quote:
Yep, maar wat vast voedsel op z'n tijd is ook wel lekker (er vanuitgaande dat wat jij maakt vast voedsel isquote:
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.quote:
nee een film:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vergeet bier nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.quote:
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Top Gear is op zijn tijd erg vermakelijk (James May is een leuke man)
het is een idiootquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
Een macho, die andere 2 hebben nog iets leuks en kinderlijks.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee een film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inhalt nicht gefunden![]()
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.quote:
Insgelijks, wat een arrogante kwal is het. Maar ik wil graag in de auto's rijden waar hij in mag rijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigt
Een heilige mag toch wel drinken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.
Ben geen heilige geworden.
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ach, elke dag dronken is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ik rijd niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoor
Gisteren bakte Lewis er ook al niets vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney heeft Lewis even weggeveegd. Erg netjes.
Ik alleen danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom drink ik zo nu en dan ook alcoholhoudende drank
Als het niet meer zou mogen kan ik dat ook wel, maar het mag wel, dus dan vind ik dat wel fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben als ik nooit meer zou mogen drinken, maar ik drink dan ook zelden, dus ik heb makkelijk praten
Dat is een aanname en die mogen hier niet meer, sommige vrouwen berijden je alsof ze......oh, wacht....quote:
Ik mag niets aannemen hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een aanname en die mogen hier niet meer, sommige vrouwen berijden je alsof ze......oh, wacht....
Barneyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney heeft Lewis even weggeveegd. Erg netjes.
Geld en cadeau's mogen dacht ik wel nog.quote:
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geld en cadeau's mogen dacht ik wel nog.
Ik haalde een en ander door elkaar.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Of geld![]()
(betaling in natura is toch bijna hetzelfde als geld?)
Mijn hap is bijna klaar en als ik het op heb dadelijk post ik wel een pic voor Juup.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je iets eet
Maar daar had je wellicht zelf ook al over nagedacht?
Ik lust ook nog wel ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn hap is bijna klaar en als ik het op heb dadelijk post ik wel een pic voor Juup.
Dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dan was deeen kadootje voor je, D.
Trusten DDMquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Na dat zedige kusje ga ik maar eens slapen
Ach, zoiets heb ik zo klaar, kost me hooguit 10 minuten, dat is sneller dan iets bestellen. En lekkerder en goedkoper.quote:
Ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je iets eet
Maar daar had je wellicht zelf ook al over nagedacht?
Kort???quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu zo kort geslapen, of moet je nog, Juup?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat klinkt niet zo mooi, Juup. Ik dacht dat je steeds een geintje maakte, maar je hebt dus écht regelmatig een kutbui.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeer)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou èh, ik zou het ook lekker laten gaan hoor. Moet er altijd om lachen, maar het is meteen een stuk minder grappig als je weet dat het door problemen komt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]Iedereen heeft zo wel eens zijn/haar shit, kan gebeuren.
mogguh jonge mensenquote:
Goedemorgen luitjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[...] En verder moet je eens iets minder zuipen en beter eten, dan kom je al een heel eind. Let wel, dit is goedbedoelde raad en geen negatief commentaar, ik weet dat het niet zo makkelijk is als ik zeg, heb er zelf genoeg ervaring mee, en het irriteerde mij dus als mensen zoiets zeiden, maar echt, teveel zuipen en slecht eten helpt voor geen meter. Succes.
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat we Mo kwijt zijn geraakt aan een andere SC.
Hoe heb je de weg teruggevonden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Nu, niet morgen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet hetIk ga er een begin mee maken
Ik zal het Amber-alert intrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.quote:
Zou ik kunnen doen. Denk dat ik best volgers kan ronselen. Voor even.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.quote:
Ik was om iets voor 8 uur al wakker hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"quote:
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Wie klaagde er ook alweer over een vervelende moeder?
WGR / Gestoorde moeder mogelijkheid om haar op te laten nemen?
Nee, ben druk met van alles bezig vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:31 schreef Juup© het volgende:
En klaar, wat zal ik nu eens gaan doen? Het is niet echt lekker terrasweerdus aapjes kijken zit er misschien niet in.
Download is bijna klaar en dan ga ik toch maar eens kijken of iets kan verzinnen om te gaan doen.
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configurerenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.
Zit je vaak te internetten in je berging?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configureren
Is weer eens iets anders dan op de zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Kan nu al hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuin
En een groot deel van de straat achter het huisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Shit happens.quote:Opgelet! Respecteer de wettelijke beperking, ga niet onvoorzichtig om met wifi stralingen, dit zijn microgolven.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met het lezen van het beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ookquote:
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwegequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ook(zolang ik het maar niet zie).
Dank jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwege
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef D. het volgende:
Wat een weerEen goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik heb geen ervaring in het slagersvakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomt
I.d.d., voor je het weet heb je een lintworm of andere parasiet binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzo, tenzij ik zie dat er een koeling aanwezig is.
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?quote:
Ik heb helaas geen screenshots meer van "vroeger", maar er is een periode geweest dat mijn username het gehele scherm vuldequote:
Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:58 schreef Juup© het volgende:
Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.
Komt door al dat gerstenat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Ik doelde op de kleur geel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat werkt andersom bij mij, ik ga dan juist meer posten
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleur geel.
Grapjas.![]()
Zo geniaal vind ik het niet, is gewoon iets dat Fok! vanzelf doetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.
Moet je niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
En ja, ik snap niet altijd sarcasme e.d. dus ga ik serieus op postings in. Shit happens.
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.quote:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapotquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Geen Darts?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Naar schaatsen kijken is het beste slaapmiddel. Succes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
Als het voetbal afgelopen is, dan schakel ik over naar darts.quote:
Flink wat spieren kweken voor later.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Radio 2? Of NPO Radio 2?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat jij zover weg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Doediemaar werkt voor Piet?quote:
En het is niet eens maandag!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Het is Zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Gebruik voortaan Veet of Melt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben nu ook even moe, heb een klote karweitje gedaan, maar ook die dingen kom je niet onderuit.
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.quote:
Ik ook, mammiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.
Melt ken ik overigens niet.
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?quote:
Hoezo? Wou je komen pissen hier?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?
Doe je dat dan maar 1 keer in de zes jaar of zo?
azijn, toiletreinigerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?
Dat is botox ook om maar een voorbeeld te geven, het is maar hoe je het gebruikt en in welke hoeveelheid.quote:
Ik maak het hele ding grondig schoon en niet 1 x in de 6 jaar, in dat opzicht ben ik vrij normaal.quote:
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elftelingquote:
Taaie biefstuk dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het veulen van ooit is inmiddels ook een kerel van eind 30 in paardejaren bekeken.
Normaal ga je bij de IKEA?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmiddag zoooooooooooooooo'n lekker Pizza gegeten![]()
Bij de Bijenkorf
op stand
Sinds wanneer heeft de Bijenkorf pizza's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Bij de Bijenkorf
op stand
Suc6 bij de bEfteling morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elfteling
Op stand bij de Bijenkorfquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Bij de Bijenkorf
op stand
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar kom ik al járen niet meer en zeker niet om te eten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of zat er een verkooppunt van New York Pizza in de lobby dat je zo enthousiast bent...?
Putten in de mond van Holle Bolle Gijs, leuk...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elfteling
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de Bijenkorf pizza's?
Of zat er een verkooppunt van New York Pizza in de lobby dat je zo enthousiast bent...?
dan moet ie wel plat op de grond liggen hèquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Putten in de mond van Holle Bolle Gijs, leuk...
Yep. Bij IKEA hier in de buurt zit het 's morgens vol met oudere van dagen zeg maar, ik zal er sowieso nooit gaan eten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.
bijna elke pizza is beter dan die van NY pizza, dus nu weten we eigenlijk nog niksquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.
Nee het was geen New York Pizza, ik moet toegeven dat deze 100 x beter was![]()
serieus....
Je hebt geen 40+ pas?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Bij IKEA hier in de buurt zit het 's morgens vol met oudere van dagen zeg maar, ik zal er sowieso nooit gaan eten.
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.
Als je toch bij de Bijenkorf bent, ga dan voortaan even de hoek om, de Damstraat in, Pillenbrug over en daar zit een echt goede Italiaan aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.
Nee het was geen New York Pizza, ik moet toegeven dat deze 100 x beter was![]()
serieus....
Chippen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ie wel plat op de grond liggen hè
Hoe weet jij toch altijd zulke dingenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinken
hier in Noord is ergens een AH waar ze een grote tafel hebben neergezet, daar zitten ze gewoon uitgebreid hun krantje te lezenze hebben nog nét hun breiwerkjes niet meegenomen
Hup, er op uit!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef Juup© het volgende:
Pfffffffff ik twijfel of ik wel of niet een chocomel in de stad ga drinkenHier thuis is het ook wel te doen, maar ik wil even "onder" de mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd zulke dingen
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je toch bij de Bijenkorf bent, ga dan voortaan even de hoek om, de Damstraat in, Pillenbrug over en daar zit een echt goede Italiaan aan de rechterkant.
Bij de Bijenkorf moet je cafe latte met een veel te dure Lidl appeltaartpunt drinken/eten...
zo'n tafel staat er in De Bilt bij de AH ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinken
hier in Noord is ergens een AH waar ze een grote tafel hebben neergezet, daar zitten ze gewoon uitgebreid hun krantje te lezenze hebben nog nét hun breiwerkjes niet meegenomen
Dat laatste klopt wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, er op uit!
Bewegen met je luie reet...
Ik weet niet uit mijn hoofd welk E nr dat is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nou![]()
en ik zag nog wel meer lekkere dingen daar, ook een héle boel soorten Smoothies, ik had een
hele lekere, maar ik weet niet meer precies wat er in zatiets van appel dat weet ik nog wel en hij
was groen..., klinkt als een vieze kleur, maar was óók érg lekker
Ik ben toch niet blind?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd zulke dingen
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n tafel staat er in De Bilt bij de AH ook
Ja, maar...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nou![]()
en ik zag nog wel meer lekkere dingen daar, ook een héle boel soorten Smoothies, ik had een
hele lekere, maar ik weet niet meer precies wat er in zatiets van appel dat weet ik nog wel en hij
was groen..., klinkt als een vieze kleur, maar was óók érg lekker
Pizza was niet duur, de Smoothie wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Kijk, smoothies zijn wel echt des Bijenkorfs.
Weinig fruit voor veel geld, zo heurt het...
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg maar) is een blokje kaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben toch niet blind?
Dat weet ik omdat ik weleens in die AH kom en nee niet om koffie te drinken
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg aar) is een blokje kaas
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet uit mijn hoofd welk E nr dat is.
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.quote:
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
niks doms aan, die mensen kopen de halve winkel leeg, trouwere klanten kun je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?
Want groen fruit bestaat nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
Afhankelijk van welk merk bier wil ik dat deel wel van jou overnemen hoor. Oh nee, ik zou geen alcohol meer nuttigen anders krijg ik misschien ruzie met justmequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgenmiddag hebben we een bierlunch.
Nou hou ik niet van bier, dus ik ga voor de lunch...
Jouw leeftijd dan, van mijn leeftijd heb ik er nog geen gezien (maar ik ben dan ook maar 1 maal gaan kijken wat voor soort mensen er op af kwamenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zo
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.quote:
Dat dus, klantenbinding.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks doms aan, die mensen kopen de halve winkel leeg, trouwere klanten kun je je niet voorstellen
Zowel de bieren als de lunch zijn nog een verrassing.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van welk merk bier wil ik dat deel wel van jou overnemen hoor. Oh nee, ik zou geen alcohol meer nuttigen anders krijg ik misschien ruzie met justme
Mazzelpikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel de bieren als de lunch zijn nog een verrassing.
Maar er komt een biergoeroe, Derek Walsh, uitleg geven en het is in ons favoriete restaurant, dus ik vertrouw er wel op.
De whisky lunch daar is ook altijd perfect, 's avonds hoef je niet meer te eten.
Het was groen en het smaakte naar appel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.
Vast niet in Ehvn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog plekken vrij en het is niet gratis...
En appels zijn groen van binnen, helder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was groen en het smaakte naar appel.
Niet zo'n heel vreemde combi...
Nog nooit granny smith appels geperst?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En appels zijn groen van de binnenkant, helder.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee joh, je denkt toch zeker niet dat ik naar Eindhoven ga...
Appels zijn groen van buiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En appels zijn groen van binnen, helder.
Nee, jij? Zo groen zijn ze van binnen niet en het schilletje is maar dun.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit granny smith appels geperst?
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.
Juist, beetje groenig, en niet groen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveel
je erin doet, maar misschien zat er ook een beetje spinazie of boerenkool in, weet ik niet meer,
maar dat was dan in elk geval niet te proeven was gewoon lekker
die lagen er wel in de buurt.. ik gok dat die erin zatenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit granny smith appels geperst?
Nee, deze was écht groen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, beetje groenig, en niet groen.
Ik hou het op een siroop met een E nr.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die lagen er wel in de buurt.. ik gok dat die erin zaten
Doe er dan op z'n minst een Bhut Jolokia voor de smaak doorheen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveel
je erin doet, maar misschien zat er ook een beetje spinazie of boerenkool in, weet ik niet meer,
maar dat was dan in elk geval niet te proeven was gewoon lekker
Ik doe niet moeilijk, je schrijft zelf een beetje groenig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, deze was écht groen...
doe niet zo moeilijk
http://nl.dreamstime.com/(...)kshake-image23587095quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het op een siroop met een E nr.
Ja, resultaat is niet gifgroen, maar wel groen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij? Zo groen zijn ze van binnen niet en het schilletje is maar dun.
Ik zweer je, er zit spinazie in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.dreamstime.com/(...)kshake-image23587095
Verfrissende appel smoothie milkshake op een banaanblad met groene appelen
[ afbeelding ]
Drink smakelijk...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het op een siroop met een E nr.
kán hoeft niet, komkommer krijg je ook zoiets, maar wat maakt het uit, volgende keer zal ik het proberenquote:
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.quote:
bij mij meestal ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet erg avontuurlijk met smoothies, er gaat nooit groente in
Gut o gut, ik kom ook eens een keer buitenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.
Nee, buiten is eng...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.
Mja... wat zal ik zeggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor Mo een uitdaging, zo te lezen...
Wat maakt het anders uit waar je een smoothie drinkt?quote:
Tuurlijk, enorm zelfs. Ik kom er nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor Mo een uitdaging, zo te lezen...
Jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maakt het anders uit waar je een smoothie drinkt?
Wie zit er nou al een hele pagina te zeiken over de kleur van een smoothie?
Dan is het toch goed, als jij er maar van genoten hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
ik wilde geen ruzie veroorzaken met mijn Smoothie
ik vond hem alleen zo lekker
seeeeeeeeeeeeker wel..........quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het toch goed, als jij er maar van genoten hebt.
Sinds wanneer ben ik verplicht te antwoorden....?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer 2 vragen die je niet of niet juist beantwoordt....
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
kán hoeft niet, komkommer krijg je ook zoiets, maar wat maakt het uit, volgende keer zal ik het proberen
te onthouden
Hoeveel puf moet je hebben voor een lunch, die pas morgen is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen een afscheidslunch van een collega en ik heb er waarschijnlijk weinig puf voor. Ach ja, gezellig wordt het vast wel, met collega's, cliënten en hun familie en ik heb een paar collega's die lekkere hapjes kunnen maken
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel puf moet je hebben voor een lunch, die pas morgen is?
Vroeg je nest eens in misschien?
Je antwoordde anders toch wel, zij het incompleet/onjuist...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik verplicht te antwoorden....?
Maak er zelf maar iets van, ben je tenminste tevreden.
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je antwoordde anders toch wel, zij het incompleet/onjuist...
Wat is dat hier toch met al die lamlendige types...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.
Heb je 'm weleens zonder gezien dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar had die een kraanwagen dan?
Ik wil niet reageren op jouw posting, het lukt bijna niet en ik kan het eigenlijk echt niet, maar toch probeer ik het.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch met al die lamlendige types...
"Kan niet, wil niet, lukt niet."
Kom op zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |