Misschien is een stuk vrouwendij best lekker, wie weet :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was welja
[..]
It's safe to say not to trust ANY meal being served in the entire show
Jawel hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meh, dat kun je niet in zn algemeenheid zeggen.
Dat is nog het ergste, iedere maaltijd ziet er echt zo verdomd lekker uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Dqod het volgende:
Goeie TT
[..]
Misschien is een stuk vrouwendij best lekker, wie weet :$
Opeens heb je 't. Je wordt kannibaal :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, iedere maaltijd ziet er echt zo verdomd lekker uit![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Opeens heb je 't. Je wordt kannibaal :$
*Gaat alsnog dat shreddertje huren
Vanavond gehakt
Even kijken wie ik ga uitnodigen vanaafquote:
quote:
Ik zal nu even checken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hoor.
(Nils Frahm nog gecheckt?)
Serie spoilerquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even kijken wie ik ga uitnodigen vanaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Serie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.![]()
[..]
Serie spoilerVanavond is iedereen veilig, dan eet ik een witlofschoteltje :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.
Geen vleescheter, nee?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Misschien houdt ze wel meer van rammelaartjes, wat moet ze daar dan mee, in dat gevalquote:
Alles anders dan varken, koe of plofkip skip ik. De kerstreclame van Bol brak dan ook bijna m'n kleine hartje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanavond is iedereen veilig, dan eet ik een witlofschoteltje :$
Geen vleescheter, nee?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk wel even de tijd voor nemen hoor
[..]
Serie spoilerJamaar jamaar jamaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, nee. Ik eet geen eens konijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nu heb ik zin in kip. Ffffuuuuuuuquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alles anders dan varken, koe of plofkip skip ik. De kerstreclame van Bol brak dan ook bijna m'n kleine hartje.![]()
Rammelaartjes ja.
I amquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar....
[ afbeelding ]
Eet ze!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in kip. Ffffuuuuuuu
[..]
I am
Dus ik ga idd maar eens eten. Latahhhh![]()
Dat zijn z'n meeste nummers wel hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik vind Says tof, echt zo'n nummer dat je moet luisteren terwijl je rustig op bed ligt of zo. Mooie opbouw.
Aequequote:
Zweep jezelf op!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:11 schreef Samzz het volgende:
Kolere ik ben kapot. Nog drie lessen te gaan.
Wegdroom muziek.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik vind Says tof, echt zo'n nummer dat je moet luisteren terwijl je rustig op bed ligt of zo. Mooie opbouw.
Eet zequote:
Stop chasing those dragonsquote:
Niet te nauw kijken.quote:
Dan schrik je jezelf ook wel de tering denkquote:
Beter dan schelvis.quote:
Voedselbank Dqod is immer geopendquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vies veel gegeten. Moet ik niet meer doen.
Frietquote:
Nu hutspot.quote:
Ditto.quote:
Waar issie dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:31 schreef Fera het volgende:
Ik zag mijn hond anderhalf uur geleden nog, maar ik mis 'm nu al.
Als je iets weet om het tegen te gaan dan hoor ik het graag.quote:
Ok.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je iets weet om het tegen te gaan dan hoor ik het graag.
Bij mijn moeder.quote:
Ik zou wel zo'n huis willen. Kan ik hem niet meenemen naar Arnhem?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:59 schreef Faxie het volgende:
Staat een huis te koop in m'n straat![]()
Nouja niet zelfde straat, maar wel zelfde bouwproject en zelfde huis.
Zocht iemand nog iets?
Een van de dames misschien?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:59 schreef Faxie het volgende:
Zocht iemand nog iets?
Nee helaas. Kan je niet in Antwerpen komen studeren?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n huis willen. Kan ik hem niet meenemen naar Arnhem?
Wellichtquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een van de dames misschien?
Ik vind deze studie wel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee helaas. Kan je niet in Antwerpen komen studeren?
In Putte?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:59 schreef Faxie het volgende:
Zocht iemand nog iets?
Wat een domme vraagquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Ohw zo. Ik dacht even dat er wat was ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mijn moeder.Even logeren omdat ik drukke dagen voor de boeg heb. En hij kan zijn adoptiebroertje weer zien.
Accepteren als term vind ik ook een beetje raar gekozen.quote:
Ja toch? Wat dan; ' ik accepteer het niet, ze moeten dood?'quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Accepteren als term vind ik ook een beetje raar gekozen.
Ja, idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja toch? Wat dan; ' ik accepteer het niet, ze moeten dood?'
Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ja toch? Wat dan; ' ik accepteer het niet, ze moeten dood?'
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of minimaal het land uit, want andersdenkenden.
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.quote:
Just me, myself and all the food.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
Gezellig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ook... Minder, minder, minder mensen. Totdat er niemand meer overblijft.
EY!quote:
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
15 pagina's aan handleiding doorgelezen over mijn gewerkte uren doorgeven. Krijg ik alsnog een foutmelding.
Even huilen.
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En de foutmelding komt niet in de handleiding voor?
Heerlijk krom dat soort programma's.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Misschien dat ik iets eenvoudigs mis hoor, of dat ze me uit gaan betalen voor de hele maand ipv de halve.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heerlijk krom dat soort programma's.
Ik stond vanmiddag voor een slagboom die niet openging met mijn pasje omdat het nieuwe programma de huisnummer toevoeging (4F) niet kan verwerken dus dan zegt ie dat de pas niet geldig is. Ook lekker![]()
Lang leve de vooruitgang in de technologie!
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik kom niet aan de normuren die staan voor de opdracht voor de maand. Dat is niet gek, aangezien ik pas de 11de ben begonnen. Het probleem is alleen dat er geen oplossing staat behalve je correcte uren doorgeven.
Morgen maar even bellen.
Ik hoor je dit zo zelfgenoegzaam zeggen, met een klein lachje op het einde. Om je heen kijkend of men om je moet lachen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, je moet wel aan een werktijdfactor van 1.0 komen, natuurlijk.
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:30 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Onredelijk?
De topics die je soms leest....
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef rival het volgende:
En dan ineens het besef dat je een aflevering suits kan kijken
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentjequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan seizoen drie begonnen een tijdje terug, en opeens vond ik het geen klap meer aan.
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde isquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind deze nog wel meevallen eigenlijk.
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vriend die jou "dat gedrocht" noemt. Als dat geen ware liefde is
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het topic zelf wel oké is. Geen rare TS met allerlei issues. Gewoon een meid met een probleem en vragend om advies. En één droeftoeter die het met haar vriend/ex eens is. Dus ja, niet echt schokkend.
Nou ja, hij deed het dus achter haar rug om voordat ze er achter kwam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar dat bedoelde ik ook niet hoor. Meer het idee dat een bepaald slag mensen het uberhaupt voor elkaar krijgt een relatie te krijgen. En daarmee doel ik op dat vriendje.
Misschien toch maar doorbijten en verder kijken dan...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb met bijna elke serie wel zo'n momentje
Zelfs met BB en GoT..
Maar ik blijf suits top vinden, zeker seizoen 4!!
I wouldn't know... Ben gestopt na een paar afleveringen van seizoen 3.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer spannender geworden eigenlijk
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het alweer bijna half 11. Echt ongelofelijk snel gaat het soms toch wanneer je daar niet op zit te wachten.
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wil je nog allemaal doen dan dat je meer tijd wil hebben?
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Afwassen, in bad, serie/voetbal kijken, mailen, gewoon dingetjes maar het is al zo laat, naar bed is verstandiger.
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter genieten van de dingen die je wil doen en morgen een beetje spijt hebben en een tikkeltje slaaptekort hebben, dan nu verstandig doen en morgen spijt hebben dat je niet wat meer hebt genoten.
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja morgen belangrijke dingen te doen en 's avonds Feyenoord, dus tsja..
Uiteindelijk doen ze dat ook wel, maar ja, als je vervolgens eerst de keuzestress moet ondergaan dan heeft het ook zijn mindere kanten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, ze horen het leven te verrijken, maar soms..
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:40 schreef yats het volgende:
Ik ben ook zo weer weg denk ik. Ik hoor mijn bed al bijna roepen.
Indrukwekkend, thats me inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij kan in de toekomst horen? Indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Indrukwekkend, thats me inderdaad
Lawaaiig bed dan zo helemaal vanuit ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry mama, moet ik al naar bed?quote:
Ze komt er al aan met de mattenklopper.quote:
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry mama, moet ik al naar bed?
Hockeystickquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze komt er al aan met de mattenklopper.
Hockeymeisjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
23:00uur is de limiet en dat weet je, dus snel opschieten dan maar!
Oehquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hockeystick![]()
Mattenklopper heb ik niet
Zegt de jongedame die hier topicmama isquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie je nog steeds posten jongeman![]()
Discipline van tegenwoordig
Moeder Gans reporting for dutyquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zegt de jongedame die hier topicmama is
*snater*quote:
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.quote:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeder Gans gaat in elk geval niet verstandig op tijd naar bed als ik het zo zie.
Als dit je al uitput.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet er helaas op toe zien dat jullie dat wel doen, dus ben ik altijd de laatste.
Jullie putten mij gewoon uit
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Leugens Yv. We hebben je meermaals welterusten gewenst.
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dan waak ik toch nog onbewust natuurlijk
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben niks meer gewendSofte moeder gans geworden. Treurige boel
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh. Ben je bij ons Ninja-meesters in de leer?
Jong zijn is vermoeiend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar meer seks hebben dan. Dat houdt je jong.
Ik vind dat dan wel weer aandoenlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dit is anders. Moederlijk/vrouwelijk instinct o.i.d.
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar ondertussen ben je gewoon tijd aan het rekken...
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog niet moe en ben hard aan het programmeren hoor.
Al stop ik er zo mee. Nog even chatten met iemand.
Oeh, wat zijn we nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkig
En tell us more
Dat wilde ik eigenlijk met jou doen, maar helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, ik dacht een beetje last-minute-late-night-romance-talk, maar nee dus.
Nja dan ga ik maar slapen.
gwn eenvraagquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk m eens flowen dan, die Fylax.
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gierenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
en voor mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
Ach, de ontluikende gevoelens voor het andere geslacht. Schattigquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gieren
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:32 schreef Californium het volgende:
Vriendin van me heeft gebroken sleutelbeen en geheugenverlies en kan nauwelijks lopen door auto ongeluk.
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internetquote:
Ow ok. Nouja als ze verder maar in orde is tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internet
Veel te vroegquote:
Waarom doe je dat dan ook, yvquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, jullie waren echt vroeg, maar helaas is het nog steeds vroeg.
Ik kon gewoon redelijk uitslapen vandaag maar ben al wakker![]()
Domme ik.
quote:
Geen update verder meer vanuit zijn kant?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
IK ga lichamelijk dadelijk onder stress lijden. Geen eetlust en onmogelijk om te slapen
Nee. Dus ik twijfel of ik een update / gesprek moet eisen omdat ik er anders echt onderdoor gaquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen update verder meer vanuit zijn kant?
Sommige doen alsof.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Don't know![]()
Hier iedereen gelukkig wel een goede morgen zo te zien
meldtquote:
Als ik goedemorgen zeg wens ik anderen en mezelf een goedemorgenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh, dacht dat het dan gebruikelijk was om alleen 'Morgen' te zeggen, of telt Goedemorgen meer als een wens naar de rest en voor de aankomende rest?
Nooit over nagedacht eigenlijk.
Ik weet de exacte situatie niet helemaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Dus ik twijfel of ik een update / gesprek moet eisen omdat ik er anders echt onderdoor ga
Dat dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik goedemorgen zeg wens ik anderen en mezelf een goedemorgen.
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik weet de exacte situatie niet helemaal.Maar misschien moet je het een beetje op zijn beloop laten en proberen je er niet zo druk om te maken? Stressen erover helpt neem ik aan ook niet.
[..]
Dat dus.
Ik zou hem niet bellenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.
Mijn idee was om vandaag en morgen af te wachten en hem vrijdag in de namiddag te bellen.
want?quote:
Omdat hij tijd wil om na te denken. Als hij daarmee klaar is meldt hij zich wel.quote:
En ik dus misschien wel een week niet kunnen eten of slapen ervan? Hij mag best nadenken maar ik heb de neiging om mijn mening kwijt te moeten kunnen en dat heb ik nu niet gekund.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij tijd wil om na te denken. Als hij daarmee klaar is meldt hij zich wel.
Mja, dat is, lullig gezegd, jouw probleem en niet de zijnequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik dus misschien wel een week niet kunnen eten of slapen ervan? Hij mag best nadenken maar ik heb de neiging om mijn mening kwijt te moeten kunnen en dat heb ik nu niet gekund.
True, maar het feit dat hij mij de kans niet gunt irriteert mij dan weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is, lullig gezegd, jouw probleem en niet de zijne. Jezelf opdringen gaat denk ik averechts werken.
Snap ik zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
True, maar het feit dat hij mij de kans niet gunt irriteert mij dan weer
'morning, beautifulquote:
Ahwquote:
Ahw, nogmaals sterktequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
IK ga lichamelijk dadelijk onder stress lijden. Geen eetlust en onmogelijk om te slapen
Ik snap dat het je bezig houdt, daar ben ik namelijk zelf ook erg goed in. Maar heb je er al over nagedacht om voor jezelf een brief te schrijven die je richt aan hem? Deze kun je dan altijd nog ook aan hem geven als je dat nodig acht, zo kan hij ook zelf beslissen of hij hem leest of niet. Zo kun je rustig voor jezelf ook nadenken en dit opschrijven om terug te lezen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.
Mijn idee was om vandaag en morgen af te wachten en hem vrijdag in de namiddag te bellen.
Maar hij weet hoe je erover denkt, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Regenachtig en warmquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Hoe is 't weer? Mijn broek komt vandaag.
Is wel verrot ja. Gewoon chillenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
*bitchslap geeft.quote:
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
11
Nee hij is 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
We kunnen toch chocolade blijven eten.
Te jong waarvoor?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogen![]()
Een hele goeiemorgen trouwens.
Maar het mag wel iets goedkoper.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.quote:
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:
In bed liggen, geen chocolade tekort, een perfecte wereld
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.
Yaayyquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Het bevat meer dan alleen dat bij mij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijk
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.![]()
Om je vraag te beantwoorden: ik ben 20, Fylax.
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schelden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer gedaan?
Godslasteringquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?quote:
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat serieus? Van top naar nop, snelquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het voor mezelf enorm te vermijden eigenlijk. Wat anderen doen moeten ze zelf weten uiteraard, maar als iemand te pas en te onpas Godverdomme en alle kleurrijke varianten gaat gebruiken zeg ik er wat van.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?
Dus als we allemaal netjes niet in God geloven dan kan het eigenlijk weer wel.
Geen idee, ik las het ook vanmorgen pas van Kano.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
Op z'n school. Duh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe moet ie nou chicks flowen?
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.quote:
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoopquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het echt? Als in praten met mensen? Riiight.
Is helemaal niet eng. Denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoop
Even voor de goede orde Thijs, als jij nu naar een middelbare school gaat en het daar gaan proberen is het wel eng (voor de kids en ouders die je aan gaan geven).quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Is helemaal niet eng. Denk ik.
Auwtsj. You cut me deep, girl.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jou schijnbaar ook gelukt, dus er is nog hoop
Was een compliment, gewoon Cali flowenquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Auwtsj. You cut me deep, girl.
Ik bedoel het gewone contact met mensen Yv. Dat je dat überhaupt van me durft te denken treft me erg diep.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even voor de goede orde Thijs, als jij nu naar een middelbare school gaat en het daar gaan proberen is het wel eng (voor de kids en ouders die je aan gaan geven).
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Hemeltje lief wat is iedereen serieus vandaag op deze heugelijke dag.
Chocolade-nieuws!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?
It is all a matter of perspective.quote:
Ik heb net voor het eerst online kleding gekocht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming: wat is er heugelijk aan?
Jij als choco-addict had toch allang een bunker gebouwd vol met chocola? Voor als de chopocolyps echt zou plaats vinden?quote:
Oeh, laat eens zien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst online kleding gekocht.
Nieuwe look vanuit mijn warme bedje
Joh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was een compliment, gewoon Cali flowen
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij als choco-addict had toch allang een bunker gebouwd vol met chocola? Voor als de chopocolyps echt zou plaats vinden?
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw mijzelf niet.
Alles wat ik huis is, gaat op. Dus als ik dat zou doen zou ik gewoon mijn huis niet meer uitkomen met alle gevolgen van dien.
Als de apocalyps plaats vind wil je niet meer je huis uit, dus ergens kan dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alles wat ik huis is, gaat op. Dus als ik dat zou doen zou ik gewoon mijn huis niet meer uitkomen met alle gevolgen van dien.
Nou nou, we hoeven haar nog nergens heen te rollen aeque.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.
Ik ook, ik ben dan gewoon een levend paasei, helemaal gevuld met chocolade.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik een MI van een 300 kilo wegende Yv.
Ik heb nu al medelijden met de Paashaasquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben dan gewoon een levend paasei, helemaal gevuld met chocolade.
Would die happy
Ik met mijzelf, mijn wc is te klein mocht ik 300kilo wegen straksquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de Paashaas
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik met mijzelf, mijn wc is te klein mocht ik 300kilo wegen straks
Ik weet niet waar El_Thijs woontquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie hebben elkaar de mooiste plekjes van het huis geshowd?
Een beetje, Yv was heel grondig met haar rondleidingquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:35 schreef FrauMilena het volgende:
Jullie hebben elkaar de mooiste plekjes van het huis geshowd?
tweelingzielquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet gezellig geweest zijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje, Yv was heel grondig met haar rondleiding
Kunnen we iig nog skypen, dat kan tenminste gewoon liggend.quote:
Dit klinkt dubieus en obsceen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mag ik je dan opeten?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben dan gewoon een levend paasei, helemaal gevuld met chocolade.
Would die happy
Bij Yv is het altijd gezellig, al krijg ik nu wel mijn twijfels:quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat moet gezellig geweest zijn
quote:
Hoe zou dat toch komenquote:
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval ja, als je maar wacht tot ik dood ben dan.
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?
Nou aeque, lick it upquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Vooruit. Voorproeven mag dus ook niet?
Ik kan best een heer zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Jij kreeg wel een rondleiding? Yv toch...
Hij heeft trek in je Yv. Dat is een compliment, hoe dubieus ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,
dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Ja, de WC moest ik zelf vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.
Precies. Zo'n groot huis, super moeilijk te vinden natuurlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, de WC moest ik zelf vinden.
Lekker!quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef yats het volgende:
Ik ben net overigens positief verrast. Het nieuwe contract dat ik net in mijn mail vond heeft en een hoger salaris dan ik dacht, en loopt tot en met augustus in plaats van tot mei.
Heel goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef yats het volgende:
Ik ben net overigens positief verrast. Het nieuwe contract dat ik net in mijn mail vond heeft en een hoger salaris dan ik dacht, en loopt tot en met augustus in plaats van tot mei.
Eerder het heel laten, al had je daar wel voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Zo'n groot huis, super moeilijk te vinden natuurlijk
Nee yv, hier klets je je niet onderuitquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het is maar wat je rondleiding noemt, woonkamer, keuken. That was it.
Nee ik ken mijn grenzen wel hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou niet aardig zijn van mij als ik dat zou toelaten, straks kan je niet stoppen en vermoord je mij,
dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Whut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |