Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:58 schreef Juup© het volgende:
Ja, geen gezeik met verschillende kleuren, ik ben al gek genoeg.
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat je de zeikhoek geel hebt gemaakt.
Komt door al dat gerstenat.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Ik doelde op de kleur geel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee dat werkt andersom bij mij, ik ga dan juist meer posten
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
Gaat schijnbaar vanzelf als ik een bepaalde tijd niet gepost heb in een topic.
Johquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doelde op de kleur geel.
Grapjas.![]()
Zo geniaal vind ik het niet, is gewoon iets dat Fok! vanzelf doetquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Godsamme man. Geef ik je een keer een compliment over iets geniaals en dan draai je het zelf de nek om.
Moet je niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:13 schreef Juup© het volgende:
En ja, ik snap niet altijd sarcasme e.d. dus ga ik serieus op postings in. Shit happens.
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.quote:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapotquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Geen Darts?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had op aanraden van Eska radio 2 aangezet, aangezien daar de week van de jaren 80 op was, maar valt me een beetje tegen tot nu toe. Ben toch maar BL voetbal gaan kijken met eigen muziek op de achtergrond.
Naar schaatsen kijken is het beste slaapmiddel. Succes.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
Als het voetbal afgelopen is, dan schakel ik over naar darts.quote:
Flink wat spieren kweken voor later.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Radio 2? Of NPO Radio 2?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat jij zover weg woont.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga zo schaatsen kijken en verder helemaal niks meer, ik ben kapot
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo die knol heeft weer moeten werken voor zijn vreten.
Doediemaar werkt voor Piet?quote:
En het is niet eens maandag!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Het is Zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Gebruik voortaan Veet of Melt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben nu ook even moe, heb een klote karweitje gedaan, maar ook die dingen kom je niet onderuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |