Wat een ongelooflijke mongool. Waarom vraag je nog advies?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:19 schreef KirstenDC het volgende:
Ja denk je? Ik heb er ook weinig vertrouwen in, en heb dit ook tegen hem gezegd. Hij doet er heel nonchalant over "ja ik zeg dingen die ik niet meen als ik boos ben, en dat zal ik niet meer doen etcetc" Ik heb het gevoel dat als je genoeg van me zou houden je NOOIT op die manier over me zou praten?
Nog een mooie trouwens; toen hij zn spullen kwam ophalen zei die tegen een vriend "dat gedrocht heeft al mn spullen al ingepakt, dus we zijn zo klaar"
Wat onredelijk is, is dat je bent om te kopen met een paardebloem.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef KirstenDC het volgende:
Mijn vriendje heeft een nare gewoonte om achter mijn rug om met zijn vrienden heel slecht over me te praten. Als hij boos is gaat hij zn halve telefoonboek af om iedereen te laten wat voor kutwijf ik wel niet ben. Ik zie dit als hoogverraad, ik begrijp dat hij met zn vrienden moet kunnen praten voer eventuele problemen in onze relatie, maar hij vertelt een eenzijdig verhaal waarin er ook niet een andere conclusie kan worden getrokken dan dat ik degene ben die fout zit. Dit kwetst mij enorm. Ik heb het uitgemaakt nadat ik had gelezen hoe hij over me had gepraat. Hij is weggegaan om vervolgens direct tegen een ander meisje te zeggen dattie single was en dat zij dus een kans hadden (zij heeft een relatie en dat wist hij wel , dus ik neem dit niet heel serieus) maar het is wel opnieuw heel kwetsend. Vervolgens ging hij bloemen sturen en bood hij zn excuses aan etc.
Ik heb besloten hem nog een kans te geven maar ben nog steeds heel boos en gekwetst. Ik weet niet of dit nu heel onredelijk is van mij? Of dat dit dingen zijn die ik redelijkerwijs echt niet kan accepteren.
ik hoop op jullie mening.
Dat dus..quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef madeleineL het volgende:
Verliefdheid is ook alleen maar dat: verliefdheid.
Dus dan maar tegen jezelf liegen en doorgaan met deze (zelf)kastijding?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:51 schreef KirstenDC het volgende:
En ik heb gewoon geen zin in de heartbreak, ik bedoel als ik het uitmaakt dan geloof ik er dus in dat hij niet van me houdt en niet gaat veranderen en dat hij meent hoe hij over me praat, en dat is pijnlijk om toe te geven.,
Wonen jullie samen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:56 schreef KirstenDC het volgende:
Nee dus ook! Ik word eerder arm van deze relatie
Ohohoh ik wist het eigenlijk wel en ik ben het ook helemaal met jullie eens..
Maar ik had het gewoon zo gehoopt..dat het zou werken..
Maar :
[..]
Dat dus..
Ik ben een vrouw en ik heb een vriendin die ook zo over haar vriend praat (hij is lui, slecht in bed, doet niks in huis, slechte hygiëne enz.) en ik weet nooit echt goed wat ik er op moet zeggen naast, wat doe je dan bij hem?quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken, kansloos vriendje dit.
Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
Dat die vrienden daar steeds naar luisteren (z'n vader trouwens ook) is belachelijk!! Die zouden als het echte mannen waren ook moeten zeggen: "luister jonge, het is niet oke om zo over je vriendin te praten"quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:58 schreef ukendoorgaan het volgende:
Ik zou het gewoon uitmaken, kansloos vriendje dit.
Ben ik overigens de enige die het raar vind dat haar vriendje en zijn dramaqueen issues getolereerd worden door andere mannen? Ik hoef echt niet bij m'n vrienden aan te komen met zulke kinderachtige dingen.
Ik vind het een van de meest respectloze dingen die je kan doen in een relatie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:00 schreef Steef121 het volgende:
wat boeit het je dat hij zn ei kwijt wilt aan mensen? ik vind dit zo kansloos eerlijk.. mijn vriendin lult ook met allerlei mensen over onze ruzies en dat is ook eenzijdig geblaat en ook ik kom er niet al te rooskleurig uit. het zal me echter compleet aan mn reet roesten, want ik weet dat deze vrouw van mij houdt en uiteindelijk er niet naar handelt. oh btw als het gemeenschappelijke vrienden van je zijn en ze behandelen je daarom anders dan daarvoor dan waren het je vrienden uberhaubt al in de eerste plaats niet. jouw vriend is impulsief en lerende, maar hij houdt van je en dat telt. als je het daarom uitmaakt ben je echt een kansloos wijf en snap hem volledig dat hij met de eerste beste rebound op de proppen komt. grow the hell up man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |