quote:
Yep, maar wat vast voedsel op z'n tijd is ook wel lekker (er vanuitgaande dat wat jij maakt vast voedsel isquote:
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.quote:
nee een film:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
vergeet bier nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik heb niks met auto's, eigenlijk heb ik niks met dingen waar de meeste mannen doorgaans warm voor lopen, op vrouwen na dan.
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.quote:
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Top Gear is op zijn tijd erg vermakelijk (James May is een leuke man)
het is een idiootquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
Een macho, die andere 2 hebben nog iets leuks en kinderlijks.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee een film:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Inhalt nicht gefunden![]()
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.quote:
Insgelijks, wat een arrogante kwal is het. Maar ik wil graag in de auto's rijden waar hij in mag rijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigt
Een heilige mag toch wel drinken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.
Ben geen heilige geworden.
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ach, elke dag dronken is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ik rijd niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoor
Gisteren bakte Lewis er ook al niets vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney heeft Lewis even weggeveegd. Erg netjes.
Ik alleen danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom drink ik zo nu en dan ook alcoholhoudende drank
Als het niet meer zou mogen kan ik dat ook wel, maar het mag wel, dus dan vind ik dat wel fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou er geen moeite mee hebben als ik nooit meer zou mogen drinken, maar ik drink dan ook zelden, dus ik heb makkelijk praten
Dat is een aanname en die mogen hier niet meer, sommige vrouwen berijden je alsof ze......oh, wacht....quote:
Ik mag niets aannemen hier?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een aanname en die mogen hier niet meer, sommige vrouwen berijden je alsof ze......oh, wacht....
Barneyquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney heeft Lewis even weggeveegd. Erg netjes.
Geld en cadeau's mogen dacht ik wel nog.quote:
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geld en cadeau's mogen dacht ik wel nog.
Ik haalde een en ander door elkaar.quote:
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Of geld![]()
(betaling in natura is toch bijna hetzelfde als geld?)
Mijn hap is bijna klaar en als ik het op heb dadelijk post ik wel een pic voor Juup.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je iets eet
Maar daar had je wellicht zelf ook al over nagedacht?
Ik lust ook nog wel ietsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn hap is bijna klaar en als ik het op heb dadelijk post ik wel een pic voor Juup.
Dank jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dan was deeen kadootje voor je, D.
Trusten DDMquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Na dat zedige kusje ga ik maar eens slapen
Ach, zoiets heb ik zo klaar, kost me hooguit 10 minuten, dat is sneller dan iets bestellen. En lekkerder en goedkoper.quote:
Ga ik nu ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je iets eet
Maar daar had je wellicht zelf ook al over nagedacht?
Kort???quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu zo kort geslapen, of moet je nog, Juup?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat klinkt niet zo mooi, Juup. Ik dacht dat je steeds een geintje maakte, maar je hebt dus écht regelmatig een kutbui.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeer)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou èh, ik zou het ook lekker laten gaan hoor. Moet er altijd om lachen, maar het is meteen een stuk minder grappig als je weet dat het door problemen komt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]Iedereen heeft zo wel eens zijn/haar shit, kan gebeuren.
mogguh jonge mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |