Nee, ben druk met van alles bezig vandaagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga je nu zeker liggen om je eten te laten "zakken"
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:31 schreef Juup© het volgende:
En klaar, wat zal ik nu eens gaan doen? Het is niet echt lekker terrasweerdus aapjes kijken zit er misschien niet in.
Download is bijna klaar en dan ga ik toch maar eens kijken of iets kan verzinnen om te gaan doen.
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configurerenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb net iets te eten op, dadelijk eens een beetje opruimen.
Zit je vaak te internetten in je berging?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met de repeater in de berging op te hangen en te configureren
Is weer eens iets anders dan op de zolderquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit je vaak te internetten in je berging?
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuinquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Kan nu al hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets. Morgen lekker online werken in de tuin
En een groot deel van de straat achter het huisquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
Dit huis is dusdanig geïsoleerd dat er bijna geen Wifi signaal de tuin in gaat als de schuifpui dicht is, dus heb ik een repeater in de berging gehangen zodat ik in de gehele tuin op mijn netwerk kan.
Shit happens.quote:Opgelet! Respecteer de wettelijke beperking, ga niet onvoorzichtig om met wifi stralingen, dit zijn microgolven.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb altijd moeite met het lezen van het beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ookquote:
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwegequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahaha gek, wat boeit mij het nou dat jij naakt rondloopt waar dan ook(zolang ik het maar niet zie).
Dank jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, de foto's laat ik achterwege
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef D. het volgende:
Wat een weerEen goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik heb geen ervaring in het slagersvakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een goede slager heeft zijn vlees buiten hangen toch?
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Naar die slager zal ik nooit gaan, al dat ongedierte dat op het vlees afkomt
I.d.d., voor je het weet heb je een lintworm of andere parasiet binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet liever ook niets op jaarmarkten, concerten enzo, tenzij ik zie dat er een koeling aanwezig is.
Afgezien van het onderste topic hebben alle subfora dezelfde kleur bij jou. Heb je dat zo ingesteld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |