Is wel verrot ja. Gewoon chillenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
True, maar het feit dat hij mij de kans niet gunt irriteert mij dan weer
*bitchslap geeft.quote:
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
11
Nee hij is 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
We kunnen toch chocolade blijven eten.
Te jong waarvoor?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogen![]()
Een hele goeiemorgen trouwens.
Maar het mag wel iets goedkoper.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.quote:
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:
In bed liggen, geen chocolade tekort, een perfecte wereld
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.
Yaayyquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Het bevat meer dan alleen dat bij mij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijk
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.![]()
Om je vraag te beantwoorden: ik ben 20, Fylax.
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.
Schelden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |