Goedemorgen luitjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kort???
Ik heb vannacht nog lang geslapen vind ik, iets meer dan 5 hele uren nog welDe laatste weken slaap ik helaas niet meer dan zo'n 4,5 uur per nacht, niet dat ik daar voor kies maar ik ben gewoon veel te vroeg wakker door de onrust in mijn kop
En dat uit zich dan ook weer in snel geïrriteerd zijn e.d., schiet allemaal niet op de laatste weken
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[...] En verder moet je eens iets minder zuipen en beter eten, dan kom je al een heel eind. Let wel, dit is goedbedoelde raad en geen negatief commentaar, ik weet dat het niet zo makkelijk is als ik zeg, heb er zelf genoeg ervaring mee, en het irriteerde mij dus als mensen zoiets zeiden, maar echt, teveel zuipen en slecht eten helpt voor geen meter. Succes.
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat we Mo kwijt zijn geraakt aan een andere SC.
Hoe heb je de weg teruggevonden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Nu, niet morgen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet hetIk ga er een begin mee maken
Ik zal het Amber-alert intrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Neuh, ik ben verdwaald, maar vrees niet.
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.quote:
Zou ik kunnen doen. Denk dat ik best volgers kan ronselen. Voor even.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of was je sneaky deelnemers aan het ronselen voor morgenavond? In dat geval laat ik het alert nog even staan.
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.quote:
Ik was om iets voor 8 uur al wakker hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, hij heeft zijn roes uitgeslapen.
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"quote:
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
Wie klaagde er ook alweer over een vervelende moeder?
WGR / Gestoorde moeder mogelijkheid om haar op te laten nemen?
Nee, ben druk met van alles bezig vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:31 schreef Juup© het volgende:
En klaar, wat zal ik nu eens gaan doen? Het is niet echt lekker terrasweerdus aapjes kijken zit er misschien niet in.
Download is bijna klaar en dan ga ik toch maar eens kijken of iets kan verzinnen om te gaan doen.
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configurerenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.
Zit je vaak te internetten in je berging?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configureren
Is weer eens iets anders dan op de zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Kan nu al hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuin
En een groot deel van de straat achter het huisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Shit happens.quote:Opgelet! Respecteer de wettelijke beperking, ga niet onvoorzichtig om met wifi stralingen, dit zijn microgolven.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met het lezen van het beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ookquote:
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwegequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ook(zolang ik het maar niet zie).
Dank jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwege
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef D. het volgende:
Wat een weerEen goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik heb geen ervaring in het slagersvakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomt
I.d.d., voor je het weet heb je een lintworm of andere parasiet binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzo, tenzij ik zie dat er een koeling aanwezig is.
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?quote:
Ik heb helaas geen screenshots meer van "vroeger", maar er is een periode geweest dat mijn username het gehele scherm vuldequote:
Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:58 schreef Juup© het volgende:
Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.
Komt door al dat gerstenat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Ik doelde op de kleur geel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat werkt andersom bij mij, ik ga dan juist meer posten
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleur geel.
Grapjas.![]()
Zo geniaal vind ik het niet, is gewoon iets dat Fok! vanzelf doetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.
Moet je niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
En ja, ik snap niet altijd sarcasme e.d. dus ga ik serieus op postings in. Shit happens.
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.quote:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapotquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Geen Darts?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Naar schaatsen kijken is het beste slaapmiddel. Succes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
Als het voetbal afgelopen is, dan schakel ik over naar darts.quote:
Flink wat spieren kweken voor later.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Radio 2? Of NPO Radio 2?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat jij zover weg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Doediemaar werkt voor Piet?quote:
En het is niet eens maandag!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Het is Zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Gebruik voortaan Veet of Melt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben nu ook even moe, heb een klote karweitje gedaan, maar ook die dingen kom je niet onderuit.
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.quote:
Ik ook, mammiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.
Melt ken ik overigens niet.
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?quote:
Hoezo? Wou je komen pissen hier?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?
Doe je dat dan maar 1 keer in de zes jaar of zo?
azijn, toiletreinigerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?
Dat is botox ook om maar een voorbeeld te geven, het is maar hoe je het gebruikt en in welke hoeveelheid.quote:
Ik maak het hele ding grondig schoon en niet 1 x in de 6 jaar, in dat opzicht ben ik vrij normaal.quote:
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elftelingquote:
Taaie biefstuk dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het veulen van ooit is inmiddels ook een kerel van eind 30 in paardejaren bekeken.
Normaal ga je bij de IKEA?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmiddag zoooooooooooooooo'n lekker Pizza gegeten![]()
Bij de Bijenkorf
op stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |