abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:41:50 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159804295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Ja, dat aanspreken _O- Heerlijk.

Ik mis de ruzies wel een beetje in deze reeks. Een paar jaar terug was dat veel erger.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_159804297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
Neuh, in die multivitamine zit volgens mij alleen van Vitamine A, B en C 100% ADH, veel andere dingen is het maar 7% of zo..
Omega-3 zit er helemaal niet in volgens mij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:42:43 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_159804329
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
disclaimer
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 13:43:21 #104
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159804347
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
Oh dat had ik niet eens gezien.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:44:38 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159804386
Ik slik magnesium en een hoge dosis B6. Die laatste is echt in combinatie met de hormonen voorgeschreven en magnesium is op aanraden. De combinatie met B6 schijnt een goede invloed te hebben op hormoongerelateerde klachten.

Gisteren weer de 40mins yogales gedaan en het is goed te voelen in mijn buikspieren. *O*

Nu alleen mezelf er nog toe zetten weer hard te gaan lopen. De laatste paar keer liep ik gewoon echt niet lekker, kramp in mijn kuit enzo, dus ik zie er wat tegenop. Terwijl ik wel heel graag wil. :+
pi_159804879
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen" :')
Mhihihi, klopt. En de sfeer was verder echt kut, vond ik.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:00:21 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804910
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:01:01 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804932
En in 2007 was ik hier nog niet. Maar als iemand t rellen mist kan ik m'n innerlijke kleuter af en toe wel wat meer toetsenbordtijd geven..
pi_159804961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
Wielrennen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159804974
MF, is zwemmen iets?
pi_159805008
quote:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen.
Beach volleybal? :-p
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159805044
Er zoekt nog iemand een nieuwe partner... :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:08:29 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805125
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Beach volleybal? :-p
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.

MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:02 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805134
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af. :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:10 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159805138
quote:
beach volleyball (geen idee of je in de buurt van een strand(je) woont? er is ook veel indoor :) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:53 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

ik zou zeggen Crossfit, maar dat moet je ook maar net liggen.
Is wel een beetje een communitysport.
pi_159805154
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Beheheh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 14:10:01 #118
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159805158
Maar zelfs zwemclubs hebben een zomerstop...
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:26 #119
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805196
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bootcampachtige dingen lijken me ook wel wat ja. Krav maga is een van de 'sporten' waar ik nog naar ben aan 't kijken. Ik heb dat een aantal jaar geleden al een keer een zomer gedaan, maar ben toen gestopt omdat 't niet echt in de buurt gegeven werd (Roermond, terwijl ik in Beek woonde. Da's toch al snel een dik half uur rijden), 2 avonden in de week was en ik net samen ging wonen. Maar ik zie nu dat dat ondertussen al meer in de buurt gegeven wordt. Dus daar ga ik zeker weat proeflesjes meepakken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:53 #120
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805212
Ik zit er zelf aan te denken om mijn nu al volle schema vanaf augustus/september aan te vullen met een paar uur Rugby in de week, weet niet of die jongens door trainen in de zomer.
pi_159805263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:

Als je bij een wielrenclub leert fietsen, goed sturen en op elkaar letten, dan val je als het goed is niet heel vaak hoor? :P
Of anders atletiek/hardlopen, bij ons is dat juist ook het meest fanatieke deel van het seizoen tussen mei en september.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:21:09 #122
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805445
Ik weet dat ik best wel lastig ben.. Maar lopen is ook niet heel erg mijn ding. Ik heb nul techniek (maar dat is wel aan te leren), en verveel me dood tijdens t lopen..

Rugby lijkt me dan weer wel wat. Eens kijken of die in de buurt zitten, en of ze zomerstop hebben.

Heb in elk geval al een paar bootcamps gevonden in de buurt op tijden die wel zouden passen. En die zelfs nu al zouden passen, aangezien ik op een zaterdagochtend normaal toch maar achter m'n Xbox hang.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:22:34 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805481
Zou denk ik zelf wel iets kiezen wat bij de intensiteit van IJshockey past, denk dat je meer profijt hebt bij een HIIT als bij een duursport als IJshockeyer ?
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:29:42 #124
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805660
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.

Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
pi_159805691
Wat doen de andere ijshockeyers dan in de zomer? De (langebaan)schaatsvereniging had zomers altijd één keer in de week hardloop(interval)training, één keer wielrennen en één keer skeeleren..
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:34:37 #126
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805806
Dat verschilt. Er is een groepje spelers hier in de buurt dat samen gaat wielrennen. Een groepje dat samen zaalvoetbalt. En voor de jeugdteams worden in de zomer hele basic bootcamp-achtige trainingen gegeven.

Hogere jeugdteams en het eerste team krijgen daarnaast korting in een sportschool in de buurt. En doen daar ook een of ander groepsprogramma.
pi_159805865
Huuuuh ik heb net een blikje kokoswater geopend (Thaise weken bij de Lidl), gadver wat is dat smerig zeg! Terwijl ik kokoswater uit een kokosnoot wel lekker vind..

Nouja dan drink ik het niet op, scheelt weer calorieen :P
pi_159806049
Volgens mij ben ik ziek aan het worden :') goede timing wel ;(
Ja doei.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:43:37 #129
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159806056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:34 schreef MutedFaith het volgende:
Dat verschilt. Er is een groepje spelers hier in de buurt dat samen gaat wielrennen. Een groepje dat samen zaalvoetbalt. En voor de jeugdteams worden in de zomer hele basic bootcamp-achtige trainingen gegeven.

Hogere jeugdteams en het eerste team krijgen daarnaast korting in een sportschool in de buurt. En doen daar ook een of ander groepsprogramma.
En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:44:11 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159806068
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:29 schreef MutedFaith het volgende:
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.

Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.

Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:49:16 #131
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159806205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En een skeelerclub? Hier zijn wekelijk skeelertochten, geloof ik.
Die zijn hier niet voor zover ik kan vinden. Of ingesteld op langeafstandsschaatsers (met bijbehorende slakkentempo).
pi_159806263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:
Wat ik zelf graag doe (momenteel wat minder omdat winters weer) is hardlopen met wat https://nl.wikipedia.org/wiki/Fartlek tussendoor.

Stuk minder saai dan gewoon hardlopen en je kunt zo even een half uurtje/uurtje meepakken op een lenteavond.
Je kan hardlopen best leuk maken :Y Je kan ook tijdens het lopen luisteren naar leuke podcasts bijv. Het mooiste aan hardlopen vind ik dat je het overal wel kan doen. Even snel 's avonds direct vanaf je voordeur, of op vakantie, of direct uit je werk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:55:58 #133
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159806380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:44 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.

Bootcamp gaat t waarschijnlijk wel worden. Prijs (10 weken/keer voor 75 euro) valt me nog wel mee. En doe dat 2 keer en de te overbruggen periode is alweer voorbij. (en als t bevalt kan ik t nog uitbreiden naar 2 keer per week).

Daarnaast had ik wellicht ook moeten vermelden dat ik wel nog regelmatig 't ijs op zal kunnen gaan. IJsbaan zal komende zomer als t goed is weer open blijven. Vorige zomer hadden we met ons team 1 keer in de 2 weken een uur ijs. Als we dat nu ook hebben heb ik dan 3 keer per 2 weken iets qua sport. Da's al 3 keer zoveel als vorige zomer (En als ik 2 keer per week ga gaan kom ik op 5 keer in 2 weken. Da's al bijna net zoveel als ik nu in de winter aan sport doe).
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:04:12 #134
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159806602
Dat is wel waar, motivatie is voor mij niet echt een struikelblok.
Ik wil graag beter/sterker/sneller worden dus dan is het makkelijker.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan hardlopen best leuk maken :Y Je kan ook tijdens het lopen luisteren naar leuke podcasts bijv. Het mooiste aan hardlopen vind ik dat je het overal wel kan doen. Even snel 's avonds direct vanaf je voordeur, of op vakantie, of direct uit je werk.
_O_ Jij brengt me op een goed idee dat ik deze maand ook nog eens kan gaan hardlopen bij daglicht. :7
In plaats van thuis hier rondom werk eens een rondje maken op de dijk. ^O^
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:07:26 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159806681
MF, honkbal is wel echt een zomersport. De wedstrijden stoppen wel voor een week of 4, maar vaak wordt er bij genoeg animo wel doorgetrained.
Enige nadeel is dat het niet een heel intensieve sport is. Qua wedstrijden dan, trainingen kunnen best heel pittig zijn, dat hangt van de trainer af. ;)
pi_159806977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:55 schreef MutedFaith het volgende:

Mjah. Ik ken zelf goed genoeg om te weten dat ik wel kan zeggen "ik ga hardlopen/fietsen/skeeleren/watdanook op avonden dat ik niks te doen heb".. Maar dan vind ik letterlijk elke avond wel een excuus om niet te gaan. Hetzelfde als bij een sportschool.

Bootcamp gaat t waarschijnlijk wel worden. Prijs (10 weken/keer voor 75 euro) valt me nog wel mee. En doe dat 2 keer en de te overbruggen periode is alweer voorbij. (en als t bevalt kan ik t nog uitbreiden naar 2 keer per week).

Ik sportte aanvankelijk veel te vrijblijvend. Zo van: ik wil minstens 2x per week naar de sportschool en dan dinsdag of woensdag of vrijdagavond of zaterdag/zondag. En dan ging ik amper :') Nu heb ik vaste dagen waar niet over onderhandeld kan worden en nu ga ik 4x in de week.

Bootcamp klinkt goed :Y Als het maar motiveert en je er wat plezier in hebt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:20:23 #137
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159807004
Oh. Honkbal spelen ze hier zo goed als om de hoek. En ik zie dat ze bezig zijn met een recreantenteam dat 1x per week traint vanaf april (en in de winter in de zaal). Contributie 55 euro voor een jaar.. Dus dat gaat ook op t lijstje met proeflessen.
pi_159807028
Je kan ook gewoon de hele zomer proeflessen doen :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:22:40 #139
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159807070
Dat bedacht ik me net ook. Gewoon 1 keer in de week dat bootcamp en dan doordeweeks nog ergens 1-2 proeflessen :D
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:23:01 #140
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159807075
Lekker gevarieerd trainingschema
pi_159807087
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Dat bedacht ik me net ook. Gewoon 1 keer in de week dat bootcamp en dan doordeweeks nog ergens 1-2 proeflessen :D
Alle sportclubs en sportscholen aanschrijven en vragen om 1 proefles _O-
pi_159807220
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden :') goede timing wel ;(
Welkom bij de club *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159807443
Ik moet nog lunchen. Buh. Ik ga maar toast maken met champignons :9
  woensdag 10 februari 2016 @ 15:45:59 #144
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159807676
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog? Ik zou inmiddels omgekiept zijn...

Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159807938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:

Ik ben vooral aan het bedenken wat ik op het station kan scoren dat nog enigszins te doen is en lactosevrij. Da's nog best lastig. Wordt al snel een broodje, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Tijd om te wachten op bijvoorbeeld pasta van Julia's heb ik niet...
En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.

Ik had half 8 ontbeten en was in de sportschool al wat flauwtjes :X (12:30-14:00)
Thuis eerst mijn kwark/chocomelk/banaan/pindakaas smoothie gemaakt, dus ik had al iets gehad hoor!
pi_159808134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
pi_159808162
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:

Bij de AH to go hebben ze tegenwoordig allerlei bakjes met hippe salades. Misschien zit daar iets bij wat lactosevrij (en lekker) is?
Daar zitten nog best lekkere salades tussen :Y
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:05:05 #148
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159808170
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wachten tot je thuis bent? Of moet je nog ergens heen.

Ik had half 8 ontbeten en was in de sportschool al wat flauwtjes :X (12:30-14:00)
Thuis eerst mijn kwark/chocomelk/banaan/pindakaas smoothie gemaakt, dus ik had al iets gehad hoor!
Ik ga vanuit werk meteen door naar paardrijden. Daar staat alleen gefrituurde shit op het menu, dus wilde onderweg even een impromptu-diner regelen.

Normaal zou ik langs huis gaan, vandaar de belabberde voorbereiding. Ik kan op kantoor wel een banaan meepakken, maar had ook al bananenmuffins en ben bang dat ik dan straks niet meer naar het toilet kan.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 16:03 schreef _flore het volgende:

[..]

Dat kan ik wel even checken ja. Heb er volgens mij ooit iets met quinoa en noten vandaan gehaald. En anders wordt het een italiaanse bol van de AH met een bakje tonijnsalade en een zakje worteltjes ofzo.
pi_159808424
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even 2keer lezen. Want uh, ik moest nog lunchen en ik ging toast met champignons maken. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 10 februari 2016 @ 16:28:36 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_159808733
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
:W Moet er veel af? Ik vind van wel, anderen misschien weer niet. Ik weeg nu 91 :@ en ik wil in ieder geval naar 78 en als ik dat behaald heb, door pakken naar 72 en dat vind ik een gewicht dat bij mij past. Ik ben 1.73. Ooit woog ik 68 en dat was trouwens ook "mooi", maar mijn eerste doel gaat dus 78 zijn.
Hoe? Geen cola, chips en snoep ^O^ Vorig jaar was ik er bijna dmv Myfitnespall en dat werkt dus goed voor mij. Zien wat ik verwerk op een dag is een eyeopener. En dus sporten, sporten en sporten dus, ga het maximale uit het abonnement halen van de sportschool. ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')