Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ok, maar dat mag ik niet meer. Dus ik heb mijn leven gebeterd.
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.quote:
Insgelijks, wat een arrogante kwal is het. Maar ik wil graag in de auto's rijden waar hij in mag rijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
James May en Richard Hammond zijn leuk, maar die Jeremy vind ik maar een rare vent.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daan zal het wel een butt-film zijn als ie geen inhoud heeft.
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag niet, maar dat wil nog niet zeggen dat jij het niet nuttigt
Een heilige mag toch wel drinken?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de verjaardag van mijn broertje niet meer gedronken. Weken geleden dus.
Ben geen heilige geworden.
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ach, elke dag dronken is ook een geregeld levenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet sowieso dinsdag naar het ziekenhuis(controle) zou een beetje dom zijn als ik dan nu zou gaan drinken.
Ik rijd niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je tegen die tijd wel weer mag rijden hoor
Gisteren bakte Lewis er ook al niets vanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Barney heeft Lewis even weggeveegd. Erg netjes.
Ik alleen danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daarom drink ik zo nu en dan ook alcoholhoudende drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |