Nu wil ik taartquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"
Ik at een bananencupcake. En wil nu meer. Maar de rest is allemaal voor morgenavond op de manege. Pfft.quote:
#viesdik #maarwelgezelligquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een jaar geleden ging het wel echt een dramatische kant op wmb. Ik weet niet of ik in 2007 al echt actief mee postte.
Ik kan me wel herinneren dat ik het topic vroeger wel eens openklikte en dan alleen maar las over dagelijkse uitglijders idd
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Shandaly jij slanke den!![]()
![]()
Heb je toevallig ook een 'voor' foto ergens?? Even om het verschil goed te zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...Mama van Lars & Femke
Joh, ik word er gewoon verlegen vanquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:14 schreef Barreltje het volgende:
in 2007 was ik er nog niet.. maar ik merk wel dat de positiviteit hier beter werkt.. voor mij is dat begonnen toen tink als een malle ging.. dat er iemand was die het WEL lukte..en dat je dan geconfronteerd wordt met je eigen lamballen gedrag
ik vind het fijn dat ik nu ook aangesproken word op keuzes.. Zoals het sporten combineren met een leven : daardoor probeer ik mijn leven wel iets anders in te richten![]()
dat.. plus de complimentjes die je krijgt van anderen als ze je zien![]()
![]()
Dit ja. Ben niet voor niks maanden weggeweest.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om een aantal supplementen te nemen.
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).
Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Dat zijn precies de 3 ook waar ik geïnteresseerd in ben, blijken een hoop te doen voor veel mensen. Stap deze week de Tuinen eens binnen en ga het eens een maandje proberen, baat het niet dan schaad het niet denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.
Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.
Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topicquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:13 schreef DeLuna het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/rtl-la(...)ae-8b1a-5e939e65ffd6
Wel interessant fragment voor wie gisteren RTL Late Night niet gezien heeft. Gaat over E-nummers en gezond eten enzovoort.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:Wauw. Wat goed zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...
Ik lurk hier met name mee. Ben niet van de lijstjes posten enzo. Eind maart gaat mijn sportschool abbo in (voor 19 maart moet ik al mijn tijd steken in een examen en dan ben ik er eindelijk klaar mee en voor).
Aangezien 2 artsen heel subtiel hebben laten weten dat wellicht iets afvallen zou helpen bij de rug en heup klachten, is dat dus wel een goede motivatie. Sportschool wordt het dus en ik hoop dat ik het nog leuk ga vinden ookIk sport nu ook, volleybal, maar dat is halverwege april helaas afgelopen. Sportschool dus met name om de rug sterker te maken en als ik dan ook nog zou afvallen
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb gezocht, maar ik heb bar weinig foto's van mezelf van de afgelopen jaren... Maar met deze krijg je een beeld:Oh jeutje dat is zeker een groot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd... dit topic helpt bij lastige tijden... en om dingen in te zien.
Zo postte ik in het begin lijstjes met ontbijt met cruesli, en pakjes sultana als tussendoortje. Daar werd ik op aangesproken, waardoor ik mij realiseerde dat dat idd wel beter kon...![]()
![]()
En voor ik hier echt 'aan boord' kwam en ik wel eens kwam snuffelen had ik vooral het idee dat er veel gereld en geruzied werd.Gelukkig is dat niet zo nu iig!
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Te wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkope supplementen bevatten allemaal magnesiumoxide, dat doet vrij weinig voor je. Je wilt een vorm hebben die biologisch goed opneembaar is. Voor mij is magnesium in de vorm bisglycinaat een goede gebleken, o.a. te koop bij de Tuinen als magnesium 150 mg of elders online van Doctor's Best.
Vrijwel iedereen heeft baat bij magnesium, het speelt een rol in allerlei processen. Visolie is ook zo'n supplement waar iedereen wel wat aan heeft. Vitamine D idem.
Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik neem 's ochtends multivitamine en dan nog los een Vitamine D & Omega-3 supplement. Magnesium neem ik soms 's avonds als ik moeie spieren heb, maar niet elke dag.
Het jammere van die Omega-3 is alleen dat het nog best wel vaak omhoog komt als vissmaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |