Oeh, wat zijn we nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, vooruit dan maar, morgen geen schooldag gelukkig
En tell us more
Dat wilde ik eigenlijk met jou doen, maar helaas.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, ik dacht een beetje last-minute-late-night-romance-talk, maar nee dus.
Nja dan ga ik maar slapen.
gwn eenvraagquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk m eens flowen dan, die Fylax.
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gierenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
en voor mij?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Te oud voor jou. Zoals iedereen hier, eigenlijk.
Ach, de ontluikende gevoelens voor het andere geslacht. Schattigquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, je moet wat als je 12 bent en de hormonen door je lijf gieren
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:32 schreef Californium het volgende:
Vriendin van me heeft gebroken sleutelbeen en geheugenverlies en kan nauwelijks lopen door auto ongeluk.
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internetquote:
Ow ok. Nouja als ze verder maar in orde is tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Dunno. Ze was niet spraakzaam. Was in oss VVanmiddag. Foto's staan op internet
Veel te vroegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |