Ik ben toch niet blind?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet jij toch altijd zulke dingen
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo'n tafel staat er in De Bilt bij de AH ook
Ja, maar...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond deze Pizza nou zo lekker, dus laat me nou![]()
en ik zag nog wel meer lekkere dingen daar, ook een héle boel soorten Smoothies, ik had een
hele lekere, maar ik weet niet meer precies wat er in zatiets van appel dat weet ik nog wel en hij
was groen..., klinkt als een vieze kleur, maar was óók érg lekker
Pizza was niet duur, de Smoothie wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar...![]()
Kijk, smoothies zijn wel echt des Bijenkorfs.
Weinig fruit voor veel geld, zo heurt het...
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg maar) is een blokje kaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben toch niet blind?
Dat weet ik omdat ik weleens in die AH kom en nee niet om koffie te drinken
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zoquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het valt wel op dat het altijd bejaarden zijn die bij de AH hier koffie of andere gratis prut gaan drinken, het enige gratis wat ik bij de AH nog wel eens wil nemen (mits vers zeg aar) is een blokje kaas
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet uit mijn hoofd welk E nr dat is.
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.quote:
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
niks doms aan, die mensen kopen de halve winkel leeg, trouwere klanten kun je je niet voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is toch een béétje dom, of ligt dat aan mij?
Want groen fruit bestaat nietquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann denkt serieus dat er fruit inzat met een groene kleur.
Afhankelijk van welk merk bier wil ik dat deel wel van jou overnemen hoor. Oh nee, ik zou geen alcohol meer nuttigen anders krijg ik misschien ruzie met justmequote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Morgenmiddag hebben we een bierlunch.
Nou hou ik niet van bier, dus ik ga voor de lunch...
Jouw leeftijd dan, van mijn leeftijd heb ik er nog geen gezien (maar ik ben dan ook maar 1 maal gaan kijken wat voor soort mensen er op af kwamenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor niet alleen bejaarden .... ook slachtoffers van onze leeftijd schat ik zo
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.quote:
Dat dus, klantenbinding.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks doms aan, die mensen kopen de halve winkel leeg, trouwere klanten kun je je niet voorstellen
Zowel de bieren als de lunch zijn nog een verrassing.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Afhankelijk van welk merk bier wil ik dat deel wel van jou overnemen hoor. Oh nee, ik zou geen alcohol meer nuttigen anders krijg ik misschien ruzie met justme
Mazzelpikquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zowel de bieren als de lunch zijn nog een verrassing.
Maar er komt een biergoeroe, Derek Walsh, uitleg geven en het is in ons favoriete restaurant, dus ik vertrouw er wel op.
De whisky lunch daar is ook altijd perfect, 's avonds hoef je niet meer te eten.
Het was groen en het smaakte naar appel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.
Vast niet in Ehvn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog plekken vrij en het is niet gratis...
En appels zijn groen van binnen, helder.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was groen en het smaakte naar appel.
Niet zo'n heel vreemde combi...
Nog nooit granny smith appels geperst?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En appels zijn groen van de binnenkant, helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |