Yep. Bij IKEA hier in de buurt zit het 's morgens vol met oudere van dagen zeg maar, ik zal er sowieso nooit gaan eten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.
bijna elke pizza is beter dan die van NY pizza, dus nu weten we eigenlijk nog niksquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.
Nee het was geen New York Pizza, ik moet toegeven dat deze 100 x beter was![]()
serieus....
Je hebt geen 40+ pas?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep. Bij IKEA hier in de buurt zit het 's morgens vol met oudere van dagen zeg maar, ik zal er sowieso nooit gaan eten.
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat eten is indd nogal triest en er schijnen mensen te bestaan die er elke dag gaan ontbijten.
Als je toch bij de Bijenkorf bent, ga dan voortaan even de hoek om, de Damstraat in, Pillenbrug over en daar zit een echt goede Italiaan aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... zo vaak kom ik daar ook weer niet.
Nee het was geen New York Pizza, ik moet toegeven dat deze 100 x beter was![]()
serieus....
Chippen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ie wel plat op de grond liggen hè
Hoe weet jij toch altijd zulke dingenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinken
hier in Noord is ergens een AH waar ze een grote tafel hebben neergezet, daar zitten ze gewoon uitgebreid hun krantje te lezenze hebben nog nét hun breiwerkjes niet meegenomen
Hup, er op uit!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef Juup© het volgende:
Pfffffffff ik twijfel of ik wel of niet een chocomel in de stad ga drinkenHier thuis is het ook wel te doen, maar ik wil even "onder" de mensen zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd zulke dingen
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nouquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je toch bij de Bijenkorf bent, ga dan voortaan even de hoek om, de Damstraat in, Pillenbrug over en daar zit een echt goede Italiaan aan de rechterkant.
Bij de Bijenkorf moet je cafe latte met een veel te dure Lidl appeltaartpunt drinken/eten...
zo'n tafel staat er in De Bilt bij de AH ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja bij de Hema ook en sommige mensen gaan speciaal naar de AH om gratis koffie te drinken
hier in Noord is ergens een AH waar ze een grote tafel hebben neergezet, daar zitten ze gewoon uitgebreid hun krantje te lezenze hebben nog nét hun breiwerkjes niet meegenomen
Dat laatste klopt wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, er op uit!
Bewegen met je luie reet...
Ik weet niet uit mijn hoofd welk E nr dat is.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nou![]()
en ik zag nog wel meer lekkere dingen daar, ook een héle boel soorten Smoothies, ik had een
hele lekere, maar ik weet niet meer precies wat er in zatiets van appel dat weet ik nog wel en hij
was groen..., klinkt als een vieze kleur, maar was óók érg lekker
Ik ben toch niet blind?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd zulke dingen
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n tafel staat er in De Bilt bij de AH ook
Ja, maar...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nou![]()
en ik zag nog wel meer lekkere dingen daar, ook een héle boel soorten Smoothies, ik had een
hele lekere, maar ik weet niet meer precies wat er in zatiets van appel dat weet ik nog wel en hij
was groen..., klinkt als een vieze kleur, maar was óók érg lekker
Pizza was niet duur, de Smoothie wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Kijk, smoothies zijn wel echt des Bijenkorfs.
Weinig fruit voor veel geld, zo heurt het...
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg maar) is een blokje kaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben toch niet blind?
Dat weet ik omdat ik weleens in die AH kom en nee niet om koffie te drinken
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg aar) is een blokje kaas
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet uit mijn hoofd welk E nr dat is.
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.quote:
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
niks doms aan, die mensen kopen de halve winkel leeg, trouwere klanten kun je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?
Want groen fruit bestaat nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
Afhankelijk van welk merk bier wil ik dat deel wel van jou overnemen hoor. Oh nee, ik zou geen alcohol meer nuttigen anders krijg ik misschien ruzie met justmequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgenmiddag hebben we een bierlunch.
Nou hou ik niet van bier, dus ik ga voor de lunch...
Jouw leeftijd dan, van mijn leeftijd heb ik er nog geen gezien (maar ik ben dan ook maar 1 maal gaan kijken wat voor soort mensen er op af kwamenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |