En het is niet eens maandag!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Het is Zaterdag hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Blue MondayTe moe om te dansen, maar virtueel lukt het me wel
Gebruik voortaan Veet of Melt...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben nu ook even moe, heb een klote karweitje gedaan, maar ook die dingen kom je niet onderuit.
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.quote:
Ik ook, mammiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.
Melt ken ik overigens niet.
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?quote:
Hoezo? Wou je komen pissen hier?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?
Doe je dat dan maar 1 keer in de zes jaar of zo?
azijn, toiletreinigerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?
Dat is botox ook om maar een voorbeeld te geven, het is maar hoe je het gebruikt en in welke hoeveelheid.quote:
Ik maak het hele ding grondig schoon en niet 1 x in de 6 jaar, in dat opzicht ben ik vrij normaal.quote:
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elftelingquote:
Taaie biefstuk dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het veulen van ooit is inmiddels ook een kerel van eind 30 in paardejaren bekeken.
Normaal ga je bij de IKEA?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmiddag zoooooooooooooooo'n lekker Pizza gegeten![]()
Bij de Bijenkorf
op stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |