Ik ook, mammiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve moeder, dus ik kan dat topic overslaan.
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niks voor in de plee. Ik neem gewoon chloor.
Melt ken ik overigens niet.
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?quote:
Hoezo? Wou je komen pissen hier?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de plee een klodder chloor gooien is een zwaar kloteklusje?
Doe je dat dan maar 1 keer in de zes jaar of zo?
azijn, toiletreinigerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar moet ik dan de plee mee schoonmaken?
Dat is botox ook om maar een voorbeeld te geven, het is maar hoe je het gebruikt en in welke hoeveelheid.quote:
Ik maak het hele ding grondig schoon en niet 1 x in de 6 jaar, in dat opzicht ben ik vrij normaal.quote:
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elftelingquote:
Taaie biefstuk dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het veulen van ooit is inmiddels ook een kerel van eind 30 in paardejaren bekeken.
Normaal ga je bij de IKEA?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Ik heb vanmiddag zoooooooooooooooo'n lekker Pizza gegeten![]()
Bij de Bijenkorf
op stand
Sinds wanneer heeft de Bijenkorf pizza's?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Bij de Bijenkorf
op stand
Suc6 bij de bEfteling morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elfteling
Op stand bij de Bijenkorfquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef FANN het volgende:
Bij de Bijenkorf
op stand
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
daar kom ik al járen niet meer en zeker niet om te eten
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of zat er een verkooppunt van New York Pizza in de lobby dat je zo enthousiast bent...?
Putten in de mond van Holle Bolle Gijs, leuk...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik mag nog even opblijven tis zaterdagavond, morgen wel vroeg op, golfen op golfbaan De Elfteling
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de Bijenkorf pizza's?
Of zat er een verkooppunt van New York Pizza in de lobby dat je zo enthousiast bent...?
dan moet ie wel plat op de grond liggen hèquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Putten in de mond van Holle Bolle Gijs, leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |