quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee joh, je denkt toch zeker niet dat ik naar Eindhoven ga...
Appels zijn groen van buiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En appels zijn groen van binnen, helder.
Nee, jij? Zo groen zijn ze van binnen niet en het schilletje is maar dun.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit granny smith appels geperst?
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveelquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar haar beschrijving leek me niet bepaald als een naturel kiwikleurtje.
Juist, beetje groenig, en niet groen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveel
je erin doet, maar misschien zat er ook een beetje spinazie of boerenkool in, weet ik niet meer,
maar dat was dan in elk geval niet te proeven was gewoon lekker
die lagen er wel in de buurt.. ik gok dat die erin zatenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit granny smith appels geperst?
Nee, deze was écht groen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, beetje groenig, en niet groen.
Ik hou het op een siroop met een E nr.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
die lagen er wel in de buurt.. ik gok dat die erin zaten
Doe er dan op z'n minst een Bhut Jolokia voor de smaak doorheen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik een advocado door mijn smoothie doe wordt ie ook een beetje groenig, ligt er aan hoeveel
je erin doet, maar misschien zat er ook een beetje spinazie of boerenkool in, weet ik niet meer,
maar dat was dan in elk geval niet te proeven was gewoon lekker
Ik doe niet moeilijk, je schrijft zelf een beetje groenig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, deze was écht groen...
doe niet zo moeilijk
http://nl.dreamstime.com/(...)kshake-image23587095quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het op een siroop met een E nr.
Ja, resultaat is niet gifgroen, maar wel groen...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, jij? Zo groen zijn ze van binnen niet en het schilletje is maar dun.
Ik zweer je, er zit spinazie in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
http://nl.dreamstime.com/(...)kshake-image23587095
Verfrissende appel smoothie milkshake op een banaanblad met groene appelen
[ afbeelding ]
Drink smakelijk...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou het op een siroop met een E nr.
kán hoeft niet, komkommer krijg je ook zoiets, maar wat maakt het uit, volgende keer zal ik het proberenquote:
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.quote:
bij mij meestal ook niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet erg avontuurlijk met smoothies, er gaat nooit groente in
Gut o gut, ik kom ook eens een keer buitenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.
Nee, buiten is eng...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.
Mja... wat zal ik zeggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor Mo een uitdaging, zo te lezen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |