Nee, buiten is eng...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen thuis, ik drink die dingen niet buiten de deur.
Mja... wat zal ik zeggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor Mo een uitdaging, zo te lezen...
Wat maakt het anders uit waar je een smoothie drinkt?quote:
Tuurlijk, enorm zelfs. Ik kom er nooit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor jou wel, voor Mo een uitdaging, zo te lezen...
Jij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maakt het anders uit waar je een smoothie drinkt?
Wie zit er nou al een hele pagina te zeiken over de kleur van een smoothie?
Dan is het toch goed, als jij er maar van genoten hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef FANN het volgende:
ik wilde geen ruzie veroorzaken met mijn Smoothie
ik vond hem alleen zo lekker
seeeeeeeeeeeeker wel..........quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het toch goed, als jij er maar van genoten hebt.
Sinds wanneer ben ik verplicht te antwoorden....?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer 2 vragen die je niet of niet juist beantwoordt....
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
kán hoeft niet, komkommer krijg je ook zoiets, maar wat maakt het uit, volgende keer zal ik het proberen
te onthouden
Hoeveel puf moet je hebben voor een lunch, die pas morgen is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen een afscheidslunch van een collega en ik heb er waarschijnlijk weinig puf voor. Ach ja, gezellig wordt het vast wel, met collega's, cliënten en hun familie en ik heb een paar collega's die lekkere hapjes kunnen maken
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel puf moet je hebben voor een lunch, die pas morgen is?
Vroeg je nest eens in misschien?
Je antwoordde anders toch wel, zij het incompleet/onjuist...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik verplicht te antwoorden....?
Maak er zelf maar iets van, ben je tenminste tevreden.
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je antwoordde anders toch wel, zij het incompleet/onjuist...
Wat is dat hier toch met al die lamlendige types...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik lig er al dagen vroeg in, maar ben bang dat ik morgen een hijskraan nodig heb om er weer uit te komen.
Heb je 'm weleens zonder gezien dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar had die een kraanwagen dan?
Ik wil niet reageren op jouw posting, het lukt bijna niet en ik kan het eigenlijk echt niet, maar toch probeer ik het.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat hier toch met al die lamlendige types...
"Kan niet, wil niet, lukt niet."
Kom op zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |