Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.quote:
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef Yvie_lu het volgende:
In bed liggen, geen chocolade tekort, een perfecte wereld
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn perfecte wereld ziet er toch anders uit.
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wereldvrede en iedereen genoeg te drinken/eten en gelukkig?
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Om in de sfeer van Hosti's comment te blijven - überhaupt geïnteresseerd zijn in m'n leeftijd.
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah dat gaat toch nooit gebeuren. Ik houd het kleinschalig en persoonlijker.
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeerde hij je te flowen? Wat een boefje is het toch ook.
Yaayyquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
We kunnen toch chocolade blijven eten.
Het bevat meer dan alleen dat bij mij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Matrasvoorkeur en chocoladevoorkeur zijn ook heel persoonlijk
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zou ik er zelf niet zo gauw achter zoeken tho.![]()
Om je vraag te beantwoorden: ik ben 20, Fylax.
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fylax is geband, dus hij zal je op een later tijdstip antwoorden.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schelden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer gedaan?
Godslasteringquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?quote:
Serieus?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat serieus? Van top naar nop, snelquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het voor mezelf enorm te vermijden eigenlijk. Wat anderen doen moeten ze zelf weten uiteraard, maar als iemand te pas en te onpas Godverdomme en alle kleurrijke varianten gaat gebruiken zeg ik er wat van.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja volgens mij is het ook alleen maar schelden als iemand er moeite mee heeft toch?
Dus als we allemaal netjes niet in God geloven dan kan het eigenlijk weer wel.
Geen idee, ik las het ook vanmorgen pas van Kano.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik zie hier ook regelmatig g*dver etc voorbij komen
Op z'n school. Duh.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe moet ie nou chicks flowen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |