Kort???quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu zo kort geslapen, of moet je nog, Juup?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat klinkt niet zo mooi, Juup. Ik dacht dat je steeds een geintje maakte, maar je hebt dus écht regelmatig een kutbui.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer hier wel aardig te zijn hoor (met de nadruk op probeer)
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nou èh, ik zou het ook lekker laten gaan hoor. Moet er altijd om lachen, maar het is meteen een stuk minder grappig als je weet dat het door problemen komt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]Iedereen heeft zo wel eens zijn/haar shit, kan gebeuren.
mogguh jonge mensenquote:
Goedemorgen luitjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[...] En verder moet je eens iets minder zuipen en beter eten, dan kom je al een heel eind. Let wel, dit is goedbedoelde raad en geen negatief commentaar, ik weet dat het niet zo makkelijk is als ik zeg, heb er zelf genoeg ervaring mee, en het irriteerde mij dus als mensen zoiets zeiden, maar echt, teveel zuipen en slecht eten helpt voor geen meter. Succes.
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat we Mo kwijt zijn geraakt aan een andere SC.
Hoe heb je de weg teruggevonden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Nu, niet morgen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet hetIk ga er een begin mee maken
Ik zal het Amber-alert intrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.quote:
Zou ik kunnen doen. Denk dat ik best volgers kan ronselen. Voor even.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.quote:
Ik was om iets voor 8 uur al wakker hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"quote:
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Wie klaagde er ook alweer over een vervelende moeder?
WGR / Gestoorde moeder mogelijkheid om haar op te laten nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |