Snap ik zekerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
True, maar het feit dat hij mij de kans niet gunt irriteert mij dan weer
'morning, beautifulquote:
Ahwquote:
Ahw, nogmaals sterktequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:14 schreef Californium het volgende:
IK ga lichamelijk dadelijk onder stress lijden. Geen eetlust en onmogelijk om te slapen
Ik snap dat het je bezig houdt, daar ben ik namelijk zelf ook erg goed in. Maar heb je er al over nagedacht om voor jezelf een brief te schrijven die je richt aan hem? Deze kun je dan altijd nog ook aan hem geven als je dat nodig acht, zo kan hij ook zelf beslissen of hij hem leest of niet. Zo kun je rustig voor jezelf ook nadenken en dit opschrijven om terug te lezen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij vraagt om rust om over dingen na te denken, zonder dat ik mij ergens in kan verdedigen of uitdrukken. Komt erop neer dat hij moeite heeft met de afstand en twijfelt over de langetermijn. Ik heb niet het gevoel dat het goed komt persoonlijk want hij klonk heel erg negatief. Ik snap dat stressen niet helpt maar ik kan er niets aan doen dat mijn hersenen maar door blijven gaan en ik dus niet slaap en geen hap door mijn keel krijg. Maar het is wel ongezond.
Mijn idee was om vandaag en morgen af te wachten en hem vrijdag in de namiddag te bellen.
Maar hij weet hoe je erover denkt, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Regenachtig en warmquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Hoe is 't weer? Mijn broek komt vandaag.
Is wel verrot ja. Gewoon chillenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef Californium het volgende:
[..]
*bitchslap geeft.quote:
11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
11
Nee hij is 15.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
We kunnen toch chocolade blijven eten.
Te jong waarvoor?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh haha, nog steeds iets te jong Fylax! Zou nog wel 10 jaar bij mogen![]()
Een hele goeiemorgen trouwens.
Maar het mag wel iets goedkoper.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:32 schreef -Strawberry- het volgende:
We kunnen toch chocolade blijven eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |