*champignontoastboks!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken.
Mijn favoriet!quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.
Normaal zou ik langs huis gaan, vandaar de belabberde voorbereiding. Ik kan op kantoor wel een banaan meepakken, maar had ook al bananenmuffins en ben bang dat ik dan straks niet meer naar het toilet kan.
[..]
Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.
Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:31 schreef MutedFaith het volgende:
Je schrijft dat je er vorig jaar bijna was door gebruik van MFP. Ken je de reden waarom je er nu niet meer 'bijna bent'? En heb je al nagedacht hoe je dat gaat voorkomen als je nu die 72 bereikt hebt?
Ga je MFP deze keer ook weer gebruiken om je intake te tracken?
Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sportenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ging een studie volgen en op de een of andere manier heb ik het gewoon laten verslonzen als in prop zoveel mogelijk snaai in je mond. En tja, dan kom je dus weer aan en al helemaal als je daarnaast dus een zomerstop hebt van volleybal.
Ik moest trouwens even nadenken wat MFP betekende. Die wil ik wel weer gaan gebruiken ja. En als ik mijn streef heb bereikt, weet ik eigenlijk nog niet hoe ik doe ga vasthouden... Ik hoop dat de sportschool mij daarbij kan helpen als in tips geven.
Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar volquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:30 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wel sporten en weer kritisch kijken naar je voeding helpt je ongetwijfeld heel goed! Wat betreft op gewicht blijven vind ik voor mezelf dat het goed helpt om MFP te blijven gebruiken. Niet persé dagelijks, maar één of twee dagen in de week bijvoorbeeld, om te checken of je op de goede baan zit en blijft. Daarnaast is jezelf wegen uiteraard een goede manier, als je structureel aan blijft komen, ben je blijkbaar niet meer goed bezig en moet je dus minder gaan eten/harder gaan sporten
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerdquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: zelfgemaakte notengranola, boerenyoghurt, chocoladedruppels
L: Toast met champignons
D: Stuk turksbrood met feta, paprika, courgette, rode ui en kalkoenfilet.
T: Sorbetijsje citroen.en ik denk dat ik de druiven opvreet.
Ik las chocoladequadrupelsquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerd
Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
chocoladedruppels? * Isabeau kijkt plots geïnteresseerd
Geen wijn?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar meuk gegeten en bier gedronken. Weegschaal is lief, want gaf me daarnet (net thuis na opruimen) één ons boven het gewicht van vrijdagmorgen.
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ja, van die smeltchocolade. Dat zijn van die kleine rondjes.
[ afbeelding ]
Ben je binnen no-time #viesdikquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtMaar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc
ja, was ik ook bang voor maar ik heb ze al sinds zaterdag en twee keer in de yoghurt gedaan en verder niks.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best een goed idee voor het ontbijtMaar ik ben dan altijd bang dat ik na 2 dagen de hele zak in 1x opsnoep achter de pc
Dus maar niet kopenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je binnen no-time #viesdik
MAAR ZE ZIJN ZO LEKKER!quote:
Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ikquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.
Hemel in een plastic dingetje.
Zo hoort het ookquote:
Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ja. Als je op bepaalde dagen hetzelfde eet (als je bepaalde gerechten afwisselt ofzo) hoef je echt niet alles in MFP te zetten (al kun je dan op zich, als je dat wel wilt, heel makkelijk maaltijden aanmaken). Soms vul ik alleen ontbijt of lunch in als dat wat nieuws is ofzo, om te kijken hoe veel dat dan is. Als ik heel ijverig ben houd ik 't weer een paar dagen achter elkaar vol
Da's mooi! Welkom!quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef Susie het volgende:
[..]
Het is inderdaad handig om te zien hoeveel calorieën ergens in zit of in een hele maaltijd. Ik heb er van vorig jaar nog aardig wat in staan.
Ik heb er in ieder geval wel vertrouwen in dat het weer gaat lukken
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin inquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ik
Zo zijn er meer van die dingen die gewoon eens in de zoveel tijd echt lekker zijn, maar die je niet te vaak moet eten. Een roze koek ofzo. Of een gevulde ofzo. Dat is voor mij dan eens in de zoveel tijd spul. Is voor iedereen anders, natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin in
Zeg! Kap eens! Ik heb net een pak spritsen (favoriet v d kinderen) in de snoepkist laten leggen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
oooooooooohquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Knoppers. Ook zoiets.
Of van die pindakoeken met chocolade over.
half gedipt in chocolaquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
Huuuuhhhhw dat is mijn nachtmerrie echt. De chocolade is nog iets beter te eten maar smaakt eigenlijk ook totaal niet naar chocoladequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.
Hemel in een plastic dingetje.
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |