Ja, dat aansprekenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Neuh, in die multivitamine zit volgens mij alleen van Vitamine A, B en C 100% ADH, veel andere dingen is het maar 7% of zo..quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
Oh dat had ik niet eens gezien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
Mhihihi, klopt. En de sfeer was verder echt kut, vond ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen"
Wielrennen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
Beach volleybal? :-pquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen.
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.quote:
beach volleyball (geen idee of je in de buurt van een strand(je) woont? er is ook veel indoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
ik zou zeggen Crossfit, maar dat moet je ook maar net liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.
Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.
Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.
Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af.
Beheheh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.
MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Bootcampachtige dingen lijken me ook wel wat ja. Krav maga is een van de 'sporten' waar ik nog naar ben aan 't kijken. Ik heb dat een aantal jaar geleden al een keer een zomer gedaan, maar ben toen gestopt omdat 't niet echt in de buurt gegeven werd (Roermond, terwijl ik in Beek woonde. Da's toch al snel een dik half uur rijden), 2 avonden in de week was en ik net samen ging wonen. Maar ik zie nu dat dat ondertussen al meer in de buurt gegeven wordt. Dus daar ga ik zeker weat proeflesjes meepakken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.
MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Als je bij een wielrenclub leert fietsen, goed sturen en op elkaar letten, dan val je als het goed is niet heel vaak hoor?quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.
Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.
Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.
Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |