quote:
Yep, maar wat vast voedsel op z'n tijd is ook wel lekker (er vanuitgaande dat wat jij maakt vast voedsel isquote:
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.quote:
nee een film:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vergeet bier nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.quote:
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Top Gear is op zijn tijd erg vermakelijk (James May is een leuke man)
het is een idiootquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
Een macho, die andere 2 hebben nog iets leuks en kinderlijks.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee een film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inhalt nicht gefunden![]()
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.quote:
Insgelijks, wat een arrogante kwal is het. Maar ik wil graag in de auto's rijden waar hij in mag rijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |