1 keer in de 2 weken een uur ijs. Als we dat nu ook hebben heb ik dan 3 keer per 2 weken iets qua sport. Da's al 3 keer zoveel als vorige zomer (En als ik 2 keer per week ga gaan kom ik op 5 keer in 2 weken. Da's al bijna net zoveel als ik nu in de winter aan sport doe).
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:04:12 #134
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159806602
Dat is wel waar, motivatie is voor mij niet echt een struikelblok.
Ik wil graag beter/sterker/sneller worden dus dan is het makkelijker.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan hardlopen best leuk maken :Y Je kan ook tijdens het lopen luisteren naar leuke podcasts bijv. Het mooiste aan hardlopen vind ik dat je het overal wel kan doen. Even snel 's avonds direct vanaf je voordeur, of op vakantie, of direct uit je werk.
_O_ Jij brengt me op een goed idee dat ik deze maand ook nog eens kan gaan hardlopen bij daglicht. :7
In plaats van thuis hier rondom werk eens een rondje maken op de dijk. ^O^
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:07:26 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159806681
MF, honkbal is wel echt een zomersport. De wedstrijden stoppen wel voor een week of 4, maar vaak wordt er bij genoeg animo wel doorgetrained.
Enige nadeel is dat het niet een heel intensieve sport is. Qua wedstrijden dan, trainingen kunnen best heel pittig zijn, dat hangt van de trainer af. ;)
pi_159806977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:55 schreef MutedFaith het volgende:

Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.

Bootcamp gaat t waarschijnlijk wel worden. Prijs (10 weken/keer voor 75 euro) valt me nog wel mee. En doe dat 2 keer en de te overbruggen periode is alweer voorbij. (en als t bevalt kan ik t nog uitbreiden naar 2 keer per week).

Ik sportte aanvankelijk veel te vrijblijvend. Zo van: ik wil minstens 2x per week naar de sportschool en dan dinsdag of woensdag of vrijdagavond of zaterdag/zondag. En dan ging ik amper :') Nu heb ik vaste dagen waar niet over onderhandeld kan worden en nu ga ik 4x in de week.

Bootcamp klinkt goed :Y Als het maar motiveert en je er wat plezier in hebt!
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:20:23 #137
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159807004
Oh. Honkbal spelen ze hier zo goed als om de hoek. En ik zie dat ze bezig zijn met een recreantenteam dat 1x per week traint vanaf april (en in de winter in de zaal). Contributie 55 euro voor een jaar.. Dus dat gaat ook op t lijstje met proeflessen.
pi_159807028
Je kan ook gewoon de hele zomer proeflessen doen :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:22:40 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159807070
Dat bedacht ik me net ook. Gewoon 1 keer in de week dat bootcamp en dan doordeweeks nog ergens 1-2 proeflessen :D
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:23:01 #140
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159807075
Lekker gevarieerd trainingschema
pi_159807087
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Dat bedacht ik me net ook. Gewoon 1 keer in de week dat bootcamp en dan doordeweeks nog ergens 1-2 proeflessen :D
Alle sportclubs en sportscholen aanschrijven en vragen om 1 proefles _O-
pi_159807220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden :') goede timing wel ;(
Welkom bij de club *O*
pi_159807443
Ik moet nog lunchen. Buh. Ik ga maar toast maken met champignons :9
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:45:59 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159807676
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog? Ik zou inmiddels omgekiept zijn...

Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
pi_159807938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:

Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.

Ik had half 8 ontbeten en was in de sportschool al wat flauwtjes :X (12:30-14:00)
Thuis eerst mijn kwark/chocomelk/banaan/pindakaas smoothie gemaakt, dus ik had al iets gehad hoor!
pi_159808134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
pi_159808162
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:

Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
Daar zitten nog best lekkere salades tussen :Y
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:05:05 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159808170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.

Ik had half 8 ontbeten en was in de sportschool al wat flauwtjes :X (12:30-14:00)
Thuis eerst mijn kwark/chocomelk/banaan/pindakaas smoothie gemaakt, dus ik had al iets gehad hoor!
Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.

Normaal zou ik langs huis gaan, vandaar de belabberde voorbereiding. Ik kan op kantoor wel een banaan meepakken, maar had ook al bananenmuffins en ben bang dat ik dan straks niet meer naar het toilet kan.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:

[..]

Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.
pi_159808424
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken. :D
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:28:36 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_159808733
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
:W Moet er veel af? Ik vind van wel, anderen misschien weer niet. Ik weeg nu 91 :@ en ik wil in ieder geval naar 78 en als ik dat behaald heb, door pakken naar 72 en dat vind ik een gewicht dat bij mij past. Ik ben 1.73. Ooit woog ik 68 en dat was trouwens ook "mooi", maar mijn eerste doel gaat dus 78 zijn.
Hoe? Geen cola, chips en snoep ^O^ Vorig jaar was ik er bijna dmv Myfitnespall en dat werkt dus goed voor mij. Zien wat ik verwerk op een dag is een eyeopener. En dus sporten, sporten en sporten dus, ga het maximale uit het abonnement halen van de sportschool. ;)
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:31:58 #151
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159808815
Je schrijft dat je er vorig jaar bijna was door gebruik van MFP. Ken je de reden waarom je er nu niet meer 'bijna bent'? En heb je al nagedacht hoe je dat gaat voorkomen als je nu die 72 bereikt hebt?

Ga je MFP deze keer ook weer gebruiken om je intake te tracken?
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:33:19 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159808847
Edit: ook de volgende pagina lezen.. 8)7
pi_159809438
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken. :D
*champignontoastboks!

Was lekker :9
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:07:19 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159809646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.

Normaal zou ik langs huis gaan, vandaar de belabberde voorbereiding. Ik kan op kantoor wel een banaan meepakken, maar had ook al bananenmuffins en ben bang dat ik dan straks niet meer naar het toilet kan.

[..]

Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.
Mijn favoriet! :Y Met edamame en soja-gemberdressing! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 10-02-2016 17:23:58 ]
pi_159809647
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*champignontoastboks!

Was lekker :9
Is altijd lekker :9
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:18:21 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_159809851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef MutedFaith het volgende:
Je schrijft dat je er vorig jaar bijna was door gebruik van MFP. Ken je de reden waarom je er nu niet meer 'bijna bent'? En heb je al nagedacht hoe je dat gaat voorkomen als je nu die 72 bereikt hebt?

Ga je MFP deze keer ook weer gebruiken om je intake te tracken?
Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.

Ik moest trouwens even nadenken wat MFP betekende. Die wil ik wel weer gaan gebruiken ja. En als ik mijn streef heb bereikt, weet ik eigenlijk nog niet hoe ik doe ga vasthouden... Ik hoop dat de sportschool mij daarbij kan helpen als in tips geven.
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:30:40 #157
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159811531
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:18 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.

Ik moest trouwens even nadenken wat MFP betekende. Die wil ik wel weer gaan gebruiken ja. En als ik mijn streef heb bereikt, weet ik eigenlijk nog niet hoe ik doe ga vasthouden... Ik hoop dat de sportschool mij daarbij kan helpen als in tips geven.
Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sporten :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:41:39 #158
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_159811781
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar meuk gegeten en bier gedronken. Weegschaal is lief, want gaf me daarnet (net thuis na opruimen) één ons boven het gewicht van vrijdagmorgen.
Prrrrr
pi_159811876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:30 schreef Artoo het volgende:

[..]

Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sporten :P
Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar vol :)
Ja doei.
pi_159811881
Lijstje:
O: zelfgemaakte notengranola, boerenyoghurt, chocoladedruppels
L: Toast met champignons _O_
D: Stuk turksbrood met feta, paprika, courgette, rode ui en kalkoenfilet.
T: Sorbetijsje citroen. :9 en ik denk dat ik de druiven opvreet. :9
pi_159811928
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: zelfgemaakte notengranola, boerenyoghurt, chocoladedruppels
L: Toast met champignons _O_
D: Stuk turksbrood met feta, paprika, courgette, rode ui en kalkoenfilet.
T: Sorbetijsje citroen. :9 en ik denk dat ik de druiven opvreet. :9
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerd
pi_159811954
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik las chocoladequadrupels :9
Ja doei.
pi_159811968
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.

pi_159811988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar meuk gegeten en bier gedronken. Weegschaal is lief, want gaf me daarnet (net thuis na opruimen) één ons boven het gewicht van vrijdagmorgen.
Geen wijn?
pi_159812013
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef Lonaa het volgende:

Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.

[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijt :9 Maar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc :')
pi_159812061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijt :9 Maar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc :')
Ben je binnen no-time #viesdik
Ja doei.
pi_159812102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja, was ik ook bang voor maar ik heb ze al sinds zaterdag en twee keer in de yoghurt gedaan en verder niks. :7
pi_159812111
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je binnen no-time #viesdik
Dus maar niet kopen -O-
pi_159812152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus maar niet kopen -O-
MAAR ZE ZIJN ZO LEKKER!

Ik heb trouwens volgens mij nog ergens een zak van die dingen liggen :') :@ Voor een chocofondue ofzo. ben ze volgens mij kwijt geraakt, maar zal ze vast over een paar maanden weer terugvinden. :')_!
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:53:21 #170
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159812180
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.

Hemel in een plastic dingetje.
pi_159812212
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.

Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ik :@
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:55:04 #172
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_159812248
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Geen wijn?
Nee bier want carnaval.
Prrrrr
pi_159812404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Nee bier want carnaval.
Zo hoort het ook :D

Vandaag rond de 1300kcal gegeten, weer weinig bewogen (leuk die tijd van de maand) dus ben tevreden.
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:02:18 #174
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_159812528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar vol :)
Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het weer gaat lukken ^O^
pi_159812552
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef Susie het volgende:

[..]

Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het weer gaat lukken ^O^
Da's mooi! Welkom!
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 19:04:22 #176
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159812616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ik :@
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin in :D
pi_159812643
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin in :D
Zo zijn er meer van die dingen die gewoon eens in de zoveel tijd echt lekker zijn, maar die je niet te vaak moet eten. Een roze koek ofzo. Of een gevulde ofzo. Dat is voor mij dan eens in de zoveel tijd spul. Is voor iedereen anders, natuurlijk :P
Ja doei.
pi_159813301
Bastognekoeken. :9
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 februari 2016 @ 21:43:58 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159820406
Ik liep 20 kilometer vandaag :)

Lijstje
O: Meergranenpistolet met salami
T: stroopwafel, 5 blokjes Rittersport melkchocolade met hazelnoot
L: paar happen gebakken champignons en noodles
T: frappucino
D: Ramen O+
Nu: Dunkin Donut
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:44:59 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159820456
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Bastognekoeken. :9
Zeg! Kap eens! Ik heb net een pak spritsen (favoriet v d kinderen) in de snoepkist laten leggen.
*mezelf aan bed ketent...
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:47:37 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159820563
Oh nee wacht, ik zie nu waar het vandaan komt, dan heb ik er nog een: pennywafels! ❤
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:48:15 #182
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159820593
Ik dacht net nog aan spritsen..

Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
  woensdag 10 februari 2016 @ 21:48:40 #183
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159820604
Knoppers. Ook zoiets.

Of van die pindakoeken met chocolade over.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:06:32 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159821479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:

Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
:D Livin' the life!
pi_159821480
Spritzen :9~
Ja doei.
pi_159821494
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Knoppers. Ook zoiets.

Of van die pindakoeken met chocolade over.
ooooooooooh :9
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 februari 2016 @ 22:08:02 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159821563
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Spritzen :9~
half gedipt in chocola
pi_159821614
quote:
17s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

half gedipt in chocola
godver.
Ja doei.
pi_159822233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:

Gelukkig vind ik niks aan al die koeken van jullie.
Doe mij maar een frikandel speciaal. Met Hela uiteraard.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_159823116
Waarom kan ik nooit kort trainen in de fitness :P een ruim uurtje werd bijna 2 uur :P
pi_159823239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:

Huuuuhhhhw dat is mijn nachtmerrie echt. De chocolade is nog iets beter te eten maar smaakt eigenlijk ook totaal niet naar chocolade ;(
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:47:48 #192
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159823354
De vanille is dan ook duizendmiljoenmiljard keer lekkerder dan de chocolade.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:48:21 #193
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159823371
Maar smaakt ook niet naar vanille nee.
pi_159823418
Mja ik gruwel ook van vanillevla dus mij ga je niet aan boord krijgen denk ik :P Teveel trauma's van jeugdkampen en zo waar je dat elke dag kreeg. Vanilleyoghurt vind ik wel weer lekker..
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:53:33 #195
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159823576
Mijn oma maakte vroeger altijd vanille kookpudding. Met zoeen velletje op. Ik moet echt eens vragen hoe ze dat maakte.

Vrouw is thuis. Met een parkeerboete van ¤99. Altijd fijn.
pi_159823624
Stargate O+
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 22:59:26 #197
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159823806
SG-1 is eigenlijk wel leuker dan :Atlantis (en sowieso leuker dan :Universe).. Maar die staan niet op Netflix. En heb ik al duizend keer gezien. Van Atlantis heb ik t laatste seizoen nog niet gezien, dus ik ben de hele serie nu vanaf t begin aan t kijken op de momenten dat ik alleen thuis ben, of mijn vrouw iets anders aan t doen is.
pi_159823967
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 17:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is altijd lekker :9
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.

:-D
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:05:16 #199
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159823984
Als eten niet zo verdomd lekker was was ik nooit dik geworden.
pi_159824270
Mijn hoofd wilde niet vandaag. Ik ben vanochtend even wakker geweest, in bed havermout gegeten met een glas Oatly. Daarna geslapen tot half zes. Bonenburgertje met salade gegeten, met een glas Oatly, en toen naar de sportschool voor BodyPump. Ik voelde me wel wat slap, want niet veel gegeten. Maar ik ben blij dat ik geweest ben. Net een vega bapao op, want eten koken is nog steeds een uitdaging. En een glas Coolbest komkommer-limoen - munt, maar dat smaakt als tanden poetsen.

Ik ga zo nog even bonen in tomatensaus eten met wat rauwkost. En een banaan en een bakje Alpro als het lukt. Dan is het wel mooi en is het bedtijd. (Ik zit nu pas op 1300 in en 2600 uit, dus er moet echt nog wat voer in...)

(En het zakje van de chocoladedruppels ligt hier ook bijna leeg op mijn nachtkastje... :'))

En <3 SGA <3. Ik ben ook nog bezig, tweede keer. De andere SG's ken ik niet. En ik vind het honderd keer leuker dan BSG. Maar nu ben ik vooral Continuum aan het kijken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:18:31 #201
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159824424
SG-1 ken je ook niet? De originele, met die gozer van MacGyver?
pi_159824478
Sjeen, jij wandelt de afgelopen tijd echt heel veel joh _O_

En MF, duur avondje bioscoop van je vrouw :X
pi_159824492
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
Nee, ik ken het via Netflix, vandaar. :-)
pi_159824498
En nog even een :* voor alle zieken en half-zieken :*
pi_159827801
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.

:-D
En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten. :9
pi_159827926
89,3 en heerlijk gepoept. :D
  donderdag 11 februari 2016 @ 08:33:37 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159828144
Gisteren na de pittige workout nog een 1k roei, helemaal stuk *O* :7

Vandaag;
O : 2 ei, yoghurt met banaan
T : peer +shake
L : caesar salade in zo'n bakje
D : Chilli sin carne
T : ? Moet nog wat bij en ik wil 't gebak laten staan op 't werk vandaag.
  donderdag 11 februari 2016 @ 08:34:16 #208
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159828151
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten. :9
Wie niet?
pi_159828240
*snotter*
Ja doei.
pi_159828279
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
*snotter*
^^

Ik wilde ook sporten maar te veel snotter en hoesten en meh.
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:04:30 #211
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159828466
Ik heb slingers op kantoor vandaag :D

Vanavond trakteren op de manege nadat ik gisteren een bizarre eetdag had... At na mijn verantwoorde daglijstje nog een zakje chips en een overgebleven halve pan worteltjes en maïs. En toen was ik misselijk.

Vandaag ongeveer zo:
O1: maïskapje met ardenner.
O2: net op kantoor twee maïsbth met ardenner.
T1: Mueslireep of pakje crackertjes.
L: 3 maïsbth. 2 oude 30+kaas, 1 houmous.
T: Appel
T2: Stukje pure chocolade met amandelen.
D: Bij de schoonouders, geen idee. Meestal wel iets gezonds :)

T: Zelfgebakken cherrybrownies en banaannotenbrood. Nomnomnom!
pi_159828479
Gefeliciteerd met je verjaardag Tink!
pi_159828488
En ik was vandaag weer 61,8 yes yes! Ik merk wel dat mijn rustpols een beetje aan het stijgen is dus morgen even een rustdagje van het sporten.

Lijstje vandaag:
O: magere kwark met kaki, muesli, rozijnen en wat nootjes
T: banaan
L: 2 boterhammen met ham, rucola en ei, grapefruit
T: rijstwafels met zelfgemaakte hummus, mandarijn, koekje
S: baantraining
D: zuurkoolstamppot met worst!
pi_159828739
EAT ALL THE CHOCOLATE. Ow yeah, tijd van de maand en het is nu al erg.

O: magere yoghurt met muesli.
L: 3 boterhammen met beleg, wat rauwkost
T: Fruit, bites
D: Nog geen idee
T: vast wel chocolade.

Werk vandaag thuis, straks tussendoor even wandelen naar de supermarkt voor het avondeten vanavond. Anders kom ik echt niet aan mn 10000 stappen.
pi_159828753
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg... ;(
Ja doei.
pi_159828777
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg... ;(
Geen hummus, is mijn succesrecept.
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 09:35:01 #217
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159828819
Weegschaal was lief. 72,8. Maar ik snap nog steeds niet waar al dat gevreet van dinsdag is gebleven, blijkbaar behoorlijk veel meer verbrand dan ik dacht. :D

Lijstje gisteren:
O: meergranenbol gebraden gehakt
L: 2 meergranenbollen met gebraden gehakt en kaas
D: witte bonen in tomatensaus met potato wedges en varkensfiletlap
T: 2 blokjes chocolade

1640kcal.
pi_159828829
Meh.. verkoudheid begint nu toch door te zetten. Heb al vanaf maandag zere tanden en nu zijn mijn holtes daadwerkelijk vol gelopen geloof ik -O-

Planning:
L: griekse pastasalade
D: noodles met peperige biefstukreepjes en boontjes

76.2 op de teller vandaag ^O^
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:36:12 #219
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159828844
Heuj, even vergeten dat ik vegetarisch eet vanavond, dus zelfs na 'n saucijzenbroodje heb ik nog 400kcal in budget kcal=1850 tot nu toe. :')
pi_159828865
Al tien kilo er af, nog dertig te gaan.

O - Kwark met zaadjes
T - Appel en een mandarijn
L - Drie crackers met kaas, tomaat en komkommer plus een Griekse yoghurt
T - n.t.b.
D - Zelfgemaakte pastasalade met tonijn
S - 30 minuten wandelen
pi_159828900
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef Anastasis het volgende:
Al tien kilo er af, nog dertig te gaan.

O - Kwark met zaadjes
T - Appel en een mandarijn
L - Drie crackers met kaas, tomaat en komkommer plus een Griekse yoghurt
T - n.t.b.
D - Zelfgemaakte pastasalade met tonijn
S - 30 minuten wandelen
Hoi. Welkom.
Ja doei.
pi_159828935
Lijst vandaag:

L: bagel met geitenkaas
D: bobotie

Sporten ligt er even aan hoe lang de stucadoormeneer bezig is. Na spinnen gisteravond niet sporten nu zo 's ochtends, er is door schoolvakantie geen lunchzwemmen in het zwembad, en rond half 2 komt die stucadoormeneer waarvan ik verwacht dat de beste man niet eens genoeg heeft aan een namiddag om de schade op te lossen. Misschien dat ik rond 6/7 uur nog even kan gaan voordat Mr.Mo thuis is O+
Ja doei.
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:43:02 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159828938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
*snotter*
ik las dit en moest meteen niezen

#truestory
pi_159828949
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik las dit en moest meteen niezen

#truestory
Gezondheid.
Ja doei.
  donderdag 11 februari 2016 @ 09:43:59 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159828954
Verder lijstje van vandaag:

O: 2 bth duo
t: -
L: Salade met/zonder soep
t: BWL
D: Couscoussalade

geen beweging.. even rust vandaag :)
pi_159828973
Ik moet eigenlijk dingen doen maar ik heb geen zihin. ;(
pi_159828998
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
http://chickslovefood.com/zo-maak-je-hummus/

Ik heb deze gemaakt maar dan met een stuk minder olijfolie want die tahin was al vrij vet. Het is de eerste versie die ik gemaakt heb dus weet niet of ik het een succesrecept kan noemen :P Het is wel wat dikker dan hummus uit de winkel maar dat vind ik juist wel chill, kun je er ook zo een lepel van nemen zonder het ergens op te smeren..
pi_159829010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

kun je er ook zo een lepel van nemen zonder het ergens op te smeren..
Beschrijving van de hel, right there.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:02:59 #229
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159829241
Planning:

O: XXL protein pancakes met een beetje light cream cheese + theelepeltje jam
S: Paused squat + paused deadlift + front squats ;( + meer deadlifts
L: 2 taco's met gerookte kip, sla, bbq saus
T: 250g kwark en een appel
D: Hopelijk kookt m'n dude :P
T: ?
pi_159829358
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Beschrijving van de hel, right there.
Tsja, ik houd van kikkererwten-alles :P Dus voor mij niet
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:07:57 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159829364
Het gaat me niet snel genoeg. -O-
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...

/gezeik
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:12:07 #232
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159829454
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Tink!
Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedankt ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...

/gezeik
Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:13:40 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159829488
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:12 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedankt ;)

[..]

Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?
Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.
En dus drink ik thee. ;) :D
Het is echt gezanik hoor, als je dan in de flow zit, dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch? :Y ;)
En ik meot nog zo ver voor het eindelijk weer ergens op gaat lijken. :') En dat heb ik aan mezelf te danken, I know, maar toch... nu vind ik het stom. :D
pi_159829561
O: groene smoothie
L: iets van salade met geitenkaas kaas
D: champignonsoep
T: rood wijntje en een handje m&m's
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 10:20:36 #235
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159829604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.
En dus drink ik thee. ;) :D
Het is echt gezanik hoor, als je dan in de flow zit, dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch? :Y ;)
En ik meot nog zo ver voor het eindelijk weer ergens op gaat lijken. :') En dat heb ik aan mezelf te danken, I know, maar toch... nu vind ik het stom. :D
Zo herkenbaar. "Ja ik ben toch goed bezig waarom zijn die kg's nog niet verdampt :("

pi_159829700
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch? :Y ;)
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
Ja doei.
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 10:28:34 #237
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159829760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kg *)
pi_159829771
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kg *)
:o

da's waar! :D
Ja doei.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:34:31 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159829847
Weer een halve kilo er af *O* Ben nu 108,5 kilo. 15 kilo totaal er af nu *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:42:00 #240
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159829988
Nice! Goed bezig LPFAN! *O*

Ik schommel wat rond of vlak boven de 75 deze week. Vanavond wedstrijd, zondag bekerfinale.

Na t weekend zal ik wel eerder rond de 76 zitten dan beneden de 75. Zaterdag (ruim) voor de wedstrijd met mijn collega-scheidsrechters een hapje eten en voorbespreken. Na de wedstrijd nog een drankje doen. En zondag geen wedstrijd, en met m'n vrouw uiteten voor Valentijnsdag. Dus ik ga niet eten-om-het-eten, maar ga tijdens de etentjes ook niet heul erg opletten met wat ik naar binnen schuif. En zaterdag sowieso pas drank na de wedstrijd, dat scheelt ook.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:42:30 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159829998
Knap zeg, LPfan! _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als ik nou mijn vingers eraf hak kan ik daar ook geen vocht meer vast houden! Goed plan! ^O^
pi_159829999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
Ja doei.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:44:01 #243
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159830028
Niet te voet naar de winkels deze donderdag. Het weer is er prima voor, maar ik moet sowieso even in t winkelcentrum in de buurt zijn voor wat elektronica zooi. Onze puberende hond heeft de internetkabel van de TV doorgeknaagd. En de stroomkabel van de switch die erachter ligt. En ik moet boven nog een TV aansluiten, dus daar kijk ik dan ook maar ineens voor.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:44:54 #244
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159830048
Over MacGyver gesproken. Ik las vanochtend ergens op t internet dat er een nieuwe film + serie van komt. Ik hoop weer met Richard Dean Anderson. Die gozer is geweldig.
  donderdag 11 februari 2016 @ 10:45:45 #245
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159830066
En dat filmpje is awesome :D
pi_159830198
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef MutedFaith het volgende:
En dat filmpje is awesome :D
Dat is het! :D
Ja doei.
pi_159830638
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:

/gezeik
Lunchwandeling? Koffietijd > rondje buiten lopen?

Genoeg andere opties BE, maar blijf vooral je in je goede flow nu. Het komt goed :*
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:27:15 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159830922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef MutedFaith het volgende:
Niet te voet naar de winkels deze donderdag. Het weer is er prima voor, maar ik moet sowieso even in t winkelcentrum in de buurt zijn voor wat elektronica zooi. Onze puberende hond heeft de internetkabel van de TV doorgeknaagd. En de stroomkabel van de switch die erachter ligt. En ik moet boven nog een TV aansluiten, dus daar kijk ik dan ook maar ineens voor.
Ik las 'onze puberende zoon' _O- Thee over m'n toetsenbord nu...

En ik neem maar eens tussendoortje nummer 2 van vandaag :Y)
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:40:06 #249
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159831236
Thanks allemaal! Ben er erg blij mee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:46:05 #250
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159831440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik las 'onze puberende zoon' _O- Thee over m'n toetsenbord nu...

En ik neem maar eens tussendoortje nummer 2 van vandaag :Y)
Was t maar zo. Kinderen kreeg ik misschien nog aan t luisteren :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:46:49 #251
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159831465
Gefeliciteerd LPFAN! Goed bezig!

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:42 schreef MutedFaith het volgende:
Nice! Goed bezig LPFAN! *O*

Ik schommel wat rond of vlak boven de 75 deze week. Vanavond wedstrijd, zondag bekerfinale.

Na t weekend zal ik wel eerder rond de 76 zitten dan beneden de 75. Zaterdag (ruim) voor de wedstrijd met mijn collega-scheidsrechters een hapje eten en voorbespreken. Na de wedstrijd nog een drankje doen. En zondag geen wedstrijd, en met m'n vrouw uiteten voor Valentijnsdag. Dus ik ga niet eten-om-het-eten, maar ga tijdens de etentjes ook niet heul erg opletten met wat ik naar binnen schuif. En zaterdag sowieso pas drank na de wedstrijd, dat scheelt ook.
Ik krijg pannenkoeken en Ben&Jerry's op valentijn zei m'n vriendin gisteren.

Liefde gaat door de maag. *;
pi_159831819
LFPAN 15 kilo kwijt :o wat goed, hou zo vol!

Dat zijn gewoon 15 pakken suiker die je niet meer meezeult :o
pi_159832004
quote:
17s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Gefeliciteerd LPFAN! Goed bezig!

[..]

Ik krijg pannenkoeken en Ben&Jerry's op valentijn zei m'n vriendin gisteren.

Liefde gaat door de maag. *;
FEEDER!!!
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:09:52 #254
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_159832181
Vandaag + 2 ons. Had een honger middag dus wat extra gegeten, eigen schuld :+
Wel beschaafd geen chocolade ofzo en niet veel over mijn calorieën maar toch.

Planning voor vandaag
O: havermout met melk
T: Optimel drink
D: kip filet met salade
T: Optimel kwark
T: rijstwafels met kaas/kalkoenborstfilet
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:33:42 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159832708
quote:
17s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:13 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lunchwandeling? Koffietijd > rondje buiten lopen?

Genoeg andere opties BE, maar blijf vooral je in je goede flow nu. Het komt goed :*
Oh jawel, ik ga vanavond weer voor 40 mins yoga en beweging heb ik wel, gisteren kwam ik fluitend tot 16,000 stappen met gewoon alleen maar kinderen naar school brengen, huishouden doen (nou ja, de was, ik heb sinds gisteren een werkster! O+ Wauw! Dat had ik jaaaaaren eerder moeten doen) en boodschappen en zulks.
Maar als ik ga hardlopen dan trekt de boel net even iets sneller strak enzo. ;) Alles sal reg kom! :Y
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 12:40:44 #256
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159832855
Kwark is echt magisch ja, dan eet je daar een kom van leeg met granola en zomerfruit en dan heb je nog maar 200kcal gehad :') :D
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 12:42:37 #257
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159832898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:34 schreef LPFAN het volgende:
Weer een halve kilo er af *O* Ben nu 108,5 kilo. 15 kilo totaal er af nu *O*
Wauw *O* Goed hoor!
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:56:41 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159833118
Lijstje van vandaag:
O: kwarktaart
T: niks
L: salade m tomaatjes, halve avocado en wat roquefort, 2 gekookte eitjes
T: grapefruit
T2: nootjes
D: broccolistamppot met een gehaktbal
S: 40m yoga
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:05:50 #259
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159833282
Pff. Thuis heb ik echt altijd moeite om aan m'n calorieën te komen.

Niet ontbeten, want vrouw sliep nog. Net geluncht met twee broodjes met kaas en zalm en een croissant met paté. Vanavond HF noedels met pindasoes en groente. En dan nog 700 kcal over.
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:19:17 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_159833554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Pff. Thuis heb ik echt altijd moeite om aan m'n calorieën te komen.

Niet ontbeten, want vrouw sliep nog. Net geluncht met twee broodjes met kaas en zalm en een croissant met paté. Vanavond HF noedels met pindasoes en groente. En dan nog 700 kcal over.
hoe dan? Wat is jouw dagmax?
disclaimer
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:47:06 #261
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159834284
Mijn dagmax staat nu op 1900 kcal. En de HF van vandaag is maar 545 kcal. Lunch was net iets meer dan 600.
pi_159834312
Ik snap het 'niet ontbeten want vrouw sliep nog' niet helemaal :P Wat heeft dat met elkaar te maken? Je hebt toch gewoon honger 's ochtends en dan ga je wat eten?
pi_159834324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het 'niet ontbeten want vrouw sliep nog' niet helemaal :P Wat heeft dat met elkaar te maken? Je hebt toch gewoon honger 's ochtends en dan ga je wat eten?
Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.
Ja doei.
pi_159834461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.
Of andersom, dat ze MF aangelijnd houdt.
  † In Memoriam † donderdag 11 februari 2016 @ 13:59:06 #265
43556 miss_dynastie
pi_159834557
Of moeder de vrouw maakt het ontbijt altijd en MF kan het niet zelf. Niet het meest waarschijnlijke scenario, maar toch :Y)
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:02:13 #266
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159834634
Of MF is net als ik niet de stilste 's ochtends en wou de draak niet wekken.
pi_159834688
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Rauw. het volgende:
Of MF is net als ik niet de stilste 's ochtends en wou de draak niet wekken.
Daar kan je je huis toch op inrichten, dat je makkelijk bij je ontbijtspullen kan zonder de ander wakker te maken. Dat zou bij ons echt niet werken, als we altijd tegelijk moesten opstaan om dingen te doen :P In het weekend heb ik vaak al gegeten, gesport, gedoucht, boodschappen gedaan en dan wordt mijn vriend een keer wakker ;)
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:05:22 #268
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159834723
Ik bedoel eigenlijk fysiek en motorisch niet in staat om stil te doen.
pi_159834746
Nou, MF, vertel, hoe zit dit?
pi_159834769
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik bedoel eigenlijk fysiek en motorisch niet in staat om stil te doen.
Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voor :P
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:10:02 #271
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159834828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voor :P
Dat geluid valt denk ik nog mee vergeleken met het geluid van ondergetekende die een ontbijt aan het samenstellen is. :@
pi_159834897
Ik heb eindelijk mijn fancy kerstcadeau binnen, passend binnen dieet: een nieuwe keukenweegschaal. Toen ze weegschaal zeiden dacht ik eerst dat iedereen een personenweegschaal zou krijgen en het een hint van de werkgever was om af te vallen 8-) Maar goed, deze weegschaal dus: Jacob Jensen TimerScale voor slechts 99,50. De reden dat ik er zo lang op moest wachten was dat er een he-le-boel stuk waren en mensen die inruilden en toen was er niet genoeg meer voor het hele bedrijf 8-)
  Redactie Sport donderdag 11 februari 2016 @ 14:13:58 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159834913
Ik ben nu heel nieuwsgierig MF _O-
pi_159834920
Wow, dat is inderdaad fancy :P Die van mij van die ooit 20 euro gekost heeft denk ik doet het ook prima :P Maar wel een zeer handig ding om te hebben!
pi_159835038
Jemig... een weegschaal voor bijna 100 euro! :o Wel sjiek om te zien, maar dat zou ik dus nóóit zelf kopen...

En ik begin ook wel nieuwsgierig te worden waarom MF niet kan ontbijten als z'n vrouw nog niet wakker is... Ik ontbijt eigenlijk altijd alleen of met de kinderen. Mijn echtgenoot doet niet aan ontbijt. Ook niet aan vroeg opstaan trouwens..
pi_159835041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, dat is inderdaad fancy :P Die van mij van die ooit 20 euro gekost heeft denk ik doet het ook prima :P Maar wel een zeer handig ding om te hebben!
Meestal krijgen we volkomen nutteloze design dingen, maar heel soms iets nuttigs. En ik had uiteraard al gewoon een weegschaal, die me prima bevalt, dus maar eens zien of ik hem wel echt ga gebruiken. Wie koopt er überhaupt een weegschaal van die prijs :X en echt mooi of zo is ie ook niet. Hij is ook best klein, 10x27 cm.
pi_159835047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:19 schreef Shandaly het volgende:
Mijn echtgenoot doet niet aan ontbijt. Ook niet aan vroeg opstaan trouwens..
Zelfde hier :D
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:21:01 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159835055
Wow! 99 euro voor een keukenweegschaal! :D
Leuk om te krijgen idd, en klein maakt niet uit, als je bord aan de zijkant uit steekt weegt hij toch net zo goed?
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:24:25 #279
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159835137
Sowieso verwachten ze nu dat je een taart gaat bakken voor je collega's.
pi_159835176
Doordeweeks ontbijt ik altijd alleen. Als ik net klaar ben met ontbijten komt vriendlief net z'n nest uitrollen.

In het weekend trouwens ook bedenk ik me net. Als ik wakker word heb ik hongerrrrrr, en hij blijft nog gerust een uur in z'n nest liggen maffen. Vind ik zonde van mn tijd :')
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:29:25 #281
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159835253
Nou, ik had wel alleen kunnen ontbijten natuurlijk. Maar ik ben sowieso niet zoeen ontbijter. Op m'n werk neem ik meestal gewoon wat mee en eet ik dat tussen t werken door wel op, maar thuis ontbijt ik meer voor de gezelligheid dan omdat ik echt honger heb. Dus als m'n vrouw vroeg wakker is dan gaan we wel aan tafel zitten ontbijten. Maar anders eet ik dus niks voordat ik honger krijg. In dit geval dus pas rond de middag (toen ik terug was uit de winkel), en toen heb ik mn vrouw wakker gemaakt om te lunchen.

Ik pak straks voor en/of na mn wedstrijd nog een stuk taart. En nog ergenswat kwark en een BWL of andere noten en we komen al een heel eind voor mn dagdoel.
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:31:51 #282
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159835310
En als ik ontbijt op mn vrije dag wil ik er ook wat lekkers van maken. En dat gaat meestal samen met een hoop geluid van blenders, keukenapparaten of rinkelende pannen , en de geur van gebakken spek, of sucuk, of pan tostis, of iets anders.
pi_159835357
Verklaring valt toch tegen... :{

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef MutedFaith het volgende:
En als ik ontbijt op mn vrije dag wil ik er ook wat lekkers van maken. En dat gaat meestal samen met een hoop geluid van blenders, keukenapparaten of rinkelende pannen , en de geur van gebakken spek, of sucuk, of pan tostis, of iets anders.
Geen beter geluid/geur om wakker van te worden dan dat O+
pi_159835473
Oe sucuk :9 dat moet ik ook weer eens halen
  donderdag 11 februari 2016 @ 14:47:53 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159835720
Zo dan! wat een apparaat!
Meet ie ook meteen de calorien? :P
Net een plakje cake op als T past prima in het dagtotaal hier :)
pi_159835896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Oe sucuk :9 dat moet ik ook weer eens halen
Net gegoogled, en omg :9 ik zag ook "sucuk met ei" voorbij komen, heb meteen honger :')
pi_159836301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 14:55 schreef Negentiendertig het volgende:

Net gegoogled, en omg :9 ik zag ook "sucuk met ei" voorbij komen, heb meteen honger :')
* Isabeau gaat ook googlen

Nee, daar word ik niet warm of koud van.
  donderdag 11 februari 2016 @ 15:15:48 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159836430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

+1 :N
  donderdag 11 februari 2016 @ 16:57:00 #289
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159838771
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop). O+

Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
pi_159838790
quote:

[..]

Ik wel, ga direct vanuit m'n werk naar de Turkse super #fattieforlife
pi_159838829
quote:

[..]

Lijkt me wel lekker eigenlijk! Soort salami begrijp ik?

Meh.. heb trek.. maar heb al een T gehad net.. En te vroeg avond eten is niet handig want dan wil ik vanavond nóg een T. :+
pi_159838844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop). O+

Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
Ik snap dat nooit zo, als je bezig bent met afvallen word je toch wakker met honger? Ik iig wel :o
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:03:37 #293
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159838876
Ik dus echt niet. Honger komt bij mij meestal pas rond 11 uur.
pi_159838885
To spin, or not to spin. Drama drama drama. Moet 't wel over een half uurtje max bedenken :')

Drama drama omdat ik me niet helemaal 100% voel. De wíl om te spinnen is er wel O+
Ja doei.
pi_159839000
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
To spin, or not to spin. Drama drama drama. Moet 't wel over een half uurtje max bedenken :')

Drama drama omdat ik me niet helemaal 100% voel. De wíl om te spinnen is er wel O+
Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..
  donderdag 11 februari 2016 @ 17:10:50 #296
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159839016
Ik ga zo met dikke keelpijn en een lekke neus een wedstrijdje ijshockeyen. Eens kijken of kou en beweging me een beetje goed doet.

Moet wel, want ik moet zaterdag wel fit zijn.. Of in ieder geval fit lijken :')
pi_159839021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..
Ja, dat is 't ook een beetje. kan ik beter een klein rondje hardlopen (joggen ;( ) straks als ik klaar ben. Ben ik nog even buiten ook :@
Ja doei.
pi_159839639
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:

Bloedworst! Nou, dáár kan je me wakker voor maken :9 Salamisoorten vind ik meestal niet zo lekker.
pi_159839728
Ik durf niet zo goed Hollandsche bloedworst te proberen omdat ik bang ben dat het zo tegen valt..
pi_159840135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik durf niet zo goed Hollandsche bloedworst te proberen omdat ik bang ben dat het zo tegen valt..
Supermarkt is niet lekker, maar we hebben hier nog een uitstekende zelfslachtende slager :o
  donderdag 11 februari 2016 @ 19:59:44 #301
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159843551
Ik ken zelf de Twentse bakbloedworst, die vind ik erg lekker :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')