Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin inquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die zijn eens in de 10 jaar echt hemels om te eten. Verder niet, vind ik
Zo zijn er meer van die dingen die gewoon eens in de zoveel tijd echt lekker zijn, maar die je niet te vaak moet eten. Een roze koek ofzo. Of een gevulde ofzo. Dat is voor mij dan eens in de zoveel tijd spul. Is voor iedereen anders, natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Het is niet iets voor elke dag/week nee.. Maar ik had er ook echt weer eens zin in
Zeg! Kap eens! Ik heb net een pak spritsen (favoriet v d kinderen) in de snoepkist laten leggen.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
oooooooooohquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Knoppers. Ook zoiets.
Of van die pindakoeken met chocolade over.
half gedipt in chocolaquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:48 schreef MutedFaith het volgende:
Ik dacht net nog aan spritsen..
Vrouw is naar de ladiesnight in de bios. Dus ik heb een mannenavond (lees: ik zit stiekem met een pot thee en een mini milky way Stargate: Atlantis op Netflix te kijken).
Huuuuhhhhw dat is mijn nachtmerrie echt. De chocolade is nog iets beter te eten maar smaakt eigenlijk ook totaal niet naar chocoladequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:53 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb mijn overgebleven calorieën ingevuld door zoeen chemisch vanillepuddingtoetje met nepslagroom van een vaag duits G-merk naar binnen te plamuren.
Hemel in een plastic dingetje.
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |