SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur
Mama van Lars & Femke
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:11 schreef Shandaly het volgende:
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk...Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.
Ik word trouwens wel vrolijk van de spiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeurmooi figuur hoor!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik kijk uit op 2 zeecontainers, en de andere ramen zijn richting een bos. Je kunt je voorstellen dat ik daar niet veel zon bij vandaan komt.quote:
Heej, nog een hypermobieltjequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:27 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren magnesium, in periodes dat het nodig is, ivm hypermobiliteit. Dan helpt het tegen de pijn en vermoeidheid. Maar ik weet niet of je er alerter van wordt.
Ik gebruikte altijd biomagnesium van PharmaNord voor het slapen, te koop bij de Tuinen. Die van Kruidvat eigen merk merkte ik gek genoeg niks van al heb ik geen idee wat het verschil kan zijn. Maar is iets meer slapen geen optie?
Ik zit op kantoor bij een raam, maar word er niet echt vrolijk van als ik naar buiten kijk...Mijn regenpak was vanochtend nog amper opgedroogd van gisteravond.
Hawt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Tering, wat zie jij er goed uit onder je jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeur
disclaimer
quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering, wat zie jij er goed uit onder je jas
dude, wij gaan onze groene BMI bodies zó hard flaunten deze zomerquote:Op woensdag 10 februari 2016 11:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Wordt tijd dat we weer kunnen wandelen zonder jas! Waar blijft de lente?!
Enneh... sentimentele modus... dankzij jou!![]()
Ok, ik weet dat ik het allemaal zelf gedaan heb, maar door jouw goede vibes vorig jaar heb ik "mijn knop om" gekregen![]()
(En het af en toe meeschrijven hier heeft natuurlijk ook geholpen)
ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe passende spijkerbroek is geweldig voor je humeurlooking good! Heel knap gedaan
![]()
Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x'quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
(Wat een verschil met dieetclub rond 2007 trouwenswas hartstikke gezellig, maar er werden lang niet zoveel successen geboekt
)
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toen werd er vooral veel gezegd dat je van je luie reet moest komen en 'dat het allemaal zo makkelijk was als je maar x'Dat zijn echter niet de mensen die nu succes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |