abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150041523
Mijn vriendje heeft een nare gewoonte om achter mijn rug om met zijn vrienden heel slecht over me te praten. Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben. Ik zie dit als hoogverraad, ik begrijp dat hij met zn vrienden moet kunnen praten voer eventuele problemen in onze relatie, maar hij vertelt een eenzijdig verhaal waarin er ook niet een andere conclusie kan worden getrokken dan dat ik degene ben die fout zit. Dit kwetst mij enorm. Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden (zij heeft een relatie en dat wist hij wel , dus ik neem dit niet heel serieus) maar het is wel opnieuw heel kwetsend. Vervolgens ging hij bloemen sturen en bood hij zn excuses aan etc.
Ik heb besloten hem nog een kans te geven maar ben nog steeds heel boos en gekwetst. Ik weet niet of dit nu heel onredelijk is van mij? Of dat dit dingen zijn die ik redelijkerwijs echt niet kan accepteren.
ik hoop op jullie mening.
pi_150041707
Hoogverraad wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie. [Artikel 93 Wetboek van Strafrecht]
pi_150041721
Uitmaken. Wat een lul.
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:19:30 #4
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_150041861
Uitmaken, voor 100%! Je laat je toch zo niet behandelen, al is het achter je rug om?
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_150041868
Ja denk je? Ik heb er ook weinig vertrouwen in, en heb dit ook tegen hem gezegd. Hij doet er heel nonchalant over "ja ik zeg dingen die ik niet meen als ik boos ben, en dat zal ik niet meer doen etcetc" Ik heb het gevoel dat als je genoeg van me zou houden je NOOIT op die manier over me zou praten?

Nog een mooie trouwens; toen hij zn spullen kwam ophalen zei die tegen een vriend "dat gedrocht heeft al mn spullen al ingepakt, dus we zijn zo klaar" :')

[ Bericht 30% gewijzigd door KirstenDC op 25-02-2015 20:27:25 ]
pi_150042263
Serieus, je twijfelt :D? Dumpen die gast! Laat je niet als voetveeg gebruiken joh. Ik weet niet hoe belangrijk deze relatie werkelijk voor je is, maar ik zou mijn energie in een leukere vent steken.

Dat gedrocht :').
pi_150042391
Hahaha erg he?! Ik kan het ook niet geloven..Maar ik was wel heel erg verliefd op hem , ik denk dat dat de keuze moeilijk maakt, ik zag ons nog wel een paar jaar zitten in ieder geval.. Ik weet niet in welk opzicht iemand dat echt kan doen uit boosheid? Ik bedoel..ik kan ook wel naar doen als ik boos ben, maar nooit zo below the belt..Misschien is het de leeftijd..dat hij denkt dat dat stoer is?! (hijs 21) Ik ben gewoon opzoek naar redenen om hem te geloven.. dat hij wel van me houdt en dat dit een fout was die hij niet meer zal maken..
pi_150042796
Mwah, als het in zijn karakter zit om snel boos te worden en dan zo te reageren, dan denk ik niet dat hij dat zomaar kan veranderen. Dat gaat een tijdje goed, maar je hebt een grote kans dat het dan weer misgaat. Het klinkt wel een beetje als stoerdoenerij, maar dan van een 16-jarige.

Ja ik weet het, verliefdheid is een bitch op die manier. Been there, done that. 14 jaar volgehouden :D.
pi_150042904
Ja daar ben ik dus ook bang voor, dat het dan jaren gaat duren en ik op dezelfde conclusie uit kom. Maar heb ook een beetje het idee dat ik er gewoon nog niet klaar voor was om het echt uit te laten zijn omdat ik daar nog te erg verdriet van zal hebben, als ik het nog een tijdje aanhoud kan het zijn dat het óf goed komt óf dat ik er meer vrede mee heb om te kappen..
pi_150043154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:19 schreef KirstenDC het volgende:
Ja denk je? Ik heb er ook weinig vertrouwen in, en heb dit ook tegen hem gezegd. Hij doet er heel nonchalant over "ja ik zeg dingen die ik niet meen als ik boos ben, en dat zal ik niet meer doen etcetc" Ik heb het gevoel dat als je genoeg van me zou houden je NOOIT op die manier over me zou praten?

Nog een mooie trouwens; toen hij zn spullen kwam ophalen zei die tegen een vriend "dat gedrocht heeft al mn spullen al ingepakt, dus we zijn zo klaar" :')

Wat een ongelooflijke mongool. Waarom vraag je nog advies?
pi_150043240
Haha opzich fijn dat iedereen er zo eenduidig over denkt :D
Ik wilde eigenlijk een mening van buitenstaanders en niet mijn familie en vrienden etc, omdat zij natuurlijk erg beschermend reageren.
En ik heb gewoon geen zin in de heartbreak, ik bedoel als ik het uitmaakt dan geloof ik er dus in dat hij niet van me houdt en niet gaat veranderen en dat hij meent hoe hij over me praat, en dat is pijnlijk om toe te geven.,
pi_150043249
Ik denk echt dat je beter even door de zure appel heen kunt bijten. Als iemand je zo behandelt, wil je daar toch niet mee samenzijn? Verliefdheid is ook alleen maar dat: verliefdheid.

Die 'even aankijken en zelf klaar zijn om het uit te maken'-truc heb ik ook geprobeerd. Niet doen, komt gezeik van.
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:52:28 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043292
Je bent totaal niet onredelijk, slecht praten over je partner tegen Jan en alleman is voor mij echt not done.
Het is enorm respectloos naar jou en jullie relatie.
Dan nog maar niet te spreken over wat hij tegen dat meisje heeft gezegd en dat hij jou een gedrocht heeft genoemd.

Ik had hem niet nog een kans gegeven. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150043338
Je gaat zo'n mongool toch niet terugnemen :') waar is je eigenwaarde.
pi_150043367
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef KirstenDC het volgende:
Mijn vriendje heeft een nare gewoonte om achter mijn rug om met zijn vrienden heel slecht over me te praten. Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben. Ik zie dit als hoogverraad, ik begrijp dat hij met zn vrienden moet kunnen praten voer eventuele problemen in onze relatie, maar hij vertelt een eenzijdig verhaal waarin er ook niet een andere conclusie kan worden getrokken dan dat ik degene ben die fout zit. Dit kwetst mij enorm. Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden (zij heeft een relatie en dat wist hij wel , dus ik neem dit niet heel serieus) maar het is wel opnieuw heel kwetsend. Vervolgens ging hij bloemen sturen en bood hij zn excuses aan etc.
Ik heb besloten hem nog een kans te geven maar ben nog steeds heel boos en gekwetst. Ik weet niet of dit nu heel onredelijk is van mij? Of dat dit dingen zijn die ik redelijkerwijs echt niet kan accepteren.
ik hoop op jullie mening.
Wat onredelijk is, is dat je bent om te kopen met een paardebloem.
pi_150043389
ik zeg gemene dingen als ik boos ben :(
asjeblieft een bossie bloemen

ik doe gemene dingen als ik boos ben :(
asjeblieft eenbossie bloemen

ik sla als ik boos ben :(
asjeblieft een bossie bloemen

sorrie dat ik je te hard geslagen hebt :(
alsjeblieft een bossie bloemen
rust zacht
pies on joe toe
pi_150043403
TS doet het voor de money?
pi_150043482
Nee dus ook! Ik word eerder arm van deze relatie :P
Ohohoh ik wist het eigenlijk wel en ik ben het ook helemaal met jullie eens..
Maar ik had het gewoon zo gehoopt..dat het zou werken..

Maar :
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef madeleineL het volgende:
Verliefdheid is ook alleen maar dat: verliefdheid.
Dat dus..
pi_150043524
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef KirstenDC het volgende:
En ik heb gewoon geen zin in de heartbreak, ik bedoel als ik het uitmaakt dan geloof ik er dus in dat hij niet van me houdt en niet gaat veranderen en dat hij meent hoe hij over me praat, en dat is pijnlijk om toe te geven.,
Dus dan maar tegen jezelf liegen en doorgaan met deze (zelf)kastijding?
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:34 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043573
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:56 schreef KirstenDC het volgende:
Nee dus ook! Ik word eerder arm van deze relatie :P
Ohohoh ik wist het eigenlijk wel en ik ben het ook helemaal met jullie eens..
Maar ik had het gewoon zo gehoopt..dat het zou werken..

Maar :

[..]

Dat dus..
Wonen jullie samen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 25 februari 2015 @ 20:58:42 #21
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_150043583
Ik zou het gewoon uitmaken, kansloos vriendje dit.

Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:00:52 #22
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_150043700
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt(op de gesprekken doel ik dan he). oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:01:17 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043719
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:

Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
Ik ben een vrouw en ik heb een vriendin die ook zo over haar vriend praat (hij is lui, slecht in bed, doet niks in huis, slechte hygiëne enz.) en ik weet nooit echt goed wat ik er op moet zeggen naast, wat doe je dan bij hem?
Maar ik ga er inderdaad niet in mee.
pi_150043741
Ja we wonen samen (nou ja woonden, hij is nu weer ff bij z'n vader) En inderdaad ik ben tegen mezelf aan het liegen...
Pfff gedoe..

En inderdaad
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:

Dat die vrienden daar steeds naar luisteren (z'n vader trouwens ook) is belachelijk!! Die zouden als het echte mannen waren ook moeten zeggen: "luister jonge, het is niet oke om zo over je vriendin te praten"
  woensdag 25 februari 2015 @ 21:04:27 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150043860
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Steef121 het volgende:
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt. oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
Ik vind het een van de meest respectloze dingen die je kan doen in een relatie.
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en samenwerk, dit gedrag bouwt alleen een brug tussen twee partners.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')