Nee, ik ken het via Netflix, vandaar. :-)quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
SG-1 ken je ook niet? De originele, met die gozer van MacGyver?
En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik moest grinniken. Je hoort in de dieetclub zo weinig dat mensen eten lekker vinden, dat ik even verrast was.
:-D
Wie niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En dat vind ik eigenljk wel jammer. Want ondanks dat ik niet meer EAT ALL THE THINGS kan en wil, hou ik wel van lekker eten.
Geen hummus, is mijn succesrecept.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg...
Hoi. Welkom.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef Anastasis het volgende:
Al tien kilo er af, nog dertig te gaan.
O - Kwark met zaadjes
T - Appel en een mandarijn
L - Drie crackers met kaas, tomaat en komkommer plus een Griekse yoghurt
T - n.t.b.
D - Zelfgemaakte pastasalade met tonijn
S - 30 minuten wandelen
Gezondheid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik las dit en moest meteen niezen
#truestory
http://chickslovefood.com/zo-maak-je-hummus/quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heb jij een succesrecept voor hummus, LT? Bij mij wordt 't nooit smooth genoeg...
Beschrijving van de hel, right there.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
kun je er ook zo een lepel van nemen zonder het ergens op te smeren..
Tsja, ik houd van kikkererwten-allesquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beschrijving van de hel, right there.
Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedanktquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Tink!
Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg.![]()
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...
/gezeik
Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:12 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben morgen pas jarig, maar dan werk ik een halve dag thuis. Toch bedankt
[..]
Geen gezeik, zo lang je nu dan maar niet je hoofd gaat volproppen. Kun je niets iets thuis doen?
Zo herkenbaar. "Ja ik ben toch goed bezig waarom zijn die kg's nog niet verdamptquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en heb trek, maar er is niks. Ik wil nog niet beginnen aan mijn tussendoortjes want dan kom ik de dag niet door. Er is nog een appel, maar daar heb ik geen zin in.
En dus drink ik thee.![]()
Het is echt gezanik hoor, als je dan in de flow zit, dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch?![]()
En ik meot nog zo ver voor het eindelijk weer ergens op gaat lijken.En dat heb ik aan mezelf te danken, I know, maar toch... nu vind ik het stom.
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
dan wil je toch gewoon een kilo per dag afvallen, toch?![]()
Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kgquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij weegt niet eens, misschien ben je al 56kg
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Minstens. Als ik volgende week nog geen 56kg weeg amputeer ik maar 'n been ofzo.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:18 schreef MutedFaith het volgende:
SG-1 ken je ook niet? De originele, met die gozer van MacGyver?
Lunchwandeling? Koffietijd > rondje buiten lopen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat me niet snel genoeg.![]()
En ik weet wel wat ik er aan kan doen, gaan hardlopen weer, maar dat kan pas zondag...
/gezeik
Ik las 'onze puberende zoon'quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:44 schreef MutedFaith het volgende:
Niet te voet naar de winkels deze donderdag. Het weer is er prima voor, maar ik moet sowieso even in t winkelcentrum in de buurt zijn voor wat elektronica zooi. Onze puberende hond heeft de internetkabel van de TV doorgeknaagd. En de stroomkabel van de switch die erachter ligt. En ik moet boven nog een TV aansluiten, dus daar kijk ik dan ook maar ineens voor.
Was t maar zo. Kinderen kreeg ik misschien nog aan t luisterenquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik las 'onze puberende zoon'Thee over m'n toetsenbord nu...
En ik neem maar eens tussendoortje nummer 2 van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |