Teveel bruine bonen gegeten?quote:
quote:
Tijd voor Supernatural.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net klaar met de laatste episode van Angel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
Vanwaar die interesse?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
Net zoiets als "homotolerantie"
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag waarom mensen zo'n hekel hebben aan/bashen op transgenders.
Dit..quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Goede post.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.
Ah okequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.
Dit kan te maken hebben met verschillende smaken (je vindt broccoli immers wel of niet lekker), iets niet begrijpen, ergens bang voor zijn (angst voor het onbekende) etc etc.
Probeer het eens uit ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik er totaal geen moeite mee, maar ik weet niet of ik er mee zou willen daten. Ik weet gewoon niet hoe dat seksueel zou werken enzo.
In juli weer oitnb.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yup
Maar Buffy ook nog
Tevens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de diversiteit en ook complexiteit van mensen en hun meningen en alles maakt de boel ook zo interessant.quote:
Dan pas?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
In juli weer oitnb.![]()
Dat is nog maar eventjes.![]()
quote:
Oh. Dat vond ik niet wat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Orange is the new black
En waarom ruikt het hier naar pep![]()
I didn't use any
quote:
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Vrouwenvleugel, ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
I liked it. Alleen een beetje jammer van die wannabe befsessies die plaatsvonden in iemands lies
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Die moet ik ook nog kijken jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is dat
[ afbeelding ]
Te mainstream, hè.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Zal jou eens mainstream :$quote:
godver, weer zo'n thread?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Die was welquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef FrauMilena het volgende:
Die cello, thoughHeeft een tijd op m'n netvlies gestaan.
It's safe to say not to trust ANY meal being served in the entire showquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken ja
Wat gaat ie daar braden eigenlijk :$
Brainz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |