Wauwquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:34 schreef LPFAN het volgende:
Weer een halve kilo er afBen nu 108,5 kilo. 15 kilo totaal er af nu
hoe dan? Wat is jouw dagmax?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:05 schreef MutedFaith het volgende:
Pff. Thuis heb ik echt altijd moeite om aan m'n calorieën te komen.
Niet ontbeten, want vrouw sliep nog. Net geluncht met twee broodjes met kaas en zalm en een croissant met paté. Vanavond HF noedels met pindasoes en groente. En dan nog 700 kcal over.
Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap het 'niet ontbeten want vrouw sliep nog' niet helemaalWat heeft dat met elkaar te maken? Je hebt toch gewoon honger 's ochtends en dan ga je wat eten?
Of andersom, dat ze MF aangelijnd houdt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sliep voor de koelkast. Als een soort waakhond.
Daar kan je je huis toch op inrichten, dat je makkelijk bij je ontbijtspullen kan zonder de ander wakker te maken. Dat zou bij ons echt niet werken, als we altijd tegelijk moesten opstaan om dingen te doenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Rauw. het volgende:
Of MF is net als ik niet de stilste 's ochtends en wou de draak niet wekken.
Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voorquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Ik bedoel eigenlijk fysiek en motorisch niet in staat om stil te doen.
Dat geluid valt denk ik nog mee vergeleken met het geluid van ondergetekende die een ontbijt aan het samenstellen is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha ik stel me nu zo'n schrokkende hond boven een bak brokken voor
Meestal krijgen we volkomen nutteloze design dingen, maar heel soms iets nuttigs. En ik had uiteraard al gewoon een weegschaal, die me prima bevalt, dus maar eens zien of ik hem wel echt ga gebruiken. Wie koopt er überhaupt een weegschaal van die prijsquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, dat is inderdaad fancyDie van mij van die ooit 20 euro gekost heeft denk ik doet het ook prima
Maar wel een zeer handig ding om te hebben!
Zelfde hierquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:19 schreef Shandaly het volgende:
Mijn echtgenoot doet niet aan ontbijt. Ook niet aan vroeg opstaan trouwens..
Geen beter geluid/geur om wakker van te worden dan datquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef MutedFaith het volgende:
En als ik ontbijt op mn vrije dag wil ik er ook wat lekkers van maken. En dat gaat meestal samen met een hoop geluid van blenders, keukenapparaten of rinkelende pannen , en de geur van gebakken spek, of sucuk, of pan tostis, of iets anders.
Net gegoogled, en omgquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Oe sucukdat moet ik ook weer eens halen
* Isabeau gaat ook googlenquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Net gegoogled, en omgik zag ook "sucuk met ei" voorbij komen, heb meteen honger
+1quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau gaat ook googlen
Nee, daar word ik niet warm of koud van.
Ik wel, ga direct vanuit m'n werk naar de Turkse super #fattieforlifequote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker eigenlijk! Soort salami begrijp ik?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, als je bezig bent met afvallen word je toch wakker met honger? Ik iig welquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop).
Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
To spin, or not to spin. Drama drama drama. Moet 't wel over een half uurtje max bedenken
Drama drama omdat ik me niet helemaal 100% voel. De wíl om te spinnen is er wel
Ja, dat is 't ook een beetje. kan ik beter een klein rondje hardlopen (joggenquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Spinnen en niet zo fit zijn gaat bij mij iig niet zo goed samen, dan loop je alleen maar te stoempen en jezelf zielig te vinden ipv dat het een goede intervaltraining is. Dan kan je beter een uurtje op constante hartslag op een hometrainer gaan fietsen..
Bloedworst! Nou, dáár kan je me wakker voor makenquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:57 schreef MutedFaith het volgende:
wit broodje, kaas, komkommer, sucuk. Een van de 2 enige ontbijtjes waar je me wakker voor mag maken (het andere is zwartbrood, bloedworst, appel, spek en stroop).
Verder ontbijt ik dus meestal omdat t moet. Niet omdat ik er nou echt geweldig behoefte aan heb of t ontzettend lekker vind.
Supermarkt is niet lekker, maar we hebben hier nog een uitstekende zelfslachtende slagerquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik durf niet zo goed Hollandsche bloedworst te proberen omdat ik bang ben dat het zo tegen valt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |