is het al gestopt met bloeden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
Misschien moet er nog een boxje op m'n hoofd vallen :$
Gefeliciteerd!quote:
Nice. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
Bedankt mensen.
En het is een project hier bij een bedrijf op de haven. Half uurtje lopen. Ze willen gaan digitaliseren, dus de contactgegevens moeten nagelopen worden. Het houd me weer een poosje van de straat.
Uiteraard. Zo niet, dan was ik nu toch echt wel eens richting de huisarts gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is het al gestopt met bloeden?
Laat die boxjes maar staan. :$quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
In m'n hoofd ja :$
Oh nee, dat was ik al. Misschien moet er nog een boxje op m'n hoofd vallen :$
Nah, komt wel weer, maar momenteel is het even windstil.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Even een neuk zoeken om te geven ...
Helaas.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat die boxjes maar staan. :$
I know the feel tho.
Feli!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend wist ik nog niet eens dat ik een gesprek zou hebben en nu heb ik een baan. Aparte dag.
Nice, gratzquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend wist ik nog niet eens dat ik een gesprek zou hebben en nu heb ik een baan. Aparte dag.
Geld is overrated. :$quote:
Ik kan nu wel langskomen zonder betast te worden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]!
De stripjes worden geregeld om de draadjes weg te werken. Tot die tijd blijft het boxje op een veilige plek staan zodat ie niet nog eens op m'n hoofd kan pleuren
Mja, weet wel waar het vandaan komt iig. Ben nog aan het processen, daarna komt alles goed
Dqod zou Dqod niet zijn zonder libido, niet?
Is dat wat je wil dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nu wel langskomen zonder betast te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat wat je wil dan?
En heb ik mij de vorige keer niet voorbeeldig gedragen?Jawel hoor. Ik zocht iets om mee te plagen. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Das waar.quote:
Zal jou eens plagen zodra ik je weer ziequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zocht iets om mee te plagen. :$
Hoeft ook niet.quote:
Je libido weer gevonden?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens plagen zodra ik je weer zie
Wink wink
Nah, maar wanneer ik in goed gezelschap ben, komt 'ie vaak vanzelf wel weer :$quote:
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Myraela het volgende:
Bedankt mensen.
En het is een project hier bij een bedrijf op de haven. Half uurtje lopen. Ze willen gaan digitaliseren, dus de contactgegevens moeten nagelopen worden. Het houd me weer een poosje van de straat.
Is simpelweg niet echt mijn stijlquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en sneakers 4 lyfe.
Niks mis met afwisselingquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spijkerbroeken en sneakers 4 lyfe.
Congrats myr!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef Myraela het volgende:
Teveel bruine bonen gegeten?quote:
quote:
Tijd voor Supernatural.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Net klaar met de laatste episode van Angel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
Vanwaar die interesse?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Californium het volgende:
Die kan ik wel gebruiken fax.terug.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
Net zoiets als "homotolerantie"
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Alsof wij het recht hebben iets/iemand te "accepteren", met iets akkoord gaan waar we uberhaupt al geen zak mee hebben te maken. Dat is aan iemand als persoon
De woorden "accepteren" en "tolereren" stuiten mij tegen de borst. Live and let live
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik me afvraag waarom mensen zo'n hekel hebben aan/bashen op transgenders.
Dit..quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sommige mensen haten nu eenmaal. Zijn het geen transgenders, dan is het bijvoorbeeld broccoli.
Goede post.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
"Accepteren"
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag weten waarom sommige mensen zo'n hekel hebben aan transgenders.
Ah okequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat mensen te allen tijde wel iets of iemand hebben waar ze een hekel aan hebben.
Dit kan te maken hebben met verschillende smaken (je vindt broccoli immers wel of niet lekker), iets niet begrijpen, ergens bang voor zijn (angst voor het onbekende) etc etc.
Probeer het eens uit ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:11 schreef Myraela het volgende:
Overigens heb ik er totaal geen moeite mee, maar ik weet niet of ik er mee zou willen daten. Ik weet gewoon niet hoe dat seksueel zou werken enzo.
In juli weer oitnb.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yup
Maar Buffy ook nog
Tevens;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de diversiteit en ook complexiteit van mensen en hun meningen en alles maakt de boel ook zo interessant.quote:
Dan pas?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
In juli weer oitnb.![]()
Dat is nog maar eventjes.![]()
quote:
Oh. Dat vond ik niet wat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Orange is the new black
En waarom ruikt het hier naar pep![]()
I didn't use any
quote:
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Vrouwenvleugel, ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Faxie het volgende:
Ow lijkt eerder op gevangenisvrouwen...
Zoiets was in NL heel lang geleden toch ook al eens?
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof er uberhaupt nog series zijn die met een geheel nieuw concept komen.
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
I liked it. Alleen een beetje jammer van die wannabe befsessies die plaatsvonden in iemands lies
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Die moet ik ook nog kijken jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind Hannibal supertof, wat een bazen karakter is dat
[ afbeelding ]
Te mainstream, hè.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik veel.... kijk sowieso geen series.
Zal jou eens mainstream :$quote:
godver, weer zo'n thread?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef Fylax het volgende:
GC / Accepteer jij transgenders/transseksuelen?
Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Die was welquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef FrauMilena het volgende:
Die cello, thoughHeeft een tijd op m'n netvlies gestaan.
It's safe to say not to trust ANY meal being served in the entire showquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken ja
Wat gaat ie daar braden eigenlijk :$
Brainz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |