abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:41:50 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159804295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hebt aanspreken op en aanspreken op vind ik. Dat dat onderscheid op een gegeven moment weg was vond ik reden om weg te blijven.
Ja, dat aanspreken _O- Heerlijk.

Ik mis de ruzies wel een beetje in deze reeks. Een paar jaar terug was dat veel erger.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_159804297
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:40 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar je neemt multivitamine en dan apart nog vitamine D en omega-3? Is dat niet veel te veel?
Neuh, in die multivitamine zit volgens mij alleen van Vitamine A, B en C 100% ADH, veel andere dingen is het maar 7% of zo..
Omega-3 zit er helemaal niet in volgens mij..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:42:43 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_159804329
Welkom, susie. Moet er veel af? En wat ga je qua eten anders doen?
disclaimer
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 13:43:21 #104
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159804347
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ook leuk icm de discussie in het Gezond Slank topic
Oh dat had ik niet eens gezien.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:44:38 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159804386
Ik slik magnesium en een hoge dosis B6. Die laatste is echt in combinatie met de hormonen voorgeschreven en magnesium is op aanraden. De combinatie met B6 schijnt een goede invloed te hebben op hormoongerelateerde klachten.

Gisteren weer de 40mins yogales gedaan en het is goed te voelen in mijn buikspieren. *O*

Nu alleen mezelf er nog toe zetten weer hard te gaan lopen. De laatste paar keer liep ik gewoon echt niet lekker, kramp in mijn kuit enzo, dus ik zie er wat tegenop. Terwijl ik wel heel graag wil. :+
pi_159804879
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het ging ook bijna dagelijks van "ik at taart" gevolgd door een collectief "och, een keertje moet kunnen" :')
Mhihihi, klopt. En de sfeer was verder echt kut, vond ik.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:00:21 #107
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804910
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:01:01 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159804932
En in 2007 was ik hier nog niet. Maar als iemand t rellen mist kan ik m'n innerlijke kleuter af en toe wel wat meer toetsenbordtijd geven..
pi_159804961
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:00 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen. Sportscholen werken met jaarabonnementen (of hebben wel een maandelijks opzegbare variant, maar die is dan teringduur), teamsporten hebben over 't algemeen in juli/augustus zomerstop. Denk dat ik nu bij een vechtsport/zelfverdedigingssport uit ga komen. En dan in april maar gewoon een week of 2 op alle plaatsen proeflessen meepakken en een keuze maken.
Wielrennen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159804974
MF, is zwemmen iets?
pi_159805008
quote:
Ik ben nog steeds zoekende naar een sport die ik van begin april tot en met eind augustus kan gaan doen.
Beach volleybal? :-p
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159805044
Er zoekt nog iemand een nieuwe partner... :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:08:29 #113
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805125
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Beach volleybal? :-p
is nog iemand op zoek naar een partner hoorde ik. Shit te laat.

MF, Bootcamp achtige dingen?
Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:02 #114
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805134
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

Beachvolleybal woon ik wat ver voor van 't strand af. :P
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:10 #115
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159805138
quote:
beach volleyball (geen idee of je in de buurt van een strand(je) woont? er is ook veel indoor :) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:09:53 #116
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:
Belangrijk criterium is wel dat ik een 'stok achter de deur heb'. Dus een trainer, coach of teamgenoten die van me verwachten dat ik er op vaste tijden ben en meedoe. Anders gaat 't waarschijnlijk net als met al mijn eerdere sportschoolabonnementen: Ik ga een week of 3 heel trouw en fanatiek, daarna glijdt 't af. En de laatste 9 maanden van m'n jaarabonnement ga ik nog 2 keer.

Wielrennen valt sowieso al af. Het zou een prima workout voor me zijn, ook qua spiergroepen die ik bij 't schaatsen gebruik, maar ik en (hard) fietsen is alleen een goeie combinatie voor mijn tandarts en de EHBO.

Zwemmen is wel een idee. Zwembaden zijn er wel in de buurt, dus zwemclubs vast ook wel.

ik zou zeggen Crossfit, maar dat moet je ook maar net liggen.
Is wel een beetje een communitysport.
pi_159805154
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zie de laatste tijd ook veel Krav Maga training passeren op social media, ziet er intens maar zeer leuk uit.
Beheheh.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Redactie Sport woensdag 10 februari 2016 @ 14:10:01 #118
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159805158
Maar zelfs zwemclubs hebben een zomerstop...
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:26 #119
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805196
quote:
10s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:08 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bootcampachtige dingen lijken me ook wel wat ja. Krav maga is een van de 'sporten' waar ik nog naar ben aan 't kijken. Ik heb dat een aantal jaar geleden al een keer een zomer gedaan, maar ben toen gestopt omdat 't niet echt in de buurt gegeven werd (Roermond, terwijl ik in Beek woonde. Da's toch al snel een dik half uur rijden), 2 avonden in de week was en ik net samen ging wonen. Maar ik zie nu dat dat ondertussen al meer in de buurt gegeven wordt. Dus daar ga ik zeker weat proeflesjes meepakken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:11:53 #120
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805212
Ik zit er zelf aan te denken om mijn nu al volle schema vanaf augustus/september aan te vullen met een paar uur Rugby in de week, weet niet of die jongens door trainen in de zomer.
pi_159805263
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:09 schreef MutedFaith het volgende:

Als je bij een wielrenclub leert fietsen, goed sturen en op elkaar letten, dan val je als het goed is niet heel vaak hoor? :P
Of anders atletiek/hardlopen, bij ons is dat juist ook het meest fanatieke deel van het seizoen tussen mei en september.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:21:09 #122
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805445
Ik weet dat ik best wel lastig ben.. Maar lopen is ook niet heel erg mijn ding. Ik heb nul techniek (maar dat is wel aan te leren), en verveel me dood tijdens t lopen..

Rugby lijkt me dan weer wel wat. Eens kijken of die in de buurt zitten, en of ze zomerstop hebben.

Heb in elk geval al een paar bootcamps gevonden in de buurt op tijden die wel zouden passen. En die zelfs nu al zouden passen, aangezien ik op een zaterdagochtend normaal toch maar achter m'n Xbox hang.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:22:34 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159805481
Zou denk ik zelf wel iets kiezen wat bij de intensiteit van IJshockey past, denk dat je meer profijt hebt bij een HIIT als bij een duursport als IJshockeyer ?
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:29:42 #124
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159805660
Als speler waarschijnlijk wel. Maar scheidsrechter gaat wellicht toch meer richting duursport.

Voor m'n testen heb ik in elk geval wel meer aan HIIT, aangezien die meer gericht zijn op snel korte stukken afleggen dan op lange adem.
pi_159805691
Wat doen de andere ijshockeyers dan in de zomer? De (langebaan)schaatsvereniging had zomers altijd één keer in de week hardloop(interval)training, één keer wielrennen en één keer skeeleren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')