SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
waarom? Invriezen!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 17:38 schreef Barreltje het volgende:
ik had vorige week nog boerenkool stamppot
alhoewel ik het wel lasting vind om stamppot te maken voor maar 2 personen met niet te veel aardappel en wel 2 ons groenten
Dat. Ik vries altijd ladingen hutspot enzo in. Dat ga ik echt niet voor maar één keer makenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Kan je boerenkool invriezen
En is aardappelpuree nog lekker uit de diepvries?
Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind zelf opgewarmde stamppot meestal niet zo lekker.. Maar het kan prima ja
Maakt mij niet uit.. ben er nog niet weg vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Opbakken daarom ook, niet in de popty ping.
Geweldigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is echt mijn lievelingswoord
Had nog nooit van die winkel gehoord (ben normaal niet zo van het tweedehands spul), maar zal er morgen eens gaan snuffelenquote:Op zondag 7 februari 2016 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb m gekocht bij Episode in Amsterdam.
En dat is de beste Tony chocolade
Wassie lekker? Welke had je?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik vond ook een reep Tony. Eindstand: 2750#viesdik
Is toch wel acht dagen goed gegaan!
Morgen weer normaal verder
quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:18 schreef kwakz0r het volgende:
Ja hoi, mijn dreumes had jullie blijkbaar ontvolgd
#eatallthethings #genieten #welgezelligtochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik vond ook een reep Tony. Eindstand: 2750#viesdik
Is toch wel acht dagen goed gegaan!
Morgen weer normaal verder
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat mijn magensiumpilletjes werken. Ben minder moe en minder snel overprikkeld. Voorlopig slik ik dus nog even door
En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis.
Dankje. Ik probeer mijn slaap, sport en eetritme vast te houden en alleen dingen te doen die uiteindelijk juist helpen, zoals die kast opruimen waar ik iedere dag gestresst van werd omdat het een bende was. Dingen weggooien werkt ook om je hoofd op te ruimen. :-) Verder lig ik vooral op bed, een beetje lezen of gewoon hangen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Lo, klinkt alsof je niet echt je rust neemt nog. Zorg goed voor jezelf
Mijn chocolade splurge werd gelukkig direct afgestraft.
Ik ben vrijdag begonnen. Ik gebruik Metarelax en neem twee tabletten per dag (de maximumdosering). Ik zou zelf nooit zomaar aan supplementen beginnen. Dit is op aanraden van de acupuncturist en in overleg met de huisarts. Gaat vooral om een zenuw in mijn arm die geprikkeld blijft nadat hij in de verdrukking heeft gezeten. De moeheid die er minder van wordt, had ik niet helemaal zien aankomen, maar is een prima bij-effect.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om een aantal supplementen te nemen.
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).
Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Yup! Ik haal zo'n 12 2persoons porties uit zo'n grote schaal gepureerde groentequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat vries je dan in in 2-persoons porties? Klinkt als een goed plan namelijk
doe jij er geen tomaten in?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
#eatallthethings #genieten #welgezelligtoch
Vandaag weer een lading slowroastsaus maken voor de pasta. Die was op. 1.5 pompoen, 10 rode paprika's, lading wortels, ui, knoflook, verheug me nu al op de geur in huis.
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je? En zijn er bepaalde aan te raden merken in?
Heb er zelf ook wel eens aan zitten denken om een aantal supplementen te nemen.
Ik slaap relatief weinig en rijd veel, dus zou helpen in alertheid. Dat ik weinig snelle koolhydraten meer neem scheelt verschrikkelijk qua dips door de dag heen (en dus ook qua vermoeiing in het verkeer).
Maar dergelijke ervaringen zoals jij nu geeft laten mij toch twijfelen of ik niet supplementen bij moet slikken.
Dan blijft er geen tijd voor ontspanning meer over. Zou graag meer willen slapen maar gezien ik tegenwoordig rond 9 uur/half 10 op bed lig optimaliseer ik die 6/7 uurtjes liever.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.
Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
Werk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:46 schreef MutedFaith het volgende:
Je bent een echte zolderkamerfokker? Of 's ochtends voor 't licht wordt naar je werk en pas in 't donker weer terug?
hebbie geen ramen???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |